Anouk is heel tof met goude tandenquote:
Stond nog een stukje in de Pers/Metro/Spits (1 van die) over Anouk en haar liefdesleven wat niet echt wil vlotten.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Die onzin maken dat het geen lekker wijf meer is. Dat ze zich door 5 verschillende negers laat bezwangeren is overigens ook niet heel aantrekkelijk.
joh, gek hequote:Op donderdag 30 december 2010 11:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Stond nog een stukje in de Pers/Metro/Spits (1 van die) over Anouk en haar liefdesleven wat niet echt wil vlotten.
Komt door dr sleeve. Eigen schuld.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Stond nog een stukje in de Pers/Metro/Spits (1 van die) over Anouk en haar liefdesleven wat niet echt wil vlotten.
Je hebt zoveel keus? Je voelt je te goed voor haar?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
joh, gek heik zou dr ook afslaan
De hoeveelheid keus doet er voor mij niks aan af of ik haar wil of niet. Ze heeft voor mij totaal niks aantrekkelijks.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt zoveel keus? Je voelt je te goed voor haar?
Bang om geplet te worden?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:02 schreef L-E het volgende:
Hoe kan het toch dat de meest vreselijke vrouwen om me heen, de dikke en irritante en lelijke mormels die altijd tegen hun kerels schreeuwen en ook nog eens vreemdgaan áltijd in lange relaties zitten?
NOU?
Die hebben een vent die als enige kwaliteit in een vrouw zoekt dat zij hem tijdig een biertje aanreikt als ie op de bank hangt.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:02 schreef L-E het volgende:
Hoe kan het toch dat de meest vreselijke vrouwen om me heen, de dikke en irritante en lelijke mormels die altijd tegen hun kerels schreeuwen en ook nog eens vreemdgaan áltijd in lange relaties zitten?
NOU?
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die hebben een vent die als enige kwaliteit in een vrouw zoekt dat zij hem tijdig een biertje aanreikt als ie op de bank hangt.
Weet ik het...quote:Op donderdag 30 december 2010 12:02 schreef L-E het volgende:
NOU?
Pussytrapquote:Op donderdag 30 december 2010 12:02 schreef L-E het volgende:
NOU?
Ik ben niet op zoek, maar bedankt.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:06 schreef Boudibou het volgende:
L-E, is Peu misschien niet iets voor jou?
Koppelenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:06 schreef Boudibou het volgende:
hoezo dat?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:06 schreef Boudibou het volgende:
Die kwaliteit moet je niet onderschatten.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die hebben een vent die als enige kwaliteit in een vrouw zoekt dat zij hem tijdig een biertje aanreikt als ie op de bank hangt.
Jij wordt liever gevondenquote:
Die hebben dus simpelweg weinig verwachtingen van elkaar, ook weinig wensen, dus zal je ook nooit hebben dat het je tegenvalt, zo blijf je wel in een relatie hangen, voor zover je het dan een relatie kan noemenquote:
Is ook vreselijk, dat afgedankte lichaam enzo.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoezo dat?
Overigens date ik niet meer met vrouwen met kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |