Dat had ik vorige jaar ook. Ik heb achteraf geen spijt gehad omdat ik daardoor weer ruimte kreeg voor nieuwere positievere mensen. Het gaf me veel ruimte omdat ik eindelijk van de oude irritaties en onzekerheden af was , die in het oude contact bleven.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:57 schreef zyx1981 het volgende:
Met het vuurwerk bleven ook enkele spoken achter in 2010. Daar ben ik erg blij omIk heb weer het idee dat de trein verder gaat, met mij er in! Heel moeilijk... maar soms moet je goede vrienden laten gaan. Dan is iets over. Ik heb ook veel leuke nieuwe mensen leren kennen, waardoor 2011 niet helemaal pruts was. 2011 daarentegen heeft alles om een heel goed jaar te gaan worden!
![]()
![]()
Onzekerheid heeft geen mens ooit vooruitgeholpenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat had ik vorige jaar ook. Ik heb achteraf geen spijt gehad omdat ik daardoor weer ruimte kreeg voor nieuwere positievere mensen. Het gaf me veel ruimte omdat ik eindelijk van de oude irritaties en onzekerheden af was , die in het oude contact bleven.
Uiteindelijk doen dat soort beslissingen het goed
Heb je daar ook speciaal een account voor aangemaaktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:23 schreef paarsekousjes het volgende:
Vreselijk slecht :s
Ben zo dom geweest om op zoek te gaan naar posts op een forum van een goeie vriend van mij en heb daar dan gelezen wat hij van mij vond..
Kan er echt niet goed mee om dat hij dat niet gewoon tegen mij kan zeggen, terwijl ik toch altijd wil openstaan voor wat mensen van mij denken..
Nee.. Die had ik alquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je daar ook speciaal een account voor aangemaakt
Life is what it isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:55 schreef lifelikethis het volgende:
Moe,verveeld,ik weet het allemaal niet meer.
Mooie film!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:54 schreef zwartedoos het volgende:
beetje depri door de film into the wild
Had ik ook en helemaal dat het echt gebeurd , familie van hem zat bij Oprah. Lullig dat die maanden de wildernis trotseerde en dan sterft door een lullig besje waarvan die niet wist dat het giftig was brrrrrr.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:54 schreef zwartedoos het volgende:
beetje depri door de film into the wild
Wat zijn je grootste talenten?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Mooie film!
Ik voel me gewaardeerd en getalenteerd.
Hebben we stiekem Saskia Noort in ons midden?quote:
dat inderdaadquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
FF, je hebt niks aan duizend vissen als je slechts die ene wil..
Heb ik ook, maar dat heb ik al 4 jaar lang naar de achtergrond gedrevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |