Hij heeft niet één bord voor ze kop, maar wel tien borden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral een enorme eigenwijze lamlul, kolere zeg.
Ja, ik heb mijn pa ook al een link gestuurd en die heeft 't ook gelezen. Misschien niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:18 schreef Vonkenboer het volgende:
Heb je je al ingelezen in dit topic ? Elektrisch koken; perilex aansluiten
Ja, de Elan 90. Die Classic is bijna hetzelfde geloof ik, alleen ander frontje en grepen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:38 schreef Vonkenboer het volgende:
Zoiets ? http://www.fornuizen.info/falcon/classic-90/
Dat denk ik ook, al is het wel een vrij moeilijk te bekijken schema, dat van die bruggen was mij ook niet in eerste instantie duidelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:57 schreef crowone het volgende:
Je zal hem zelf moeten opsplitsen.
Als het schema juist is kan je volgens mij 1-2 & 4-5 voor de ene groep gebruiken en 3 & 6 voor de andere groep. Let wel op dat je in de meterkast een kookgroep hebt gebruikt!
Wat denkt de vonkenboer hier van??
Mijn vader dacht dit ook al maar wil 't zeker weten voor hij er stroom op zet. En ja, in de meterkast zit een kookgroep. 2 groepen zijn het.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:57 schreef crowone het volgende:
Je zal hem zelf moeten opsplitsen.
Als het schema juist is kan je volgens mij 1-2 & 4-5 voor de ene groep gebruiken en 3 & 6 voor de andere groep. Let wel op dat je in de meterkast een kookgroep hebt gebruikt!
Wat denkt de vonkenboer hier van??
Thanks, doen we!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:18 schreef crowone het volgende:
Naar mijn mening moet dus het bruggetje 1-2 en 4-5 blijven zitten voor de 1e groep.
3 & 6 zijn dus nog vrij voor de 2e groep.
De grill sectie is dan gescheiden van de oven elementen. Wat wij echter niet weten wat nu de belasting is per groep en dat kan dus een bezwaar op leveren.
Neem contact op met de leverancier want de garantie is snel om zeep geholpen.
Zij geven geen advies voor 2 groepen en de keukenboer sluit hem niet aan.
Ook ik geef geen garantie.
Nouja, de keukenzaak zei dat we met 2x 230V genoeg hebben. We zijn nog 2x bij de importeur geweest; De Nardi in Barendrecht waar men dat ook betaamde.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:24 schreef crowone het volgende:
Waarom heb je niet voor 3 fasen gekozen?
Als ik het zo bekijk dat de rollade wordt gegrild en de taart in de andere oven gebakken terwijl moeders de was doet gaat bij jou de pc uit en moet er weer een topic worden geopend.
Hoe groot is de kans op gelijktijdigheid.?
Ja, nu is het niet echt denkbaar dat je tegelijkertijd 3 ovens voluit hebt staan knallen én de wasmachine draait én je bent aan 't stofzuigen met alle lampen aan. Wij hebben idd "slechts" 1x 35 Ampere hoofdstop (huis van 1950). Dus misschien is het wel handig hier een klein beetje rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:33 schreef crowone het volgende:
Dat is ook voldoende maar zij houden er geen rekening mee dat jij nog meer apparaten tegelijk wilt gebruiken. Zij hebben niet gelogen.
Als jou hoofdzekering 35A is dan heb je 35A X 230V = 8050 W
Waarvan 7500 in dit apparaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |