Ohh ok, hoiquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat we hier lief doen tot zondag avond
En je was verveeld, maar het is je vergeven swaquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Nooit gedacht dat het een goed plan zou worden
opende het met het idee dat SwJ het gelijk weer zou sluiten...
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb een keer Abu getekend![]()
Hartjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja alleen hij is wel een beetje mislukt.. Mn tekening dan wehhehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disney![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja alleen hij is wel een beetje mislukt.. Mn tekening dan wehhehehe
jij kan goed tekennSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disney
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja alleen hij is wel een beetje mislukt.. Mn tekening dan wehhehehe
ik vind m mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disney
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
In ONZ is het gesloten, ik heb het meegenomen naar GC, dus vriendelijk verzoek aan iedereen: Behavequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat zondagavond een revival in GC?![]()
![]()
Zal wel lukken, met deze hippiesquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In ONZ is het gesloten, ik heb het meegenomen naar GC, dus vriendelijk verzoek aan iedereen: Behave
valt meee....quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dat is liefde..![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen Kiara is een beetje mislukt..
Mogen we dan na zondag ook doorgaan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In ONZ is het gesloten, ik heb het meegenomen naar GC, dus vriendelijk verzoek aan iedereen: Behave
We'll seequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mogen we dan na zondag ook doorgaan?![]()
![]()
![]()
![]()
da's toch simba?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vergeleken met Kovu wel hoor![]()
nu gaan jij en mirne zwaar rellenquote:
quote:
oh, ok, ik volg het allemaal niet zo closequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neen, dat zijn Kovu en Kiara (Simba's dochtertje)![]()
![]()
Hihiquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oh, ok, ik volg het allemaal niet zo close
maar wel mooi!
Ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dat is liefde..![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen Kiara is een beetje mislukt..
Hey Henkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |