Meestal niet zo'n fan van de muzieksmaak van Stenders, maar ik geef het even een kansquote:Op donderdag 30 december 2010 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, naar KX. Begint nu de marathon van Stenders en Siebelink. 25 uur
.
Mja, twee/drie week nu? Maar eerst moet je zo'n aanvraagformulier aanvragen, dat opsturen en dan krijg je pas een nieuwe.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:04 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen nieuwe dan?? Hoelang ben je dat ding al kwijt??
See yaquote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef CindieY het volgende:
Ik ben er vandoor trouwens, tijd voor de buren!
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef CindieY het volgende:
Bis laterquote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef CindieY het volgende:
Ik dacht 4 jaar geleden tijdens het playmobil spelen dat ik wel een muziekje kon gebruiken en wilde toen 538 opzetten, omdat ik daar veel over gehoord had. Ik kon echter de frequentie van 538 niet vinden, maar vond wel 3fm. Op dat moment was Coen en Sander show bezig en dat vond ik wel lollig, toen heb ik obsessief iedere dag heel lang naar 3fm geluisterd. Sindsdien komt 538 mijn kamer niet meer binnen en haat ik de Coen en Sander show, maar goedquote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef CindieY het volgende:
Uit nieuwsgierigheid: hoe zijn jullie ooit begonnen met het luisteren naar 3FM?
Ik zag et ja, Boney is niet Meerquote:Op donderdag 30 december 2010 14:31 schreef Cee het volgende:
Zo, ben weer terug, ondertussen piept Bobby Farrell d'r even tussenuit.
Yoquote:Op donderdag 30 december 2010 14:31 schreef Cee het volgende:
Zo, ben weer terug, ondertussen piept Bobby Farrell d'r even tussenuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |