quote:Op donderdag 30 december 2010 12:19 schreef justmattie het volgende:
Even douchen. En in de douche staat de radio ook op 3fm
had t eigenlijk t over marco en ali b, maar voor racoon geldt misschien wel t zelfdequote:Op donderdag 30 december 2010 12:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een van de weinige Racoon platen waar ik nog wel naar kan luisteren, maar destijds wel erg grijs gedraaid.
Prodigy
Daar heb ik al sinds 15 maart last van.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:21 schreef Evertjan het volgende:
echt erg die vrije dagen het lukt me gewoon niet om voor 12.00 me bed uit te komen
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sommige mensen die een plaat hebben aangevraagd moeten echt een schop terug naar hun favoriete Radio Noordzee ofzo krijgen![]()
.
[..]
Je hebt gerequest dat ie zou overlijden?
Ik heb het vertraagd afgespeeld. hij zingt het 2x in het liedje wel en 3x nietquote:Op donderdag 30 december 2010 12:24 schreef Evertjan het volgende:
zingt hij nou echt mijn hart gaat sneller stromen??
[..]
Je hebt gerequest dat ie zou overlijden?
Best een zelfspot dat spotje toen, hoorde later dat hij van het reclamebureau pas na 4 maanden betaald heeft gekregenquote:
Ga je toch radio top 2000 luisterenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:28 schreef -Hans- het volgende:
Gaan ze nog goede muziek draaien of blijft het dit soort slap werk? Destine.. Racoon... Ali B.. Vreselijk.
Dit uur wordt niets meerquote:Op donderdag 30 december 2010 12:28 schreef -Hans- het volgende:
Gaan ze nog goede muziek draaien of blijft het dit soort slap werk? Destine.. Racoon... Ali B.. Vreselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |