Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Trusten LLquote:Op donderdag 30 december 2010 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
lieffies ik ga afsluiten en wens jullie een fijne avond![]()
Slaap lekker voor later
Ik ken hem alleen maar dat sinds de flatscreen geen zak meer anquote:Op donderdag 30 december 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is al een heel oud grapje:
Wat vind u van seks op TV
Nou ik vind er geen reet aan, ik lazer er steeds af
nou ja, ik heb volgende week en storingsdienst 7x24 en ploegen dienst.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Damn
Maar verander een maar in de, dat is veel beter
Kijk en haak zequote:Op donderdag 30 december 2010 23:10 schreef Muck het volgende:
Ik ga secret millionair kijken en sloffen haken
Hoe is je hartslag dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen idee.
Vaak heb ik het idee dat het mijn hart is.
Weet verder niet wat daar nog meer zit.
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is al een heel oud grapje:
Wat vind u van seks op TV
Nou ik vind er geen reet aan, ik lazer er steeds af
Die aflevering is wel leuk, ken ik namelijk al. Veel plezierquote:Op donderdag 30 december 2010 23:10 schreef Muck het volgende:
Bye Muckquote:Op donderdag 30 december 2010 23:10 schreef Muck het volgende:
Hihiquote:
nee, mijn baas snapt mijquote:Op donderdag 30 december 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent geen lul, je baas is een lul![]()
Sloffen haken?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:10 schreef Muck het volgende:
Dunno mijn hartslag.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is je hartslag dan?
En er zitten ook allemaal spiertjes die vervelend kunnen doenEn als je nog gewoon kleur in je gezicht hebt enzo dan is het vast niet je hart
[..]En sorry dat het kwartje niet viel
EN trusten lieve LL!
Bis Laterquote:Op donderdag 30 december 2010 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sloffen haken?Ik moet dat zien
En veel plezier
Ik ga nog een ep Glee kijkenTot later allemaal
Wel fijn dat je baas jou snaptquote:Op donderdag 30 december 2010 23:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, mijn baas snapt mij![]()
de opdracht gever is een lul
Dat had ik bij mijn vorige baas ook, dat was ook een goede reden o naar deze baas over te stappen.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou ja, ik heb volgende week en storingsdienst 7x24 en ploegen dienst.
en dat alles voor het zelfde tarief.
ik ga niet 3 x in de week om half tien thuis komen en mijn kinderen niet zien omdat zij dat nodig vinden
Doeiquote:Op donderdag 30 december 2010 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En veel plezier
Zal ik het dan maar zeggen?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
HihiZit ik je zo op de zenuwen?
Sorry
Doeiiquote:Op donderdag 30 december 2010 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En veel plezier
tja het is de opdracht gever maar voordat ik zijn arm eraf bijt eerst maar even afstemmen met de baas, het zijn toch centjesquote:Op donderdag 30 december 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat had ik bij mijn vorige baas ook, dat was ook een goede reden o naar deze baas over te stappen.
Damn, ik hoop dat je niet teveel gestoord wordt...
Ja absoluutquote:Op donderdag 30 december 2010 23:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja het is de opdracht gever maar voordat ik zijn arm eraf bijt eerst maar even afstemmen met de baas, het zijn toch centjes
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja absoluut
Ik had de mazzel dat mijn oud collega me op het juiste moment belde of ik bij hem wilde komen werken
Geen idee maar ik weet wel dat het klote isquote:Op donderdag 30 december 2010 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij ben ik ziek aan het worden![]()
Waarom nou net met oud en nieuw...
oh nee hequote:Op donderdag 30 december 2010 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
Wel jammer voor je dat zowel ST als haar invallers al naar bed zijn of niet aanwezigquote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga ook maar slapen![]()
zonder voorlezen![]()
Doeiiquote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga ook maar slapen![]()
zonder voorlezen![]()
Ja aan mij blijven denken is immers ook niet goedquote:Op donderdag 30 december 2010 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
Maar wat eerder gaan slapen dan vandaag...
johquote:Op donderdag 30 december 2010 23:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja aan mij blijven denken is immers ook niet goed
Ben ik ook van plan. Als het tenminste luktquote:Op donderdag 30 december 2010 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
Maar wat eerder gaan slapen dan vandaag...
Ik wou eigenlijk wachten tot morgenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben ik ook van plan. Als het tenminste lukt.
Dat haal ik denk ik ook nog welquote:Op donderdag 30 december 2010 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk wachten tot morgen
Ikke met wat hulp, anders zou ik nu wel slapenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat haal ik denk ik ook nog wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |