Je bedoelt de bedrijven die door subsidie uit Holland daarheen zijn gegaan ? Ontwikkelingswerk heet dat.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:06 schreef Berlitz het volgende:
[..]
De meeste technologische ontwikkeling in nederland komt uit brabant.
Welke bedrijven?Welke subsisidie.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Je bedoelt de bedrijven die door subsidie uit Holland daarheen zijn gegaan ? Ontwikkelingswerk heet dat.
gelly zit met zijn gedachten nog bij de strokartonfabriek van Scheemda.quote:
Inderdaad. Brabant bestaat namelijk alleen maar uit Oss, waar de meest asociale Brabanders vandaan komen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Geen wonder dat die brabanders jaloers zijn op Marokkanen.
Geen wonder dat oss de thuisbasis van de SP is.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Geen wonder dat die brabanders jaloers zijn op Marokkanen.
Ach ja dan hebben wij andere ervaringen. De mensen die het hardst roepen dat het allemaal minder buitenlands mag, zijn zelf de grootste aso's en de PVV is de partij die ze eindelijk het land uit gaat schoppen.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:58 schreef sneeuwvrouw het volgende:
[..]
De PVV stemmers die ik ken zijn anders stuk voor stuk hard werkende mensen die niets anders doen dan werken en sparen voor een goede toekomst voor hun kinderen.
En ook allemaal zonder strafblad.
By the way weet je dat de meeste PVV stemmers van de PvdA en SP komen?
Volgens mij heb ik het woord PVV niet laten vallen.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:58 schreef sneeuwvrouw het volgende:
[..]
De PVV stemmers die ik ken zijn anders stuk voor stuk hard werkende mensen die niets anders doen dan werken en sparen voor een goede toekomst voor hun kinderen.
En ook allemaal zonder strafblad.
By the way weet je dat de meeste PVV stemmers van de PvdA en SP komen?
Kun je nagaan hoe jouw beoordelingsvermogen is aangetast door de verhuftering en vervlakking van het laatste decennium.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:06 schreef Ringo het volgende:
Ik vond die lui van Oh oh Cherso nu juist zulke lieve zoete watjes. Als dát de verhuftering van NL is, blijf ik hier nog wel even wonen.
bronquote:De Hyves-Sp!ts Award voor meest spraakmakende Nederlander 2010 is gewonnen door Oh Oh Cherso deelnemer: Jokertje. Vorig jaar won Geert Wilders.
De Oh Oh Cherso-realityster treedt hiermee in de voetsporten van Foppe de Haan, Peter R. de Vries en Geert Wilders.
Jongeren die gewoon een baan hebben mogen op een vakantie dus niet meer feesten.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe jouw beoordelingsvermogen is aangetast door de verhuftering en vervlakking van het laatste decennium.
[..]
bron
Ondanks de grootspraak waren het zeer nette brave jongelui, Ol.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe jouw beoordelingsvermogen is aangetast door de verhuftering en vervlakking van het laatste decennium.
[..]
bron
Wat deden zij dan zoal voor hufterigs? Veel drinken terwijl ze op vakantie waren?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
Lees jij altijd dingen die er niet staan?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:13 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Jongeren die gewoon een baan hebben mogen op een vakantie dus niet meer feesten.
Kom jij uit staphorst ofzo?
Het gaat er meer om wie "het volk", en dan voornamelijk brabanders en limburgers, als held van het jaar zien.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:13 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Jongeren die gewoon een baan hebben mogen op een vakantie dus niet meer feesten.
Kom jij uit staphorst ofzo?
Jij noemt oh oh cherso verhuftering.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef OllieA het volgende:
[..]
Lees jij altijd dingen die er niet staan?
Trolletje, ga maar lekker terug naar je aso's in R'dam.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Het gaat er meer om wie "het volk", en dan voornamelijk brabanders en limburgers, als held van het jaar zien.
hyves-spits awardquote:Op donderdag 30 december 2010 17:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
[..]
bron
Steenbergse uitvinding verslaat iPad en Ledlampquote:Op donderdag 30 december 2010 17:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat hebben brabanders en limburgers zoal uitgevonden, behalve de taart voor armoedige lieden, de vlaai ?
Het programma is hufterig. De jongeren die erin 'optreden' zijn te dom om te poepen en worden door SBS misbruikt. Dat is verhuftering en vervlakking van de media en dat de kijkers dat allemaal leuk vinden voelen de media goed aan.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wat deden zij dan zoal voor hufterigs? Veel drinken terwijl ze op vakantie waren?
Dat iemand dom is kan je die persoon natuurlijk moeilijk kwalijk nemen. Ik keek het ook niet trouwens, vond het maar niks, maar waarom zou je mensen afrekenen op wat ze kijken voor hun amusement?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef OllieA het volgende:
[..]
Het programma is hufterig. De jongeren die erin 'optreden' zijn te dom om te poepen en worden door SBS misbruikt. Dat is verhuftering en vervlakking van de media en dat de kijkers dat allemaal leuk vinden voelen de media goed aan.
Programma is van RTLquote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef OllieA het volgende:
[..]
Het programma is hufterig. De jongeren die erin 'optreden' zijn te dom om te poepen en worden door SBS misbruikt. Dat is verhuftering en vervlakking van de media en dat de kijkers dat allemaal leuk vinden voelen de media goed aan.
Wel jammer. Begrijp dan wel waarom je het zegt. Maar het waren echt een stel lieve kinderen en ik vond het leuk om te kijken.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:04 schreef OllieA het volgende:
[..]
Een samenvatting op Youtube met de hoogtepunten uit een aantal afleveringen. Je moet een beetje bijblijven, nietwaar.
Bron?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
De mensen die het hardst roepen dat het allemaal minder buitenlands mag, zijn zelf de grootste aso's en de PVV is de partij die ze eindelijk het land uit gaat schoppen.
Waar Ringo is, is ruzie. Ringo is de man achter Ringo in narrenkostuum.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Van Ringo zelf echter hoop ik altijd dat hij wat gezeggelijker is IRL dan op dit discussieforum, maar dat is wat anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |