abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90673087
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 08:15 schreef Fixers het volgende:

De uithoek die perron 18b/19b heet is haast op de lokatie van het vroegere postperron. Achteraan uitstapppen is een garantie voor gemiste aansluitingen om dat je té ver en bij slecht weer té langzaam moet lopen. Door gebrek aan overkapping is de stationshal bij slechtweer juist in dat hoekje spiegelglad. Stevig doorstappen naar je aansluiting is af te raden.
Voor 18b/19b is het heel erg jammer dat de Rabobrug geen directe aansluitingen naar de perrons krijgt, dat zou dat perron een stuk minder onaangenaam hebben gemaakt.
For great justice!
pi_90674064
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:10 schreef Socios het volgende:
Deutsche Bahn _O_

- Meer variatie op het spoor.
o Variatie leuk voor de spotter; de reiziger wil betrouwbaarheid en snelheid.
- Meer ICE en andere leuke Intercityverbindingen
o Waar wou je nog meer IC verbindingen neerleggen zonder uitbreiding van het spoor? Geen congestie op stations te krijgen.
- Meer internationaal treinverkeer
o Internationaal treinverkeer is erg kostbaar en blijft vaak lastig uit te voeren ivm bovenleidingsspanning, beveiliging etc.
- Gereserveerde zitplaatsen
o Weinig nut, kan ik met ov-studentenchipkaart ook reserveren? Reserveren is leuk voor Groningen - Maastricht in een trein maar Arnhem - Utrecht te veel moeite.
- Prijsdifferentiatie d.m.v. de Sparpreise
- Ook buiten de voordeeluren met BahnCard met 25% of 50% korting reizen.
o Actiekaarten bestaan ook bij de NS
- Restauratiewagen terug in de treinen
o Vrij onzinnig, langste reizen duren maximaal een uur. Daarbij een bak extra meeslepen is erg omslachtig en kost zitplaatsen.
- Betere informatievoorziening
o Kan, maar vergt nodige aanpassingen aan het huidige systeem. Zijn ze in Duitsland al bezig met internet in de trein en systemen als onboard reisinformatie?
- Uitstekend opgeleid personeel
o Verhoging van de kosten voor het treinkaarjte
- Juist meer werkgelegenheid door terugkeer van de door NS wegbezuinigde arbeidsplaatsen
o Verhoging van de kosten voor het treinkaartje
- Etc. Etc.

Deutsche Bahn _O_
Het gras is echt niet groener bij de DB, stond hier laatst geen artikel dat DB vergeleken met de SNCF nog erg langzame en relatief veel problemen met de ICE had ;). Het treinproduct is sinds eind jaren 80 geen hobbyproduct maar dient meer zakelijk bekeken te worden.

Het is jammer voor de spotter dat hij geen harde plasser meer krijgt van een bonte combinatie van rijtuigen maar meer eenheidsworst krijgt.
pi_90674419
En net alsof DB niet puur alleen levert wat er in de concessie staat. Waarom meer investeren dan noodzakelijk..
dag
pi_90675380
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:10 schreef Socios het volgende:
Deutsche Bahn _O_

- Meer variatie op het spoor.
- Meer ICE en andere leuke Intercityverbindingen
- Meer internationaal treinverkeer
- Gereserveerde zitplaatsen
- Prijsdifferentiatie d.m.v. de Sparpreise
- Ook buiten de voordeeluren met BahnCard met 25% of 50% korting reizen.
- Restauratiewagen terug in de treinen
- Betere informatievoorziening
- Uitstekend opgeleid personeel
- Juist meer werkgelegenheid door terugkeer van de door NS wegbezuinigde arbeidsplaatsen
- Etc. Etc.

Deutsche Bahn _O_
Ik ben blij dat hier geen prijsdifferentiatie is. Net als de meeste reizigers wil ik flexibel kunnen reizen. Leuk dat jij je reisje dan 3 maanden van tevoren bedenkt. Als ik zondag opeens naar Amsterdam moet ben ik blij dat ik niet 3x zoveel betaal dan wanneer ik het een maand eerder al wist.

Daarnaast is die informatievoorziening onzin. Ik spreek beter Duits dan sommige servicemedewerkers van DB.
De rest ga ik niet eens op in, want dat is meer zo door de grootte van het land :)
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:53:20 #55
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_90677447
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:53 schreef Ascendancy het volgende:
Ook een faal trouwens dat als je dan een heel nieuw station bouwt voor een groeikern, dat je de perrons niet in ieder geval voor de zekerheid vast 12bakken lang maakt :N
Dat zou een beetje overdreven zijn voor een stoptreinstation waar geen IC's horen te stoppen. Het perron is gewoon volgens de norm 10 bakken lang gemaakt zodat de langste stoptreinen er passen. En ja er is rekening mee gehouden dat Houten nog groeit, daar is die viersporigheid juist voor: zorgen dat er straks meer stoptreinen kunnen gaan rijden.
pi_90677904
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:53 schreef ReisT het volgende:

[..]

Dat zou een beetje overdreven zijn voor een stoptreinstation waar geen IC's horen te stoppen. Het perron is gewoon volgens de norm 10 bakken lang gemaakt zodat de langste stoptreinen er passen. En ja er is rekening mee gehouden dat Houten nog groeit, daar is die viersporigheid juist voor: zorgen dat er straks meer stoptreinen kunnen gaan rijden.
Ik denk dat je er op dat traject ook rekening mee zou moeten houden dat er 12 bakken stoptrein gaat rijden als Houten verder groeit.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_90677958
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:04 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ik denk dat je er op dat traject ook rekening mee zou moeten houden dat er 12 bakken stoptrein gaat rijden als Houten verder groeit.
Toevoegend dat Houten ook in het zeskeer per uur model van de overheid zit. Als er zes keer per uur 10 bakken stoppen en nog niet iedereen kan mee vind ik dat erg knap!
pi_90683049
Gelukkig blijft NS, Stel je voor de Arriva won dan hadden ze zowat al het spoor in handen gekregen.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_90683150
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:06 schreef Brembo het volgende:

[..]

Toevoegend dat Houten ook in het zeskeer per uur model van de overheid zit. Als er zes keer per uur 10 bakken stoppen en nog niet iedereen kan mee vind ik dat erg knap!
Dat hele etmet is een gigantische faal. Ieder kwartier kan je met meer materiaal ook hogere capaciteit bieden. Met ETMET heb je daarnaast ook nog extra personeel en aanpassingen aan het spoor nodig. Wat is er dan bedrijfstechnisch een betere keuze?
Er gaan echt niet meer mensen met de trein door reizen. Ieder kwartier is genoeg voor Culemborg en Houten. Daarnaast reed tijdens ETMET alles met 2/3 minuten vertraging, waardoor je eigenlijk op een koord aan het balanceren bent waarbij zo de hele dienstregeling in elkaar kan klappen.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_90683252
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:08 schreef Temlin het volgende:
Gelukkig blijft NS, Stel je voor de Arriva won dan hadden ze zowat al het spoor in handen gekregen.
Arriva? :')
pi_90683452
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:12 schreef Socios het volgende:

[..]

Arriva? :')
quote:
Concurrent Arriva (Deutsche Bahn) ziet de steun voor de NS op het Binnenhof met lede ogen aan. Arriva-topman Anne Hettinga noemt het gunnen van de concessie aan de NS een 'historische blunder'. "Je verlengt toch geen contract met een bedrijf dat slecht presteert? Dan haal je alle prikkels weg om beter te functioneren."
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 31 december 2010 @ 17:39:12 #62
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_90684382
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:35 schreef Brembo het volgende:

[..]

Het gras is echt niet groener bij de DB, stond hier laatst geen artikel dat DB vergeleken met de SNCF nog erg langzame en relatief veel problemen met de ICE had ;). Het treinproduct is sinds eind jaren 80 geen hobbyproduct maar dient meer zakelijk bekeken te worden.

Het is jammer voor de spotter dat hij geen harde plasser meer krijgt van een bonte combinatie van rijtuigen maar meer eenheidsworst krijgt.
Mja, SNCF boert ook niet zo best. Het TGV-net doet het goed, maar de rest is zwaar verouderd.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_90686551
Daar zit je dan oudejaarsavond in een trein ergens in een weiland bij gouda. Wachtend achter een gestrande trein.
pi_90686620
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 18:32 schreef Fixers het volgende:
Daar zit je dan oudejaarsavond in een trein ergens in een weiland bij gouda. Wachtend achter een gestrande trein.
Ik ga straks nog met een trein die na 19.30u vertrekt. :D
pi_90687983
Nou we zijn weer gaan rijden en met een mooie +15 op Rotterdam aangekomen. Enige duidelijkheid over de toedracht, of mogelijke alternatieve aansluitingen worden er niet gegeven.

Was er niet iets gaande over het beter informeren van reizigers?
  vrijdag 31 december 2010 @ 22:10:28 #66
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_90692928
Hier uit het afgelegen Slappeterp iedereen van het TreinenTopic toch een goed nieuwjaar gewenst!
  vrijdag 31 december 2010 @ 22:22:21 #67
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_90693274
I6/I10 komt tijdelijk terug
Vanwege defecten aan enkele ICR-Prio rijtuigen komt er tijdelijk één I6/I10-stam in de Benelux.
Planning:
Ma-vr: Tr. 9201 v. Roosendaal 7.30, a. Amsterdam 9.06.
Tr 9232 v. Amsterdam 10.54, a. Roosendaal 12.32
Tr 9237 v. Roosendaal 16.30, a. Amsterdam 18.06
Tr 9264 v. Amsterdam 18.54, a. Roosendaal 20.32

za-zo: Tr 9205 v. Roosendaal 9.30, a. Amsterdam 11.06
Tr, 9236 v. Amsterdam 12.54, a. Roosendaal 14.32
Tr. 9241 v. Roosendaal 18.30, a. Amsterdam 20.06
Tr. 9268 v. Amsterdam 20.54, a. Roosendaal 22.32

Voor hoelang dit in dienst blijft, weet ik niet te zeggen. In ieder geval tot de Beneluxstammen weer gerepareerd zijn. Afwijkingen in de omlopen kunnen altijd zo blijven, en ik geef dus geen garanties.
pi_90693335
Ah gaaf! Binnenkort dan nog snel eens een ritje mee maken, bedankt voor het posten greavy! *O*
  Redactie Sport zaterdag 1 januari 2011 @ 00:33:53 #69
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_90696467
Iedereen een goed sporend 2011 gewenst *O*
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_90696475
Ook even proberen zo'n `stammetje´ mee te pakken, dat is de vorige keer helaas niet gelukt.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 01:16:39 #71
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_90697550
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
pi_90698944
Gelukkig nieuwjaar!

En @greavy: kijk, zo begrijpen wij (of iig ik) het ook. ^O^
Moet trouwens maar gauw die kans grijpen - vorige keer dat die dingen reden heb ik er niet een keet in gezeten.
pi_90699377
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 01:59 schreef Igen het volgende:
Moet trouwens maar gauw die kans grijpen - vorige keer dat die dingen reden heb ik er niet een keet in gezeten.
Ik heb ze één keer zien rijden toen ik zelf in een andere Beneluxtrein zat (ICRm-prio-stam).
  zaterdag 1 januari 2011 @ 07:26:23 #74
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_90702683
Goeiemorgen. Wat een pestweer.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 07:30:28 #75
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_90702691
quote:
Arnhem-Nijmegen/Tiel

Message zaterdag 1 januari 2011, 07:11 :
Reason: aanrijding met een persoon
Tussen Arnhem en Lent/Zetten-Andelst rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 10:00 uur verholpen.
Reizigers tussen Arnhem en 's-Hertogenbosch/Tiel reizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen 's-Hertogenbosch en Zwolle reizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen 's-Hertogenbosch en Deventer reizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen Nijmegen en Utrecht Centraal reizen via 's-Hertogenbosch.
De eerste trein moet bij wijze van spreken nog rijden en er is al een aanrijding geweest. Wel mooi kut dat ik juist nu in Elst zit en zometeen de trein naar Breda wil nemen. AV geeft aan dat de IC van 8.04 niet rijdt, IC 8.34 rijdt wel. Vooralsnog.niet.

Dan maar later naar huis.

[ Bericht 3% gewijzigd door James1988 op 01-01-2011 07:50:45 ]
  zaterdag 1 januari 2011 @ 09:32:26 #76
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_90702984
Handige reclame op nu.nl.



Laat door deze brand juist het treinverkeer tussen Zwolle en Deventer stilgelegd zijn... :')
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_90709567
Ook vanuit de ic van Amersfoort naar Schiphol een gelukkig en treinvol 2011!
pi_90709699
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 03:31 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Plan V te Leeuwarden

[ afbeelding ]
Plan V te Wolvega
Nog maar een keer. Geen enkele reactie?

Dit zijn geen `gewone´ foto's. Plan V in Friesland is zeer zeldzaam!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 15:29:19 #79
141482 Q.
JurassiQ
pi_90709997
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 09:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Handige reclame op nu.nl.

[ afbeelding ]

Laat door deze brand juist het treinverkeer tussen Zwolle en Deventer stilgelegd zijn... :')
De ad zal wel zijn getriggerd door het woord 'Stationsweg'.
For great justice!
  Redactie Sport zaterdag 1 januari 2011 @ 16:40:01 #80
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_90712357
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:19 schreef Socios het volgende:

[..]

Nog maar een keer. Geen enkele reactie?

Dit zijn geen `gewone´ foto's. Plan V in Friesland is zeer zeldzaam!
Daar heb je gelijk in, maar volgens mij zaten ze er twee weken terug ofzo ook al in (dacht ik tenminste gelezen te hebben, maar ik kan me best vergissen :@) Binnenkort heb je Buffeltjes in Leeuwarden (in de stopper naar Wolvega)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zaterdag 1 januari 2011 @ 16:44:25 #81
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_90712507
Het nieuwe jaar brengt natuurlijk ook prijsverhogingen met zich mee. Vanaf vandaag zijn retourtjes en via-kaartjes de facto afgeschaft. Ja je kan ze nog steeds kopen maar het voordeel ten opzichte van losse kaartjes is 0...
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 januari 2011 @ 16:46:54 #82
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_90712602
Gelukkig nieuw jaar allemaal
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 januari 2011 @ 16:49:43 #83
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_90712720
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 16:40 schreef dennistd het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar volgens mij zaten ze er twee weken terug ofzo ook al in (dacht ik tenminste gelezen te hebben, maar ik kan me best vergissen :@) Binnenkort heb je Buffeltjes in Leeuwarden (in de stopper naar Wolvega)
Jep. Toen stond er een duo in Leeuwarden te niksen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_90713956
De foto's van Plan V zijn ook van zo'n twee weken terug. :P

Geinig dat DM '90 terugkomt na een tijd inzet van ICM.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 17:26:21 #85
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_90714019
De Buffels komen terug in Friesland omdat ICM onder andere dan in de 3600(IC Zwolle-Roosendaal) kan verkassen waar nu stellen manco zijn. Plan was eerst om de 9100(Stoptrein Groningen-Zwolle) de Buffels te zetten, maar is dus veranderd naar de 2900 (Stoptrein Leeuwarden-Wolvega)
  zaterdag 1 januari 2011 @ 19:41:32 #86
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_90718467
Leuke uitspraken bij Erik van Muiswinkel over het OV tijdens de Oudejaarsconference:

"Stelling: De OV-Chipkaart moet ook geldig zijn in de snelbus voor uitwisselstudenten uit Pakisten. Degene "aan de lijn": Niet eens, studenten blazen zich de hele tijd op in de bus en dat is jammer voor de OV-Chipkaart"

En:
"Als dit het feest van de democratie was, was Auswitsch het feest van het Openbaar Vervoer"
pi_90719912
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:26 schreef greavy het volgende:
De Buffels komen terug in Friesland
Ik zag zojuist op het emplacement van Lw vier treinstellen staan, waaronder de 3427 meen ik.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 20:24:28 #88
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_90719961
Er zijn 7 Buffels gereactiveerd: 3427, 3429, 3431, 3432, 3443-3445
Vier daarvan komen in de Stoptrein Leeuwarden-Wolvega. Andere 3 reserve, of later alsnog ergens extra.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 20:29:23 #89
257721 Lord_Brett_Sinclair
You can call me Brett
pi_90720171
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:19 schreef Socios het volgende:
Dit zijn geen `gewone´ foto's. Plan V in Friesland is zeer zeldzaam!
Al was het (tot de vorige?) dienstregeling heel normaal dat er op vrijdagavond een spitstrein reed vanuit de randstad met plan V
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 januari 2011 @ 20:50:07 #90
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_90720904
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 20:29 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:

[..]

Al was het (tot de vorige?) dienstregeling heel normaal dat er op vrijdagavond een spitstrein reed vanuit de randstad met plan V
Klopt. 3 V'tjes vertrokken dan om 15.30 uit Rotterdam om zich om 18.13 uur in Leeuwarden te melden. Ik meen dat ze dan om 22.17 uur zich weer richting westen begaven.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_90720975
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
Klopt. 3 V'tjes vertrokken dan om 15.30 uit Rotterdam om zich om 18.13 uur in Leeuwarden te melden.
Die trein ((10)557) wordt tegenwoordig gereden met V-IRM.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:05:42 #92
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_90721415
Woei, voorin zitten is leuk.
pi_90721488
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:05 schreef James1988 het volgende:
Woei, voorin zitten is leuk.
In ICE? Ik zat laatst voorin in ICE op de Neubaustrecke Stuttgart Hbf - Mannheim Hbf.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:12:44 #94
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_90721663
Nee, ICRm ;)
pi_90722018
quote:
13s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 16:44 schreef ReisT het volgende:
Het nieuwe jaar brengt natuurlijk ook prijsverhogingen met zich mee. Vanaf vandaag zijn retourtjes en via-kaartjes de facto afgeschaft. Ja je kan ze nog steeds kopen maar het voordeel ten opzichte van losse kaartjes is 0...
Maar de enkeltjes zijn toch goedkoper geworden? :)

Gelukkig nieuwjaar iedereen, trouwens!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:49:56 #96
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_90723271
quote:
Op zaterdag 1 januari 2011 21:12 schreef James1988 het volgende:
Nee, ICRm ;)
De cabine van ICM is ook tof tegen 140 km/h. En ik heb vorige week nog twee uur in cabine's van Spurts doorgebracht, ook wel leuk.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_90724359
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

De cabine van ICM is ook tof tegen 140 km/h. En ik heb vorige week nog twee uur in cabine's van Spurts doorgebracht, ook wel leuk.
Moet jij ook wegleerritten meerijden om het te mogen bedienen? :+
dag
pi_90724459
Pfff wat een gedoe zeg gister, op Station Amersfoort.
Rond 18:20 moest ik daar overstappen, ik zat te wachten op perron 7 op mijn Intercity richting Amsterdam.

Een paar gozers hadden ruzie en op het gegeven moment wankelt eentje achteruit (hij was ook dronken) en die belandde vervolgens op het spoor...
De trein kwam echter net aangereden, toeteren dat ding deed, en gelijk op de noodrem natuurlijk.
Uiteindelijk was die man al opgestaan, en toen stond hij daar letterlijk ingeklemd tussen het perron en de Intercity :{

Die man had zo ongelofelijk veel geluk dat hij ongedeerd bleef...
En uiteindelijk mocht deze trein niet meer verder rijden :(
Dus moesten we met z'n allen in een overvolle Sprinter :( :( :(

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2011 22:15:11 ]
  zondag 2 januari 2011 @ 00:13:56 #99
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_90730156
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:22 schreef Igen het volgende:

[..]

Maar de enkeltjes zijn toch goedkoper geworden? :)
Niet dus, alle kaartjes zijn duurder geworden. De jaarlijkse prijsverhoging voor enkeltjes is procentueel alleen wat kleiner dan voor retourtjes.
pi_90730431
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:14 schreef braddofiel het volgende:
Pfff wat een gedoe zeg gister, op Station Amersfoort.
Rond 18:20 moest ik daar overstappen, ik zat te wachten op perron 7 op mijn Intercity richting Amsterdam.

Een paar gozers hadden ruzie en op het gegeven moment wankelt eentje achteruit (hij was ook dronken) en die belandde vervolgens op het spoor...
De trein kwam echter net aangereden, toeteren dat ding deed, en gelijk op de noodrem natuurlijk.
Uiteindelijk was die man al opgestaan, en toen stond hij daar letterlijk ingeklemd tussen het perron en de Intercity :{

Die man had zo ongelofelijk veel geluk dat hij ongedeerd bleef...
En uiteindelijk mocht deze trein niet meer verder rijden :(
Dus moesten we met z'n allen in een overvolle Sprinter :( :( :(
Woow lijkt mij best heftig. Gebeurde zeker allemaal in een paar seconden tijd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')