Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik ook nietquote:Op donderdag 30 december 2010 13:36 schreef Stuart het volgende:
Ik kon nergens een actief topic vinden![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef pgrferrari het volgende:
ik gaat maar eens
Vuurwerk halen en op visite
Dat hoeft ook niet, het was per GLS verstuurd en die brengen het gewoon bij je thuis.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen vuurwerk uit Polen dat je in een pakketje van het postkantoor moet halen he?.
Trev PM'de net of ik hem kon openen... gooi die wel weer dichtquote:Op donderdag 30 december 2010 13:36 schreef Stuart het volgende:
Trev had de lapo maar ging naar huis, dus gok dat ie het niet door hadquote:Op donderdag 30 december 2010 13:36 schreef Stuart het volgende:
Klopt, iets met lapo en mobiel ;@quote:Op donderdag 30 december 2010 13:36 schreef Stuart het volgende:
Als je niet weg hoeft blijf je toch lekker liggen.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik zit met een dilemmaOpstaan of nog blijven liggen
Het is zo lekker warm in bed en mijn hoofd vind het zo fijn om te liggen met al dat snot enzo
![]()
Liggen natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier
Het is zo lekker warm in bed en mijn hoofd vind het zo fijn om te liggen met al dat snot enzo
![]()
Oooh, dat kan gebeuren natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trev had de lapo maar ging naar huis, dus gok dat ie het niet door had
Nu is je UI nog mooierquote:
Oooh, had geen idee, sorryquote:Op donderdag 30 december 2010 13:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, iets met lapo en mobiel ;@
Wel iemand gepmt maar deze is ook goed
AAAHHHHHH M'n hart!quote:
Ik had het wel gezien.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trev had de lapo maar ging naar huis, dus gok dat ie het niet door had
Dankjewelquote:
Je kan er zelf van maken wat je wiltquote:
Nou ja, ik wilde even een pakje van het postkantoor halen en naar de appiequote:Op donderdag 30 december 2010 13:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je niet weg hoeft blijf je toch lekker liggen.
Wattan?quote:
Ah, je vuurwerk is aangekomen?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde even een pakje van het postkantoor halen en naar de appieIk ga er gewoon uiterlijk 3 uur uit, dan kan ik nog even naar het wkc
Gewoon blijven liggenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier
![]()
smakelijk, ik ben net klaarquote:
Ja, als het de vorm van een roze Hello Kitty toetsenbord heeft dan welquote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ah, je vuurwerk is aangekomen?
Hoi Martquote:
die kan je hier ook kopen jaquote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef Stuart het volgende:
Coole vuurwerkbrillen op de Telegraaf
Moet ik ook nog steeds doenquote:
Ik heb sowieso al een brilquote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je dat doenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die kan je hier ook kopen ja
Huh? Als ik je quote zie ik een plaatje, maar in je post nietquote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
Als jij om 4.50 je bed uit moest, tot 10.00 werken, 10 keer gebeld werd door je ouders waar je wasquote:Op donderdag 30 december 2010 13:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan er zelf van maken wat je wilt
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, als het de vorm van een roze Hello Kitty toetsenbord heeft dan wel![]()
[..]
Zwarte magiequote:Op donderdag 30 december 2010 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh? Als ik je quote zie ik een plaatje, maar in je post niet
Geen idee, ik heb vakantie.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als jij om 4.50 je bed uit moest, tot 10.00 werken, 10 keer gebeld werd door je ouders waar je was![]()
daarna naar huis willen en te horen krijgen dat je met een maand ontslagen word,
dan naar huis fietsen en weer terug kunnen omdat je boodschappen moet doen.
Thuis moet je aan je paper werken en dan kom je ergens niet uit, vraag je in een topic om een antwoord en er word niet serieus gereageerd. En nu hondsmoe zijn.
Zou jij dan zo vrolijk zijn?
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als jij om 4.50 je bed uit moest, tot 10.00 werken, 10 keer gebeld werd door je ouders waar je was![]()
daarna naar huis willen en te horen krijgen dat je met een maand ontslagen word,
Thuis moet je aan je paper werken en dan kom je ergens niet uit, vraag je in een topic om een antwoord en er word niet serieus gereageerd. En nu hondsmoe zijn.
I love it when a plan comes togetherquote:
Beetje verkouden en duf, maar hoofdpijn is grotendeels weg gelukkig. En voel jij je ook alweer iets beter?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi MartHoe is het met jou dan?
quote:
EcktenGodquote:
Te horen gekregen dat ik ontslagen word, om 4.50 al mijn nest moeten verlaten vanwege werk.quote:
TFMquote:Op donderdag 30 december 2010 13:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
smakelijk, ik ben net klaar
je kan het ook moeilijker maken dan het is..quote:Op donderdag 30 december 2010 13:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Had je maar een blauwspar moeten kopenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Kerstboom heeft last van haaruitval
Een Hello Kitty toetsenbord met lont.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I love it when a plan comes together
Fijn dat je je ietsjes beter voeltquote:Op donderdag 30 december 2010 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beetje verkouden en duf, maar hoofdpijn is grotendeels weg gelukkig. En voel jij je ook alweer iets beter?.
Jullie kerstboom heeft haarquote:Op donderdag 30 december 2010 13:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Kerstboom heeft last van haaruitval
Ik had het gelezen en al op je gereageerdquote:Op donderdag 30 december 2010 13:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Te horen gekregen dat ik ontslagen word, om 4.50 al mijn nest moeten verlaten vanwege werk.
boodschappen halen, paper maken, en een topic openen over een vraag waar ik niet uitkom ( van dat rotpaper) en dan geen normale antwoorden kunnen krijgen.
![]()
![]()
Over de Maya's, ben nu bezig met het oorlogsgedrag van de Maya's en nabijgelegen volkeren.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]en wat voor paper, misschien kunnen wij/kan ik je helpen?
Juffrouw SteenKonijnquote:
wij wachten altijd zo lang mogelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef Muck het volgende:
We hebben de kerstboom vandaag ook de deur uit gedaan
Glas halfvol ftwquote:Op donderdag 30 december 2010 13:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kan het ook moeilijker maken dan het is..
- wat is de vraag van je paper?
- mooi een nieuw jaar een nieuwe baan, nieuwe kansen!
- boodschappen zijn goed voor je.. en beweging ook! (tenzij de boodschappen dan weer de beweging opheffen...)
- je hebt ouders die om je geven!
en.. je hoeft maar 5 uur te werken.. das toch niet zo erg?
Engelenhaar waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 13:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jullie kerstboom heeft haar
ohh... daar weet ik niks van.. alleen iets over 2012... maar of dat nou moderne oorlogsvoering is ?!?!?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Over de Maya's, ben nu bezig met het oorlogsgedrag van de Maya's en nabijgelegen volkeren.
Interessant!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Over de Maya's, ben nu bezig met het oorlogsgedrag van de Maya's en nabijgelegen volkeren.
Heb je een inhoudelijke vraag of een taalvraag?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Op nieuwjaarsdag stop ik hem weer in de doos, denk ikquote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef Muck het volgende:
Wat is er in 2012 dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh... daar weet ik niks van.. alleen iets over 2012... maar of dat nou moderne oorlogsvoering is ?!?!?
of je speelt civilization... daar zitten toch ook maya's in??quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je een inhoudelijke vraag of een taalvraag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Dat ding kost ¤65 die blijft hier nog wel even staanquote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef Muck het volgende:
Juffrouw SteenKonijn heeft net vuurwerk gehaaldquote:
Dan eindigt de wereld zoals we die kennen... aldus de Maya's... al is men nu van mening dat de berekeningen die van de Mayakalender zijn gemaakt, er een paar honderd jaar naast zitten.quote:
neem eens een kijkje in BNWquote:
dan vergaat de wereld, volgens de Mayakalenderquote:
Koewl!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Juffrouw SteenKonijn heeft net vuurwerk gehaald
Normaal staat hij tot driekoningen, maar dit was een flutboomquote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op nieuwjaarsdag stop ik hem weer in de doos, denk ik.
Of morgen, als ik hem ineens zat ben.
Het einde van de wereldquote:
smakelijkquote:
Uhm vanallesquote:Op donderdag 30 december 2010 13:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Koewl!
wat heb je allemaal?
Ik haal hem meestal met oud en nieuw weer weg, de dagen daarna moet ik toch weer gewoon werken, dus zie ik hem toch niet meerquote:Op donderdag 30 december 2010 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Normaal staat hij tot driekoningen, maar dit was een flutboom
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm vanallesVooral klein spul
Wacht, ik zal de lijst wel even zoeken in mail, even op mijn vaders account inloggen
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
of je speelt civilization... daar zitten toch ook maya's in??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh dat, ja de kalender van de maya's zou toch te klein zijn ofzo en daarom ging het niet verder?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan loopt die kalender van de Maya's af. Maar daar is ook weer onduidelijkheid over.![]()
Weet ik veel, maar wel vermakelijk dat soort dingen
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Weet Symphonic dat je zijn inloggegevens kent?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm vanallesVooral klein spul
Wacht, ik zal de lijst wel even zoeken in mail, even op mijn vaders account inloggen
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Oeh, oeh, oeh, konijntje!
ik heb een topique gemaakt, misschien vind je 'm leuk
Laten we stoppen met haten
ik heb graag een boom op mijn verjaardagquote:Op donderdag 30 december 2010 13:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik haal hem meestal met oud en nieuw weer weg, de dagen daarna moet ik toch weer gewoon werken, dus zie ik hem toch niet meer.
Succes ermee kerelquote:Op donderdag 30 december 2010 13:51 schreef DaMart het volgende:
Maar ik ga weer even verder met knutselen, dan is dat ook klaar vanmiddag.
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:51 schreef Stuart het volgende:
De sneeuw is langzaam aan het verdwijnen
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb graag een boom op mijn verjaardag
Gaat nu niet lukken, maar ja, ik ben toch aan het klussen op mijn verjaardag
Tadaaaaquote:
Edit: en heb nog wat rommel van vorig jaarquote:De volgende artikelen zijn door u besteld:
1 x artikel Asian Fountain Assortiment - Verschillende kleuren fonteinen.
¤3,75 p/stuk ¤3,75
1 x artikel Vulcano Fountain - 70 gram zilverfontein. Ruim 4 meter hoge fontein!!! Duurt ruim een halve minuut!..
¤3,75 p/stuk ¤3,75
1 x artikel Babyvuurpijl + fluit 100 in doos - Babyvuurpijl + fluit 100 in doos
¤0,75 p/stuk ¤0,75
1 x artikel Babyvuurpijl + knetter - Babyvuurpijl + knetter 100 in doos
¤0,75 p/stuk ¤0,75
2 x artikel Asian top! 4 - Asian Top 4. Met Bijen, Flashlights, Pili cracker en T.N.T. fountains.
¤4,25 p/stuk ¤8,50
1 x artikel Grondbloem - Grondbloem 40 in doos
¤0,75 p/stuk ¤0,75
1 x artikel Jumping Jack - Kleine matjes die zich in meerdere kleine grondbloemen splitst.
¤1,95 p/stuk ¤1,95
1 x artikel Silver Jumping Jack - Kleine matjes die zich in meerdere grondbloemen splitst.
¤2,25 p/stuk ¤2,25
1 x artikel Romeinsekaars 7 + 10 shots - 5 romeinse kaarsen van 7 shots en 5 romeinse kaarsen van 10 shots
¤0,75 p/stuk ¤0,75
Verzendmethode Donderdag 30-12 tussen 11:00 - 13:00 ¤0,00
Het totaalbedrag inclusief 19% BTW ¤23,20
nein, nein nein, er moet sneeuw met vuurwerk zijn, da's het leukstequote:Op donderdag 30 december 2010 13:51 schreef Stuart het volgende:
De sneeuw is langzaam aan het verdwijnen
Die sterretjes (ooooh die heb ik dit jaar geenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nein, nein nein, er moet sneeuw met vuurwerk zijn, da's het leukste
Je kunt die zooi die er nog ligt nauwelijks sneeuw noemenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nein, nein nein, er moet sneeuw met vuurwerk zijn, da's het leukste
Wij noemen het tjapquote:Op donderdag 30 december 2010 13:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt die zooi die er nog ligt nauwelijks sneeuw noemen
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die sterretjes (ooooh die heb ik dit jaar geen) afkoelen in sneeuw is veat
Hier is geen mistquote:Op donderdag 30 december 2010 13:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar de mist moet wel weg zijn morgen
Mogen die niet dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:57 schreef TheFamousMan het volgende:
mOET EEN boek voor m'n boekverslag kiezen, maar heb alleen van buitenlandse auteurs gelezen ._.'
ga weg.quote:
hehehquote:Op donderdag 30 december 2010 13:57 schreef TheFamousMan het volgende:
mOET EEN boek voor m'n boekverslag kiezen, maar heb alleen van buitenlandse auteurs gelezen ._.'
Valt deze keer wel mee.quote:
kut userquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
blijkbaar niet!quote:
heb ik ook al gehad, in de eerstequote:Op donderdag 30 december 2010 13:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh
"de ontdekking van de hemel" succes!
Lees gewoon even een samenvatting ofzoquote:Op donderdag 30 december 2010 13:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
blijkbaar niet!
Heb de vliegeraar, duizend schitterende zonnen, de moskee, etc gelezen...
maar heb een tafel vol vlinders, de aanslag, de ruimte van solokov, turks fruit etc...
allemaal al gedaan in de 2e...
de aanslag ook al in groep 7, niemand begreep er iets van
maar van welk boekquote:Op donderdag 30 december 2010 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lees gewoon even een samenvatting ofzo
Bert en Ernie of coursequote:
die heb ik nog niet gedaan neequote:
Ik welquote:Op donderdag 30 december 2010 14:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die heb ik nog niet gedaan nee
Aha!quote:
quote:
jij..quote:
Stokface de 2equote:Op donderdag 30 december 2010 14:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Aha!
je bent een kloon van StokStaart!
Nee, ik ben gewoon een vaste KSC. Anders zou ik toch niet in de OP staan.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Aha!
je bent een kloon van StokStaart!
Ik had zo'n boek met mijn naam erinquote:
Ga nou maar even naar TFM's topiquequote:Op donderdag 30 december 2010 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon een vaste KSC. Anders zou ik toch niet in de OP staan.
ohh.. maar ze laten iedereen tegenwoordig maar in de OP!!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon een vaste KSC. Anders zou ik toch niet in de OP staan.
ze gaan stomme plaatjes posten in m'n topique om 'm te emo-erenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga nou maar even naar TFM's topique
NBTquote:
Vroegah? En tegenwoordig iedereen in de OP?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. maar ze laten iedereen tegenwoordig maar in de OP!!
kijk wie er nu toch allemaal in staan!
vroegah....
Dat is allemaal leuk en aardig maar dan kun je toch wel gewoon normaal doen?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vroegah? En tegenwoordig iedereen in de OP?
Niet dat het me iets boeit maar ik denk dat ik er al iets langer in sta dan de meeste hier.
vroegah...
TFM!quote:
Ik heb wel wat kopjes liefde en warmte meegenomen ja!quote:
haayquote:
Stu!quote:
Heeeeeeee!quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:08 schreef NBT het volgende:
[..]
TFM!![]()
[..]
Ik heb wel wat kopjes liefde en warmte meegenomen ja!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Hee ST, gaat het al een beetje beter met je??quote:
De enige Maya die ik ken is Maya de bij.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh... daar weet ik niks van.. alleen iets over 2012... maar of dat nou moderne oorlogsvoering is ?!?!?
uhuh ik kom er ook net pas uitquote:
Joepsiequote:
Goed zoquote:
Jullie reageren ineens als een stel dolle als ik open met kuttopic. Helden.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig maar dan kun je toch wel gewoon normaal doen?
Rustigggg,quote:Op donderdag 30 december 2010 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jullie reageren ineens als een stel dolle als ik open met kuttopic. Helden.
Ja, dat is ook zo'n leuke, gezellige en normale binnenkomer?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelukkig post jij wel normaal en leukquote:Op donderdag 30 december 2010 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pannenkoek!quote:
Ik verveel me een beetje, maar verder okee!quote:
ja speciaal met curryquote:
Heb je vakantie dat je je verveeld?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:11 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik verveel me een beetje, maar verder okee!
Lekkerquote:
quote:
Nee zit op mijn werk, maar het is echt super rustig!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je vakantie dat je je verveeld?
Ik vind dat allebei kanquote:
patatquote:
Ja, zo voor de feestdagen is dat wel vaker zo, da;s wel saai...quote:Op donderdag 30 december 2010 14:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee zit op mijn werk, maar het is echt super rustig!!!
oh, ok.quote:
kan alle twee, mij maakt het niet veel uitquote:
Vind ik ook! Geen geouwehoer!quote:
quote:
quote:
quote:
Dank je. Zo ben ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig post jij wel normaal en leuk
Preciesquote:
Niet anders van me verwacht? Je kent me niet eens.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo'n leuke, gezellige en normale binnenkomer?![]()
Gelukkig had ik niet anders van je verwacht hoor
Maakt mij ook niet uit, maar irl zou ik nooit patat zeggenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kan alle twee, mij maakt het niet veel uit
jij wint pannekoek is lekkerder vooral zelf gemaaktquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PreciesOver het algemeen weten mensen prima wat er mee bedoeld wordt
Geneuzel
Iedere keer als je hier komt doe je zoquote:Op donderdag 30 december 2010 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet anders van me verwacht? Je kent me niet eens.
dat is inderdaad waar..quote:Op donderdag 30 december 2010 14:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vroegah? En tegenwoordig iedereen in de OP?
Niet dat het me iets boeit maar ik denk dat ik er al iets langer in sta dan de meeste hier.
vroegah...
Valse hoop. Ik ben een klootzak.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iedere keer als je hier komt doe je zoDus ja, dat had ik van je verwacht. En iedere keer weer hoop ik dat je in het echt leuker bent
Sweet dreams lovequote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even lekker slapen..tot later liefjes!
Ik vind dat ik een douche gewonnen hebquote:Op donderdag 30 december 2010 14:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij wint pannekoek is lekkerder vooral zelf gemaakt
Slaap lekkerquote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zeg alletwee eigenlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 14:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet uit, maar irl zou ik nooit patat zeggen
wie kaatst kan de bal verwachten..quote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valse hoop. Ik ben een klootzak.
welk topic?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
Het loopt hier leeg door TFM's topic
Ik heb medelijden met je omgeving. Kun je hier wel normaal doen?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valse hoop. Ik ben een klootzak.
Grappigquote:Op donderdag 30 december 2010 14:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet uit, maar irl zou ik nooit patat zeggen
slaap zacht suikerbanketjequote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
Wat is TFM?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
Het loopt hier leeg door TFM's topic
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iedere keer als je hier komt doe je zoDus ja, dat had ik van je verwacht. En iedere keer weer hoop ik dat je in het echt leuker bent
Maar dan ben ik niet mezelf. Dat is toch ook niet leuk.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je omgeving. Kun je hier wel normaal doen?
Zie de post boven jequote:
ikkquote:
die kutuser.quote:
Voor ons welquote:Op donderdag 30 december 2010 14:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar dan ben ik niet mezelf. Dat is toch ook niet leuk.
quote:
dan moet je effe een douche gaan nemenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind dat ik een douche gewonnen heb
[..]
Slaap lekker
Slaap lekker snoetquote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
'Doe mij maar wat frietpatat' Zo?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik zeg alletwee eigenlijk
neenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'Doe mij maar wat frietpatat' Zo?
Ga ik doenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan moet je effe een douche gaan nemen
Puick. Plannen zijn eten, drinken en bordspellen spelen met vrienden. Goede plannen dus. En jij?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, MPG. Eindelijk.
Hoe is het leven? Plannen voor oudjaar?
Goede voornemens zijn voor Polen.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor ons welGoede voornemens en vrede op aarde jeweets
Ik wil graag een frietje patat!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'Doe mij maar wat frietpatat' Zo?
Soms welquote:
Nee, die zuipen daar te veel voorquote:Op donderdag 30 december 2010 14:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goede voornemens zijn voor Polen.
eet smakelijk en douche ze enzulksquote:Op donderdag 30 december 2010 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga ik doenEn ontbijten
En wel nu
SCHRIKquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor ons welGoede voornemens en vrede op aarde jeweets
Ben ik met je eens, aanvallen die hapquote:Op donderdag 30 december 2010 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Eigenlijk niet. Kut Polen. Tijd dat we die een keer binnenvallen.
hihi je zei nemenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan moet je effe een douche gaan nemen
Haaaaaaaaaai beebquote:Op donderdag 30 december 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemiddag
* LovelyLady ploft neer met een latte macchiato en staat voorlopig niet meer op
Hoe is het hier?
LLquote:Op donderdag 30 december 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe is het hier?
Okequote:Op donderdag 30 december 2010 14:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
neen
gewoon, soms friet, soms patat, ligt aan de mensen waarbij ik het eet
Precies hetzelfde. Om 11 uur 's morgens begint het festijn en dan eten, zuipen, bordspellen en mensen uitlachen die 12 uur 's nachts niet halen.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Puick. Plannen zijn eten, drinken en bordspellen spelen met vrienden. Goede plannen dus. En jij?
Zo van RATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATAquote:Op donderdag 30 december 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, aanvallen die hapLaten we hun bestoken met hun eigen vuurwerk
Jij bent altijd lief en schattigquote:Op donderdag 30 december 2010 14:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad ja.
Vandaag ben ik ook in een pesthumeur vanwege het maandelijkse terugkerende vrouwenkwaaltje. Maar laat ik dat hier merken. Nee toch ik ben gewoon lief en schattig
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe is het hier?
mweh.. das maar 60 kilo...quote:Op donderdag 30 december 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, aanvallen die hapLaten we hun bestoken met hun eigen vuurwerk
Wat lief dank je welquote:Op donderdag 30 december 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent altijd lief en schattigOh en vergeet komisch niet
[..]
Knaldroomquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad ja.
Vandaag ben ik ook in een pesthumeur vanwege het maandelijkse terugkerende vrouwenkwaaltje. Maar laat ik dat hier merken. Nee toch ik ben gewoon lief en schattig
JOAH! En KABOEM KABOEM PIEUW PIEUW FIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUWWWWWWWW!!!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo van RATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATA
LL!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe is het hier?
Dat is vast nog maar het beginquote:
Kusje op je PMS!quote:
Juistemquote:
quote:
Joepiequote:
quote:
Niet werkenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:28 schreef DR34M3R het volgende:
![]()
Hoe moet ik dit nou bij kunnen houden als ik werk....
haai snoetjequote:
STUquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik moest maar eens opstaan, wil je me uit bed schoppen?
Prachtigquote:
Je bent door de wasstraat gereden begrijp ik?quote:
Gewoon onder de douche gegaanquote:Op donderdag 30 december 2010 14:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bent door de wasstraat gereden begrijp ik?
Moet wel. Jaarafsluiting en ik wil morgen vrij zijn. Sterker nog, ik ben het ook...quote:
lekker ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 14:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Moet wel. Jaarafsluiting en ik wil morgen vrij zijn. Sterker nog, ik ben het ook...
Ik ben al bijna anderhalf uur klaar dit jaarquote:Op donderdag 30 december 2010 14:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Moet wel. Jaarafsluiting en ik wil morgen vrij zijn. Sterker nog, ik ben het ook...
Nee liefje, ik moet er echt uitquote:Op donderdag 30 december 2010 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
haai snoetje![]()
![]()
[..]
STU![]()
[..]
of ik kom naast je liggen
[..]
Prachtig
Bis Later Marijkequote:Op donderdag 30 december 2010 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee liefje, ik moet er echt uitdus nu sta ik echt op
Tot later allemaal
gelukkigquote:Op donderdag 30 december 2010 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga jullie verlaten, wetend dat jullie me gaan missen maar de kamer gaat een beurt krijgen.
JHOOOOOOOOOOO
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:30 schreef TheFamousMan het volgende:
En deel twee
Laten we stoppen met haten #2
zou gls het weer terug mee willen nemen??quote:Op donderdag 30 december 2010 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is vast nog maar het begin![]()
[..]
Kusje op je PMS!
Ok liefje voorzichtig en rustig aanquote:Op donderdag 30 december 2010 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee liefje, ik moet er echt uitdus nu sta ik echt op
Tot later allemaal
Je gaat vakantie houden?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:31 schreef Stuart het volgende:
Zo maar even wat 'nuttige' dingen gaan doen
Slim planquote:Op donderdag 30 december 2010 14:31 schreef Stuart het volgende:
Zo maar even wat 'nuttige' dingen gaan doen
Nee, moet wat spullen opruimen. Op zich niet veel werk maar moet wel even gebeurenquote:
Wat moet dat moet.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, moet wat spullen opruimen. Op zich niet veel werk maar moet wel even gebeuren
Daar heb ik ook last van. Misschien straks maar een film kijkenquote:
geniet ervanquote:
Dat gaat wel lukken. Kan ondertussen de lijm een beetje drogen, voordat ik ga opruimen en de stofzuiger rondjes laat rijden over de baanquote:
Ik doe m'n best al hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 14:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Laten we stoppen met haten #2
kom meeposten
Rare koosnaam voor je vriendin.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga jullie verlaten, wetend dat jullie me gaan missen maar de kamer gaat een beurt krijgen.
JHOOOOOOOOOOO
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rare koosnaam voor je vriendin.
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rare koosnaam voor je vriendin.
Ja lekkerquote:Op donderdag 30 december 2010 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart zet ook een bak thee voor LL neer.
Koekje erbij?
alweer hihiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |