abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90674641
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:47 schreef Oognip het volgende:

[..]

*O* *O* Dat is echt HEEEEEL fijn!
En nou maar hopen dat het niet te laat is............

En nou echt weg, potdomme, houdt je bezig
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_90674649
Mercer: ze heeft een gsm met beltegoed, echter verzekering is 0900- lokaal tarief + extra aan je provider. Dan is het beltegoed er zo door.

Voor levensbedreigende noodgevallen ivm je gezin/dieren kun je altijd 112 bellen, ook zonder beltegoed. Echter niet de dierenarts/verzekering niet meer.
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_90674657
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:46 schreef Mercer het volgende:

[..]

Niet het hebben van een landlijn, maar wel de mogelijkheid om gewoon te kunnen bellen, via skype, landlijn whatever. Het zou je kind maar zijn ipv je kat! En verder klaar nu over die telefoon en terug ontopic.
Als het je kind is, dan lag het allemaal niet zo gecompliceerd. Bovendien is 112 bellen gratis en was het kind nu allang geopereerd als er haast bij was.
pi_90674669
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef DJMO het volgende:
Kreeg van de assistente te horen dat als ik de verzekering van Proteq had genomen het helemaal geen probleem was geweest,
Dat is echt NET nieuw bij proteq :) Ik heb 6 jaar alles voor moeten schieten. Ook bedragen als 800 euro meteen na een ingreep.
Nu verrekenen ze het, heb de brief net wat weken in huis.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 31 december 2010 @ 13:48:49 #205
163650 Greys
pi_90674672
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mercer, kappen nou.
Snap je wel maar is nu even niet zo'n goed moment dit te blijven herhalen.
Hij zei zelf al dat hij er over op ging houden. Dus dan ook niet meer op in gaan. ;)

Ik ga duimen dat ze de kat dan wel vandaag nog opereren, als hij eerst nog naar een andere locatie moet! ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90674686
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Gaat het nou onm het welzijn van de dieren of om het grote geld? Mah,. dat is weer een andere discussie maar wel een vraag en een appél aan het adres van de dierenkliniek.
Ergens is het wel begrijpelijk natuurlijk, het is een erg hellend vlak als je zomaar beestjes gaat opereren en daar zelf veel kosten aan maakt en dan de betaling maar laat of idd al heel snel akkoord gaat met later betalen, of in termijnen etc.

Maar dit is idd wel een extreem koppig geval :Y
pi_90674730
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:46 schreef DJMO het volgende:
tante schiet de aanbetaling in ieder geval voor. Ze maakt het met spoed over naar mijn rekening.
Super, nu gauw de dierenarts bellen!
Hoop zo dat dit goed komt voor jou en het diertje!

BTW: lekkere dierenarts, als men toch kan aantonen dat het verzekerd is, begin dan toch meteen te opereren in plaats van te jammeren over de centen.
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 31 december 2010 @ 13:51:02 #208
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90674753
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:50 schreef LekkerApart het volgende:

[..]

Super, nu gauw de dierenarts bellen!
Hoop zo dat dit goed komt voor jou en het diertje!

BTW: lekkere dierenarts, als men toch kan aantonen dat het verzekerd is, begin dan toch meteen te opereren in plaats van te jammeren over de centen.
hang al aan de telefoon
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_90674779
Wat fijn *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_90674917
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
Overigens (en vergeef me als ik wellicht eroverheen gelezen heb) weten ze wie hem heeft aangereden? Misschien dat die chauffeur je wil helpen?
Nou lopen katten maar overal rond en gieren ineens voor je wielen maar ik zou toch echt als automobilist stoppen en zoeken en regelen. Maar ja, niet iedereen stopt....
Met betrekking tot dit advies: Ik zou daar vooralsnog niet achteraan gaan. Als die man/vrouw schade heeft en het komt door jouw loslopend huisdier, dan is men vaak niet zo blij en kijkt men eerder naar de eigen schade. Zeker als de schrik van de aanrijding er al af is..
dag
pi_90674956
Hopen dat de dierenarts het allemaal kan herstellen.
pi_90674998
met de blommen voor de gastvrouw in de hand en de jas al aan nog even kijken....
Hoop dat het helemaal goedkomt, potdorie.
De hardnekkigheid van de kliniek zit me wel even goed dwars, zeker daar ze niet aangegeven hebben geen kundige chirurg zelf te hebben, valt me zwaar tegen.
Doet de dierenambulance zo zijn best (hebbeb donatie weer gehad) en de kliniek speelt er niet op in.
Zwaar klote, en dan zeg ik het netjes.

Mo, sterkte wijffie,
pi_90675117
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:55 schreef Peter het volgende:

[..]

Met betrekking tot dit advies: Ik zou daar vooralsnog niet achteraan gaan. Als die man/vrouw schade heeft en het komt door jouw loslopend huisdier, dan is men vaak niet zo blij en kijkt men eerder naar de eigen schade. Zeker als de schrik van de aanrijding er al af is..
Logische post maar als ik zie hoeveel katten er hier op de dijk al doodgereden zijn en geen mens ooit bij de baasjes een claim heeft neergelegd voor schade aan de auto zal dat wel meevallen.
Een katje heeft weinig gewicht dus schade aan een auto door een katje????????

en nou ben ik echt moven, er wordt op me gewacht.
Hoop zo dat ik straks goed nieuws mag lezen
pi_90675386
Oh, wat een fijn nieuws. En wat een fijne tante. Wordt het waarschijnlijk toch nog een feestje voor jullie vanavond O+
  Moderator vrijdag 31 december 2010 @ 14:34:14 #215
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_90676627
Zo opgeruimd. Ik vind helemaal niet dat hier verantwoording afgelegd hoeft te worden op deze manier.
Dus dat is klaar hoor.

Nu graag gewoon weer verder over waar het over ging, de kat!

[ Bericht 72% gewijzigd door senesta op 31-12-2010 14:47:53 ]
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_90677410
Jemig meid, wat een vervelende situatie voor je waar je helemaal niks aan kan doen. Ondanks alles kan je altijd van mijn aanbod gebruik maken, het werkt perfect en ik heb er meerdere malen mensen mee kunnen helpen zonder beltegoed. Misschien is dat echter niet toegestaan, enkel berichtjes waarin men kan zeiken op de DA en hoe errug het is voor jou. Want ja constructief zijn, waarom?
pi_90677470
Poepoog :'(

DJMO, wat is het laatste nieuws?
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2010 @ 14:54:26 #218
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_90677491
Dus simpel gezegd de kosten worden vergoed, maar pas achteraf terug betaald?
Zoek dan gewoon een andere dierenarts.
pi_90677510
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:52 schreef Poepoog het volgende:
Jemig meid, wat een vervelende situatie voor je waar je helemaal niks aan kan doen. Ondanks alles kan je altijd van mijn aanbod gebruik maken, het werkt perfect en ik heb er meerdere malen mensen mee kunnen helpen zonder beltegoed. Misschien is dat echter niet toegestaan, enkel berichtjes waarin men kan zeiken op de DA en hoe errug het is voor jou. Want ja constructief zijn, waarom?
Ik heb begrepen dat de beltegoedsituatie inmiddels geregeld, bedankt voor je aanbod though. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90677675
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:53 schreef Sosha het volgende:
Poepoog :'(

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:48 schreef Sosha het volgende:
Ik heb niet echt iets zinnigs bij te dragen
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:54 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat de beltegoedsituatie inmiddels geregeld, bedankt voor je aanbod though. ^O^
Laat maar weten. :s)
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 31 december 2010 @ 15:09:05 #221
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90678065
vooralsnog geen nieuws. ik heb gebeld dat ik die 500 euro kon betalen, en ze ging overleggen over hoe nu verder / precieze behandeling etc en zou me terugbellen. Nog niks gehoord .. ondertussen zit ik trillend van angst vanwege het vuurwerk. Ik verschans me zometeen maar met kind en telefoon op de overloop boven, daar is het het veiligste :X
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_90678288
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:09 schreef DJMO het volgende:
vooralsnog geen nieuws. ik heb gebeld dat ik die 500 euro kon betalen, en ze ging overleggen over hoe nu verder / precieze behandeling etc en zou me terugbellen. Nog niks gehoord .. ondertussen zit ik trillend van angst vanwege het vuurwerk. Ik verschans me zometeen maar met kind en telefoon op de overloop boven, daar is het het veiligste :X
Dan zou ik toch echt even zelf bellen nu. Straks kan het niet meer, morgen werken dierenartsen niet. Gaat lekker dit. :|W
pi_90678439
Walgelijk dat het zo moet omdat die mensen bang zijn hun centen een paar weken later te krijgen.
Fantastisch dat je tante kan voorschieten, maar ik vind het te belachelijk voor woorden dat hier zo moeilijk over gedaan wordt terwijl je gewoon verzekerd bent.
Mijn dierenarts had allang gezegd dat we later wel zouden praten over de financiën en dat de eerste zorg was om het beestje te helpen en dan zonder dat ik erom zou hoeven te vragen. (ja been there done that)
Hij hoeft er echt geen oliebol minder om te eten dunkt me...
pi_90678546
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:17 schreef MarMar het volgende:
Walgelijk dat het zo moet omdat die mensen bang zijn hun centen een paar weken later te krijgen.

Walgelijk dat mensen zonder kennis van zaken een dergelijk persoon veroordelen.

Blijkbaar mag je enkel kritiek hebben hier op de Da.

Succes met jouw eigen op-de-pof kliniek.
  Moderator vrijdag 31 december 2010 @ 15:20:55 #225
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_90678588
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:17 schreef MarMar het volgende:
Fantastisch dat je tante kan voorschieten, maar ik vind het te belachelijk voor woorden dat hier zo moeilijk over gedaan wordt terwijl je gewoon verzekerd bent.
Mijn dierenarts had allang gezegd dat we later wel zouden praten over de financiën en dat de eerste zorg was om het beestje te helpen en dan zonder dat ik erom zou hoeven te vragen. (ja been there done that)
Hij hoeft er echt geen oliebol minder om te eten dunkt me...
Mijn dierenarts is gelukkig ook niet heel moeilijk, maar ik prijs me dan ook erg gelukkig met mijn dierenarts. Ik hoop dat de kat nu wel zo snel mogelijk geholpen kan worden. Arm beestje ;(
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')