Daarom kan iedereen beter naar 3FM luisterenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De top2000 krijgt elk jaar meer kritiek. Terecht wmb. Het wordt gewoon steeds minder leuk om naar te luisteren.
Hey Susiquote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef Susi het volgende:
Goedenavond. Van RHCP vind ik eigenlijk alleen Under the bridge en Scar tissue mooi
Ja leuk, ik las in de krant iets, maar dat staat niet online, ging over dat er dus wel dingen niet kloppen, misschien niet bewust, maar kloppen doet het niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.leoblokhuis.nl/result_blog.asp?ID=154
Zephyr Songquote:Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Hey Susi
Ik vind 'Roadtrippin' een heel mooi nummer van ze. En Breaking the Girl (als dat zo heet, komt in ieder geval in het refrein steeds terug).
Trusten Dago!
dit gaat over dat krantenartikelquote:Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ja leuk, ik las in de krant iets, maar dat staat niet online, ging over dat er dus wel dingen niet kloppen, misschien niet bewust, maar kloppen doet het niet.
Niks aan toe te voegen. Behalve de zin 'Niks aan toe te voegen.'quote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef -Hans- het volgende:
Damn, wat was die man toch goed. Niet normaal meer.
Ah, in die zinquote:Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen. Behalve de zin 'Niks aan toe te voegen.'
Nah, slechtste niet, al staan die wel op dat album imho. Maar er zijn tig betere om er in te zetten. Volgend uur 2xquote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat bij de top 2000 Muse erin staat met alleen hun slechtste nummer, niemand die het weet
Guis?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef -Hans- het volgende:
Damn, wat was die man toch goed. Niet normaal meer.
Nee dat ging echt over het aantal stemmen op platen en de volgorde die niet klopte. Daarvan was er als commentaar door Radio2 zelf gezegd dat ze het ook opmerkelijk vonden en er naar gingen kijken.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dit gaat over dat krantenartikel
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen. Behalve de zin 'Niks aan toe te voegen.'
Ik heb even die column van Leo Blokhuis doorgelezen, interessant wel. De samenstelling heeft dus te maken met oa zenderprofilering, waar natuurlijk wat in zit. Maar wat mij betreft moest er eens een compleet onafhankelijke lijst komen, helemaal los van zenders en profilering en voorkeur. Maar goed, dat zal wel nooit verwezenlijkt worden.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De top2000 krijgt elk jaar meer kritiek. Terecht wmb. Het wordt gewoon steeds minder leuk om naar te luisteren.
"Als zelfs de opinipagina van de Volkskrant zich op de Top 2000 gaat storten - in een overigens behoorlijk krakkemikkig betoog - is er iets aan de hand in lijstjesland. "quote:Op donderdag 30 december 2010 22:12 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat ging echt over het aantal stemmen op platen en de volgorde die niet klopte. Daarvan was er als commentaar door Radio2 zelf gezegd dat ze het ook opmerkelijk vonden en er naar gingen kijken.
Het was niet de Volkskrantquote:Op donderdag 30 december 2010 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"Als zelfs de opinipagina van de Volkskrant zich op de Top 2000 gaat storten - in een overigens behoorlijk krakkemikkig betoog - is er iets aan de hand in lijstjesland. "
jij bent nog wakker??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |