abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90638317
Ik heb een vriendin die nu 12 jaar getrouwd is met een vrij saaie man.
Ze lijken van een afstandje totaal niet bij elkaar te passen.
Hij is netjes, zij een schoot, zij gaat graag uit, hij niet, zij is heel sociaal, als het aan hem lag, zou hij alleen collega's zien.

Ze houden veel van elkaar, maar er mist al een hele tijd iets.
Uit elkaar gaan is geen optie, voor geen van beiden. Op dit moment althans.

Nu heeft mijn vriendin een tijdje geleden een man ontmoet waar ze eens in de week ongeveer seks mee heeft. Ze voelt zich tot hem aangetrokken, maar zou nooit een relatie met hem beginnen verder.
Alleen heeft ze last van schuldgevoel en wil ze het opbiechten aan haar man.
Ik heb gezegd dat me dat niet zó slim lijkt, hij weet nu van niks en t is ok verder. Heb haar aangeraden te stoppen (dat wil ze ook wel, maar vindt t moeilijk) en niets te vertellen omdat hij niet een type is dat zich er overheen zou zetten en zij hem absoluut niet kwijt wil.
Zij twijfelt echter heel erg nu en ik wil haar graag overtuigen dat het beter is haar mond te houden, maar ik weet niet hoe.

Ps. Ze hebben drie jonge kinderen (1, 2 en 5) en zij heeft geen baan, opleiding, wat dan ook, hij regelt alles mbt betalingen enzo, ze zou niet weten wat ze moest zonder hem. Niet op praktisch gebied òf op emotioneel gebied...
pi_90638378
Gewoon om je leven interessant te maken zou ik het hem vertellen :Y
pi_90638383
Ze is die kerel niet waard. Wat achterbaks zeg. En dan ook nog gaan adviseren dat ze haar mond dicht moet houden. :')
  donderdag 30 december 2010 @ 17:52:44 #4
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90638396
Ik moest lachen om het woord 'vroendin'. :@ Maar ontopic.

Haar (overigens erg saaie) man is veel te goed voor haar. Hij onderhoudt haar, en mede daarom zal ze hem nooit verlaten, denk ik. Anders zit ze in de shit.

Let's admit it, je vriendin is een kutwijf. Sorry.
Gourmetten of steengrillen?
pi_90638413
Eéntje die netjes het dagelijks brood op de plank brengt en waarbij je jezelf vertrouwd kan voelen, en ééntje die je helemaal sufneukt als de ander even niet kijkt: de droom van elke vrouw.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2010 17:53:41 ]
pi_90638419
Waarom is het beter?
Ze kan niks alleen behalve vreemdgaan. Ik zou bijna zeggen dat nu bij elkaar blijven uitstel is.
En het is haar gevoel. Als ze het wil vertellen dan moet ze dat doen. Dan is ze in elk geval eerlijk.
Misschien wil ze onbewust wel ergens kijken of het dan gaat kraken en/of barsten. Wel in staat zijn zelf wat te doen.
pi_90638441
Wat ze uit moralistisch oogpunt zou moeten doen lijkt me vrij duidelijk toch? Of je dit nastreeft is wat anders.
pi_90638447
Dat ze vreemd gaat geeft aan dat hun relatie niet leuk of spannend genoeg is, het beste is als ze nu uit elkaar gaan voordat hij er uit zichzelf achter komt, denk ik ;)
pi_90638500
Een zakkenvuller dus?

Vreemdgaan en dan de consequenties niet onder ogen durven te zien.... :N

Maarja zoals het nu is zal het wel beter voor de kinderen zijn denk ik.
pi_90638546
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
Zij twijfelt echter heel erg nu en ik wil haar graag overtuigen dat het beter is haar mond te houden, maar ik weet niet hoe.
Ook prachtig als je dit doorzet trouwens. Krijg je zometeen het scenario dat zij al 10 jaar buiten de deur neukt en de man er in kwestie ineens tijdens kerst d.m.v. een emotionele breakdown van haar kant erachter komt. Goed bezig TS. :D
pi_90638596
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Ze is die kerel niet waard. Wat achterbaks zeg. En dan ook nog gaan adviseren dat ze haar mond dicht moet houden. :')
qft.
pi_90638634
Ze moet het niet vertellen. Zij heeft nu schuldgevoelens en dat is haar eigen probleem. Als ze het hem gaat vertellen is zij van haar schuldgevoel af en is het opeens zijn probleem. Dan zal hij een beslissing moeten nemen omtrent haar en de kinderen. Dat is pas egoïstisch.

Het is haar eigenschuld. Ze moet stoppen en op de blaren zitten
  donderdag 30 december 2010 @ 17:58:04 #13
330048 MeGusta
Diiiiirrrtyyy O.G
pi_90638642
Je kan het niet maken je mond hier over dicht te houden.. dit is gewoon diep en diep triest.

Mocht dit mij ooit overkomen dan vermoord ik me vrouw koelbloedig.
of beter gezegd, ze mag eerst toe kijken hoe ik haar minnaar dood martel, en dan is het haar beurt.
Showering..... Placing shower head against my anus.... Me Gusta
pi_90638647
Ze is geen kutwijf, ze is lief, zorgzaam, houdt van hem. Ze heeft alleen nooit die passie gekend zoals met deze man en dat miste ze soms. En toen kwam hij. Het is niet dat ze bedacht heeft dat ze eens vreemd zou gaan ofzo, het fysieke gevoel verviel haar en ze is in de war.

Haar man is goed voor haar, dat weet ze, ze houdt van hem en ze wil hem ècht niet kwijt.

Ik vind het iig sneu voor haar dat ze het zó moeilijk heeft.
pi_90638648
Jammer dat er kinderen in het spel zijn.
Wat een achterbakse kuthoer zeg, die vriendin van TS
pi_90638677
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ze is geen kutwijf, ze is lief, zorgzaam, houdt van hem. Ze heeft alleen nooit die passie gekend zoals met deze man en dat miste ze soms. En toen kwam hij. Het is niet dat ze bedacht heeft dat ze eens vreemd zou gaan ofzo, het fysieke gevoel verviel haar en ze is in de war.

Haar man is goed voor haar, dat weet ze, ze houdt van hem en ze wil hem ècht niet kwijt.

Dan nog. Dan PRAAT je daarover met je kerel, dan ga je het niet buiten de deur zoeken.
  donderdag 30 december 2010 @ 17:59:00 #17
330048 MeGusta
Diiiiirrrtyyy O.G
pi_90638681
quote:

voor HAAR? HAAR ?
Rot toch ff een eind op man

Het is gewoon misselijkmakend hoe je het nog goed wil praten ook
Gatver :r
Showering..... Placing shower head against my anus.... Me Gusta
pi_90638696
quote:

Sneu voor haar dat ze zo'n domme slet is geweest. :Y
pi_90638705
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:59 schreef MeGusta het volgende:

[..]

voor HAAR? HAAR ?
Rot toch ff een eind op man
Dat ook ja. :') Voor hem is het niet sneu, het is namelijk zijn eigen schuld, want hij is zo saai. ;')
pi_90638713
quote:

Waarom is ze dan uberhaupt getrouwd met die vent?
pi_90638723
quote:
En toen kwam hij. Het is niet dat ze bedacht heeft dat ze eens vreemd zou gaan ofzo, het fysieke gevoel verviel haar en ze is in de war.
Haar broek vloog ineens uit, waarop ze uitgleed over een banenenschil en precies landde met haar kut op zijn lul?
pi_90638737
vreemd gaan :N

je mond houden :N

"het moeilijk vinden om te stoppen" :r

quote:
Ze is geen kutwijf, ze is lief, zorgzaam, houdt van hem.
*kuch*bullshit*kuch*
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 30 december 2010 @ 18:00:20 #23
262 Re
Kiss & Swallow
pi_90638738
dus dat ze vreemd gaat is eigenlijk de schuld van de man als ik je zo moet geloven
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 30 december 2010 @ 18:00:20 #24
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_90638739
En weetje nou wat het het trieste van alles is,.. Als ze straks gaan scheide mag hij lekker door blijven betalen.. ( leve de Nederlandse wetgeving )
pi_90638743
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:00 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Haar broek vloog ineens uit, waarop ze uitgleed over een banenenschil en precies landde met haar kut op zijn lul?
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')