neeen, liefhebbenquote:
quote:
Ikke nietquote:
Ja! En je UI !quote:Op donderdag 30 december 2010 16:09 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Verliefd op de eerste post
quote:
BARTquote:Op donderdag 30 december 2010 16:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je mag m'n naam best posten hoor
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bas? Boudewijn? Bart? Bert?
die kan niet opquote:Op donderdag 30 december 2010 16:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
Is de liefde nou nog steeds niet voorbij?
Nee, iksdeequote:Op donderdag 30 december 2010 16:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
NEVAH.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
nog lang nietquote:Op donderdag 30 december 2010 16:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
!!!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:10 schreef Dalando het volgende:
Geachte meneer Danny,
Ik heb zojuist onacceptabel gedrag van de moderator 'Myraela' gezien, de betreffende moderator verbreekt de liefdesgemeenschappen die in het Onzin voor je leven subforum zijn ontstaan. Ik persoonlijk vind dat er per direct actie moet worden ondernomen.
Met vriendelijke groet,
Dalando, baggeraar.
Denk RockNijn!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:11 schreef TWP het volgende:
Welke lieve FOK!ker respecteert dit op Hyves?![]()
(
)
Mike de Ruijterquote:Op donderdag 30 december 2010 16:11 schreef TWP het volgende:
(
)
Post het in feedback man.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:10 schreef Dalando het volgende:
Geachte meneer Danny,
Ik heb zojuist onacceptabel gedrag van de moderator 'Myraela' gezien, de betreffende moderator verbreekt de liefdesgemeenschappen die in het Onzin voor je leven subforum zijn ontstaan. Ik persoonlijk vind dat er per direct actie moet worden ondernomen.
Met vriendelijke groet,
Dalando, baggeraar.
Die verwijderd het altijd weerquote:
Mike de Ruijterquote:Op donderdag 30 december 2010 16:11 schreef TWP het volgende:
(
)
dan eerder ikquote:
Ben jij Mike de Ruijter?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |