Nee, hoor. 31 december kostte een enkele reis van 26 tariefeenheden nog EUR 2,90. Vandaag EUR 2,80.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:13 schreef ReisT het volgende:
Niet dus, alle kaartjes zijn duurder geworden. De jaarlijkse prijsverhoging voor enkeltjes is procentueel alleen wat kleiner dan voor retourtjes.
Naja het ging wel erg snel inderdaad, er waren ook een aantal mensen om me heen die vervolgens flauw vielen, gelukkig dat hij niet gewond was of zelfs dood...quote:Op zondag 2 januari 2011 00:20 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Woow lijkt mij best heftig. Gebeurde zeker allemaal in een paar seconden tijd?
Nee hoor, niet met papieren kaartjes tenminste. Vandaag betaalde ik maar ¤13,60 terwijl dat voorheen bijna 17 euro kostte. Een leuke nieuwjaarsverrassing.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:13 schreef ReisT het volgende:
[..]
Niet dus, alle kaartjes zijn duurder geworden. De jaarlijkse prijsverhoging voor enkeltjes is procentueel alleen wat kleiner dan voor retourtjes.
Het is niet verplicht, maar wel erg nuttig.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Moet jij ook wegleerritten meerijden om het te mogen bedienen?
Zonde van die mooie x2000quote:Op zondag 2 januari 2011 03:53 schreef James1988 het volgende:
Whoeps, in Malmö is een ongeluk gebeurd waarbij 1 gewonde is gevallen. Een X2000 is tegen een stootjuk geknald. De gewonde is de bestuurder van de trein.
[ afbeelding ]
Artikel
En dat klopt. Dat is gedaan om het verschil met de OV-Chipkaart te verkleinenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, hoor. 31 december kostte een enkele reis van 26 tariefeenheden nog EUR 2,90. Vandaag EUR 2,80.
Wat heb je precies en waar denk je aan qua prijs?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:57 schreef V2 het volgende:
Zijn er hier nog fans van Märklin-spul? Ik heb een hele verzameling hier, waar ik vanaf wilPaar treintjes, en een hoop M-rails in H0. Als er hier geen mensen geīnteresseerd zijn gaat 't op Marktplaats ofzo
Hoe bedoel je. Omdat er 8 treinen per uur gaan in de spits?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:32 schreef Yreal het volgende:
verdomme, vanaf morgen is houten -> utrecht ongeveer het drukste traject van het land![]()
alleen Sloterdijk -> Amsterdam CS en Gouda -> Utrecht hebben volgensmij meer treinen dan dit
Arnhem - Nijmegen is ook 8.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je. Omdat er 8 treinen per uur gaan in de spits?
Ja daarom. Schiedam centrum-Rotterdam is 12 per uur. En dan rijden er ook nog 5 ic's die niet stoppen in Schiedam.quote:
Oh was dat jouw account. Sorryquote:Op zondag 2 januari 2011 16:06 schreef Lemjur het volgende:
Gelukkig 2011 allemaal! Met heel veel kilometers en bier
Niets hosselen.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:54 schreef TeringHenkie het volgende:
Smatjes hosselen en treinen spotten, het kan tegelijkertijd!
Autist
Ik film geen goederentreinen... De laatste keer dat ik een goederentrein op de plaat gezet heb, was de `Leeuwarden-shuttle´ getrokken door de 1251 te Mp en Zl. Al ruime tijd geleden.quote:
Straattaal jeweets. Blijkbaar is de kloof tussen de hosselaars en de professioneel autisten nog erg grootquote:Op zondag 2 januari 2011 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Smatjes hosselen. Juist ja. Ik denk dan meteen aan het binnenhalen van een groot net met een paar ton haring of zo
Maar doe je het dan ook beter met de vrouwtjes?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik film geen goederentreinen... De laatste keer dat ik een goederentrein op de plaat gezet heb, was de `Leeuwarden-shuttle´ getrokken door de 1251 te Mp en Zl. Al ruime tijd geleden.
Ook deze niet-treinspotter kende de term niet. Zal eerder een generatiekloof zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:35 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Straattaal jeweets. Blijkbaar is de kloof tussen de hosselaars en de professioneel autisten nog erg groot
De uiteindelijke stellen die in 2 setjes van elk 2 gaan pendelen serie 2900 Stoptrein Leeuwarden-Wolvega Spits worden: 3445+3432+3431+3427 en zijn 31 december naar Leeuwarden gebracht.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zag zojuist op het emplacement van Lw vier treinstellen staan, waaronder de 3427 meen ik.
Jeej, ik ben geen professioneel autist.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:35 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Straattaal jeweets. Blijkbaar is de kloof tussen de hosselaars en de professioneel autisten nog erg groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die waren?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag even de eerste treinmeters van 2011 gemaakt
Was met Arriva. Ging even bij mijn oma op bezoek. Retourtje was trouwens slechts 4 euroquote:
Moet lukken toch?quote:Ik ga morgen mijn 1e rondje waarschijnlijk doen. Ongepland, maar ik wil eigenlijk wel eens iets van veolia meepakken.
'k Wil geen spelbreker zijn, maar Fyra komt niet langs Utrecht hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 21:29 schreef Ascendancy het volgende:
Fyra pak ik wel een keer als ik in Utrecht ben, want de lijnen naar Utrecht kan ik inmiddels wel dromen.
Zou mooi zijn, dat NS product stond er voor 2011 zeker weten nog niet op. Zou wel mooi zijn, kunnen we eindelijk echt 1 kaart voor alles gebruikenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:13 schreef greavy het volgende:
De geruchten zijn gaande, en worden bevestigd door medewerkers van NS die hier mee bezig waren/zijn. Nadere details ontbreken en zijn ook nog niet gegeven.
Ik las ergens 10 januari, maar waar en wat het waarheidsgehalte is weet ik nietquote:Op zondag 2 januari 2011 21:59 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, dat NS product stond er voor 2011 zeker weten nog niet op. Zou wel mooi zijn, kunnen we eindelijk echt 1 kaart voor alles gebruiken
Het rondje gaat weliswaar niet langs Groningen, maar jullie kunnen met een gerust hart op pad: ik ben vrij de 15e.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
Het is de bedoeling wel. Dennistd had ergens in een vorig topic al een voorstelletje voor een rondje gedaan. Komende week maar eens kijken hoe het qua werkzaamheden uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |