Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 30 december 2010 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GSM in je hand hebben is al goed voor een boete van 160 eurie
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je weet hoe hoog de bekeuring is voor gebruik van je gsm tijdens het rijden he?
Dat is niet wat in mijn theorieboek stondquote:Op donderdag 30 december 2010 17:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]maar in bijv de file, voor t verkeerslicht of achter een bus mag t gewoon
Nee hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 17:46 schreef PeuRac het volgende:
Weet je dat zeker? Volgens mij alleen bellenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GSM in je hand hebben is al goed voor een boete van 160 eurie
alleen in peu's lalalandquote:Op donderdag 30 december 2010 17:46 schreef PeuRac het volgende:
Juist, dat is ook wat ik weet.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tegenwoordig mag je ook tijdens het stiltaan met draaiende motor nieteens meer je gsm in je handen hebben..
Nee als je hem in je hand hebt is het al een boete.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Volgens mij alleen bellen
Je mag ook gewoon drinken en eten in je hand hebben.
Dat willen ze ook verbieden.. Ook roken tijdens 't rijden..quote:Op donderdag 30 december 2010 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want dan zou je dus ook kunnen smsen achter het stuur en dat mag zeker niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even een nummer intoetsen om dan handsfree te gaan bellen mag niet eensquote:Op donderdag 30 december 2010 17:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, want dan zou je dus ook kunnen smsen achter het stuur en dat mag zeker niet.
Zeker niet! Het voertuig moet bewegen om een boete te kunnen geven. Ander zou je het in een geparkeerde auto ook niet mogen doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is niet wat in mijn theorieboek stond
Volgens mij is het ook lulkoek
Verdiep je er heel goed in... Die hondjes hebben te kleine schedels, dus chronisch hoofdpijn (met mogelijk ernstige neurologische problemen tot gevolg, net als bij Cavaliertjes), uitpuilende ogen, chronische ademhaling problemen en de ruggen zijn door de gekrulde staart heel slecht en vaak scheef.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook niet bij een heule goeie fokker?
Geparkeerd staan is anders dan stilstaan voor het verkeerslicht of achter een busquote:Op donderdag 30 december 2010 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker niet! Het voertuig moet bewegen om een boete te kunnen geven. Ander zou je het in een geparkeerde auto ook niet mogen doen.
Het lijkt me wel een essentieel verschil of je je in het verkeer bevindt of nietquote:Op donderdag 30 december 2010 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker niet! Het voertuig moet bewegen om een boete te kunnen geven. Ander zou je het in een geparkeerde auto ook niet mogen doen.
Dat van die ademhalingsproblemen wist ik, dat hebben wel meer van die dog-achtige honden. Maar ik neem voorlopig geen hond hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verdiep je er heel goed in... Die hondjes hebben te kleine schedels, dus chronisch hoofdpijn (met mogelijk ernstige neurologische problemen tot gevolg, net als bij Cavaliertjes), uitpuilende ogen, chronische ademhaling problemen en de ruggen zijn door de gekrulde staart heel slecht en vaak scheef.
Perfectquote:Op donderdag 30 december 2010 17:48 schreef Yuki het volgende:
Samzz, hoe zat het jurkje bij jou trouwens?
Echt zielig jaquote:Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verdiep je er heel goed in... Die hondjes hebben te kleine schedels, dus chronisch hoofdpijn (met mogelijk ernstige neurologische problemen tot gevolg, net als bij Cavaliertjes), uitpuilende ogen, chronische ademhaling problemen en de ruggen zijn door de gekrulde staart heel slecht en vaak scheef.
Mooi!quote:
En terecht,we mogen al zoveel in dit geweldige landquote:Op donderdag 30 december 2010 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat willen ze ook verbieden.. Ook roken tijdens 't rijden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |