is bij mij dus helemaal afhankelijk van de soort tattooquote:Op donderdag 30 december 2010 11:28 schreef PeuRac het volgende:
de kunst er van vind ik mooi, maar tatoo's vind ik eerder een afknapper dan een pluspunt.
Ahaaa...daarom heeft die socios alle treininformatie bij de hand..quote:Op donderdag 30 december 2010 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je de weg kwijt bent dan!
[ afbeelding ]
quote:
Tja,,gelukkig dan maar dat ik er niet toe doe.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wat erg, wat zul je mij lelijk vinden, helemaal als ik mijn rug eindelijk onder heb zitten.
Ik zou meteen om een amputatie vragenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stoerdat zou ik dan wel heel gaaf vinden.
Jij denkt dat hij zo ver komt?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaaa...daarom heeft die socios alle treininformatie bij de hand..
Er zijn uitzonderingen, maar daarom ook eerder een afknapper, niet altijd.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
is bij mij dus helemaal afhankelijk van de soort tattoo
dat gaat me wat verquote:Op donderdag 30 december 2010 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou meteen om een amputatie vragen
Je wil dr batsen! Geef maar toe.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen, maar daarom ook eerder een afknapper, niet altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan ze nog weg laten laserenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:35 schreef missbehavin het volgende:
Daar gaat mijn droom van eeuwig in liefde leven met peu
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je wil dr batsen! Geef maar toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat vind ik dus écht lelijk!
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Zag 2 weken terug in het zwembad een dame met een grote Boeda op haar rug, die kon ik wel waarderen, maar meestal vind ik het ook niks.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen, maar daarom ook eerder een afknapper, niet altijd.
Je kan ook je ogen laten laseren zodat je blind bent, zie je ze ook niet meer.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan ze nog weg laten laseren
Moet ze constant met dr rug naar de deur zitten.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Zag 2 weken terug in het zwembad een dame met een grote Boeda op haar rug, die kon ik wel waarderen, maar meestal vind ik het ook niks.
Hmm, wat denk je zelfquote:Op donderdag 30 december 2010 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan ze nog weg laten laseren
Eens. Vind ik heel onvrouwelijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Tattoos op rug of buik bij vrouwen vind ik vaak heel mooi, ik hou alleen niet van sleeves bij vrouwen. (zoals bv. bij Anouk, bah.)
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet ze constant met dr rug naar de deur zitten.
dat heb je wel voor mij overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |