dit dus.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:10 schreef Bos81 het volgende:
Het schommelt weer op een neer. De ene minuut voel ik me wel redelijk en dan 2 tellen later ben ik weer (zwaar) somber..
Jurkjesquote:Op donderdag 30 december 2010 17:30 schreef Yuki het volgende:
Blij met nieuw jurkje
Twijfel alleen welke ik terug moet sturen
Ik wens je voor het nieuwe jaar veel geluk toe.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:27 schreef candygirl het volgende:
lag al twee uur in ged half te slapen ,en halve nacht merries
onrustig en verdrietig nu! Geen leuk jaar geweest
quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Moe, geen zin in vandaag, even niets om naar uit te kijken
We gaan een geweldige avond maken, start van een goed 2011quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat een beetje... Wel zin in vanavond hoor, maar daarna......
Wat heb je dan gedaan ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:08 schreef RealZeus het volgende:
Ik weet niet of dit wel zo verstandig was, maar ik moest het doen.
Arme poezels (en andere huisdieren) altijdquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:22 schreef formerjellybean het volgende:
goed, nog wel verkouden maar doe het lekker rustig aan, sowieso thuis want ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om mijn poezebeest alleen te laten met oud en nieuw.
Verder wat geld op rekening storten zo , dat is even een lekker einde en mooi begin financieel en zo ook even oliebollen halen voor vanavond
Gooi het er uit R&P kameraadquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Iets Heel Doms, laten we het daar maar op houden.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:28 schreef joeftw het volgende:
Ik voel me zuur. Vanavond de grote avond, maar m'n relatie staat op springen. Ziet er naar uit dat we vanavond niet samen zijn. Is niet bepaald goed voor je relatie om nu met 'ruzie' apart opstap te gaan vanavond. Hmm..
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:28 schreef cafpow het volgende:
ik voel me moe. Krijg nu al gezeik omdat ik geen zin heb om speciale kleding aan te doen, terwijl ik de hele avond gewoon thuisblijf. En heb dus echt geen zin meer in oud&nieuw
ik dus niet echt. Gewoon een schone/nieuwe joggingbroek en een lekker warme trui, die wel redelijk uitziet. Maar mij boeit het niet. Ik ga toch alleen vuurwerk kijken vanaf de deur met een jas aan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:30 schreef Miam het volgende:
[..]zelfde hier. echter heb ik best leuke kleding aan voor mijn doen.
nette kleren aandoen als je toch thuis blijft vind ik ook niet zo nodig. Loop ook vaak met de haren ongekamd door t huis als ik de deur niet uitga etcquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:37 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik dus niet echt. Gewoon een schone/nieuwe joggingbroek en een lekker warme trui, die wel redelijk uitziet. Maar mij boeit het niet. Ik ga toch alleen vuurwerk kijken vanaf de deur met een jas aan.
Maar mijn ma die wilt dus dat ik nettere kleding aandoe en ik heb er geen zin in, ik kruip waarschijnlijk toch rond 1 a half2 in mijn nest.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:48 schreef Houniet het volgende:
Ik voel me sexy, godverdomme.
Nu mijn stropdas nog en een lekker geurtje.
Nicequote:Op vrijdag 31 december 2010 17:36 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn poezebeest is nu al kroelerig en kreeg een liefdesbeetje, ze zoekt me gewoon op met de knallen. Nu weet ik ook dat ik een goede beslissing heb gemaakt en bewust thuisblijf voor mijn poezebeest.
Ergens wel een lekker gevoel dat je voor zo'n beestje een veilige thuishaven bent.
picsquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:48 schreef Houniet het volgende:
Ik voel me sexy, godverdomme.
Nu mijn stropdas nog en een lekker geurtje.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:04 schreef Beach het volgende:
even gepraat met een vriendin, fijn om te weten dat er toch nog mensen voor me zijn
ja ik ook, maar jij zit ermee hequote:
Ik heb zin om me helemaal vol te laten lopenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:45 schreef Beach het volgende:
[..]
ja ik ook, maar jij zit ermee he
volhouden en een nieuw jaar he
ik ook ik ook mijn bestequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:34 schreef skippy22 het volgende:
Ik voel me nu wel een beetje kansloos
dat! En dat in dit topic maar vele positieve berichten mogen verschijnenquote:
Morgenavond wordt sowieso goed!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:09 schreef L-E het volgende:
Ik voel me boos, verdrietig, ontheemd, geradbraakt. Maar als je 2011 zo begint, kan het alleen maar beter worden!
Ik wens niemand het bestequote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:39 schreef scrub_nurse het volgende:
allemaal de beste wensen en dat er komend jaar iets meer positieve reacties in dit topic mogen staan!
??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:26 schreef candygirl het volgende:
hoe kan iemand me dit aan doen op ouderjaars dag!!! fuck heel 2011 al.....
Vraag me af waar ik alles aan verdiend heb
Ahhhhquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:26 schreef candygirl het volgende:
Zal ik maar beginnen dan, wat een avondquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat! En dat in dit topic maar vele positieve berichten mogen verschijnen
Dat is nou ook niet liefquote:
schat wat is gebeurd??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:26 schreef candygirl het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zal ik maar beginnen dan, wat een avond!!!!!!!!
![]()
.
Dit gaat mijn jaar worden heb ik al gemerkt.
Vanavond naar Utrecht, stappen.
Ik heb er nu al weer zin in ! Voel me GOED LEKKER ALLES.
En je zag er zo leuk uitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:04 schreef Miam het volgende:
waardeloze jaarwisseling. weer een kutjaar in aantocht!
hoe ik me voel? KUT.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:04 schreef Miam het volgende:
hoe ik me voel? KUT.
Die van mij was erg kansloosquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:04 schreef Miam het volgende:
hoe ik me voel? KUT.
het enige wat positief was.quote:
Je wil niet eens knuffelenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:19 schreef Miam het volgende:
[..]
het enige wat positief was.
Als het zo moet, hoeft het voor mij allemaal niet meer zo.
Lighten up!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:19 schreef Miam het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:19 schreef Miam het volgende:
[..]
quote:
Bel haar op jonguh!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:54 schreef RealZeus het volgende:
Hopelijk wordt de rest van het jaar beter.Nooit geweten dat je zo naar iemand kan verlangen.
Als ze nou zou vragen of ik langs zou komen zou ik het doen, al moet ik lopend.
Moet ik het voor je doen dan?quote:
Kom op jonguh, niet bij de pakken neerzitten. Er zwemmen meer vissen in de vijverquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat is redelijk nutteloos, vrees ik.
Weet ik ook wel!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
FF, je hebt niks aan duizend vissen als je slechts die ene wil..
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:27 schreef Houniet het volgende:
Voel me goed, maar even eendipje.
Zo lekker naar Poema in Utrecht!
Kun je dat bij mij ook doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
probeer hem alleen een beetje op te fleuren
Kom op nou jongens, niet zo negatiefquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je dat bij mij ook doen![]()
![]()
Voel me dus weer, mwa en pfff en zo
Dat had ik vorige jaar ook. Ik heb achteraf geen spijt gehad omdat ik daardoor weer ruimte kreeg voor nieuwere positievere mensen. Het gaf me veel ruimte omdat ik eindelijk van de oude irritaties en onzekerheden af was , die in het oude contact bleven.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:57 schreef zyx1981 het volgende:
Met het vuurwerk bleven ook enkele spoken achter in 2010. Daar ben ik erg blij omIk heb weer het idee dat de trein verder gaat, met mij er in! Heel moeilijk... maar soms moet je goede vrienden laten gaan. Dan is iets over. Ik heb ook veel leuke nieuwe mensen leren kennen, waardoor 2011 niet helemaal pruts was. 2011 daarentegen heeft alles om een heel goed jaar te gaan worden!
![]()
![]()
Onzekerheid heeft geen mens ooit vooruitgeholpenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat had ik vorige jaar ook. Ik heb achteraf geen spijt gehad omdat ik daardoor weer ruimte kreeg voor nieuwere positievere mensen. Het gaf me veel ruimte omdat ik eindelijk van de oude irritaties en onzekerheden af was , die in het oude contact bleven.
Uiteindelijk doen dat soort beslissingen het goed
Heb je daar ook speciaal een account voor aangemaaktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:23 schreef paarsekousjes het volgende:
Vreselijk slecht :s
Ben zo dom geweest om op zoek te gaan naar posts op een forum van een goeie vriend van mij en heb daar dan gelezen wat hij van mij vond..
Kan er echt niet goed mee om dat hij dat niet gewoon tegen mij kan zeggen, terwijl ik toch altijd wil openstaan voor wat mensen van mij denken..
Nee.. Die had ik alquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je daar ook speciaal een account voor aangemaakt
Life is what it isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:55 schreef lifelikethis het volgende:
Moe,verveeld,ik weet het allemaal niet meer.
Mooie film!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:54 schreef zwartedoos het volgende:
beetje depri door de film into the wild
Had ik ook en helemaal dat het echt gebeurd , familie van hem zat bij Oprah. Lullig dat die maanden de wildernis trotseerde en dan sterft door een lullig besje waarvan die niet wist dat het giftig was brrrrrr.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:54 schreef zwartedoos het volgende:
beetje depri door de film into the wild
Wat zijn je grootste talenten?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Mooie film!
Ik voel me gewaardeerd en getalenteerd.
Hebben we stiekem Saskia Noort in ons midden?quote:
dat inderdaadquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
FF, je hebt niks aan duizend vissen als je slechts die ene wil..
Heb ik ook, maar dat heb ik al 4 jaar lang naar de achtergrond gedrevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |