abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90674956
Hopen dat de dierenarts het allemaal kan herstellen.
pi_90674998
met de blommen voor de gastvrouw in de hand en de jas al aan nog even kijken....
Hoop dat het helemaal goedkomt, potdorie.
De hardnekkigheid van de kliniek zit me wel even goed dwars, zeker daar ze niet aangegeven hebben geen kundige chirurg zelf te hebben, valt me zwaar tegen.
Doet de dierenambulance zo zijn best (hebbeb donatie weer gehad) en de kliniek speelt er niet op in.
Zwaar klote, en dan zeg ik het netjes.

Mo, sterkte wijffie,
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_90675117
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:55 schreef Peter het volgende:

[..]

Met betrekking tot dit advies: Ik zou daar vooralsnog niet achteraan gaan. Als die man/vrouw schade heeft en het komt door jouw loslopend huisdier, dan is men vaak niet zo blij en kijkt men eerder naar de eigen schade. Zeker als de schrik van de aanrijding er al af is..
Logische post maar als ik zie hoeveel katten er hier op de dijk al doodgereden zijn en geen mens ooit bij de baasjes een claim heeft neergelegd voor schade aan de auto zal dat wel meevallen.
Een katje heeft weinig gewicht dus schade aan een auto door een katje????????

en nou ben ik echt moven, er wordt op me gewacht.
Hoop zo dat ik straks goed nieuws mag lezen
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_90675386
Oh, wat een fijn nieuws. En wat een fijne tante. Wordt het waarschijnlijk toch nog een feestje voor jullie vanavond O+
  Moderator vrijdag 31 december 2010 @ 14:34:14 #215
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_90676627
Zo opgeruimd. Ik vind helemaal niet dat hier verantwoording afgelegd hoeft te worden op deze manier.
Dus dat is klaar hoor.

Nu graag gewoon weer verder over waar het over ging, de kat!

[ Bericht 72% gewijzigd door senesta op 31-12-2010 14:47:53 ]
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_90677410
Jemig meid, wat een vervelende situatie voor je waar je helemaal niks aan kan doen. Ondanks alles kan je altijd van mijn aanbod gebruik maken, het werkt perfect en ik heb er meerdere malen mensen mee kunnen helpen zonder beltegoed. Misschien is dat echter niet toegestaan, enkel berichtjes waarin men kan zeiken op de DA en hoe errug het is voor jou. Want ja constructief zijn, waarom?
pi_90677470
Poepoog :'(

DJMO, wat is het laatste nieuws?
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2010 @ 14:54:26 #218
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_90677491
Dus simpel gezegd de kosten worden vergoed, maar pas achteraf terug betaald?
Zoek dan gewoon een andere dierenarts.
pi_90677510
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:52 schreef Poepoog het volgende:
Jemig meid, wat een vervelende situatie voor je waar je helemaal niks aan kan doen. Ondanks alles kan je altijd van mijn aanbod gebruik maken, het werkt perfect en ik heb er meerdere malen mensen mee kunnen helpen zonder beltegoed. Misschien is dat echter niet toegestaan, enkel berichtjes waarin men kan zeiken op de DA en hoe errug het is voor jou. Want ja constructief zijn, waarom?
Ik heb begrepen dat de beltegoedsituatie inmiddels geregeld, bedankt voor je aanbod though. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90677675
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:53 schreef Sosha het volgende:
Poepoog :'(

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:48 schreef Sosha het volgende:
Ik heb niet echt iets zinnigs bij te dragen
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:54 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat de beltegoedsituatie inmiddels geregeld, bedankt voor je aanbod though. ^O^
Laat maar weten. :s)
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 31 december 2010 @ 15:09:05 #221
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90678065
vooralsnog geen nieuws. ik heb gebeld dat ik die 500 euro kon betalen, en ze ging overleggen over hoe nu verder / precieze behandeling etc en zou me terugbellen. Nog niks gehoord .. ondertussen zit ik trillend van angst vanwege het vuurwerk. Ik verschans me zometeen maar met kind en telefoon op de overloop boven, daar is het het veiligste :X
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_90678288
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:09 schreef DJMO het volgende:
vooralsnog geen nieuws. ik heb gebeld dat ik die 500 euro kon betalen, en ze ging overleggen over hoe nu verder / precieze behandeling etc en zou me terugbellen. Nog niks gehoord .. ondertussen zit ik trillend van angst vanwege het vuurwerk. Ik verschans me zometeen maar met kind en telefoon op de overloop boven, daar is het het veiligste :X
Dan zou ik toch echt even zelf bellen nu. Straks kan het niet meer, morgen werken dierenartsen niet. Gaat lekker dit. :|W
pi_90678439
Walgelijk dat het zo moet omdat die mensen bang zijn hun centen een paar weken later te krijgen.
Fantastisch dat je tante kan voorschieten, maar ik vind het te belachelijk voor woorden dat hier zo moeilijk over gedaan wordt terwijl je gewoon verzekerd bent.
Mijn dierenarts had allang gezegd dat we later wel zouden praten over de financiën en dat de eerste zorg was om het beestje te helpen en dan zonder dat ik erom zou hoeven te vragen. (ja been there done that)
Hij hoeft er echt geen oliebol minder om te eten dunkt me...
pi_90678546
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:17 schreef MarMar het volgende:
Walgelijk dat het zo moet omdat die mensen bang zijn hun centen een paar weken later te krijgen.

Walgelijk dat mensen zonder kennis van zaken een dergelijk persoon veroordelen.

Blijkbaar mag je enkel kritiek hebben hier op de Da.

Succes met jouw eigen op-de-pof kliniek.
  Moderator vrijdag 31 december 2010 @ 15:20:55 #225
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_90678588
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:17 schreef MarMar het volgende:
Fantastisch dat je tante kan voorschieten, maar ik vind het te belachelijk voor woorden dat hier zo moeilijk over gedaan wordt terwijl je gewoon verzekerd bent.
Mijn dierenarts had allang gezegd dat we later wel zouden praten over de financiën en dat de eerste zorg was om het beestje te helpen en dan zonder dat ik erom zou hoeven te vragen. (ja been there done that)
Hij hoeft er echt geen oliebol minder om te eten dunkt me...
Mijn dierenarts is gelukkig ook niet heel moeilijk, maar ik prijs me dan ook erg gelukkig met mijn dierenarts. Ik hoop dat de kat nu wel zo snel mogelijk geholpen kan worden. Arm beestje ;(
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_90678759
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:19 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Walgelijk dat mensen zonder kennis van zaken een dergelijk persoon veroordelen.

Blijkbaar mag je enkel kritiek hebben hier op de Da.

Succes met jouw eigen op-de-pof kliniek.
Gelukkig weet jij precies hoeveel kennis ik heb :)

ik hap maar even voor de vorm, aangezien het hier anders voor jou niets meer aan is

Het overleggen van de polis zou gewoon genoeg moeten zijn.
Ook ga ik er vanuit dat mensen arts of dierenarts worden omdat ze willen helpen in eerste instantie... een beestje onnodig lang laten lijden omdat men de centen wat later krijgt vind ik beneden alle peil.
pi_90678787
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 15:09 schreef DJMO het volgende:
Denk je niet dat t handiger is er ff heen te gaan en direct persoonlijk de boel te regelen ipv bellen - wachten - bellen - wachten. Hoe langer t duurt hoe minder kans het katje heeft...
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:28:20 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90678877
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:25 schreef Loveless85 het volgende:

Denk je niet dat t handiger is er ff heen te gaan en direct persoonlijk de boel te regelen ipv bellen - wachten - bellen - wachten. Hoe langer t duurt hoe minder kans het katje heeft...
Dat dus. Dan maak je het ook urgenter. Zo'n afwachtende houding zet weinig zoden aan de dijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 december 2010 @ 15:29:18 #229
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_90678907
Ik snap zo'n DA ook niet. Hij weet zelf dat er haast is bij de operatie, dat het geld geregeld is. Opereer dan verdorie!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 31 december 2010 @ 15:29:26 #230
163650 Greys
pi_90678911
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:09 schreef DJMO het volgende:
Nee kom, even dapper zijn nu. Vuurwerk is er nou eenmaal vandaag.
Naar de dierenarts gaan waar je kat nu is en daar blijven tot het geregeld is. Niet blijven afwachten nu, de tijd dringt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:31:25 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90678981
Blaffende honden bijten niet en hetzelfde geldt voor vuurwerk plus dat je je kleine knul zo ook een angst meegeeft.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 december 2010 @ 15:31:57 #232
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_90678993
Greys heeft gelijk. Je kat is belangrijker dan je angst voor vuurwerk. Neem als het kan iemand mee en ga naar de DA. Leg uit dat je nu zelf alles geregeld hebt, dat ie zijn geld krijgt maar dat ie nu dan ook moet opereren. De kat mag niet de dupe worden, zeker niet na alles wat je al gedaan hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_90678997
DJMO? ben je nu alleen thuis dan( met jan?)
is er niet ff iemand die langs kan komen of waar jij heen kan? met mobiel maakt het niet uit of je thuis bent of ergens anders.
pi_90679005
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:31 schreef Copycat het volgende:
Blaffende honden bijten niet en hetzelfde geldt voor vuurwerk plus dat je je kleine knul zo ook een angst meegeeft.
Gewoon zachtjes een gezellig muziekje opzetten, dan hoor je de knallen stukken minder :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 31 december 2010 @ 15:32:57 #235
163650 Greys
pi_90679028
Dat, en ze zei vanmorgen dat ze drie keer gebeld was door de dierenarts en dat haar telefoon niet was overgegaan, dus de oproepen gemist. Die onzekerheid zou ik niet willen, ik had er al lang de hele dag gezeten daar. Dus ik vind dat DJMO haar angst echt even opzij moet zetten nu.
Als je kat je alles is, dan ga je daar aan de balie staan tot ze hebben verzekerd dat ie vandaag nog wordt geopereerd nu het geld geregeld is.

Waar is je man trouwens nu, als ik vragen mag?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90679089
Wat Greys zegt, naar de dierenarts gaan en zorgen dat het beestje geopereerd wordt.
Niet thuis af gaan zitten wachten.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_90679178
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat dus. Dan maak je het ook urgenter. Zo'n afwachtende houding zet weinig zoden aan de dijk.
Zeker op 31 december niet, die DA gaat ook niet tot 18:00 zitten wikken en wegen en je scheept iemand makkelijker af via de telefoon "Nee mevrouwtje, dit kan ook echt morgenmiddag", dan wanneer ze voor je neus staan :Y

En áls het beestje nog naar een andere DA moet dan moet je écht niet heel veel langer meer wachten op een dag als vandaag.
pi_90679243
Wat de anderen zeggen. Als je nu nog niks gehoord hebt: naar de DA! Desnoods Jan meenemen, als je man niet thuis is. Want als hij nu nog aan de operatie moet beginnen dan ben je misschien al te laat qua tijd. Het is al half vier nu....
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90679290
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:39 schreef Cat22 het volgende:
Want als hij nu nog aan de operatie moet beginnen dan ben je misschien al te laat qua tijd. Het is al half vier nu....
Ik ben bang dat het al lang te laat is, half 4...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 31 december 2010 @ 15:41:18 #240
163650 Greys
pi_90679354
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ben bang dat het al lang te laat is, half 4...
Ik ook. Daarom snap ik niet dat je dan op de overloop gaat zitten afwachten.
Dan leest ze wellicht onze posts nu ook niet meer, helaas.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:41:55 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90679387
En daarom kan ik Isdatzo heel goed begrijpen.
pi_90679409
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:41 schreef Copycat het volgende:
Het gezeik was híer een beetje misplaatst, maar er zat zeker een kern van waarheid in.
pi_90679427
quote:
Blasphemy! ;(
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 31 december 2010 @ 15:44:03 #244
163650 Greys
pi_90679474
quote:
Ik ook, maar het heeft nu geen enkele zin. Want dan gaat DJMO daar op antwoorden ipv naar de dierenarts.
Weet niet precies wat er stond, maar DJMO van die overloop af krijgen en die kat laten verzorgen is de eerste prioriteit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90679569
* MarMar smst al...

Ben het ermee eens dat er nu actie moet komen en afwachten op zijn zachtst gezegd niet handig is.
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:47:48 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90679624
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:44 schreef Greys het volgende:
Ik ook, maar het heeft nu geen enkele zin. Want dan gaat DJMO daar op antwoorden ipv naar de dierenarts.
Weet niet precies wat er stond, maar DJMO van die overloop af krijgen en die kat laten verzorgen is de eerste prioriteit.
Ik snap je, maar dat is toch al te jammerlijk voor woorden? Het is nota bene een volwassen vrouw. Met (bijna) twee kinderen en een partner. Een beetje backbone en zelfredzaamheid zou niet misstaan.
pi_90679737
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik snap je, maar dat is toch al te jammerlijk voor woorden? Het is nota bene een volwassen vrouw. Met (bijna) twee kinderen en een partner. Een beetje backbone en zelfredzaamheid zou niet misstaan.
Ben ik met je eens. Al denk ik niet dat we dat in één middag via Fok kunnen bewerkstelligen. Maar aanmoedigen om actie te ondernemen mbt de kat kan haar misschien net dat zetje geven om iets te doen.
pi_90679814
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als je ECHT bang bent, kunnen mensen roepen wat ze willen, ook dat je geen ruggengraat hebt of wat dan ook, maar dan ben je bang. Angst kan behoorlijk verlammend werken en is zeker niet iets waar je al te licht over moet denken.
In deze situatie is dat k*t, maar daar kan DJMO ook niets aan doen.

Ik duim gewoon dat ze nog op tijd zijn en heb niet het idee dat ik meer kan doen. Sterkte voor Gizmo.
compact en kleverig.
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:53:40 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90679871
Ze heeft ook een man ... Die kan toch ook actie ondernemen?
pi_90679942
* MarMar opent nu maar een topic in TRU :')

Ik druk op send en krijg gelijk een smsje met de vraag of ik wil updaten.

Neem aan dat ze bij de dierenarts is, of onderweg.
Gizmo blijft tot maandag in observatie, de groeischijf is al dicht gelukkig. Hij moet alleen zelfstandig kunnen plassen, anders is er weer een ander probleem bij. Ze weten dus nog niet of er ook zenuwen beschadigd zijn. Onder observatie kunnen ze pijnstilling geven en zijn plassen in de gaten houden.

Er wordt gezegd dat dierenartsen met Hemaverzekeringen slechte ervaringen hebben en dat ze daarom per sé een aanbetaling willen.
pi_90679948
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Als je ECHT bang bent, kunnen mensen roepen wat ze willen, ook dat je geen ruggengraat hebt of wat dan ook, maar dan ben je bang. Angst kan behoorlijk verlammend werken en is zeker niet iets waar je al te licht over moet denken.
In deze situatie is dat k*t, maar daar kan DJMO ook niets aan doen.

Ik duim gewoon dat ze nog op tijd zijn en heb niet het idee dat ik meer kan doen. Sterkte voor Gizmo.
Sorry, maar er zijn ook gewoon mensen die overal problemen en geen oplossingen in zien. Het gaat hier nu over het katje dus ik zal niet eens beginnen over dat het 'niet zo heel slim is' om in haar situatie voor een 2e kindje én kat te gaan, maar al kan ze zelf daar nu niet heen dan kan haar man toch? Of je vraagt even of iemand je brengt?

Ik vind dit ook wel erg makkelijk hoor... gewoon jezelf verstoppen en maar lekker wachten tot er met een kant en klare oplossing gebeld wordt...
pi_90680051
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:55 schreef MarMar het volgende:

Er wordt gezegd dat dierenartsen met Hemaverzekeringen slechte ervaringen hebben en dat ze daarom per sé een aanbetaling willen.
Ah dat is al een stukje duidelijkheid dan waarom ze zo moeilijk doen ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')