Ja!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:04 schreef NBT het volgende:
Zijn we nog steeds met liefde aan het smijten?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:05 schreef NBT het volgende:
* NBT deelt weer liefde uit! grijp je kans!
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:05 schreef NBT het volgende:
![]()
![]()
haaaajquote:
Kan ik niet meer aanpassen.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:05 schreef TheFamousMan het volgende:
Er mag ook best een leuk zinnetje in de TT heurr
* Klinkerbotsing neemt.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:05 schreef NBT het volgende:
![]()
![]()
tip voor de volgende keerquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 30 december 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
Ja, hoi. Dit is gewoon een slowchat en daar lopen er al genoeg van in ONZ. Deze gaat dus dicht en er hoeft geen vervolg meer te komen. Zeg maar allemaal doei.
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
Ja, hoi. Dit is gewoon een slowchat en daar lopen er al genoeg van in ONZ. Deze gaat dus dicht en er hoeft geen vervolg meer te komen. Zeg maar allemaal doei.
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
quote:
neeen, liefhebbenquote:
quote:
Ikke nietquote:
Ja! En je UI !quote:Op donderdag 30 december 2010 16:09 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Verliefd op de eerste post
quote:
BARTquote:Op donderdag 30 december 2010 16:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je mag m'n naam best posten hoor
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bas? Boudewijn? Bart? Bert?
die kan niet opquote:Op donderdag 30 december 2010 16:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
Is de liefde nou nog steeds niet voorbij?
Nee, iksdeequote:Op donderdag 30 december 2010 16:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
NEVAH.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
nog lang nietquote:Op donderdag 30 december 2010 16:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
!!!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:10 schreef Dalando het volgende:
Geachte meneer Danny,
Ik heb zojuist onacceptabel gedrag van de moderator 'Myraela' gezien, de betreffende moderator verbreekt de liefdesgemeenschappen die in het Onzin voor je leven subforum zijn ontstaan. Ik persoonlijk vind dat er per direct actie moet worden ondernomen.
Met vriendelijke groet,
Dalando, baggeraar.
Denk RockNijn!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:11 schreef TWP het volgende:
Welke lieve FOK!ker respecteert dit op Hyves?![]()
(
)
Mike de Ruijterquote:Op donderdag 30 december 2010 16:11 schreef TWP het volgende:
(
)
Post het in feedback man.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:10 schreef Dalando het volgende:
Geachte meneer Danny,
Ik heb zojuist onacceptabel gedrag van de moderator 'Myraela' gezien, de betreffende moderator verbreekt de liefdesgemeenschappen die in het Onzin voor je leven subforum zijn ontstaan. Ik persoonlijk vind dat er per direct actie moet worden ondernomen.
Met vriendelijke groet,
Dalando, baggeraar.
Die verwijderd het altijd weerquote:
Mike de Ruijterquote:Op donderdag 30 december 2010 16:11 schreef TWP het volgende:
(
)
dan eerder ikquote:
Ben jij Mike de Ruijter?quote:
I likequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
na 40 jaar wordt het wel weer eens tijd
Wat bedoel je met dat zondagavond een revival in GC?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:13 schreef Symphonic het volgende:
Op voorwaarde dat iedereen zich gedraagt en dat dit tijdelijk is tot en met zondagvond een revival in GC
Kom op met de kerst en nieuwjaarsgedachten
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij hebt Aladdin in je UI!
![]()
![]()
![]()
Nee dan issie allang al volquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Joepie!
Hopelijk is ie morgen nog steeds open![]()
![]()
Dat we hier lief doen tot zondag avondquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat zondagavond een revival in GC?![]()
![]()
Ohh ok, hoiquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat we hier lief doen tot zondag avond
En je was verveeld, maar het is je vergeven swaquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Nooit gedacht dat het een goed plan zou worden
opende het met het idee dat SwJ het gelijk weer zou sluiten...
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb een keer Abu getekend![]()
Hartjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja alleen hij is wel een beetje mislukt.. Mn tekening dan wehhehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disney![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja alleen hij is wel een beetje mislukt.. Mn tekening dan wehhehehe
jij kan goed tekennSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disney
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja alleen hij is wel een beetje mislukt.. Mn tekening dan wehhehehe
ik vind m mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disney
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
In ONZ is het gesloten, ik heb het meegenomen naar GC, dus vriendelijk verzoek aan iedereen: Behavequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat zondagavond een revival in GC?![]()
![]()
Zal wel lukken, met deze hippiesquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In ONZ is het gesloten, ik heb het meegenomen naar GC, dus vriendelijk verzoek aan iedereen: Behave
valt meee....quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dat is liefde..![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen Kiara is een beetje mislukt..
Mogen we dan na zondag ook doorgaan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In ONZ is het gesloten, ik heb het meegenomen naar GC, dus vriendelijk verzoek aan iedereen: Behave
We'll seequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mogen we dan na zondag ook doorgaan?![]()
![]()
![]()
![]()
da's toch simba?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vergeleken met Kovu wel hoor![]()
nu gaan jij en mirne zwaar rellenquote:
quote:
oh, ok, ik volg het allemaal niet zo closequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neen, dat zijn Kovu en Kiara (Simba's dochtertje)![]()
![]()
Hihiquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oh, ok, ik volg het allemaal niet zo close
maar wel mooi!
Ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dat is liefde..![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen Kiara is een beetje mislukt..
Hey Henkquote:
bedankt iBenquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:03 schreef iBenny het volgende:
Wat een lief topic
Iedereen ook alvast een mooi en liefdevol jaar toegewenst
Je mag mijn huiswerk/schoolwerk komen makenquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:02 schreef Baghdaddy het volgende:
Hoi lieve mensen, ik kan niet slapen
Jij ook !!quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:03 schreef iBenny het volgende:
Wat een lief topic
Iedereen ook alvast een mooi en liefdevol jaar toegewenst
Welterusten !quote:
Doei liev!quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Slapen kwam er vannacht ook al niet van, en heb morgen nog 2 feesten, dus dan zal ik ook wel niet slapen, dus ik neem nu nog wat verdiende rust
Iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst, mocht ik jullie niet meer spreken, en anders, tot morgen!![]()
Wat lief van jouquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:07 schreef RockNijntje het volgende:
Liefde voor alle spamgeiten in het topic![]()
![]()
Jij ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:31 schreef Beach het volgende:
alvast een fijne jaarwisseling gewenst en doe voorzichtig met vuurwerk schatjes van me
jij ook!quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fijne jaarwisseling hippies !!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:31 schreef Beach het volgende:
alvast een fijne jaarwisseling gewenst en doe voorzichtig met vuurwerk schatjes van me
Dit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fijne jaarwisseling hippies !!
Deze topic reeks houdt wel erg lang stand... Wat is hier gaande?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:04 schreef NBT het volgende:
Zijn we nog steeds met liefde aan het smijten?![]()
![]()
![]()
![]()
Er is één ding gaande en dat is liefdeeeeee!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze topic reeks houdt wel erg lang stand... Wat is hier gaande?
Hu bah doe niet zo eng.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er is één ding gaande en dat is liefdeeeeee!!
Dat dus, puike instelling!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet je pas aan het eind. We beginnen vers.
Heldquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Kijk, nu ben ik een echte Hippie
of zal ik voor lichtgroen gaan?
Ik ga nu slapenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:03 schreef Baghdaddy het volgende:
Thank you!
En hoelaat gaan jullie wel niet slapen!
Dankjewelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:25 schreef Trevland het volgende:
Iedereen hier een liefdevol 2011 toegewenst![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:25 schreef Trevland het volgende:
Iedereen hier een liefdevol 2011 toegewenst![]()
![]()
![]()
Ja, ik las altijd alleen maar ONZ en KLBquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben je hier voor het eerst? Nee toch![]()
![]()
Je hebt dan wel iets gemist
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ik een hippie ben maar daarom hou ik wel van Liefde
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, ik las altijd alleen maar ONZ en KLB
Maar hier is het liever![]()
Daarom zijn we ook hierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, ik las altijd alleen maar ONZ en KLB
Maar hier is het liever![]()
Dank jequote:
Yayy liefdequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom zijn we ook hier
[..]
Dank je
Ik geef je het met alle liefde terug![]()
![]()
Finally! Eetsmakelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Yayy liefde![]()
![]()
OMG IK HEB ETEN BRB !!!
Uhuquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:20 schreef tdrone het volgende:
*gooit een hele bak liefde over dit topic heen*
Ik haat hippiesquote:
quote:
Of course silly !quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:55 schreef TheFamousMan het volgende:
2011 nog steeds in teken van de liefde?
quote:
quote:
Na zondag gaan we gewoon verder met dit topic, er is al zoveel haat in de wereldquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
mooi van Symph, om het weer te openen
wel op mijn verzoek, maar hij is ook [TAL] MOD, die komen nooit in [ONZ].
zondag is deze al vol!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Na zondag gaan we gewoon verder met dit topic, er is al zoveel haat in de wereld![]()
![]()
![]()
excuus, 40.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zondag is deze al vol!
[binnen een uur 100 posts, is toch mogelijk?]
Alleen als je het lief vraagtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zondag is deze al vol!
[binnen een uur 100 posts, is toch mogelijk?]
Aww schatje, hier liefde voor jouquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:07 schreef blckbb het volgende:
Hoi
Zeg eens wat liefs tegen me
dat kan ik nu wel gebruiken
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:07 schreef blckbb het volgende:
Hoi
Zeg eens wat liefs tegen me
dat kan ik nu wel gebruiken
Willekeurig dipje ofzo. Heb ik wel vakerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat is er dan?
ik ken je eigenlijk niet, maar liefde met onbekenden delen kan altijd
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww schatje, hier liefde voor jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het komt uiteindelijk allemaal goed!
Your musical compatibility with Geert-3 is SUPER
Music you have in common includes The Beatles, Boudewijn de Groot, Arctic Monkeys, Coldplay and Bruce Springsteen.
EN JE LUISTERT NAAR GEOIE MUZIEK OOK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
always look at the bright side of life!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:10 schreef blckbb het volgende:
[..]
Willekeurig dipje ofzo. Heb ik wel vaker
Boudewijn de groot heeft maar een goed lied en die heb ik zo'n 300x geluisterd ofzoquote:
niet zo boos worden!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Boudewijn de groot heeft maar een goed lied en die heb ik zo'n 300x geluisterd ofzoDaarom staat hij daar in dat lijstje denk ik.
EN WAAROM STREEP JE DE BEATLES DOOR?? HAAT NIET ZO
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joahhhquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry, ik had mezelf niet onder cnotrole![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beatles![]()
![]()
![]()
Oh daar was een foutje denk ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Boudewijn de groot heeft maar een goed lied en die heb ik zo'n 300x geluisterd ofzoDaarom staat hij daar in dat lijstje denk ik.
EN WAAROM STREEP JE DE BEATLES DOOR?? HAAT NIET ZO
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry, ik had mezelf niet onder cnotrole![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beatles![]()
![]()
![]()
Tjahh, heb er zoveelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hartjes voor jou![]()
![]()
Wat is jouw lievelings Beatles lied?
pfoehhhh,quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook, oke opnieuw:
Welk is je meest afgespeelde? Mijn 'And I Love Her'
jaloersssssssquote:
doe het niet!quote:
Kutwijf wat doe jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
blckbb ik ga jou geen liefde meer geven, jij hebt genoeg.
RUSTIG! RUSTIG!quote:
Wat een klote lied vind ik dat zegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
RUSTIG! RUSTIG!
allemaal verplicht afluisteren!
Is geen klote liedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wat een klote lied vind ik dat zeg
Mooie foto!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke ik zal weer liev doen, sorry dat ik zo gemeen was !!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()