Het komt allemaal van onder de rivieren en daar komt weinig goeds vandaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:52 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een gelul. Er zijn 100.000 films met geweld, seks en elke minuut gescheld (fuck vooral). Dan is New Kids opeens een probleem?
Oja, mensen die de PVV erbij halen...
Jij denkt dat ze allemaal uit Brabant komen?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef Ringo het volgende:
Herinneren jullie je deze hufter en deze hufter nog uit MTV's The Trip? De gassies kregen ein-de-lijk na veel smeken en zeuren en bidden een hotelovernachting cadeau en hadden toen het simpele fatsoen niet, daar hartelijk dankjewel voor te zeggen. Brabantse beleefdheid?
Wat nou "satire"?.
Ja, grofheid is meer regel dan uitzondering in films. Waarom New Kids de uitzondering is, snap ik niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het gaat niet om geweld, schat. Het gaat om de grove uitspraken en vooral dat mensen dat na gaan doen.
Terug naar de jaren 50 toen je nog zeep moest eten als je een vies woord zij.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het gaat niet om geweld, schat. Het gaat om de grove uitspraken en vooral dat mensen dat na gaan doen.
Daar hebben we weer een linkse racist.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:53 schreef gelly het volgende:
[..]
Het komt allemaal van onder de rivieren en daar komt weinig goeds vandaan.
Ik heb het woord PVV niet aangehaald, ik schets slechts een algemeen voorkomend psychologisch verschijnsel.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:52 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ontwijkt de vraag.Duidelijk.
[..]
En toen de PVVers op een andere partij stemden waren ze toen niet asociaal?
Ik maak geen enkel onderscheid tussen brabanders en limburgers, dus hoe ik een racist kan zijn ?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:55 schreef Berlitz het volgende:
Daar hebben we weer een linkse racist.
Dat heeft niks met een jaartal te maken. Het moraal is altijd hetzelfde gebleven.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:55 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Terug naar de jaren 50 toen je nog zeep moest eten als je een vies woord zij.
De PVV stemmers die ik ken zijn anders stuk voor stuk hard werkende mensen die niets anders doen dan werken en sparen voor een goede toekomst voor hun kinderen.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb het woord PVV niet aangehaald, ik schets slechts een algemeen voorkomend psychologisch verschijnsel.
Al zeg je dat de mensen onder de rivieren dom zijn dan ben je dat.Als ik zeg dat negers dom zijn dan kan het niet volgens jou he?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik maak geen enkel onderscheid tussen brabanders en limburgers, dus hoe ik een racist kan zijn ?
Dat laatste klopt dan ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:59 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Al zeg je dat de mensen onder de rivieren dom zijn dan ben je dat.Als ik zeg dat negers dom zijn dan kan het niet volgens jou he?
Juist daarom ben je een racist.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik maak geen enkel onderscheid tussen brabanders en limburgers, dus hoe ik een racist kan zijn ?
Uitvindingen gemaakt door europeanen:duizenden bijna allesquote:
Heb je dat programma gekeken, Ollie?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:57 schreef OllieA het volgende:
De populariteit van Oh oh cherso lijkt me een beter voorbeeld van de toenemende verhuftering en vervlakking.
limburgers en brabanders zijn een ras ? Je zou het bijna denken, maar nee. Het zijn onderontwikkelde mensen, dat is wat anders.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Juist daarom ben je een racist.
Wat hebben brabanders en limburgers zoal uitgevonden, behalve de taart voor armoedige lieden, de vlaai ?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:01 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Uitvindingen gemaakt door europeanen:duizenden bijna alles
Uitvindingen gemaakt door negers:pindakaas
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:01 schreef Berlitz het volgende:
Uitvindingen gemaakt door negers: pindakaas
Een samenvatting op Youtube met de hoogtepunten uit een aantal afleveringen. Je moet een beetje bijblijven, nietwaar.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Heb je dat programma gekeken, Ollie?
En wat heb jij uitgevonden, trolletje?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat hebben brabanders en limburgers zoal uitgevonden, behalve de taart voor armoedige lieden, de vlaai ?
De meeste technologische ontwikkeling in nederland komt uit brabant.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:03 schreef gelly het volgende:
[..]
limburgers en brabanders zijn een ras ? Je zou het bijna denken, maar nee. Het zijn onderontwikkelde mensen, dat is wat anders.
Geen wonder dat die brabanders jaloers zijn op Marokkanen.quote:Ofschoon het er in andere grensgebieden ook niet altijd bepaald zachtzinnig aan toe ging, werd, toch zeker rondom de Tweede Wereldoorlog, de criminaliteit nergens anders in Nederland zo gewelddadig bedreven en tegelijk zo hardhandig bestreden als in Brabant (Kempe en Vermaat, 1939; Van Rooy, 1949). De strijd werd, zoals bekend, vóór de oorlog het hardst gestreden in en rondom Oss, en verwekte groot schandaal (Schouten, 1982). Dankzij W. Nagel (1949) kunnen we ons nu - 60 jaar later - nog een goed beeld vormen van de criminaliteit waar het toen in eerste instantie allemaal om begonnen was. Aanknopend bij de toenmalige geschiedschrijving over het bendewezen in Brabant in de achttiende en negentiende eeuw, geeft Nagel in het eerste deel van zijn boek een overzicht van de criminaliteit die in het begin van de jaren dertig zo omvangrijk en zo gewelddadig werd, dat in 1935 werd besloten tot de «zuivering» van Oss door de marechaussee in samenwerking met de gemeentepolitie. De misdaden waaraan vooral een aantal Osse families zich schuldig maakten, gingen van eenvoudige kippendiefstallen en stroperijen, via allerhande vormen van mishandeling, tot inbraken, overvallen en brandstichtingen, dikwijls uitgevoerd met grof geweld tegen de slachtoffers.
Al is van philips gehoord?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat hebben brabanders en limburgers zoal uitgevonden, behalve de taart voor armoedige lieden, de vlaai ?
Nee hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:03 schreef gelly het volgende:
[..]
limburgers en brabanders zijn een ras ? Je zou het bijna denken, maar nee. Het zijn onderontwikkelde mensen, dat is wat anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |