Logische post maar als ik zie hoeveel katten er hier op de dijk al doodgereden zijn en geen mens ooit bij de baasjes een claim heeft neergelegd voor schade aan de auto zal dat wel meevallen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Met betrekking tot dit advies: Ik zou daar vooralsnog niet achteraan gaan. Als die man/vrouw schade heeft en het komt door jouw loslopend huisdier, dan is men vaak niet zo blij en kijkt men eerder naar de eigen schade. Zeker als de schrik van de aanrijding er al af is..
Ik heb begrepen dat de beltegoedsituatie inmiddels geregeld, bedankt voor je aanbod though.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:52 schreef Poepoog het volgende:
Jemig meid, wat een vervelende situatie voor je waar je helemaal niks aan kan doen. Ondanks alles kan je altijd van mijn aanbod gebruik maken, het werkt perfect en ik heb er meerdere malen mensen mee kunnen helpen zonder beltegoed. Misschien is dat echter niet toegestaan, enkel berichtjes waarin men kan zeiken op de DA en hoe errug het is voor jou. Want ja constructief zijn, waarom?
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:48 schreef Sosha het volgende:
Ik heb niet echt iets zinnigs bij te dragen
Laat maar weten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de beltegoedsituatie inmiddels geregeld, bedankt voor je aanbod though.
Dan zou ik toch echt even zelf bellen nu. Straks kan het niet meer, morgen werken dierenartsen niet. Gaat lekker dit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:09 schreef DJMO het volgende:
vooralsnog geen nieuws. ik heb gebeld dat ik die 500 euro kon betalen, en ze ging overleggen over hoe nu verder / precieze behandeling etc en zou me terugbellen. Nog niks gehoord .. ondertussen zit ik trillend van angst vanwege het vuurwerk. Ik verschans me zometeen maar met kind en telefoon op de overloop boven, daar is het het veiligste
Walgelijk dat mensen zonder kennis van zaken een dergelijk persoon veroordelen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:17 schreef MarMar het volgende:
Walgelijk dat het zo moet omdat die mensen bang zijn hun centen een paar weken later te krijgen.
Mijn dierenarts is gelukkig ook niet heel moeilijk, maar ik prijs me dan ook erg gelukkig met mijn dierenarts. Ik hoop dat de kat nu wel zo snel mogelijk geholpen kan worden. Arm beestjequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:17 schreef MarMar het volgende:
Walgelijk dat het zo moet omdat die mensen bang zijn hun centen een paar weken later te krijgen.
Fantastisch dat je tante kan voorschieten, maar ik vind het te belachelijk voor woorden dat hier zo moeilijk over gedaan wordt terwijl je gewoon verzekerd bent.
Mijn dierenarts had allang gezegd dat we later wel zouden praten over de financiën en dat de eerste zorg was om het beestje te helpen en dan zonder dat ik erom zou hoeven te vragen. (ja been there done that)
Hij hoeft er echt geen oliebol minder om te eten dunkt me...
Gelukkig weet jij precies hoeveel kennis ik hebquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:19 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Walgelijk dat mensen zonder kennis van zaken een dergelijk persoon veroordelen.
Blijkbaar mag je enkel kritiek hebben hier op de Da.
Succes met jouw eigen op-de-pof kliniek.
Denk je niet dat t handiger is er ff heen te gaan en direct persoonlijk de boel te regelen ipv bellen - wachten - bellen - wachten. Hoe langer t duurt hoe minder kans het katje heeft...quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:09 schreef DJMO het volgende:
vooralsnog geen nieuws. ik heb gebeld dat ik die 500 euro kon betalen, en ze ging overleggen over hoe nu verder / precieze behandeling etc en zou me terugbellen. Nog niks gehoord .. ondertussen zit ik trillend van angst vanwege het vuurwerk. Ik verschans me zometeen maar met kind en telefoon op de overloop boven, daar is het het veiligste
Dat dus. Dan maak je het ook urgenter. Zo'n afwachtende houding zet weinig zoden aan de dijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
Denk je niet dat t handiger is er ff heen te gaan en direct persoonlijk de boel te regelen ipv bellen - wachten - bellen - wachten. Hoe langer t duurt hoe minder kans het katje heeft...
Nee kom, even dapper zijn nu. Vuurwerk is er nou eenmaal vandaag.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:09 schreef DJMO het volgende:
Gewoon zachtjes een gezellig muziekje opzetten, dan hoor je de knallen stukken minderquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:31 schreef Copycat het volgende:
Blaffende honden bijten niet en hetzelfde geldt voor vuurwerk plus dat je je kleine knul zo ook een angst meegeeft.
Zeker op 31 december niet, die DA gaat ook niet tot 18:00 zitten wikken en wegen en je scheept iemand makkelijker af via de telefoon "Nee mevrouwtje, dit kan ook echt morgenmiddag", dan wanneer ze voor je neus staanquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus. Dan maak je het ook urgenter. Zo'n afwachtende houding zet weinig zoden aan de dijk.
Ik ben bang dat het al lang te laat is, half 4...quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:39 schreef Cat22 het volgende:
Want als hij nu nog aan de operatie moet beginnen dan ben je misschien al te laat qua tijd. Het is al half vier nu....
Ik ook. Daarom snap ik niet dat je dan op de overloop gaat zitten afwachten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het al lang te laat is, half 4...
Het gezeik was híer een beetje misplaatst, maar er zat zeker een kern van waarheid in.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:41 schreef Copycat het volgende:
En daarom kan ik Isdatzo heel goed begrijpen.
Blasphemy!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:41 schreef Copycat het volgende:
Ik ook, maar het heeft nu geen enkele zin. Want dan gaat DJMO daar op antwoorden ipv naar de dierenarts.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:41 schreef Copycat het volgende:
Ik snap je, maar dat is toch al te jammerlijk voor woorden? Het is nota bene een volwassen vrouw. Met (bijna) twee kinderen en een partner. Een beetje backbone en zelfredzaamheid zou niet misstaan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:44 schreef Greys het volgende:
Ik ook, maar het heeft nu geen enkele zin. Want dan gaat DJMO daar op antwoorden ipv naar de dierenarts.
Weet niet precies wat er stond, maar DJMO van die overloop af krijgen en die kat laten verzorgen is de eerste prioriteit.
Ben ik met je eens. Al denk ik niet dat we dat in één middag via Fok kunnen bewerkstelligen. Maar aanmoedigen om actie te ondernemen mbt de kat kan haar misschien net dat zetje geven om iets te doen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap je, maar dat is toch al te jammerlijk voor woorden? Het is nota bene een volwassen vrouw. Met (bijna) twee kinderen en een partner. Een beetje backbone en zelfredzaamheid zou niet misstaan.
Als je ECHT bang bent, kunnen mensen roepen wat ze willen, ook dat je geen ruggengraat hebt of wat dan ook, maar dan ben je bang. Angst kan behoorlijk verlammend werken en is zeker niet iets waar je al te licht over moet denken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap je, maar dat is toch al te jammerlijk voor woorden? Het is nota bene een volwassen vrouw. Met (bijna) twee kinderen en een partner. Een beetje backbone en zelfredzaamheid zou niet misstaan.
Sorry, maar er zijn ook gewoon mensen die overal problemen en geen oplossingen in zien. Het gaat hier nu over het katje dus ik zal niet eens beginnen over dat het 'niet zo heel slim is' om in haar situatie voor een 2e kindje én kat te gaan, maar al kan ze zelf daar nu niet heen dan kan haar man toch? Of je vraagt even of iemand je brengt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je ECHT bang bent, kunnen mensen roepen wat ze willen, ook dat je geen ruggengraat hebt of wat dan ook, maar dan ben je bang. Angst kan behoorlijk verlammend werken en is zeker niet iets waar je al te licht over moet denken.
In deze situatie is dat k*t, maar daar kan DJMO ook niets aan doen.
Ik duim gewoon dat ze nog op tijd zijn en heb niet het idee dat ik meer kan doen. Sterkte voor Gizmo.
Ah dat is al een stukje duidelijkheid dan waarom ze zo moeilijk doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:55 schreef MarMar het volgende:
Er wordt gezegd dat dierenartsen met Hemaverzekeringen slechte ervaringen hebben en dat ze daarom per sé een aanbetaling willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |