Ook prachtig als je dit doorzet trouwens. Krijg je zometeen het scenario dat zij al 10 jaar buiten de deur neukt en de man er in kwestie ineens tijdens kerst d.m.v. een emotionele breakdown van haar kant erachter komt. Goed bezig TS.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
Zij twijfelt echter heel erg nu en ik wil haar graag overtuigen dat het beter is haar mond te houden, maar ik weet niet hoe.
qft.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Ze is die kerel niet waard. Wat achterbaks zeg. En dan ook nog gaan adviseren dat ze haar mond dicht moet houden.
Dan nog. Dan PRAAT je daarover met je kerel, dan ga je het niet buiten de deur zoeken.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ze is geen kutwijf, ze is lief, zorgzaam, houdt van hem. Ze heeft alleen nooit die passie gekend zoals met deze man en dat miste ze soms. En toen kwam hij. Het is niet dat ze bedacht heeft dat ze eens vreemd zou gaan ofzo, het fysieke gevoel verviel haar en ze is in de war.
Haar man is goed voor haar, dat weet ze, ze houdt van hem en ze wil hem ècht niet kwijt.
Ik vind het iig sneu voor haar dat ze het zó moeilijk heeft.
voor HAAR? HAAR ?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ze is geen kutwijf, ze is lief, zorgzaam, houdt van hem. Ze heeft alleen nooit die passie gekend zoals met deze man en dat miste ze soms. En toen kwam hij. Het is niet dat ze bedacht heeft dat ze eens vreemd zou gaan ofzo, het fysieke gevoel verviel haar en ze is in de war.
Haar man is goed voor haar, dat weet ze, ze houdt van hem en ze wil hem ècht niet kwijt.
Sneu voor haar dat ze zo'n domme slet is geweest.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dat ook ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:59 schreef MeGusta het volgende:
[..]
voor HAAR? HAAR ?
Rot toch ff een eind op man
Waarom is ze dan uberhaupt getrouwd met die vent?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Haar broek vloog ineens uit, waarop ze uitgleed over een banenenschil en precies landde met haar kut op zijn lul?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
En toen kwam hij. Het is niet dat ze bedacht heeft dat ze eens vreemd zou gaan ofzo, het fysieke gevoel verviel haar en ze is in de war.
*kuch*bullshit*kuch*quote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ze is geen kutwijf, ze is lief, zorgzaam, houdt van hem.
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Haar broek vloog ineens uit, waarop ze uitgleed over een banenenschil en precies landde met haar kut op zijn lul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |