abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 december 2010 @ 17:10:32 #106
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_90636511
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:58 schreef sneeuwvrouw het volgende:

[..]

De PVV stemmers die ik ken zijn anders stuk voor stuk hard werkende mensen die niets anders doen dan werken en sparen voor een goede toekomst voor hun kinderen.
En ook allemaal zonder strafblad.

By the way weet je dat de meeste PVV stemmers van de PvdA en SP komen?
Ach ja dan hebben wij andere ervaringen. De mensen die het hardst roepen dat het allemaal minder buitenlands mag, zijn zelf de grootste aso's en de PVV is de partij die ze eindelijk het land uit gaat schoppen. :')

Heb je dat laatste onderzocht? Een ongefundeerde stelling lijkt me, maar er zal inderdaad best een deel van de PVV stemers eerst PvdA of SP hebben gestemd. Dat maakt verder vrij weinig uit lijkt me.
pi_90636579
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:58 schreef sneeuwvrouw het volgende:

[..]

De PVV stemmers die ik ken zijn anders stuk voor stuk hard werkende mensen die niets anders doen dan werken en sparen voor een goede toekomst voor hun kinderen.
En ook allemaal zonder strafblad.

By the way weet je dat de meeste PVV stemmers van de PvdA en SP komen?
Volgens mij heb ik het woord PVV niet laten vallen.
Ik doel op een algemeen voorkomend psychologisch verschijnsel, om het ik en/of de groep waartoe het ik behoort voor te stellen als verpersoonlijking van het Goede en de, al dan niet van mythologische proporties voorziene, ander en/of groep als het vleesgeworden Slechte.
I´m back.
pi_90636581
quote:
3s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:06 schreef Ringo het volgende:
Ik vond die lui van Oh oh Cherso nu juist zulke lieve zoete watjes. Als dát de verhuftering van NL is, blijf ik hier nog wel even wonen.
Kun je nagaan hoe jouw beoordelingsvermogen is aangetast door de verhuftering en vervlakking van het laatste decennium.

quote:
De Hyves-Sp!ts Award voor meest spraakmakende Nederlander 2010 is gewonnen door Oh Oh Cherso deelnemer: Jokertje. Vorig jaar won Geert Wilders.

De Oh Oh Cherso-realityster treedt hiermee in de voetsporten van Foppe de Haan, Peter R. de Vries en Geert Wilders.
bron
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_90636621
quote:
7s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:12 schreef OllieA het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe jouw beoordelingsvermogen is aangetast door de verhuftering en vervlakking van het laatste decennium.

[..]

bron
Jongeren die gewoon een baan hebben mogen op een vakantie dus niet meer feesten.
Kom jij uit staphorst ofzo?
pi_90636638
Het is van alle tijden. Vroeger had je Tis Hier Fantastisch! en Flodder, en nu heb je Oh Oh Cherso en New Kids :O
pi_90636690
Nog zo'n fraaie film over het brabantse land

pi_90636700
quote:

[..]

[..]

bron
Ondanks de grootspraak waren het zeer nette brave jongelui, Ol.
In deze ben ik het een keer met Ringo eens.
Van Ringo zelf echter hoop ik altijd dat hij wat gezeggelijker is IRL dan op dit discussieforum, maar dat is wat anders.
I´m back.
  donderdag 30 december 2010 @ 17:15:16 #113
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_90636714
quote:

[..]

Wat deden zij dan zoal voor hufterigs? Veel drinken terwijl ze op vakantie waren?
pi_90636715
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:13 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Jongeren die gewoon een baan hebben mogen op een vakantie dus niet meer feesten.
Lees jij altijd dingen die er niet staan?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_90636750
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:13 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Het gaat er meer om wie "het volk", en dan voornamelijk brabanders en limburgers, als held van het jaar zien.
pi_90636774
quote:
2s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef OllieA het volgende:

[..]

Lees jij altijd dingen die er niet staan?
Jij noemt oh oh cherso verhuftering.
pi_90636815
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef gelly het volgende:

[..]

Het gaat er meer om wie "het volk", en dan voornamelijk brabanders en limburgers, als held van het jaar zien.
Trolletje, ga maar lekker terug naar je aso's in R'dam.
pi_90636868
quote:

[..]

[..]

bron
hyves-spits award :')
pi_90636898
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:03 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat hebben brabanders en limburgers zoal uitgevonden, behalve de taart voor armoedige lieden, de vlaai ?
Steenbergse uitvinding verslaat iPad en Ledlamp

http://www.bndestem.nl/al(...)-iPad-en-Ledlamp.ece
Op zondag 2 januari 2011 14:07 schreef Monidique het volgende:
Sneeuwvrouw is overduidelijk de zoveelste trollkloonincarnatie, ik zou 'm negeren.
pi_90636905
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Wat deden zij dan zoal voor hufterigs? Veel drinken terwijl ze op vakantie waren?
Het programma is hufterig. De jongeren die erin 'optreden' zijn te dom om te poepen en worden door SBS misbruikt. Dat is verhuftering en vervlakking van de media en dat de kijkers dat allemaal leuk vinden voelen de media goed aan.
And it's only the giving
That makes you
What you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')