Ik hoopte zo erg dat dat een grote trolltopic was he.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:21 schreef Boudibou het volgende:
Verliefd op Turks meisje
Voor als je iets grappigs wilt lezen.
oja, die gast zat gister ofzo ineens in het andere R&P topicquote:Op donderdag 30 december 2010 17:21 schreef Boudibou het volgende:
Verliefd op Turks meisje
Voor als je iets grappigs wilt lezen.
Dat was hier toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oja, die gast zat gister ofzo ineens in het andere R&P topic
je stapt de volgende keer maar mooi bij mij de halte uit en komt voor wat theequote:Op donderdag 30 december 2010 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende keer weet ik zeker dat hij het dus wel echt is
Hij zat hier ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oja, die gast zat gister ofzo ineens in het andere R&P topic
"Thee"... sure!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je stapt de volgende keer maar mooi bij mij de halte uit en komt voor wat thee
behalve als hij hosselt kennelijkquote:
Mooi was dat! Zo spannend en eng!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet je nog, die keer dat wij elkaar voor het eerst zagen?
Ik kan er louter om lachen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoopte zo erg dat dat een grote trolltopic was he.
Zo op station Den Boschquote:Op donderdag 30 december 2010 17:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooi was dat! Zo spannend en eng!!
Dan hosselt ie meteen thee bij z'n huisgenotenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
behalve als hij hosselt kennelijk
Ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo op station Den Bosch(toch?
)
Dat ging net zo soepeltjes als net in de supermarktquote:
Alle thee in huis is van mijquote:Op donderdag 30 december 2010 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan hosselt ie meteen thee bij z'n huisgenoten
Ik vind het alleen maar grappig.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tis wel humor maar ook in en in triest als het serieus is
Duss.. Als je het niet gekregen had, had je het ook niet gehadquote:Op donderdag 30 december 2010 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle thee in huis is van mij(gekregen van een klant
)
quote:
Hahaquote:Op donderdag 30 december 2010 17:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar grappig.
Ja, die mag missb morgen makenquote:
Ga jij partyen met boefje morgen?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, die mag missb morgen maken
Ik moet eerst nog kiezen welke maat ik terugstuur
gaan we nog wat doen?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, die mag missb morgen maken
Ik moet eerst nog kiezen welke maat ik terugstuur
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ga jij partyen met boefje morgen?
Nee. Ik ga even naar Deventer zodat zij een foto van m'n jurkje kan maken. Daarna ga ik alleen op de bank zitten.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ga jij partyen met boefje morgen?
Ik denk het niet... Ik ben echt kapot, denk dat ik zo vast even 2 uurtjes ga slapen, moet nog zoveel doen voor het weekend, maar ben nu echt doodopquote:
Wat stond erquote:Op donderdag 30 december 2010 17:36 schreef Flippiee het volgende:
Edit: want dit soort posts zijn hier niet gewenst.
En meteen weer weg ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En 'toevallig kuch kuch kom je binnen bij een opmerking over jou..
Vanaf half 5 niet meer.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:38 schreef Boudibou het volgende:
Iemand in Utrechtt morgen? Ik wil zeker weten dat ik geen Fok!ers tegen kom.
Die kom je even goed vaak onbewust tegen,quote:Op donderdag 30 december 2010 17:38 schreef Boudibou het volgende:
je pikt ze er zo uit he, net marokkanenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die kom je even goed vaak onbewust tegen,
Ja, in Purmerendquote:Op donderdag 30 december 2010 17:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die kom je even goed vaak onbewust tegen,
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je pikt ze er zo uit he, net marokkanen.
Ja echt erg hoor godsammequote:
Ben je nou aan het fokken tijdens het rijden?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:40 schreef PeuRac het volgende:
wel in utrecht, maar op besloten feesten
kut bus op een smalle drukke weg die elke 100m stopt
Een echte fokker komt niet buiten.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]Hangt er van af hoor, sommige FOK!kers die ik gezien heb zou ik zeggen ja, bij sommige zou ik denken nooit.
Ja ik, maar niet in de stadquote:Op donderdag 30 december 2010 17:38 schreef Boudibou het volgende:
Voldoe ik aan,quote:Op donderdag 30 december 2010 17:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een echte fokker komt niet buiten.
check.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Buiten? Wat is dat?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen als k stilsta (meer dan de helft van de tijd dusquote:Op donderdag 30 december 2010 17:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben je nou aan het fokken tijdens het rijden?
Je weet hoe hoog de bekeuring is voor gebruik van je gsm tijdens het rijden he?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen als k stilsta (meer dan de helft van de tijd dus)
Ahh..ok..mooiquote:Op donderdag 30 december 2010 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Buiten de binnenstad, bij vrienden.
GSM in je hand hebben is al goed voor een boete van 160 euriequote:Op donderdag 30 december 2010 17:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je weet hoe hoog de bekeuring is voor gebruik van je gsm tijdens het rijden he?
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 30 december 2010 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GSM in je hand hebben is al goed voor een boete van 160 eurie
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je weet hoe hoog de bekeuring is voor gebruik van je gsm tijdens het rijden he?
Dat is niet wat in mijn theorieboek stondquote:Op donderdag 30 december 2010 17:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]maar in bijv de file, voor t verkeerslicht of achter een bus mag t gewoon
Nee hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 17:46 schreef PeuRac het volgende:
Weet je dat zeker? Volgens mij alleen bellenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GSM in je hand hebben is al goed voor een boete van 160 eurie
alleen in peu's lalalandquote:Op donderdag 30 december 2010 17:46 schreef PeuRac het volgende:
Juist, dat is ook wat ik weet.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tegenwoordig mag je ook tijdens het stiltaan met draaiende motor nieteens meer je gsm in je handen hebben..
Nee als je hem in je hand hebt is het al een boete.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Volgens mij alleen bellen
Je mag ook gewoon drinken en eten in je hand hebben.
Dat willen ze ook verbieden.. Ook roken tijdens 't rijden..quote:Op donderdag 30 december 2010 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want dan zou je dus ook kunnen smsen achter het stuur en dat mag zeker niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even een nummer intoetsen om dan handsfree te gaan bellen mag niet eensquote:Op donderdag 30 december 2010 17:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, want dan zou je dus ook kunnen smsen achter het stuur en dat mag zeker niet.
Zeker niet! Het voertuig moet bewegen om een boete te kunnen geven. Ander zou je het in een geparkeerde auto ook niet mogen doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is niet wat in mijn theorieboek stond
Volgens mij is het ook lulkoek
Verdiep je er heel goed in... Die hondjes hebben te kleine schedels, dus chronisch hoofdpijn (met mogelijk ernstige neurologische problemen tot gevolg, net als bij Cavaliertjes), uitpuilende ogen, chronische ademhaling problemen en de ruggen zijn door de gekrulde staart heel slecht en vaak scheef.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook niet bij een heule goeie fokker?
Geparkeerd staan is anders dan stilstaan voor het verkeerslicht of achter een busquote:Op donderdag 30 december 2010 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker niet! Het voertuig moet bewegen om een boete te kunnen geven. Ander zou je het in een geparkeerde auto ook niet mogen doen.
Het lijkt me wel een essentieel verschil of je je in het verkeer bevindt of nietquote:Op donderdag 30 december 2010 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker niet! Het voertuig moet bewegen om een boete te kunnen geven. Ander zou je het in een geparkeerde auto ook niet mogen doen.
Dat van die ademhalingsproblemen wist ik, dat hebben wel meer van die dog-achtige honden. Maar ik neem voorlopig geen hond hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verdiep je er heel goed in... Die hondjes hebben te kleine schedels, dus chronisch hoofdpijn (met mogelijk ernstige neurologische problemen tot gevolg, net als bij Cavaliertjes), uitpuilende ogen, chronische ademhaling problemen en de ruggen zijn door de gekrulde staart heel slecht en vaak scheef.
Perfectquote:Op donderdag 30 december 2010 17:48 schreef Yuki het volgende:
Samzz, hoe zat het jurkje bij jou trouwens?
Echt zielig jaquote:Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verdiep je er heel goed in... Die hondjes hebben te kleine schedels, dus chronisch hoofdpijn (met mogelijk ernstige neurologische problemen tot gevolg, net als bij Cavaliertjes), uitpuilende ogen, chronische ademhaling problemen en de ruggen zijn door de gekrulde staart heel slecht en vaak scheef.
Mooi!quote:
En terecht,we mogen al zoveel in dit geweldige landquote:Op donderdag 30 december 2010 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat willen ze ook verbieden.. Ook roken tijdens 't rijden..
Ja en dat is dus absoluut niet goed. Bulldoggen hebben het inderdaad ook en dat is het meest ongezonde ras in Nederland samen met Cavaliertjes.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat van die ademhalingsproblemen wist ik, dat hebben wel meer van die dog-achtige honden. Maar ik neem voorlopig geen hond hoor
Wat jij wilquote:Op donderdag 30 december 2010 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou de kleine maat terugsturen, met eventuele krimpage in gedachen houdendquote:Op donderdag 30 december 2010 17:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Echt zielig ja
Het zijn zulke schattige hondjes om te zien, maar als je weet wat er mis mee is
[..]
Mooi!
Bij mij zitten ze allebei best goedDus ik twijfel nu over de maat die ik terug zal sturen
Ja, maar waar ligt de grens? Als je een nummer in mag toetsen, dan vinden veel mensen dat je ook best mag sms'en.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even een nummer intoetsen om dan handsfree te gaan bellen mag niet eens
Ik hou echter ook rekening met krimpage van mezelfquote:Op donderdag 30 december 2010 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou de kleine maat terugsturen, met eventuele krimpage in gedachen houdend
Onze achterburen hadden een soort bulldog. Zo'n kwijlend grijs/wit-geval, kent z'n eigen kracht niet enzo. Maar die was een keer zo blij een andere hond te zien dat hij gewoon is gestiktquote:Op donderdag 30 december 2010 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en dat is dus absoluut niet goed. Bulldoggen hebben het inderdaad ook en dat is het meest ongezonde ras in Nederland samen met Cavaliertjes.
Nou ja, denk er goed over na waar je ze koopt en niet iedere goed aangeschreven fokker is een goede fokker. Koop liever een werkhond dan een showhond. 40% van de Nederlandse rashonden heeft een ernstig erfelijk gebrek.
Dat doe ik ook altijd, maar op de één of andere manier pakt dat anders uitquote:Op donderdag 30 december 2010 17:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hou echter ook rekening met krimpage van mezelf
En dan zou ik dus de grotere beter terug kunnen sturen.
Stilstaan =stilstaan, dat is voor de wet voldoende. Anders had ik wel wat meer voetes gehadquote:Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een essentieel verschil of je je in het verkeer bevindt of niet
Zo ver dacht ik ook weer nietquote:Op donderdag 30 december 2010 17:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hou echter ook rekening met krimpage van mezelf
En dan zou ik dus de grotere beter terug kunnen sturen.
Bij Ridgebacks worden de gezonde honden afgemaakt vaakquote:Op donderdag 30 december 2010 17:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Echt zielig ja
Het zijn zulke schattige hondjes om te zien, maar als je weet wat er mis mee is
Mja, ik weet niet. Hij zit mij echt perfect, geweldig om de borsten, prachtig in de taille en om de heupenquote:[..]
Mooi!
Bij mij zitten ze allebei best heel goedDus ik twijfel nu over de maat die ik terug zal sturen
Zoals verwacht zit het verschil 'm in borsten vs heupen
Maar maar maar...ik krijg altijd dorst van auto rijden.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat willen ze ook verbieden.. Ook roken tijdens 't rijden..
Ik ben in 2010 ook zo'n 15 kilo afgevallen, en was van plan er in 2011 nog wel een stuk of 5 - 8 te verliezenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd, maar op de één of andere manier pakt dat anders uit
Nee, motor moet uit. Dan sta je stil.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stilstaan =stilstaan, dat is voor de wet voldoende. Anders had ik wel wat meer voetes gehad
Ja, hier ben ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:54 schreef Godtje het volgende:
Wat een leuk topic vol met lieve mensen.
O, dan is het andersquote:Op donderdag 30 december 2010 17:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben in 2010 ook zo'n 15 kilo afgevallen, en was van plan er in 2011 nog wel een stuk of 5 - 8 te verliezen
Ik ken het probleemquote:Op donderdag 30 december 2010 17:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar maar maar...ik krijg altijd dorst van auto rijden.
Waarquote:Op donderdag 30 december 2010 17:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeg ik!![]()
Ik had vanmiddag nog een post voor je gemaakt maar je was er niet
Bij alle honden met korte/platte neuzen, moet je heel erg letten op de ademhaling. Ik weet iig dat ik dat soort honden niet aan ga schaffen, arme dieren.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onze achterburen hadden een soort bulldog. Zo'n kwijlend grijs/wit-geval, kent z'n eigen kracht niet enzo. Maar die was een keer zo blij een andere hond te zien dat hij gewoon is gestikt
Twee van m'n nichtjes hebben Franse bulldoggen, die knorren ook. Maar ze zijn ook nog eens superenthousiast en hyper, je moet ze dan echt even laten kalmeren.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij alle honden met korte/platte neuzen, moet je heel erg letten op de ademhaling. Ik weet iig dat ik dat soort honden niet aan ga schaffen, arme dieren.
Daar zijn de meningen dan over verdeeldquote:Op donderdag 30 december 2010 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo ver dacht ik ook weer niet![]()
Gewoon omdat je niet hoeft te krimpen/afvallen
Zoveel geluk heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 30 december 2010 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet. Hij zit mij echt perfect, geweldig om de borsten, prachtig in de taille en om de heupen
OMFGquote:Op donderdag 30 december 2010 17:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zei toen...... CL post![]()
[ afbeelding ]
En aan je radio pielen mag ook niet? Moet je verplicht met 2 handen aan het stuur rijden? Ik rij vaak met 1 hand.quote:
+1.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
En aan je radio pielen mag ook niet? Moet je verplicht met 2 handen aan het stuur rijden? Ik rij vaak met 1 hand.
Zelfs dat of dat gaat mij zelfs?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OMFG
Zelfs mij gaat dat te ver
Ik vind het echt sneu...quote:Op donderdag 30 december 2010 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee van m'n nichtjes hebben Franse bulldoggen, die knorren ook. Maar ze zijn ook nog eens superenthousiast en hyper, je moet ze dan echt even laten kalmeren.
Nope, ik heb vaak genoeg zitten bellen en dan ophangen in de file of voor t verkeerslicht, ook naast een politie auto (oude kantoor zat naast t bureauquote:Op donderdag 30 december 2010 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, motor moet uit. Dan sta je stil.
scherpe bochten rijden met een handquote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
En aan je radio pielen mag ook niet? Moet je verplicht met 2 handen aan het stuur rijden? Ik rij vaak met 1 hand.
Ik rij alleen maar met 1 handquote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja het stond even heel stom, zie editquote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfs dat of dat gaat mij zelfs?
Ik gelukkig niet meer.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dan is het andersIk ga de andere kant op
Staan die van Zembla nog op uitzending gemist?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het echt sneu...
Als je het interessant vind, heb ik twee mooie docu's voor jeEentje van Zembla en eentje van de BBC.
Wanneer ga je hem laten zetten?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het stond even heel stom, zie edit
Geloof het wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staan die van Zembla nog op uitzending gemist?
Dan zullen ze niet iedereen pakken, maar technisch gezien moet je motor uitquote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, ik heb vaak genoeg zitten bellen en dan ophangen in de file of voor t verkeerslicht, ook naast een politie auto (oude kantoor zat naast t bureau)
Nee, dan weer niet. En met invoegen ook niet. Maar op eenmaal op de snelweg en in het dorp wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
scherpe bochten rijden met een hand
Dank jequote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof het wel.
http://zembla.vara.nl/Afl(...)89dffd489d09abbdcd8c
Hier is ie.
Technisch gezien moet er wel meer, er is ook nog zoiets als gedoogbeleid. Ik denk dat dat hier voor ook opgaat. Net als vuurwerk afsteken voor het officieel mag, wiet gebruiken e.d.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zullen ze niet iedereen pakken, maar technisch gezien moet je motor uit
Mijn autotje is daar geniaal voorquote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dan weer niet. En met invoegen ook niet. Maar op eenmaal op de snelweg en in het dorp wel.
Die van de BBC is echt de moeite waard. Ook speciale aandacht voor Pugsquote:
Staat die ook online?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van de BBC is echt de moeite waard. Ook speciale aandacht voor Pugs
ik stuur niet met mn handenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn autotje is daar geniaal voor
nee invoegen doe ik ook met tweequote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dan weer niet. En met invoegen ook niet. Maar op eenmaal op de snelweg en in het dorp wel.
Je moet de bocht wel eerst inzetten, or else you'll be going nowhere fastquote:Op donderdag 30 december 2010 18:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik stuur niet met mn handendaar heb ik een gaspedaal voor
1 hand, met de andere moet ik nog schakelenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee invoegen doe ik ook met tweeidee dat ik meer controle heb ofzo
Ja precies. Neem geen risico's.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee invoegen doe ik ook met tweeidee dat ik meer controle heb ofzo
Op de snelweg schakelen? Die staat dan toch allang op 5.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1 hand, met de andere moet ik nog schakelen
daarvoor laat ik steeds ff losquote:Op donderdag 30 december 2010 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1 hand, met de andere moet ik nog schakelen
Invoegen in z'n 4, daarna doorschakelen naar 5.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op de snelweg schakelen? Die staat dan toch allang op 5.
Ik ga even voor je zoeken, heb hem gisteren nog bekeken.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat die ook online?
Ik vind pugs echt al jaren helemaal fantastischOp de basisschool was een meisje en die had mopsjes thuis, ik snapte ze toen niet
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op de snelweg schakelen? Die staat dan toch allang op 5.
Ik heb een toerenmonstertje.. Ik schakel pas naar z'n 5 bij 120 en harderquote:Op donderdag 30 december 2010 18:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daarvoor laat ik steeds ff losen ik schakel bij t invoegen vrij laat
ligt er maar net aan van wat voor weg ik af komquote:Op donderdag 30 december 2010 18:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Invoegen in z'n 4, daarna doorschakelen naar 5.
Regeltjes bij rijles
Zeker ook niet terugschakelen als je af hebt moeten remmen, om vervolgens in te halen?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ligt er maar net aan van wat voor weg ik af komals ie in zn 5 kan blijven laat ik m lekker daar
True that. Ik ga bij wisseling van snelweg ook eigenlijk nooit terug naar 4quote:Op donderdag 30 december 2010 18:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ligt er maar net aan van wat voor weg ik af komals ie in zn 5 kan blijven laat ik m lekker daar
en je auto rijdt 1 op 8?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeker ook niet terugschakelen als je af hebt moeten remmen, om vervolgens in te halen?
bij 100 terug naar 4
bij 80 terug naar 3
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeker ook niet terugschakelen als je af hebt moeten remmen, om vervolgens in te halen?
bij 100 terug naar 4
bij 80 terug naar 3
Ooh ja invoegen zo ja. Ik bedoelde daarnet eigenlijk inhalen! Daar staat ie in 5. Bij invoegen kom je meestal met 100 binnen en sta je in zn 4. Heb ik althans geleerd bij mijn rijlessen ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Invoegen in z'n 4, daarna doorschakelen naar 5.
Regeltjes bij rijles
En net als LDG doe ik dat vrij laat
dan al?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
bij 100 terug naar 4
bij 80 terug naar 3
Valt mee hoor in dat japannertje van mijquote:Op donderdag 30 december 2010 18:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]en maar hoge benzinekosten maken... neuh
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb of het kanquote:
owjah, jij hebt zon micro car achtigequote:Op donderdag 30 december 2010 18:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Valt mee hoor in dat japannertje van mij
Heul niet!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
owjah, jij hebt zon micro car achtige
Ik denk dat je de jouwe dan bij elkaar kan rapenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb of het kan
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk dat je de jouwe dan bij elkaar kan rapen
quote:
Het lijkt wel een dubbeldekker.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zie overeenkomsten
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zie overeenkomsten
Nee man vrouw..quote:Op donderdag 30 december 2010 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zie overeenkomsten
waar heb je de foto gevonden van J-K's auto?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zie overeenkomsten
Niks mis meequote:Op donderdag 30 december 2010 18:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee man vrouw..
De enige overeenkomst is de kleur..
Tis geen Aygo of Smart of IQ formaatje hoor..
op tafel met die handelquote:Op donderdag 30 december 2010 18:10 schreef rival het volgende:
Mag ik mijn e-penis er even naast leggen?
Scheelt heel weinig hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 18:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee man vrouw..
De enige overeenkomst is de kleur..
Tis geen Aygo of Smart of IQ formaatje hoor..
dit is voor de zwarte motorkapquote:Op donderdag 30 december 2010 18:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waar heb je de foto gevonden van J-K's auto?
das voor jou heel veel natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Scheelt ruim een meter of anderhalf
* dawgie stapt snel in dat bultje en rijdt over de e-penis van rivaltje heenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:10 schreef rival het volgende:
Mag ik mijn e-penis er even naast leggen?
Nou, de mijne gaat nog veeeeeel harderquote:Op donderdag 30 december 2010 18:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
op tafel met die handel
Zelfs Peu kon er fatsoenlijk in zittenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das voor jou heel veel natuurlijk![]()
en nu zal ik weer lief doen
peu is toch ook niet zo gigantisch?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfs Peu kon er fatsoenlijk in zitten
Dawgquote:Op donderdag 30 december 2010 18:12 schreef dawg het volgende:
[..]
* dawgie stapt snel in dat bultje en rijdt over de e-penis van rivaltje heen
sure, leg jij hem er maar even langs.
Met de stoel door de achterruitquote:Op donderdag 30 december 2010 18:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfs Peu kon er fatsoenlijk in zitten
185 ongeveerquote:Op donderdag 30 december 2010 18:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
peu is toch ook niet zo gigantisch?
Peu is 2 turven hoog en net een halve duim breed, nee, die neemt niet veel ruimte inquote:Op donderdag 30 december 2010 18:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
peu is toch ook niet zo gigantisch?
* littledrummergirl schudt peu de handquote:
Maar dan zou ik langer dan 180 moeten zijn, en dat ben ik niet.quote:
Snuitje!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Peu is 2 turven hoog en net een halve duim breed, nee, die neemt niet veel ruimte in
oeeeh.... size mattersquote:Op donderdag 30 december 2010 18:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar dan zou ik langer dan 180 moeten zijn, en dat ben ik niet.
Ben echt niet overtuigd van die 185 van jou. No offense.
Ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar dan zou ik langer dan 180 moeten zijn, en dat ben ik niet.
Ben echt niet overtuigd van die 185 van jou. No offense.
De Smurfmobiel?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waar heb je de foto gevonden van J-K's auto?
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:20 schreef dawg het volgende:
begint het weer?vrouwen die eisen stellen over lengte, waar je niet echt wat aan kunt doen. ga eerst maar eens afvallen, dan overweeg ik wel of ik stelten ga gebruiken
hmm, dat zal t zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 18:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze heeft je gewoon nog nooit op je zaterdag avond hakken gezienwat een killer heels!
En jij twijfelt al over zoveel.quote:
Jij wel jaquote:Op donderdag 30 december 2010 18:22 schreef xFriendx het volgende:
Ik zit op 1.87, meen mij ook wel te herinneren dat ik boven Yuki uit kwam tijdens de zwembadmeet.
Ik vind dat over dat afvallen erg gemeen anders.quote:
Zware botten is een urban mythquote:Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind dat over dat afvallen erg gemeen anders.
Schildklieren? Zware botten? Kan iemand daar iets aan doen?
Nu twijfel ik of ik 'FOTO!' ga roepen.quote:
en toch gaat ieder pondje door het mondje.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef rival het volgende:
[..]
Tsja,life sucksquote:Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe zou dat smaken, zware botten?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
en toch gaat ieder pondje door het mondje.
ik vind er niks gemeens aan, sorry hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zal het eens aan de hond van de buren vragen, die houdt er nogal van.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe zou dat smaken, zware botten?
Vrouwen met eisenlijstjes zijn doorgaans ook vrijgezel. En het is best leuk om ze op dat verband te wijzen.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:25 schreef dawg het volgende:
ik vind er niks gemeens aan, sorry hoor.
ik word gewoon moe van die teringlange eisenlijstjes terwijl sommigen niet eens voor de spiegel passen om t zo eens even te zeggen. niet dat ik klein ben (gewoon normaal) maar over t algemeen vind ik dat zeer vermoeiend. maar dat mag niet gezegd worden want ben je disrespectvol en gemeen enzo.
tja.
Ach. Ik kan aan mezelf wel zien dat ik af moet vallenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind er niks gemeens aan, sorry hoor.
ik word gewoon moe van die teringlange eisenlijstjes terwijl sommigen niet eens voor de spiegel passen om t zo eens even te zeggen. niet dat ik klein ben (gewoon normaal) maar over t algemeen vind ik dat zeer vermoeiend. maar dat mag niet gezegd worden want ben je disrespectvol en gemeen enzo.
tja.
lees je weleens op fok die topics over wat mannen aantrekkelijk maakt? of zijn die allemaal single?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen met eisenlijstjes zijn doorgaans ook vrijgezel. En het is best leuk om ze op dat verband te wijzen.
Maar dat is gemeen hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen met eisenlijstjes zijn doorgaans ook vrijgezel. En het is best leuk om ze op dat verband te wijzen.
Als het echt de juiste is dan valt echt niet op dat hij kleiner, blond of rokend is. Dan sla je gewoon steil achterover en ben je blind van liefde.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:28 schreef Yuki het volgende:
Als de juiste langsloopt wijs ik hem niet af omdat hij 3 cm kleiner is dan ik, blond haar heeft of rookt ofzo.
Na verloop van tijd zie je het wel natuurlijk, maar het boeit me dan geen fuck.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het echt de juiste is dan valt echt niet op dat hij kleiner, blond of rokend is. Dan sla je gewoon steil achterover en ben je blind van liefde.
Ongetwijfeld. Allemaal vrouwen die op zoek zijn naar redenen om mannen af te wijzen, zodat ze vooral niet naar hun eigen tekortkomingen hoeven te kijken.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:28 schreef dawg het volgende:
lees je weleens op fok die topics over wat mannen aantrekkelijk maakt? of zijn die allemaal single?
Als het zover komt dan heeft hij ongetwijfeld ook wel wat minpuntjes ontdekt. En dan kun je gaan ruilen 'als jij ... dan ik ...'.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:30 schreef Yuki het volgende:
Na verloop van tijd zie je het wel natuurlijk, maar het boeit me dan geen fuck.
ja misschien, de reden van die lijstjes boeit me niet zo, heb gewoon een fuckhekel aan dat hypocriete en ik vind dat ik daar nu even iets van mag zeggen.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Allemaal vrouwen die op zoek zijn naar redenen om mannen af te wijzen, zodat ze vooral niet naar hun eigen tekortkomingen hoeven te kijken.
Ga jij mij ff zitten herhalen.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:31 schreef littledrummergirl het volgende:
sowieso zijn eisenlijstjes dingen die je meteen over je schouder weggooit als je iemand tegenkomt waar je helemaal gek op bent
Sjuust!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:31 schreef littledrummergirl het volgende:
sowieso zijn eisenlijstjes dingen die je meteen over je schouder weggooit als je iemand tegenkomt waar je helemaal gek op bent
Iedereen heeft mooie en wat minder mooie dingen. Maar als ik echt verliefd ben boeien die minder mooie dingen me niet. En ik hoop dat dat voor hem ook geldtquote:Op donderdag 30 december 2010 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het zover komt dan heeft hij ongetwijfeld ook wel wat minpuntjes ontdekt. En dan kun je gaan ruilen 'als jij ... dan ik ...'.
Nog een paar van zulke posts, en dan word jouw eisenlijstje vanzelf ook zichtbaar.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:31 schreef dawg het volgende:
ja misschien, de reden van die lijstjes boeit me niet zo, heb gewoon een fuckhekel aan dat hypocriete en ik vind dat ik daar nu even iets van mag zeggen.
En dat weet ook iedereen toch, dus waar men zich nou druk om maaktquote:Op donderdag 30 december 2010 18:31 schreef littledrummergirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat hem na Oud en Nieuw denk ik wel een stukje inkorten, hij is wat aan de lange kant naar mijn smaak
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Idd. Zoals ik al zei, iedereen heeft wensenlijstjes.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef rival het volgende:
[..]
En dat weet ook iedereen toch, dus waar men zich nou druk om maakt
Iemand mag toch dromen
'AirwiN heeft weer eens gelijk.' was voldoende geweest hoor.quote:
een beetje een man met borsthaar dusquote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef CherryLips het volgende:
gozers met donkere krullen
dat is m'n lijstje.
en lichte ogenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef CherryLips het volgende:
dat is m'n lijstje.
Meerdere?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef CherryLips het volgende:
dat is m'n lijstje.
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef Samzz het volgende:
@ Yuki:Hij staat je leuk SanmzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat hem na Oud en Nieuw denk ik wel een stukje inkorten, hij is wat aan de lange kant naar mijn smaak
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Je vergeet, niet dik, die was wel duidelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef AirwiN het volgende:
Nog een paar van zulke posts, en dan word jouw eisenlijstje vanzelf ook zichtbaar.
• Mag geen eisenlijstje hebben;
• Niet hypocriet;
• ...
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef CherryLips het volgende:
dat is m'n lijstje.
@ Yuki:Mooi hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat hem na Oud en Nieuw denk ik wel een stukje inkorten, hij is wat aan de lange kant naar mijn smaak
Ik ben volgens mij wat langer dan jij, voor mij is de lengte echt perfect. Precies op de knie, van mij hoeft ie niet korter
Foto van mij volgt nog wel. Misschien
♥ || Baby catcher in training || ♥
Oook hai!quote:
Volgens je eisenlijstje maakt dat niet uit.quote:
zegt ze ná dat ik mijn krillen afgeknipt hadquote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef CherryLips het volgende:
dat is m'n lijstje.
Thanksquote:
Ja, klopt, hij valt bij mij iets over de knie en ik wil 'm op de knie hebben. Maar dat is makkelijk te regelenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mooi hoor!!
Ik ben volgens mij wat langer dan jij, voor mij is de lengte echt perfect. Precies op de knie, van mij hoeft ie niet korter
Foto van mij volgt nog wel. Misschien
@ Yuki:Wat lang Ja maar wel een mooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat hem na Oud en Nieuw denk ik wel een stukje inkorten, hij is wat aan de lange kant naar mijn smaak![]()
Mijn katje ligt hier in dr nieuwe kachelhangding.. En is voor het eerst niet bang voor de knallenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn hond is nu voor het eerst bang voor vuurwerk. Kreng is 9. Dit heb ik nog nooit meegemaakt
Nu is je comb-over weg?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zegt ze ná dat ik mijn krillen afgeknipt had
slank, ze moet hoge hakken dragen, een slet in bed, goed kunnen koken, lang haar, stel mooie tieten, vrouwelijke lijnen en kledingstijl, niet zeuren, niet wispelturig, alleen praten als haar wat gevraagd wordt, the usual.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog een paar van zulke posts, en dan word jouw eisenlijstje vanzelf ook zichtbaar.
• Mag geen eisenlijstje hebben;
• Niet hypocriet;
• ...
Dank jequote:
Dat beestje heeft de afgelopen maanden ook de nodige stress meegepaktquote:Op donderdag 30 december 2010 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn hond is nu voor het eerst bang voor vuurwerk. Kreng is 9. Dit heb ik nog nooit meegemaakt
Max is er nog nooit bang voor geweest. Nu zit ze te shaken in een hoekje. Vorig jaar hadden mn buren heel triest heel veel vuurwerk bij ons de tuin ingegooid. Dat zal de oorzaak wel zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn katje ligt hier in dr nieuwe kachelhangding.. En is voor het eerst niet bang voor de knallen
Maar jij hebt tieten.. Dus dat je maar 1cm verschilt met mij maakt ze dan niet uit.. Over hypocriet gesprokenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank jeIk ga hem laten inkorten idd. Maar ik had al verwacht dat hij wat langer zou zijn, dat krijg je he, als je maar 1.64 bent
Boh zelfs mn hondje heeft er last vanquote:Op donderdag 30 december 2010 18:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat beestje heeft de afgelopen maanden ook de nodige stress meegepakt
Klopt. Ik ben een vrouw, vrouwen hoeven niet lang te zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 18:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar jij hebt tieten.. Dus dat je maar 1cm verschilt met mij maakt ze dan niet uit.. Over hypocriet gesproken
Ik ben wat dat betreft zo blij dat ik lang benquote:Op donderdag 30 december 2010 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank jeIk ga hem laten inkorten idd. Maar ik had al verwacht dat hij wat langer zou zijn, dat krijg je he, als je maar 1.64 bent
Hoezo maar? Vrouwen hoeven niet zo groot te zijn hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat en de huiselijke stress kan ook meehelpen daaraan..quote:Op donderdag 30 december 2010 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max is er nog nooit bang voor geweest. Nu zit ze te shaken in een hoekje. Vorig jaar hadden mn buren heel triest heel veel vuurwerk bij ons de tuin ingegooid. Dat zal de oorzaak wel zijn.
Agossiequote:Op donderdag 30 december 2010 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max is er nog nooit bang voor geweest. Nu zit ze te shaken in een hoekje. Vorig jaar hadden mn buren heel triest heel veel vuurwerk bij ons de tuin ingegooid. Dat zal de oorzaak wel zijn.
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:40 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo maar? Vrouwen hoeven niet zo groot te zijn hoor
Je hebt mijn lijstje gestolenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:37 schreef dawg het volgende:
[..]
slank, ze moet hoge hakken dragen, een slet in bed, goed kunnen koken, lang haar, stel mooie tieten, vrouwelijke lijnen en kledingstijl, niet zeuren, niet wispelturig, alleen praten als haar wat gevraagd wordt, the usual.
Zie mijn reactie op Jofuquote:Op donderdag 30 december 2010 18:40 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo maar? Vrouwen hoeven niet zo groot te zijn hoor
Mjah vind haar zo zielig nuquote:Op donderdag 30 december 2010 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
AgossieArme Max. En wat een trieste buren
Hmmmm, dat zie ik niet wat worden.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:37 schreef dawg het volgende:
[..]
slank, ze moet hoge hakken dragen, een slet in bed, goed kunnen koken, lang haar, stel mooie tieten, vrouwelijke lijnen en kledingstijl, niet zeuren, niet wispelturig, alleen praten als haar wat gevraagd wordt, the usual.
Eerste oud en nieuw met Christo was geweldig. Beest sliep overal doorheen.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:41 schreef missbehavin het volgende:
Lekker, Minipuber die herrie schopt bij mijn ouders
welke punten heb je niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmm, dat zie ik niet wat worden.
Dat moeten mannen ook gewoon niet doenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zegt ze ná dat ik mijn krillen afgeknipt had
Shit zegquote:Op donderdag 30 december 2010 18:41 schreef missbehavin het volgende:
Samequote:Op donderdag 30 december 2010 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmm, dat zie ik niet wat worden.
Ik alleen met sneeuw/ijzel. Verder schijn ik te rijden als een kerelquote:Op donderdag 30 december 2010 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
En een vrouw moet echt auto durven rijden.. Geen zacht eitje in 't verkeer.. Ook niet met sneeuw enzo..
Vier punten, de eerste en de laatste drie.quote:
Nee idd, niet het borsthaar afscheren en zo een kaal kippenborstje maken..quote:Op donderdag 30 december 2010 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat moeten mannen ook gewoon niet doen
ooh dat is een must!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
En een vrouw moet echt auto durven rijden.. Geen zacht eitje in 't verkeer.. Ook niet met sneeuw enzo..
jezus ik voldoe helemaal nergens aanquote:Op donderdag 30 december 2010 18:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Mn borsthaar krult nogquote:Op donderdag 30 december 2010 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hmm, acceptabelquote:Op donderdag 30 december 2010 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vier punten, de eerste en de laatste drie.
quote:
Wat is er dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:41 schreef missbehavin het volgende:
Max vond het altijd heel leuk, liep er ook gewoon naartoe en ging dan op veilige afstand zitten kijkenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eerste oud en nieuw met Christo was geweldig. Beest sliep overal doorheen.
Zomer erop was het EK/WK (weet niet meer wat), toen hebben wat teringlijers een rotje tussen z'n achterpoten gegooid. Gelukkig niet gewond, maar sindsdien is Christo zo verschrikkelijk bang voor vuurwerk
Dan mag je J-K's vriendinnetje zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 18:43 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb wel bonuspunten verdiend bij m vanmiddag, toen we gingen glijden met de auto in de wijk en ik m moeiteloos weer recht kreeg
nee, zeker onacceptabel.. ik wil echt een slet in bed hebben die me alle hoeken van de kamer laat zien en me leger zuigt dan een pakje wicky.quote:
Niks engs aan die sneeuwquote:Op donderdag 30 december 2010 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Slet in bed is ze wel, zegt ze toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, zeker onacceptabel.. ik wil echt een slet in bed hebben die me alle hoeken van de kamer laat zien en me leger zuigt dan een pakje wicky.
Ze hadden bij ons een keer een rotje in de tuin gegooid toen de hond daar net liep. Ze hapte er nog naar maar hij ging net af. Ik schrok me dood. De hond was niet onder de indrukquote:Op donderdag 30 december 2010 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is er dan?
[..]
Max vond het altijd heel leuk, liep er ook gewoon naartoe en ging dan op veilige afstand zitten kijken![]()
Gek beest. Nu is ze aan het zenuwpezen, niet normaal meer.
Maar morgenavond is er dus niemand thuis hier. Ik twijfel nu of ik wel weg zal gaan. Ook geen zin om thuis te komen en mn hond half in paniek aan te treffen
Kom zelf maar uit doenquote:
*tondeuse maar weer eens uit de kast pakt...*quote:Op donderdag 30 december 2010 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij moet echt leren lezenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, zeker onacceptabel.. ik wil echt een slet in bed hebben die me alle hoeken van de kamer laat zien en me leger zuigt dan een pakje wicky.
ze zegt dat ze een slet isquote:Op donderdag 30 december 2010 18:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |