Ik haat hippiesquote:
quote:
Of course silly !quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:55 schreef TheFamousMan het volgende:
2011 nog steeds in teken van de liefde?
quote:
quote:
Na zondag gaan we gewoon verder met dit topic, er is al zoveel haat in de wereldquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
mooi van Symph, om het weer te openen
wel op mijn verzoek, maar hij is ook [TAL] MOD, die komen nooit in [ONZ].
zondag is deze al vol!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Na zondag gaan we gewoon verder met dit topic, er is al zoveel haat in de wereld![]()
![]()
![]()
excuus, 40.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zondag is deze al vol!
[binnen een uur 100 posts, is toch mogelijk?]
Alleen als je het lief vraagtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zondag is deze al vol!
[binnen een uur 100 posts, is toch mogelijk?]
Aww schatje, hier liefde voor jouquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:07 schreef blckbb het volgende:
Hoi
Zeg eens wat liefs tegen me
dat kan ik nu wel gebruiken
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:07 schreef blckbb het volgende:
Hoi
Zeg eens wat liefs tegen me
dat kan ik nu wel gebruiken
Willekeurig dipje ofzo. Heb ik wel vakerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat is er dan?
ik ken je eigenlijk niet, maar liefde met onbekenden delen kan altijd
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww schatje, hier liefde voor jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het komt uiteindelijk allemaal goed!
Your musical compatibility with Geert-3 is SUPER
Music you have in common includes The Beatles, Boudewijn de Groot, Arctic Monkeys, Coldplay and Bruce Springsteen.
EN JE LUISTERT NAAR GEOIE MUZIEK OOK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
always look at the bright side of life!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:10 schreef blckbb het volgende:
[..]
Willekeurig dipje ofzo. Heb ik wel vaker
Boudewijn de groot heeft maar een goed lied en die heb ik zo'n 300x geluisterd ofzoquote:
niet zo boos worden!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Boudewijn de groot heeft maar een goed lied en die heb ik zo'n 300x geluisterd ofzoDaarom staat hij daar in dat lijstje denk ik.
EN WAAROM STREEP JE DE BEATLES DOOR?? HAAT NIET ZO
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joahhhquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry, ik had mezelf niet onder cnotrole![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beatles![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |