Ik film geen goederentreinen... De laatste keer dat ik een goederentrein op de plaat gezet heb, was de `Leeuwarden-shuttle´ getrokken door de 1251 te Mp en Zl. Al ruime tijd geleden.quote:
Straattaal jeweets. Blijkbaar is de kloof tussen de hosselaars en de professioneel autisten nog erg grootquote:Op zondag 2 januari 2011 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Smatjes hosselen. Juist ja. Ik denk dan meteen aan het binnenhalen van een groot net met een paar ton haring of zo
Maar doe je het dan ook beter met de vrouwtjes?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik film geen goederentreinen... De laatste keer dat ik een goederentrein op de plaat gezet heb, was de `Leeuwarden-shuttle´ getrokken door de 1251 te Mp en Zl. Al ruime tijd geleden.
Ook deze niet-treinspotter kende de term niet. Zal eerder een generatiekloof zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:35 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Straattaal jeweets. Blijkbaar is de kloof tussen de hosselaars en de professioneel autisten nog erg groot
De uiteindelijke stellen die in 2 setjes van elk 2 gaan pendelen serie 2900 Stoptrein Leeuwarden-Wolvega Spits worden: 3445+3432+3431+3427 en zijn 31 december naar Leeuwarden gebracht.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zag zojuist op het emplacement van Lw vier treinstellen staan, waaronder de 3427 meen ik.
Jeej, ik ben geen professioneel autist.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:35 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Straattaal jeweets. Blijkbaar is de kloof tussen de hosselaars en de professioneel autisten nog erg groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die waren?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag even de eerste treinmeters van 2011 gemaakt
Was met Arriva. Ging even bij mijn oma op bezoek. Retourtje was trouwens slechts 4 euroquote:
Moet lukken toch?quote:Ik ga morgen mijn 1e rondje waarschijnlijk doen. Ongepland, maar ik wil eigenlijk wel eens iets van veolia meepakken.
'k Wil geen spelbreker zijn, maar Fyra komt niet langs Utrecht hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 21:29 schreef Ascendancy het volgende:
Fyra pak ik wel een keer als ik in Utrecht ben, want de lijnen naar Utrecht kan ik inmiddels wel dromen.
Zou mooi zijn, dat NS product stond er voor 2011 zeker weten nog niet op. Zou wel mooi zijn, kunnen we eindelijk echt 1 kaart voor alles gebruikenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:13 schreef greavy het volgende:
De geruchten zijn gaande, en worden bevestigd door medewerkers van NS die hier mee bezig waren/zijn. Nadere details ontbreken en zijn ook nog niet gegeven.
Ik las ergens 10 januari, maar waar en wat het waarheidsgehalte is weet ik nietquote:Op zondag 2 januari 2011 21:59 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, dat NS product stond er voor 2011 zeker weten nog niet op. Zou wel mooi zijn, kunnen we eindelijk echt 1 kaart voor alles gebruiken
Het rondje gaat weliswaar niet langs Groningen, maar jullie kunnen met een gerust hart op pad: ik ben vrij de 15e.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
Het is de bedoeling wel. Dennistd had ergens in een vorig topic al een voorstelletje voor een rondje gedaan. Komende week maar eens kijken hoe het qua werkzaamheden uitkomt.
Dat snap ik, maar ik ga niet naar Rotterdam met een niet aansluitende trein op de fyraquote:Op zondag 2 januari 2011 21:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Wil geen spelbreker zijn, maar Fyra komt niet langs Utrecht hoor
Bij het praten met vrouwen proberen zolang mogelijk het onderwerp `treinen´ te mijden. Gewoon langzaam erover beginnen van dat ik `met de trein´ ben etc. De meeste vrouwen blijken het overigens totaal geen probleem te vinden.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:01 schreef Ascendancy het volgende:
Maar doe je het dan ook beter met de vrouwtjes?
Ik bedoel, ik neem aan dat je tijdens een etentje op gegeven moment over treinen begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |