Het stond in spoiler. Klikken is altijd op eigen risico! Zeker als het Godt betreft.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:40 schreef Aneurism het volgende:
wtf nsfw shizzle... Mijn scherm wat doe je.
Zonde..dan wil ik hem wel blind maken.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je kan ook je ogen laten laseren zodat je blind bent, zie je ze ook niet meer.
Hoera voor geen plaatjes laden anders dan van FOK.nl!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:40 schreef Aneurism het volgende:wtf nsfw shizzle... Mijn scherm wat doe je.
Dat ook. Maar ik vind het niet bij een vrouw passen. Ik ben erg meisje-meisje, hou daar ook van, dit is mij te mannelijk. Net als een gouden tand, had Anouk ook, brrrrrr.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het ziet er ook gewoon niet uit.
Anouk is dan ook echt een draak van een wijfquote:Op donderdag 30 december 2010 11:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik vind het niet bij een vrouw passen. Ik ben erg meisje-meisje, hou daar ook van, dit is mij te mannelijk. Net als een gouden tand, had Anouk ook, brrrrrr.
Ik vind Anouk echt een lekker wijf, maar die gouden tand en sleeves maken haar gewoon zo mannelijk idd. dat de lol er al vanaf is.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik vind het niet bij een vrouw passen. Ik ben erg meisje-meisje, hou daar ook van, dit is mij te mannelijk. Net als een gouden tand, had Anouk ook, brrrrrr.
ik weet nog dat we stonden te werken en ik roep tegen een collega (door de porto) dat er echt een vies kampwijf langs kwam zo bij hem, roept die even later terug "dat is Anouk lul"quote:Op donderdag 30 december 2010 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anouk is dan ook echt een draak van een wijf.
De eerste opmerking was gewoon correctquote:Op donderdag 30 december 2010 11:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik weet nog dat we stonden te werken en ik roep tegen een collega (door de porto) dat er echt een vies kampwijf langs kwam zo bij hem, roept die even later terug "dat is Anouk lul"
Klopt. Je moet dr ook niet horen praten.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anouk is dan ook echt een draak van een wijf.
Mooi zoquote:Op donderdag 30 december 2010 11:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt. Je moet dr ook niet horen zingen.
Die onzin maken dat het geen lekker wijf meer is. Dat ze zich door 5 verschillende negers laat bezwangeren is overigens ook niet heel aantrekkelijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind Anouk echt een lekker wijf, maar die gouden tand en sleeves maken haar gewoon zo mannelijk idd. dat de lol er al vanaf is.
het is geen pluspunt neequote:Op donderdag 30 december 2010 11:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Die onzin maken dat het geen lekker wijf meer is. Dat ze zich door 5 verschillende negers laat bezwangeren is overigens ook niet heel aantrekkelijk.
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Die onzin maken dat het geen lekker wijf meer is. Dat ze zich door 5 verschillende negers laat bezwangeren is overigens ook niet heel aantrekkelijk.
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Slash met dat fergie mokkel samen, lekker plaatje.
Goed punt, laat ik het anders zeggen, lekker nummerquote:Op donderdag 30 december 2010 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze is niet eens zindelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |