quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:28 schreef joeftw het volgende:
Ik voel me zuur. Vanavond de grote avond, maar m'n relatie staat op springen. Ziet er naar uit dat we vanavond niet samen zijn. Is niet bepaald goed voor je relatie om nu met 'ruzie' apart opstap te gaan vanavond. Hmm..
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:28 schreef cafpow het volgende:
ik voel me moe. Krijg nu al gezeik omdat ik geen zin heb om speciale kleding aan te doen, terwijl ik de hele avond gewoon thuisblijf. En heb dus echt geen zin meer in oud&nieuw
ik dus niet echt. Gewoon een schone/nieuwe joggingbroek en een lekker warme trui, die wel redelijk uitziet. Maar mij boeit het niet. Ik ga toch alleen vuurwerk kijken vanaf de deur met een jas aan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:30 schreef Miam het volgende:
[..]zelfde hier. echter heb ik best leuke kleding aan voor mijn doen.
nette kleren aandoen als je toch thuis blijft vind ik ook niet zo nodig. Loop ook vaak met de haren ongekamd door t huis als ik de deur niet uitga etcquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:37 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik dus niet echt. Gewoon een schone/nieuwe joggingbroek en een lekker warme trui, die wel redelijk uitziet. Maar mij boeit het niet. Ik ga toch alleen vuurwerk kijken vanaf de deur met een jas aan.
Maar mijn ma die wilt dus dat ik nettere kleding aandoe en ik heb er geen zin in, ik kruip waarschijnlijk toch rond 1 a half2 in mijn nest.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:48 schreef Houniet het volgende:
Ik voel me sexy, godverdomme.
Nu mijn stropdas nog en een lekker geurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |