abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99325220
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:52 schreef Ml-etje het volgende:
12.000 euro voor een dakkapel op een nog niet bestaand huis :o
Ik vind het duur.
Ik ook :P

Ik ben druk bezig om offertes op te vragen bij dakkapel leveranciers, bellen met de gemeente wat allemaal mag.
pi_99325343
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:55 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ik ook :P

Ik ben druk bezig om offertes op te vragen bij dakkapel leveranciers, bellen met de gemeente wat allemaal mag.
Laat wel meenemen dat het dak dus nog niet bestaat.
Dat maakt het plaatsen vele malen makkelijker.

Zag pas een offerte voorbij komen van 15.000 voor 2x3 meter op een bestaand huis.
Ken de details niet maar het was een standaard dakkapel x2, geen poespas.
Dan kan het bij jou echt goedkoper (daar kon ook nog een stuk in prijs gezakt worden begreep ik later).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99325967
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:58 schreef Ml-etje het volgende:
Laat wel meenemen dat het dak dus nog niet bestaat.
Dat maakt het plaatsen vele malen makkelijker.

Zag pas een offerte voorbij komen van 15.000 voor 2x3 meter op een bestaand huis.
Ken de details niet maar het was een standaard dakkapel x2, geen poespas.
Dan kan het bij jou echt goedkoper (daar kon ook nog een stuk in prijs gezakt worden begreep ik later).
In dit geval wordt het een dakkapel van 5 meter breed.

We zitten over nog meer opties te twijfelen. :{
pi_99326398
We gaan heel misschien bieden op een schitterend vrijstaand huis in een geweldige straat, echter heel de fundering zal opnieuw moeten gedaan worden, huis staat ook schots en scheef....het is een enorm karwei want binnen moet min of meer alles eruit gesloopt worden. Weet iemand goede bedrijven voor het opnieuw aanleggen van een fundering? Makelaar gaf aan dat het zo'n 80000 euro gaat kosten om de boel recht te trekken en aangezien alles gedaan moet worden komen er een hoop kosten bij kijken...dus dat is een beetje waarover we dubben, mochten we tot een bod overgaan.
pi_99815169
Zomaar een vraag voor de klussers tussendoor: wat is goedkoper, gas of elektriciteit? Ik sta voor de keuze om een elektrische kookplaat of eentje op gas te nemen. Handigheid boeit niet, het gaat om het voordeligst (student die in een cheap ass studio gaat wonen).
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:43:53 #159
163033 Xiphos
CorSec Commander
pi_99818771
Gas is goedkoper.

Waarom: de energiebedrijven maken stroom met gas, en die moeten eraan verdienen. (kort dan, maar een KWh (of liever KJ/s) is goedkoper met gas
[_] <- Sign here
pi_99822236
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 22:43 schreef Xiphos het volgende:
Gas is goedkoper.

Waarom: de energiebedrijven maken stroom met gas, en die moeten eraan verdienen. (kort dan, maar een KWh (of liever KJ/s) is goedkoper met gas
Nog een vraag: zijn de energieprijzen nu dermate positief dat ik een vast contract kan afsluiten voor 2 jaar? Of is het nu verstandiger om voor 1 jaar te gaan? Of bepaalde zaken flexibel te houden?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2011 23:44:21 ]
  zaterdag 23 juli 2011 @ 00:52:33 #161
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_99824740
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:38 schreef Nixx- het volgende:
Wij zijn ook met een nieuwbouw woning bezig.

We twijfelen of we de optie voor de dakkapel (5,0 meter breed) nemen.
De aannemer vraagt er 12.000 Euro extra voor om deze dan te laten plaatsen.
Moet je nagaan dat een particulier voor 16 euro per meter geprofileerd kozijn hout kan krijgen, en dat een dakkapel binnen 2 á 3 dagen compleet afgewerkt staat met 2 man.
pi_99829216
quote:
4s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 23:44 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nog een vraag: zijn de energieprijzen nu dermate positief dat ik een vast contract kan afsluiten voor 2 jaar? Of is het nu verstandiger om voor 1 jaar te gaan? Of bepaalde zaken flexibel te houden?
Ze zijn me iets te enthousiast geweest met het aanbieden van vaste contracten.

Overigens betalen wij meer voor gas dan voor elektriciteit.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99879883
Onlangs hoorde ik op de radio een consumentenpief die raadde af om vaste energie contracten af te sluiten.
En voor de particulier:over welk miniem bedrag heb je het dan?

Overigens is koken op elektra " altijd" duurder dan gas.
Aangezien ik altijd keramisch heb gekookt - geen gas int dorp toen - een half jaar tussendoor elders op gas de pannen heb verkloot - koken wij nu inductie : kost meer.

Bij United Consumers.nl zit je altijd x cent onder de lokale provider.
De werkelijke kosten zijn wettelijk voorgeschreven van aansluiting, energiebelasting etc.
  zondag 24 juli 2011 @ 18:59:50 #164
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_99887633
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:52 schreef betyar het volgende:

Moet je nagaan dat een particulier voor 16 euro per meter geprofileerd kozijn hout kan krijgen, en dat een dakkapel binnen 2 á 3 dagen compleet afgewerkt staat met 2 man.
Wel fijn als 't dan ook waterdicht is.
  Moderator maandag 1 augustus 2011 @ 11:21:16 #165
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_100187301
Zo, en na een week volledig afwezig te zijn geweest in verband met een weekje Berlijn met de vriendin *O*

Wou ik even melden dat ik wieder zuruck bin in die heimat ! w/

En nu even bijlezen :P
pi_100361086
Klein vraagje van een ontzettende klus-noob, is geen eigen topic waard. :)
Dankzij de kluskunsten van de vorige eigenaren zat ik vorige week opgesloten op mijn eigen toilet (deurklink was lam :')). Geen telefoon in mijn zak, dus deur maar ingetrapt. Resultaat: slot ontzet en scheuren om het slot heen in de deur. Is zoiets nou nog te herstellen of gevalletje volledig nieuwe deur?

Indicatie:

When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_100362346
Even de maat nemen en gewoon een nieuwe opdekdeur kopen, herstel zal je altijd blijven zien
pi_100447008
Ik moet een stukje uit een kozijn halen zodat ik er wat bevestigingen van het raam erop maken, dit is gewoon het handigst met een scherpe - dunne beitel ?

Foto: http://img846.imageshack.us/img846/4907/07082011004o.jpg (copy/paste deze link)
Wat is de bedoeling: http://img402.imageshack.us/img402/5531/08082011006.jpg (copy/paste deze link)

Het onderste gedeelte is net iets te hoog. Daarom moet er ongeveer een halve centimeter kozijn af.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2011 00:47:39 ]
pi_100458485
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 00:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik moet een stukje uit een kozijn halen zodat ik er wat bevestigingen van het raam erop maken, dit is gewoon het handigst met een scherpe - dunne beitel ?

Foto: http://img846.imageshack.us/img846/4907/07082011004o.jpg (copy/paste deze link)
Wat is de bedoeling: http://img402.imageshack.us/img402/5531/08082011006.jpg (copy/paste deze link)

Het onderste gedeelte is net iets te hoog. Daarom moet er ongeveer een halve centimeter kozijn af.
Is niet normaal dat het moet. Er bestaan uitvul plaatjes hiervoor. Die schroef je er onder. In jullie situatie moet je die wat smaller maken.

Als je echt wilt beitelen dan het heet inkrozen. Eerst haaks op de draad langs de lijn slaan met de vouw van de beitel naar binnen. Beide zijde dus eerst. Daarne iets van de lijn af met de draad mee. Hierna kan je het midelste er uit lepelen met de beitel. Vouw naar beneden en dan voorzichtig slaan met een hamer. Er uit lukt wel er in gaat moeilijk. Dus alles wat je te veel weg haalt komt niet meer terug.

Even oefenen op een stukje afval hout.
Jeroentje.
pi_100458983
Het is dus moeilijker dan had ik gedacht.

Dat uitvul plaatje, hoe moet ik dat zien?
Want het onderste gedeelte (zie 2e foto) moet dus een stukje lager komen. Omdat anders het bovenste gedeelte te hoog komt (dan kan ik het niet netjes in het raamkozijn schroeven)
pi_100461748
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het is dus moeilijker dan had ik gedacht.

Dat uitvul plaatje, hoe moet ik dat zien?
Want het onderste gedeelte (zie 2e foto) moet dus een stukje lager komen. Omdat anders het bovenste gedeelte te hoog komt (dan kan ik het niet netjes in het raamkozijn schroeven)
Nee dan kan het niet. Met het plaatje kom je nog hoger uit. Dit plaatje komt nog onder het sluitplaatje. Dacht in het kozijn een hobbeltje te zien wat in de weg zat.
Weet niet hoe het met je engels is maar zo moet het.
http://www.ehow.com/video_4419340_use-wood-chisel.html

Dus lekker gaan hakken. Zorg er wel voor de de snede goed scherp is en mooi recht. Gewoon even oefenen in een stukje afval hout. Wil het ook wel even komen doen als je in Zwolle of omgeving woont. Stuur me dan even een dm. B-)

[ Bericht 4% gewijzigd door jpajs op 08-08-2011 14:39:10 ]
Jeroentje.
pi_100498334
He kijk, bedankt voor de video! Hier kom ik wel uit :)
bedankt.
pi_100571548
Aaargh na een lange zoektocht weten we nu min of meer wat we willen qua huis. Het was bijna een kluspand geworden in een leuk villastraatje (huis stond schots en scheef, scheuren in de muur, interieur uit de jaren 50).. maar ik kreeg zowat een hartverlamming toen mijn schoonmoeder haar hand door de muur stak!
Nu zijn we toch teruggekomen bij het 1e nieuwbouwproject waar we ooit zijn gaan kijken maar afhaakten omdat we de prijs voor wat er geboden werd te duur vonden...maar na wat gespit in het kadadster zie ik dat er kortingen tussen de 30 en 40% zijn gegeven...dus nu wordt het allemaal een stuk aantrekkelijker. Deze week zou de verkoopmakelaar de sleutels hebben van alle appartementen en ons een tour geven. Tot 2 keer toe bleek in tegenstelling tot wat ons telefonisch werd verteld het informatiecentrum gesloten te zijn...dus met de makelaar willen we niks meer te maken hebben en gaan nu linea recta naar de projectmanager.
We willen 2 types bekijken, waaronder de penthouse...is het gek om de helft te bieden op een penthouse? Ik bedoel als er bij de normale appartementen al 40% afgaat...gewoon proberen?
pi_106874108
*kick*

Tijd voor een centraal CV Ketel topic!!
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_107017654

[ Bericht 100% gewijzigd door bobenjanneke op 20-01-2012 02:09:43 ]
pi_107017720
Gezien het tijdstip op dit moment zal dit wel een slowchat met me zelf zijn, maar ik heb om 21.30 te horen gekregen dat vandaag/ vrijdag om 15.30 mijn opa zal overlijden dmv een euthenasie-spuit.
We weten dus al een tijd dat hij ziek is, maar toch schrik je ervan. Normaal gesproken kun je geen afscheid nemen, maar nu wel. I
Je voelt je zo machteloos hoewel hij zelf zegt wat voor mooi leven hij heeft gehad.
Hopelijk heb ik watt van me af kennen schrijven en komt de slaap...o
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:54:30 #177
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_107021901
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 02:12 schreef bobenjanneke het volgende:
Gezien het tijdstip op dit moment zal dit wel een slowchat met me zelf zijn, maar ik heb om 21.30 te horen gekregen dat vandaag/ vrijdag om 15.30 mijn opa zal overlijden dmv een euthenasie-spuit.
We weten dus al een tijd dat hij ziek is, maar toch schrik je ervan. Normaal gesproken kun je geen afscheid nemen, maar nu wel. I
Je voelt je zo machteloos hoewel hij zelf zegt wat voor mooi leven hij heeft gehad.
Hopelijk heb ik watt van me af kennen schrijven en komt de slaap...o
Jeetje wat heftig!! :{

Heel veel sterkte!! :*
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_107025588
Over een kwartiertje met lood in de schoenen naar vught...
  Moderator vrijdag 20 januari 2012 @ 18:16:44 #179
92034 crew  Vonkenboer
pi_107036878
Tjeetje !, dat is een naar bericht !

Was het echt een uitzichtloos leiden ? Dat hij hier zelf voor gekozen heeft ?
Veel sterkte in ieder geval ! :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 januari 2012 @ 18:27:08 #180
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107037196
sterkte bobenjanneke .. k heb geen andere woorden :*

[ Bericht 0% gewijzigd door DJMO op 20-01-2012 18:27:53 (ongepaste pi :@) ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_107045310
Ben net terug uit vught.

Het was dermate uizichtloos, dat mijn opa 4 jaar geleden darmkanker heeft gekregen en ook een stoma gekregen.
Daarna is het steeds verder uitgezaaid tot vorig jaar juni.
In juni had ie darm & longkanker en diverse tumoren.

Toen is al besloten om een euthanasie verklaring te tekenen.
Eind 2011 bleek dat ie niet meer zelfstandig naar boven naar bed kon, niet meer zijn eigen kon wassen en slechter.

Dussssss... Is de beslissing door opa en oma begin deze week genomen, waarvan wij gisteravond op de hoogte zijn gesteld...

Een kwartier voordat de huisarts de injecties gaf, dronk ie nog een glas bier waarvan hij zichtbaar genoot.
Toen heeft hij iedereen bedankt en gaf de huisarts hem de 1e injectie waardoor hij in een diepe slaap kwam.
Daarna gaf de huisarts de 2e injectie en is hij overleden.

Het was voor mijn opa een waardig einde.

Bedankt voor de support!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 januari 2012 @ 21:30:14 #182
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107045422
ik heb gewoon koude rillingen bij 't lezen van je berichtje Bob, nochtans ben ik blij te lezen dat je opa een, door hem gewenst en waardig, einde heeft "gekregen". Respect dat je erbij aanwezig bent geweest, en respect dat je hier kunt posten op dit moment.

nogmaals sterkte!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_107045705
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 21:30 schreef DJMO het volgende:
ik heb gewoon koude rillingen bij 't lezen van je berichtje Bob, nochtans ben ik blij te lezen dat je opa een, door hem gewenst en waardig, einde heeft "gekregen". Respect dat je erbij aanwezig bent geweest, en respect dat je hier kunt posten op dit moment.

nogmaals sterkte!
Niemand wil zijn `stoere sterke` vader/opa zien verwelken tot een kasplantje.
Dus voor mijn opa is het een waardig einde omdat hij geestelijk 100% in orde was, maar lichamelijk gesloopt.
En ik post het om het op mijn manier van me af probeer te schrijven.
  Moderator vrijdag 20 januari 2012 @ 21:53:45 #184
92034 crew  Vonkenboer
pi_107046765
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 21:28 schreef bobenjanneke het volgende:
Ben net terug uit vught.

Het was dermate uizichtloos, dat mijn opa 4 jaar geleden darmkanker heeft gekregen en ook een stoma gekregen.
Daarna is het steeds verder uitgezaaid tot vorig jaar juni.
In juni had ie darm & longkanker en diverse tumoren.

Toen is al besloten om een euthanasie verklaring te tekenen.
Eind 2011 bleek dat ie niet meer zelfstandig naar boven naar bed kon, niet meer zijn eigen kon wassen en slechter.

Dussssss... Is de beslissing door opa en oma begin deze week genomen, waarvan wij gisteravond op de hoogte zijn gesteld...

Een kwartier voordat de huisarts de injecties gaf, dronk ie nog een glas bier waarvan hij zichtbaar genoot.
Toen heeft hij iedereen bedankt en gaf de huisarts hem de 1e injectie waardoor hij in een diepe slaap kwam.
Daarna gaf de huisarts de 2e injectie en is hij overleden.

Het was voor mijn opa een waardig einde.

Bedankt voor de support!
Stomme vraag misschien (en eigenlijk doet het er ook niet veel toe) :@, hoe oud was je opa ?

Lijkt mij een heel raar moment, dat je de ene paar minuut nog met hem praat .. en het volgende moment .. naja je snapt wel wat ik bedoel :{

In ieder geval heel veel sterkte toegewenst ! in deze ongetwijfeld zware periode !
pi_107046869
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 21:53 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Stomme vraag misschien (en eigenlijk doet het er ook niet veel toe) :@, hoe oud was je opa ?

Lijkt mij een heel raar moment, dat je de ene paar minuut nog met hem praat .. en het volgende moment .. naja je snapt wel wat ik bedoel :{

In ieder geval heel veel sterkte toegewenst ! in deze ongetwijfeld zware periode !
Mijn opa is 79 geworden.
Maar het is heel raar om iemand te zien overlijden, net wat je zegt:
De ene minuut praat je, de andere minuut is het afgelopen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 januari 2012 @ 22:02:46 #186
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107047330
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 21:34 schreef bobenjanneke het volgende:

[..]

Niemand wil zijn `stoere sterke` vader/opa zien verwelken tot een kasplantje.
Dus voor mijn opa is het een waardig einde omdat hij geestelijk 100% in orde was, maar lichamelijk gesloopt.
En ik post het om het op mijn manier van me af probeer te schrijven.
dat begrijp ik volkomen, vandaar ook mijn respect dat je het kunt! niet veel mensen kunnen dit soort intieme dingen delen op het www.

pi_107047481
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:02 schreef DJMO het volgende:

[..]

dat begrijp ik volkomen, vandaar ook mijn respect dat je het kunt! niet veel mensen kunnen dit soort intieme dingen delen op het www.
Dank je wel! :D

--edit
En nu is het tijd voor pizza en bier ( met mate ).
Al de hele dag niets gegeten.
pi_107051004
Mijn hapje en m'n drankje zitten erin...

Bedankt allemaal!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 23:26:51 #189
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_107051538
Wat is het toch fijn dat er internet bestaat :-)

Fijn dat je zoveel steun kan vinden bij "vreemden" en even je verhaal kwijt kan!
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_107061111
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 23:26 schreef samsuus het volgende:
Wat is het toch fijn dat er internet bestaat :-)

Fijn dat je zoveel steun kan vinden bij "vreemden" en even je verhaal kwijt kan!
Mij hoor je niet klagen over internet! :D
En ik heb nu veel aan jullie gehad om mijn ei kwijt te kunnen... :D
  Moderator zaterdag 21 januari 2012 @ 13:14:37 #191
92034 crew  Vonkenboer
pi_107063861
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 13:14 schreef Vonkenboer het volgende:
En zo is ons slowchat topic nog ergens goed voor ;)
Het is fijn dat je ergens je verhaal kwijt kan, bij vreemden, maar die je toch weer kent.
En zo leer je sommigen weer beter kennen! :D
  zaterdag 21 januari 2012 @ 18:04:18 #193
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_107071890
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 13:17 schreef bobenjanneke het volgende:

[..]

En zo leer je sommigen weer beter kennen! :D
Das nog het leukste ;-)
pi_107072363
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 18:04 schreef samsuus het volgende:

[..]

Das nog het leukste ;-)
:@ :9
pi_107085278
Dinsdag is de laatste dag dat we bij opa kunnen kijken. Dinsdag wordt de laatste dag dat ik rook. Dan gaat mijn buil zware van nelle de kist als de kist gesloten wordt.
Mijn opa heeft vanaf zijn 18e tot zijn 70e gerookt, en is van de 1 op de andere dag gestopt.
En die belofte doe ik dinsdag mijn opa: ik stop, ben gestopt.
  maandag 23 januari 2012 @ 11:39:10 #196
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_107133086
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:43 schreef bobenjanneke het volgende:
Dinsdag is de laatste dag dat we bij opa kunnen kijken. Dinsdag wordt de laatste dag dat ik rook. Dan gaat mijn buil zware van nelle de kist als de kist gesloten wordt.
Mijn opa heeft vanaf zijn 18e tot zijn 70e gerookt, en is van de 1 op de andere dag gestopt.
En die belofte doe ik dinsdag mijn opa: ik stop, ben gestopt.
Super!! Goede beslissing ;-)

Succes, you can do it!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107142491
quote:
99s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:39 schreef samsuus het volgende:

[..]

Super!! Goede beslissing ;-)

Succes, you can do it!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Ik moet een keer stoppen met roken, en dit is een goede stok achter de rug.
Een belofte aan mijn opa zal ik nooit verbreken, en dinsdag doe ik hem 2 beloftes:
1- ik stop dinsdagavond met roken
2- over Deli, maar verder te privé voor op fok... :D
  maandag 23 januari 2012 @ 16:31:54 #198
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_107142747
quote:
17s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:25 schreef bobenjanneke het volgende:

[..]

SPOILER
Ik moet een keer stoppen met roken, en dit is een goede stok achter de rug.
Een belofte aan mijn opa zal ik nooit verbreken, en dinsdag doe ik hem 2 beloftes:
1- ik stop dinsdagavond met roken
2- over Deli, maar verder te privé voor op fok... :D
Het gaat je lukken!! En wat betreft de nodige steun... Dat komt ook zeker goed :-)

Ik ben heel benieuwd naar belofte nummer 2... O+ Deli O+ Zo'n mooie naam!
pi_107149675
Vanavond het rijk alleen van 20.30 tot 00.35....
Het is weer mijn RTL4 ( & fok ^O^ ) avond, en Janneke's zolder avond... Wassen, drogen, strijken, wassen, drogen, strijken...
  maandag 23 januari 2012 @ 19:56:34 #200
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_107150016
Whaha! Gewoon 3x per dag schone kleren aan, dan heb je vaker zo'n avondje zonder vrouw :P

CSI O+ *;
pi_107161227
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:56 schreef samsuus het volgende:
CSI O+ *;
Ik heb alle afleveringen van CSI Miami, Las Vegas en NY.
Dus bij deze een uitnodiging voor een marathon CSI voor samen *; CSI kijken....

SPOILER
  maandag 23 januari 2012 @ 23:28:47 #202
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_107162698
Las Vegas heb ik tot seizoen 8 op dvd. Miami tot seizoen 4. New York vind ik niet zo leuk..
Heb wel van alle series de boeken :-)

SPOILER
NCIS is ook leuk!
pi_107162851
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:28 schreef samsuus het volgende:
Las Vegas heb ik tot seizoen 8 op dvd. Miami tot seizoen 4. New York vind ik niet zo leuk..
Heb wel van alle series de boeken :-)

SPOILER
NCIS is ook leuk!
Wow, heb je de boeken???
Ik wist niet eens dat die bestonden...
SPOILER
NCIS kijk ik wel eens op SBS, maar J vind er geen zak het niet leuk....
Te gemaakt, te nep -> geen fantasie...

Ik heb ze op de usb schijf ( CSI ) staan, dus geen dvd kwaliteit, maar zeker de moeite waard om te kijken.
Ik wacht op de aanschaf van een mediaplayer, dan ga ik ook voor de dvd.

[ Bericht 8% gewijzigd door bobenjanneke op 23-01-2012 23:38:28 ]
  maandag 23 januari 2012 @ 23:41:13 #204
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_107163228
quote:
17s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:32 schreef bobenjanneke het volgende:

[..]

Wow, heb je de boeken???
Ik wist niet eens dat die bestonden...
SPOILER
NCIS kijk ik wel eens op SBS, maar J vind er geen zak het niet leuk....
Te gemaakt, te nep -> geen fantasie...

Ik heb ze op de usb schijf staan, dus geen dvd kwaliteit, maar zeker de moeite waard om te kijken.
Ik wacht op de aanschaf van een mediaplayer, dan ga ik ook voor de dvd.

Hmm ik vind NCIS tegenwoordig wel vergelijkbaar met CSI, "vroeger" toen Grissom er nog was, toen was CSI echt super!!

Maarre J hoeft toch niet alles mee te kijken?? Sam heeft ook alle seizoenen van Bones op zn ps3 staan, daar vind ik dus weinig aan en dan ga ik gewoon iets anders doen.. CSI boek lezen of zo haha..

Ja, de boeken zijn leuk! gebaseerd op de afleveringen dus soms herken je ineens t verhaal :-)

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')