abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107017720
Gezien het tijdstip op dit moment zal dit wel een slowchat met me zelf zijn, maar ik heb om 21.30 te horen gekregen dat vandaag/ vrijdag om 15.30 mijn opa zal overlijden dmv een euthenasie-spuit.
We weten dus al een tijd dat hij ziek is, maar toch schrik je ervan. Normaal gesproken kun je geen afscheid nemen, maar nu wel. I
Je voelt je zo machteloos hoewel hij zelf zegt wat voor mooi leven hij heeft gehad.
Hopelijk heb ik watt van me af kennen schrijven en komt de slaap...o
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:54:30 #177
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_107021901
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 02:12 schreef bobenjanneke het volgende:
Gezien het tijdstip op dit moment zal dit wel een slowchat met me zelf zijn, maar ik heb om 21.30 te horen gekregen dat vandaag/ vrijdag om 15.30 mijn opa zal overlijden dmv een euthenasie-spuit.
We weten dus al een tijd dat hij ziek is, maar toch schrik je ervan. Normaal gesproken kun je geen afscheid nemen, maar nu wel. I
Je voelt je zo machteloos hoewel hij zelf zegt wat voor mooi leven hij heeft gehad.
Hopelijk heb ik watt van me af kennen schrijven en komt de slaap...o
Jeetje wat heftig!! :{

Heel veel sterkte!! :*
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_107025588
Over een kwartiertje met lood in de schoenen naar vught...
  Moderator vrijdag 20 januari 2012 @ 18:16:44 #179
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_107036878
Tjeetje !, dat is een naar bericht !

Was het echt een uitzichtloos leiden ? Dat hij hier zelf voor gekozen heeft ?
Veel sterkte in ieder geval ! :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 januari 2012 @ 18:27:08 #180
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107037196
sterkte bobenjanneke .. k heb geen andere woorden :*

[ Bericht 0% gewijzigd door DJMO op 20-01-2012 18:27:53 (ongepaste pi :@) ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_107045310
Ben net terug uit vught.

Het was dermate uizichtloos, dat mijn opa 4 jaar geleden darmkanker heeft gekregen en ook een stoma gekregen.
Daarna is het steeds verder uitgezaaid tot vorig jaar juni.
In juni had ie darm & longkanker en diverse tumoren.

Toen is al besloten om een euthanasie verklaring te tekenen.
Eind 2011 bleek dat ie niet meer zelfstandig naar boven naar bed kon, niet meer zijn eigen kon wassen en slechter.

Dussssss... Is de beslissing door opa en oma begin deze week genomen, waarvan wij gisteravond op de hoogte zijn gesteld...

Een kwartier voordat de huisarts de injecties gaf, dronk ie nog een glas bier waarvan hij zichtbaar genoot.
Toen heeft hij iedereen bedankt en gaf de huisarts hem de 1e injectie waardoor hij in een diepe slaap kwam.
Daarna gaf de huisarts de 2e injectie en is hij overleden.

Het was voor mijn opa een waardig einde.

Bedankt voor de support!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 januari 2012 @ 21:30:14 #182
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107045422
ik heb gewoon koude rillingen bij 't lezen van je berichtje Bob, nochtans ben ik blij te lezen dat je opa een, door hem gewenst en waardig, einde heeft "gekregen". Respect dat je erbij aanwezig bent geweest, en respect dat je hier kunt posten op dit moment.

nogmaals sterkte!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_107045705
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 21:30 schreef DJMO het volgende:
ik heb gewoon koude rillingen bij 't lezen van je berichtje Bob, nochtans ben ik blij te lezen dat je opa een, door hem gewenst en waardig, einde heeft "gekregen". Respect dat je erbij aanwezig bent geweest, en respect dat je hier kunt posten op dit moment.

nogmaals sterkte!
Niemand wil zijn `stoere sterke` vader/opa zien verwelken tot een kasplantje.
Dus voor mijn opa is het een waardig einde omdat hij geestelijk 100% in orde was, maar lichamelijk gesloopt.
En ik post het om het op mijn manier van me af probeer te schrijven.
  Moderator vrijdag 20 januari 2012 @ 21:53:45 #184
92034 crew  Vonkenboer
pi_107046765
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 21:28 schreef bobenjanneke het volgende:
Ben net terug uit vught.

Het was dermate uizichtloos, dat mijn opa 4 jaar geleden darmkanker heeft gekregen en ook een stoma gekregen.
Daarna is het steeds verder uitgezaaid tot vorig jaar juni.
In juni had ie darm & longkanker en diverse tumoren.

Toen is al besloten om een euthanasie verklaring te tekenen.
Eind 2011 bleek dat ie niet meer zelfstandig naar boven naar bed kon, niet meer zijn eigen kon wassen en slechter.

Dussssss... Is de beslissing door opa en oma begin deze week genomen, waarvan wij gisteravond op de hoogte zijn gesteld...

Een kwartier voordat de huisarts de injecties gaf, dronk ie nog een glas bier waarvan hij zichtbaar genoot.
Toen heeft hij iedereen bedankt en gaf de huisarts hem de 1e injectie waardoor hij in een diepe slaap kwam.
Daarna gaf de huisarts de 2e injectie en is hij overleden.

Het was voor mijn opa een waardig einde.

Bedankt voor de support!
Stomme vraag misschien (en eigenlijk doet het er ook niet veel toe) :@, hoe oud was je opa ?

Lijkt mij een heel raar moment, dat je de ene paar minuut nog met hem praat .. en het volgende moment .. naja je snapt wel wat ik bedoel :{

In ieder geval heel veel sterkte toegewenst ! in deze ongetwijfeld zware periode !
pi_107046869
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 21:53 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Stomme vraag misschien (en eigenlijk doet het er ook niet veel toe) :@, hoe oud was je opa ?

Lijkt mij een heel raar moment, dat je de ene paar minuut nog met hem praat .. en het volgende moment .. naja je snapt wel wat ik bedoel :{

In ieder geval heel veel sterkte toegewenst ! in deze ongetwijfeld zware periode !
Mijn opa is 79 geworden.
Maar het is heel raar om iemand te zien overlijden, net wat je zegt:
De ene minuut praat je, de andere minuut is het afgelopen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 januari 2012 @ 22:02:46 #186
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107047330
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 21:34 schreef bobenjanneke het volgende:

[..]

Niemand wil zijn `stoere sterke` vader/opa zien verwelken tot een kasplantje.
Dus voor mijn opa is het een waardig einde omdat hij geestelijk 100% in orde was, maar lichamelijk gesloopt.
En ik post het om het op mijn manier van me af probeer te schrijven.
dat begrijp ik volkomen, vandaar ook mijn respect dat je het kunt! niet veel mensen kunnen dit soort intieme dingen delen op het www.

pi_107047481
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:02 schreef DJMO het volgende:

[..]

dat begrijp ik volkomen, vandaar ook mijn respect dat je het kunt! niet veel mensen kunnen dit soort intieme dingen delen op het www.
Dank je wel! :D

--edit
En nu is het tijd voor pizza en bier ( met mate ).
Al de hele dag niets gegeten.
pi_107051004
Mijn hapje en m'n drankje zitten erin...

Bedankt allemaal!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 23:26:51 #189
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_107051538
Wat is het toch fijn dat er internet bestaat :-)

Fijn dat je zoveel steun kan vinden bij "vreemden" en even je verhaal kwijt kan!
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_107061111
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 23:26 schreef samsuus het volgende:
Wat is het toch fijn dat er internet bestaat :-)

Fijn dat je zoveel steun kan vinden bij "vreemden" en even je verhaal kwijt kan!
Mij hoor je niet klagen over internet! :D
En ik heb nu veel aan jullie gehad om mijn ei kwijt te kunnen... :D
  Moderator zaterdag 21 januari 2012 @ 13:14:37 #191
92034 crew  Vonkenboer
pi_107063861
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 13:14 schreef Vonkenboer het volgende:
En zo is ons slowchat topic nog ergens goed voor ;)
Het is fijn dat je ergens je verhaal kwijt kan, bij vreemden, maar die je toch weer kent.
En zo leer je sommigen weer beter kennen! :D
  zaterdag 21 januari 2012 @ 18:04:18 #193
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_107071890
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 13:17 schreef bobenjanneke het volgende:

[..]

En zo leer je sommigen weer beter kennen! :D
Das nog het leukste ;-)
pi_107072363
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 18:04 schreef samsuus het volgende:

[..]

Das nog het leukste ;-)
:@ :9
pi_107085278
Dinsdag is de laatste dag dat we bij opa kunnen kijken. Dinsdag wordt de laatste dag dat ik rook. Dan gaat mijn buil zware van nelle de kist als de kist gesloten wordt.
Mijn opa heeft vanaf zijn 18e tot zijn 70e gerookt, en is van de 1 op de andere dag gestopt.
En die belofte doe ik dinsdag mijn opa: ik stop, ben gestopt.
  maandag 23 januari 2012 @ 11:39:10 #196
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_107133086
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:43 schreef bobenjanneke het volgende:
Dinsdag is de laatste dag dat we bij opa kunnen kijken. Dinsdag wordt de laatste dag dat ik rook. Dan gaat mijn buil zware van nelle de kist als de kist gesloten wordt.
Mijn opa heeft vanaf zijn 18e tot zijn 70e gerookt, en is van de 1 op de andere dag gestopt.
En die belofte doe ik dinsdag mijn opa: ik stop, ben gestopt.
Super!! Goede beslissing ;-)

Succes, you can do it!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107142491
quote:
99s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:39 schreef samsuus het volgende:

[..]

Super!! Goede beslissing ;-)

Succes, you can do it!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Ik moet een keer stoppen met roken, en dit is een goede stok achter de rug.
Een belofte aan mijn opa zal ik nooit verbreken, en dinsdag doe ik hem 2 beloftes:
1- ik stop dinsdagavond met roken
2- over Deli, maar verder te privé voor op fok... :D
  maandag 23 januari 2012 @ 16:31:54 #198
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_107142747
quote:
17s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:25 schreef bobenjanneke het volgende:

[..]

SPOILER
Ik moet een keer stoppen met roken, en dit is een goede stok achter de rug.
Een belofte aan mijn opa zal ik nooit verbreken, en dinsdag doe ik hem 2 beloftes:
1- ik stop dinsdagavond met roken
2- over Deli, maar verder te privé voor op fok... :D
Het gaat je lukken!! En wat betreft de nodige steun... Dat komt ook zeker goed :-)

Ik ben heel benieuwd naar belofte nummer 2... O+ Deli O+ Zo'n mooie naam!
pi_107149675
Vanavond het rijk alleen van 20.30 tot 00.35....
Het is weer mijn RTL4 ( & fok ^O^ ) avond, en Janneke's zolder avond... Wassen, drogen, strijken, wassen, drogen, strijken...
  maandag 23 januari 2012 @ 19:56:34 #200
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_107150016
Whaha! Gewoon 3x per dag schone kleren aan, dan heb je vaker zo'n avondje zonder vrouw :P

CSI O+ *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')