quote:Op donderdag 30 december 2010 10:38 schreef ArTiC het volgende:
En voor kitao ligt het aan de toegangsprijs van de achtbaan
die zijn best primaquote:
Oef zo groot hoef ik ze niet hoor!quote:
Daaaayaaanmn!quote:
darkride is niet echt mijn ding, waterbanen zijn primaquote:Op donderdag 30 december 2010 10:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Af en toe is het zo'n waterachtbaan.. Of een dark ride.
ik zou er wel mee willen spelenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oef zo groot hoef ik ze niet hoor!
Bij zulke grote moet je altijd maar afwachten waar ze hangen als de bh uit is.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zou er wel mee willen spelendoet me denken aan mn ex
Deze spelen met jou, jij niet met hun.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zou er wel mee willen spelendoet me denken aan mn ex
verrassend genoeg, bij haar een stuk hoger dan een meisje die nauwelijks borsten hadquote:Op donderdag 30 december 2010 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij zulke grote moet je altijd maar afwachten waar ze hangen als de bh uit is.
MIquote:Op donderdag 30 december 2010 10:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Deze spelen met jou, jij niet met hun.
Dan had ze gelukquote:Op donderdag 30 december 2010 10:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
verrassend genoeg, bij haar een stuk hoger dan een meisje die nauwelijks borsten had
Ja, of ikquote:
Ja want borsten hebben natuurlijk alleen voor jullie.quote:
zolang je nog niet zwanger bent, welquote:Op donderdag 30 december 2010 10:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja want borsten hebben natuurlijk alleen voor jullie.
Nee hoor, je mag er zelf zoveel mee spelen als je wilquote:Op donderdag 30 december 2010 10:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja want borsten hebben natuurlijk alleen voor jullie.
Maar als dan blijkt dat de zwaartekracht ze nog niet gevonden heeftquote:Op donderdag 30 december 2010 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij zulke grote moet je altijd maar afwachten waar ze hangen als de bh uit is.
Je kan er heel goed bellen mee blazen onder de douchequote:Op donderdag 30 december 2010 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag er zelf zoveel mee spelen als je wil.
Oh wat fijn, dankjewel!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je ze gewoon zelf hebt, gaat de lol er toch wel af hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan er heel goed bellen mee blazen onder de douche
Huh?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan er heel goed bellen mee blazen onder de douche
Ja uhm dat ontdekte ik jaren terug en dat is leukquote:
Kan ik me nou niet voorstellen..quote:Op donderdag 30 december 2010 10:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je ze gewoon zelf hebt, gaat de lol er toch wel af hoor.
hoe doe je dat?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja uhm dat ontdekte ik jaren terug en dat is leuk
Het is ook niet waar.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kan ik me nou niet voorstellen..
Zeep en water is alles wat je nodig hebt. Oh en een hand op je decolleté. En dan blazenquote:
.............................................................quote:
lolquote:Op donderdag 30 december 2010 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeep en water is alles wat je nodig hebt. Oh en een hand op je decolleté. En dan blazen
Oke, dit moet je me ff uitleggen.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja uhm dat ontdekte ik jaren terug en dat is leuk
Volgens mij kan dat niet met die van ons klutsquote:Op donderdag 30 december 2010 10:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke, dit moet je me ff uitleggen.
Ik ben misschien niet zo gefixeerd op mijn tieten dan andere vrouwen blijkbaar.quote:
Ik stond onder de douche en ondertussen te discussiëren met mn ex. Hij deed lastig, ik stond in te zepen en moest zuchten om zijn opmerking. En toen kwam er een zeepbel. Toen moest ik lachen. Inmiddels kan ik hele grote bellen blazenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lolvraag me af wat je doet dat je daar achter komt
Nee he.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet met die van ons kluts
Heus welquote:Op donderdag 30 december 2010 10:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet met die van ons kluts
Echt een homo he.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.............................................................
Da's geen vrouw. Da's een koe. Met lange vacht.
Om bewijs vragen lijkt alsof ik wat anders wil hequote:Op donderdag 30 december 2010 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stond onder de douche en ondertussen te discussiëren met mn ex. Hij deed lastig, ik stond in te zepen en moest zuchten om zijn opmerking. En toen kwam er een zeepbel. Toen moest ik lachen. Inmiddels kan ik hele grote bellen blazen
Jaquote:Op donderdag 30 december 2010 10:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om bewijs vragen lijkt alsof ik wat anders wil he
Gelukkig maar... want als vrouwen zo gaan denken, zijn er geheid een paar die "over willen stappen" en houden we er minder van over..niet goed..quote:
Ooh, dat klopt, maar tieten vallen als eerste opquote:Op donderdag 30 december 2010 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben misschien niet zo gefixeerd op mijn tieten dan andere vrouwen blijkbaar.
Ik heb namelijk ook nog andere kwaliteiten!
Dan vraag ik er maar niet naarquote:
Maar dat geeft niet, we kennen je wel een beetjequote:Op donderdag 30 december 2010 10:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om bewijs vragen lijkt alsof ik wat anders wil he
Gelukkigquote:Op donderdag 30 december 2010 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dat geeft niet, we kennen je wel een beetje
Bij mij niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, dat klopt, maar tieten vallen als eerste op
dat we het al weten maakt het niet minder erg natuurlijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dat geeft niet, we kennen je wel een beetje
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:51 schreef PeuRac het volgende:
Ooh, dat klopt, maar tieten vallen als eerste op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |