Van Dik Hout. Cultuurbarbaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:25 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Iemand die nooit twijfelt is een dwaas.
Heb ik onbewust iemand gequote?quote:
Is er al eens onderzoek gedaan naar nevenfuncties binnen de PvdA van de betrokken rechter(s)?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ze is postuum vrijgesproken van spionage voor de Duitsers.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:10 schreef ethiraseth het volgende:
ben dat vuurwerk nu wel weer zat. De hond van mn huisgenoot wordt helemaal gek.
Vreemd genoeg vindt het dat ook niet echt leuk.quote:
ik zat hier even over na te denken en ik kan niet eens iemand noemen die is gestorven.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:26 schreef Morendo het volgende:
Terugkijkend op het afgelopen jaar: welk (beroemd) persoon die gestorven is zullen jullie het meest missen?
Kutmuziek?quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Vreemd genoeg vindt het dat ook niet echt leuk.
Honden blijken een hele slechte smaak te hebben ja.quote:
Die verdraaide jeugd ook. Vroeger, in mijn tijd!quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:26 schreef Mutant01 het volgende:
Vuurwerk is sowieso kut. Kutkoters met hun kutrotjes en kutstrijkers, die weer kutherrie maken.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:29 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
ik zat hier even over na te denken en ik kan niet eens iemand noemen die is gestorven.
aha. Nou dan toch nog een fijne avond gewenst. daag mensenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:32 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Honden blijken een hele slechte smaak te hebben ja.
Hans van Mierloquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:29 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
ik zat hier even over na te denken en ik kan niet eens iemand noemen die is gestorven.
Oh ja, nu je het zegt. Zegt wel weer genoeg over de impact die het heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:44 schreef Montov het volgende:
[..]
Hans van Mierlo
Hans Dijkstal
Harry Mulisch
Suger Lee Hooper
Ronnie James Dio
Anton Geeskink
Antonie Kamerling
Leslie Nielsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |