daar ging m'n koffie bijnaquote:
Eerder andersom volgens mijquote:Op donderdag 30 december 2010 11:25 schreef Godtje het volgende:
Ah de FOK! spiegel. Veel FOKsters hebben deze thuis.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:25 schreef Godtje het volgende:
Ah de FOK! spiegel. Veel FOKsters hebben deze thuis.![]()
[ afbeelding ]
kloptquote:
oke, point takenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij ziet hier heel veel slanke dennen die denken dat ze dik zijn?
quote:
de kunst er van vind ik mooi, maar tatoo's vind ik eerder een afknapper dan een pluspunt.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind dit soort dingen erg mooi bij vrouwen...
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:eHd54K1ylrc7UM:http://i647.photobucket.c(...)o.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Ik dezequote:Op donderdag 30 december 2010 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:eHd54K1ylrc7UM:http://i647.photobucket.c(...)o.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
doe eens wat beter je best danquote:
Mwaa, ik dus niet. Een subtiel vlindertje of iets kan misschien nog wel, maar het hoeft zeker niet op te vallen of te dominant aanwezig zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
humor, maar blijft een tramp stampquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de kunst er van vind ik mooi, maar tatoo's vind ik eerder een afknapper dan een pluspunt.
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mwaa, ik dus niet. Een subtiel vlindertje of iets kan misschien nog wel, maar het hoeft zeker niet op te vallen of te dominant aanwezig zijn.![]()
Zonde..
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
doe eens wat beter je best dan
Als je de weg kwijt bent dan!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
humor, maar blijft een tramp stamp
ONZ zit vol met randdebielen, doe er wat aan zou ik zeggen.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:26 schreef HeatWave het volgende:
tering wat is die socios toch een mongool.
Het centrale knooppunt ligt te hoogquote:Op donderdag 30 december 2010 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je de weg kwijt bent dan!
[ afbeelding ]
Stoerquote:
don't bet your life on it.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kun jij helemaal niet aan lieverd.
is bij mij dus helemaal afhankelijk van de soort tattooquote:Op donderdag 30 december 2010 11:28 schreef PeuRac het volgende:
de kunst er van vind ik mooi, maar tatoo's vind ik eerder een afknapper dan een pluspunt.
Ahaaa...daarom heeft die socios alle treininformatie bij de hand..quote:Op donderdag 30 december 2010 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je de weg kwijt bent dan!
[ afbeelding ]
quote:
Tja,,gelukkig dan maar dat ik er niet toe doe.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wat erg, wat zul je mij lelijk vinden, helemaal als ik mijn rug eindelijk onder heb zitten.
Ik zou meteen om een amputatie vragenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stoerdat zou ik dan wel heel gaaf vinden.
Jij denkt dat hij zo ver komt?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaaa...daarom heeft die socios alle treininformatie bij de hand..
Er zijn uitzonderingen, maar daarom ook eerder een afknapper, niet altijd.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
is bij mij dus helemaal afhankelijk van de soort tattoo
dat gaat me wat verquote:Op donderdag 30 december 2010 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou meteen om een amputatie vragen
Je wil dr batsen! Geef maar toe.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen, maar daarom ook eerder een afknapper, niet altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan ze nog weg laten laserenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:35 schreef missbehavin het volgende:
Daar gaat mijn droom van eeuwig in liefde leven met peu
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je wil dr batsen! Geef maar toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat vind ik dus écht lelijk!
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Zag 2 weken terug in het zwembad een dame met een grote Boeda op haar rug, die kon ik wel waarderen, maar meestal vind ik het ook niks.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen, maar daarom ook eerder een afknapper, niet altijd.
Je kan ook je ogen laten laseren zodat je blind bent, zie je ze ook niet meer.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan ze nog weg laten laseren
Moet ze constant met dr rug naar de deur zitten.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Zag 2 weken terug in het zwembad een dame met een grote Boeda op haar rug, die kon ik wel waarderen, maar meestal vind ik het ook niks.
Hmm, wat denk je zelfquote:Op donderdag 30 december 2010 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan ze nog weg laten laseren
Eens. Vind ik heel onvrouwelijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Tattoos op rug of buik bij vrouwen vind ik vaak heel mooi, ik hou alleen niet van sleeves bij vrouwen. (zoals bv. bij Anouk, bah.)
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet ze constant met dr rug naar de deur zitten.
dat heb je wel voor mij overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Het stond in spoiler. Klikken is altijd op eigen risico! Zeker als het Godt betreft.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:40 schreef Aneurism het volgende:
wtf nsfw shizzle... Mijn scherm wat doe je.
Zonde..dan wil ik hem wel blind maken.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je kan ook je ogen laten laseren zodat je blind bent, zie je ze ook niet meer.
Hoera voor geen plaatjes laden anders dan van FOK.nl!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:40 schreef Aneurism het volgende:wtf nsfw shizzle... Mijn scherm wat doe je.
Dat ook. Maar ik vind het niet bij een vrouw passen. Ik ben erg meisje-meisje, hou daar ook van, dit is mij te mannelijk. Net als een gouden tand, had Anouk ook, brrrrrr.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het ziet er ook gewoon niet uit.
Anouk is dan ook echt een draak van een wijfquote:Op donderdag 30 december 2010 11:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik vind het niet bij een vrouw passen. Ik ben erg meisje-meisje, hou daar ook van, dit is mij te mannelijk. Net als een gouden tand, had Anouk ook, brrrrrr.
Ik vind Anouk echt een lekker wijf, maar die gouden tand en sleeves maken haar gewoon zo mannelijk idd. dat de lol er al vanaf is.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik vind het niet bij een vrouw passen. Ik ben erg meisje-meisje, hou daar ook van, dit is mij te mannelijk. Net als een gouden tand, had Anouk ook, brrrrrr.
ik weet nog dat we stonden te werken en ik roep tegen een collega (door de porto) dat er echt een vies kampwijf langs kwam zo bij hem, roept die even later terug "dat is Anouk lul"quote:Op donderdag 30 december 2010 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anouk is dan ook echt een draak van een wijf.
De eerste opmerking was gewoon correctquote:Op donderdag 30 december 2010 11:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik weet nog dat we stonden te werken en ik roep tegen een collega (door de porto) dat er echt een vies kampwijf langs kwam zo bij hem, roept die even later terug "dat is Anouk lul"
Klopt. Je moet dr ook niet horen praten.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anouk is dan ook echt een draak van een wijf.
Mooi zoquote:Op donderdag 30 december 2010 11:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt. Je moet dr ook niet horen zingen.
Die onzin maken dat het geen lekker wijf meer is. Dat ze zich door 5 verschillende negers laat bezwangeren is overigens ook niet heel aantrekkelijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind Anouk echt een lekker wijf, maar die gouden tand en sleeves maken haar gewoon zo mannelijk idd. dat de lol er al vanaf is.
het is geen pluspunt neequote:Op donderdag 30 december 2010 11:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Die onzin maken dat het geen lekker wijf meer is. Dat ze zich door 5 verschillende negers laat bezwangeren is overigens ook niet heel aantrekkelijk.
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Die onzin maken dat het geen lekker wijf meer is. Dat ze zich door 5 verschillende negers laat bezwangeren is overigens ook niet heel aantrekkelijk.
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Slash met dat fergie mokkel samen, lekker plaatje.
Goed punt, laat ik het anders zeggen, lekker nummerquote:Op donderdag 30 december 2010 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze is niet eens zindelijkquote:
Wel als ze dr mond niet ver genoeg open doetquote:
Anouk is heel tof met goude tandenquote:
Stond nog een stukje in de Pers/Metro/Spits (1 van die) over Anouk en haar liefdesleven wat niet echt wil vlotten.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:52 schreef L-E het volgende:
[..]
joh, gek hequote:Op donderdag 30 december 2010 11:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Stond nog een stukje in de Pers/Metro/Spits (1 van die) over Anouk en haar liefdesleven wat niet echt wil vlotten.
Komt door dr sleeve. Eigen schuld.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Stond nog een stukje in de Pers/Metro/Spits (1 van die) over Anouk en haar liefdesleven wat niet echt wil vlotten.
Je hebt zoveel keus? Je voelt je te goed voor haar?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
joh, gek heik zou dr ook afslaan
De hoeveelheid keus doet er voor mij niks aan af of ik haar wil of niet. Ze heeft voor mij totaal niks aantrekkelijks.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt zoveel keus? Je voelt je te goed voor haar?
Bang om geplet te worden?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:02 schreef L-E het volgende:
Hoe kan het toch dat de meest vreselijke vrouwen om me heen, de dikke en irritante en lelijke mormels die altijd tegen hun kerels schreeuwen en ook nog eens vreemdgaan áltijd in lange relaties zitten?
NOU?
Die hebben een vent die als enige kwaliteit in een vrouw zoekt dat zij hem tijdig een biertje aanreikt als ie op de bank hangt.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:02 schreef L-E het volgende:
Hoe kan het toch dat de meest vreselijke vrouwen om me heen, de dikke en irritante en lelijke mormels die altijd tegen hun kerels schreeuwen en ook nog eens vreemdgaan áltijd in lange relaties zitten?
NOU?
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die hebben een vent die als enige kwaliteit in een vrouw zoekt dat zij hem tijdig een biertje aanreikt als ie op de bank hangt.
Weet ik het...quote:Op donderdag 30 december 2010 12:02 schreef L-E het volgende:
NOU?
Pussytrapquote:Op donderdag 30 december 2010 12:02 schreef L-E het volgende:
NOU?
Ik ben niet op zoek, maar bedankt.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:06 schreef Boudibou het volgende:
L-E, is Peu misschien niet iets voor jou?
Koppelenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:06 schreef Boudibou het volgende:
hoezo dat?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:06 schreef Boudibou het volgende:
Die kwaliteit moet je niet onderschatten.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die hebben een vent die als enige kwaliteit in een vrouw zoekt dat zij hem tijdig een biertje aanreikt als ie op de bank hangt.
Jij wordt liever gevondenquote:
Die hebben dus simpelweg weinig verwachtingen van elkaar, ook weinig wensen, dus zal je ook nooit hebben dat het je tegenvalt, zo blijf je wel in een relatie hangen, voor zover je het dan een relatie kan noemenquote:
Is ook vreselijk, dat afgedankte lichaam enzo.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoezo dat?
Overigens date ik niet meer met vrouwen met kinderen
Dat hoeft ook niet.quote:
Gewoon..quote:Op donderdag 30 december 2010 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoezo dat?
Overigens date ik niet meer met vrouwen met kinderen
Dat is niet het punt (heb gezien dat het prima in orde kan zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 12:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Is ook vreselijk, dat afgedankte lichaam enzo.
Neem een sleeve en gouden tanden. Staat er zo een rij negers klaar om je vol te pompen.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Ik zoek wel maar niemand wilt mij
Gratizzzzz!quote:Op donderdag 30 december 2010 12:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gewoon..
Hoezo niet? Je krijgt er een koter bij cadeau,,topdeal!
Daar zit t probleem, ik wil geen koterquote:Op donderdag 30 december 2010 12:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gewoon..
Hoezo niet? Je krijgt er een koter bij cadeau,,topdeal!
Hoe aanlokkelijk dat ook klink. Zo wanhopig ben ik nog niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Neem een sleeve en gouden tanden. Staat er zo een rij negers klaar om je vol te pompen.
Kei hendig, hoef je zelf dat gedoe met zwangerschapstherapie, hormonen, stemmingswisselingen en de bevalling mee te maken, ideaalquote:Op donderdag 30 december 2010 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zit t probleem, ik wil geen koter
Het ligt aan de situatie. Een heel jong kind zou ik erger vinden dan een iets ouder kind.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zit t probleem, ik wil geen koter
En toch wil ik geen koter.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kei hendig, hoef je zelf dat gedoe met zwangerschapstherapie, hormonen, stemmingswisselingen en de bevalling mee te maken, ideaal
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:13 schreef HeatWave het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/324016
Anouk is fokster!
ik had het niet willen missen.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kei hendig, hoef je zelf dat gedoe met zwangerschapstherapie, hormonen, stemmingswisselingen en de bevalling mee te maken, ideaal
Er bestaat geen man die zegt: 'Mijn ideale vrouw heeft al een kind.' Maar soms word je verliefd en is dat een bijkomstigheid, het zij zo.quote:
Zo erg is het nu ook weer nietquote:
Ik zoek nog steeds een politieke partij die pro postnatale abortie is. Maar dat valt niet mee.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Er bestaat geen man die zegt: 'Mijn ideale vrouw heeft al een kind.' Maar soms word je verliefd en is dat een bijkomstigheid, het zij zo.
Slikken helptquote:
Het lijkt me een typisch PVV standpunt.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds een politieke partij die pro postnatale abortie is. Maar dat valt niet mee.
Ik heb wel een rijtje namen van kinderen die nog geaborteerd mogen worden.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds een politieke partij die pro postnatale abortie is. Maar dat valt niet mee.
Die partij was er in het verleden al eens. Bij onze oosterburenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies, jij snapt'em.quote:
Klopt, dat heb ik ook meegemaakt, maar dat zorgde er wel voor dat ik overtuigder raakte van mijn wens om geen kinderen te hebben. Aan de andere kant, als het gebeurd, zal ik er alles aan doen om het zo goed mogelijk te verzorgen en op te voedenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Er bestaat geen man die zegt: 'Mijn ideale vrouw heeft al een kind.' Maar soms word je verliefd en is dat een bijkomstigheid, het zij zo.
True, liever al een wat ouder kind. Dat is al wat zelfstandiger en hoef ik die niet nog te 'vormen'. De basis van de opvoeding is dan al gelegd. Maar hangt ook af natuurlijk of de ex in kwestie zich nog bemoeit met de opvoeding. Als die niet meer in beeld is dan zal je denk ik sneller een pappa-rol krijgen (daar ontkom je dan bijna niet aan vermoed ik) dan wanneer je in 1e instantie de nieuwe lover van mamma bent en de ex gewoon de pappa kan blijven zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het ligt aan de situatie. Een heel jong kind zou ik erger vinden dan een iets ouder kind.
Ik weet nog wel wat complete wijken.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb wel een rijtje namen van kinderen die nog geaborteerd mogen worden.
Kan beter de ouders niet aboteren?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb wel een rijtje namen van kinderen die nog geaborteerd mogen worden.
Daarom vind ik het ook jammer dat ze geen kinderen toelaten in de kroeg. Had je meteen kunnen zien wie je je bed probeert in te lullen.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt. En wat het dat laatste betreft is een jonger kind weer fijner, die is flexibeler en vindt het over het algemeen wel best als mama met iemand thuis komt.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
True, liever al een wat ouder kind. Dat is al wat zelfstandiger en hoef ik die niet nog te 'vormen'. De basis van de opvoeding is dan al gelegd. Maar hangt ook af natuurlijk of de ex in kwestie zich nog bemoeit met de opvoeding. Als die niet meer in beeld is dan zal je denk ik sneller een pappa-rol krijgen (daar ontkom je dan bijna niet aan vermoed ik) dan wanneer je in 1e instantie de nieuwe lover van mamma bent en de ex gewoon de pappa kan blijven zijn.
Zal ook per kind verschillen, of die wel 'wijsheden' van die nieuwe onbekende vent wil aannemen of niet.
Moeders moeten een ster dragen, net als tijdens de tweede wereldoorlog.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook jammer dat ze geen kinderen toelaten in de kroeg. Had je meteen kunnen zien wie je je bed probeert in te lullen.
Ik zou het niet beter kunnen zeggenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
True, liever al een wat ouder kind. Dat is al wat zelfstandiger en hoef ik die niet nog te 'vormen'. De basis van de opvoeding is dan al gelegd. Maar hangt ook af natuurlijk of de ex in kwestie zich nog bemoeit met de opvoeding. Als die niet meer in beeld is dan zal je denk ik sneller een pappa-rol krijgen (daar ontkom je dan bijna niet aan vermoed ik) dan wanneer je in 1e instantie de nieuwe lover van mamma bent en de ex gewoon de pappa kan blijven zijn.
Zal ook per kind verschillen, of die wel 'wijsheden' van die nieuwe onbekende vent wil aannemen of niet.
Nee die zouden dan weer puur voor posnatale abortie bij islamitische gezinnen zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 12:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Het lijkt me een typisch PVV standpunt.
Het levert iig altijd een extra complexiteit op. Iets waar overigens vast wel omheen te werken is als het echt zo bedoeld is.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt. En wat het dat laatste betreft is een jonger kind weer fijner, die is flexibeler en vindt het over het algemeen wel best als mama met iemand thuis komt.
Ach...welke situatie het ook is..ik kan me niet goed voorstellen dat ik van een kind ga houden, dat niet van mij is. Dus per definitie is het dus een kansloze zaak.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat maakte dat je nog zekerder wist dat je geen kind wilde?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, dat heb ik ook meegemaakt, maar dat zorgde er wel voor dat ik overtuigder raakte van mijn wens om geen kinderen te hebben. Aan de andere kant, als het gebeurd, zal ik er alles aan doen om het zo goed mogelijk te verzorgen en op te voeden
Dat is het begin. De volgende stap is alle hippie's, criminelen, etcquote:Op donderdag 30 december 2010 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die zouden dan weer puur voor posnatale abortie bij islamitische gezinnen zijn
Dat vind ik zo gemeen!
Hoewel ik het van vroegah geen leuk idee vond, mag het van mij nu best gebeuren ja! Niet perse een ster, mag ook iets anders zijn,, daar de link met het verleden snel gelegd is..quote:Op donderdag 30 december 2010 12:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Moeders moeten een ster dragen, net als tijdens de tweede wereldoorlog.
Ik zie mijzelf totaal niet als vaderfiguur niet van mijn eigen kinderen en nog minder van andersmans kinderen.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat maakte dat je nog zekerder wist dat je geen kind wilde?
Als ik naar mijn laatste relatie kijk werd hij net zo verliefd op mijn kind als op mij, in die zin ging hij juist meer open staan voor een kind.
Blijkbaar niet genoeg om te blijven..quote:Op donderdag 30 december 2010 12:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik naar mijn laatste relatie kijk werd hij net zo verliefd op mijn kind als op mij, in die zin ging hij juist meer open staan voor een kind.
Niet doen, alsjeblieft. Onze breuk staat los van mijn zoon.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Blijkbaar niet genoeg om te blijven..
Tenzij je haar zwanger maakt niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, als je het in de kroeg verzwijgt en mij dan je bed ik lokt, prima. Maar als ik erachter kom en vervolgens vertrek ben IK zeker fout?.
Het is 1 van mijn eerste zinnen als ik iemand tegenkom. Wel zo eerlijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, als je het in de kroeg verzwijgt en mij dan je bed ik lokt, prima. Maar als ik erachter kom en vervolgens vertrek ben IK zeker fout?.
Zodra er een onsamenhangend verhaal komt met tussendoor gejank, dan ja..dan is het inderdaad jouw fout. Terecht of niet, het is altijd jouw fout.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Misschien moet ik dat ook doenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is 1 van mijn eerste zinnen als ik iemand tegenkom. Wel zo eerlijk.
De inflexibiliteit die het mee brengt. Nu moet ik zeggen dat het hier om een 2 jarige ging, dus hij kon nog niks zelf. Alles kost meer tijd, je bent eerder wakker, kan niet zomaar gaan stappen ed zonder oppas te regelen (of t liefst een logeer adres, want elke dag om 6u wakker) etc.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn nichtje is dus wel zo'n trut die het verzwijgtquote:Op donderdag 30 december 2010 12:25 schreef L-E het volgende:
[..]
OK, netjes.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |