Hm bummer.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar de meeste zijn niet thuis overdag, en het zijn 2 pakketjes
Dan wordt het toch bij het dichtstbijzijnde TNT-punt bezorgd? Bij mij is dat de supermarkt 5 minuten verderop.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar de meeste zijn niet thuis overdag, en het zijn 2 pakketjes
Ja maar ik kan dat niet houden op de fiets en ik ga er ook niet mee in de bus zittenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan wordt het toch bij het dichtstbijzijnde TNT-punt bezorgd? Bij mij is dat de supermarkt 5 minuten verderop.
Ow, grote pakketjes dusquote:Op donderdag 30 december 2010 12:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar ik kan dat niet houden op de fiets en ik ga er ook niet mee in de bus zitten
Maar het is al binnen
Turn up the volumequote:Op donderdag 30 december 2010 12:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar ik kan dat niet houden op de fiets en ik ga er ook niet mee in de bus zitten
Maar het is al binnen
Met of zonder Wali B?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:07 schreef Zeroku het volgende:
Wat zou je doen_____________________________________________________________
Met Wali B. Doe maar niet inderdaadquote:
Zou je lachen? Schelden?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:07 schreef Zeroku het volgende:
Wat zou je doen_____________________________________________________________
Metquote:
Een van de weinige Racoon platen waar ik nog wel naar kan luisteren, maar destijds wel erg grijs gedraaid.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:11 schreef JaneDoe het volgende:
wat was ik blij toen deze plaat van de playlist van de reguliere zenders verdween
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |