Checkquote:
harde tepelsquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:17 schreef L-E het volgende:
Tieten heb ik wel hoor. Gewoon geen mojo.
Ik heb het nog nooit gehoord iig. Ik vind het wel een mooi woord trouwens. Ik noem hem zelden varken eigenlijk, meer big.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:18 schreef ArTiC het volgende:
Kuus is toch gewoon Nederlands?
Anders is het Brabants
Niemand hier zegt varken...hoogstens vérken
Nee, het is in ieder geval niet alledaags Nederlands.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:18 schreef ArTiC het volgende:
Anders is het Brabants
WTF is Kuus, en verken is van het werkwoord verkennen.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:18 schreef ArTiC het volgende:
Anders is het Brabants
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Mogguh.
[ afbeelding ]
Blijft hilarisch.
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
en verken is van het werkwoord verkennen.
Ik brabant hebben ze, in tegenstelling tot de rest van het land, ook 2 hersenhelften nodig om enigszins ABN te kunnen praten.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WTF is Kuus, en verken is van het werkwoord verkennen.
2 vierkante kilometer miniland en elk dorp moet zonnodig een andere taal spreken.
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik brabant hebben ze, in tegenstelling tot de rest van het land, ook 2 hersenhelften nodig om enigszins ABN te kunnen praten.
Ja, daar is serieus onderzoek naar gedaan.
Dat vond ik dus ook, toen ik dat hoorde.quote:
Net een rollercoaster jijquote:Op donderdag 30 december 2010 10:17 schreef L-E het volgende:
Tieten heb ik wel hoor. Gewoon geen mojo.
Mogguh.
[ afbeelding ]
Blijft hilarisch.
Mogguh.
[ afbeelding ]
Blijft hilarisch.
Ik niet, ik ben tweetalig opgevoed...quote:Op donderdag 30 december 2010 10:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik brabant hebben ze, in tegenstelling tot de rest van het land, ook 2 hersenhelften nodig om enigszins ABN te kunnen praten.
Ja, daar is serieus onderzoek naar gedaan.
het is mooi dat er voor alle, eigenlijk toch al overduidelijke, dingen als dit mooie onderzoeken zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 10:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook, toen ik dat hoorde.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:24 schreef L-E het volgende:
[..]
True. Ben er zelf ook niet blij mee hoor.
Ze is een houten achtbaan?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het is met haar ook een hobbelige en wilde rit waarbij je niet weet of je er gaat komen?
Fijn he.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is mooi dat er voor alle, eigenlijk toch al overduidelijke, dingen als dit mooie onderzoeken zijn.
Brabo's zijn dus gewoon een iets minderwaardige menssoort, niets nieuws.
Alleen Hollanders maken zich daar druk omquote:Op donderdag 30 december 2010 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is mooi dat er voor alle, eigenlijk toch al overduidelijke, dingen als dit mooie onderzoeken zijn.
Brabo's zijn dus gewoon een iets minderwaardige menssoort, niets nieuws.
Ja maar Sesamstraat is dan ookquote:Op donderdag 30 december 2010 10:27 schreef Kluts het volgende:
Sowieso, sesamstraat.
Ik heb vroeger nog een sesamstraatverzameling gehad. Toen ik 16 was.![]()
Neem van mij aan, dat doen we hier ookquote:Op donderdag 30 december 2010 10:30 schreef ArTiC het volgende:
wij hebben betere dingen te doen: van het leven genieten
Ja, want in brabant zijn ze zo bourgondisch en gastvrij!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alleen Hollanders maken zich daar druk om
wij hebben betere dingen te doen: van het leven genieten
Ech niequote:Op donderdag 30 december 2010 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want in brabant zijn ze zo bourgondisch en gastvrij!
Als je er vandaan komt ja, eenkennig volk.
Als je daar niet net zo idioot praat wordt je aangekeken of je melaats bent. Is mijn ervaring tenminste.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ech nieik kom er vaak en wordt altijd gastvrij ontvangen
gelukkig valt dat wel mee, maar ik probeer me ook niet aan te passenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je daar niet net zo idioot praat wordt je aangekeken of je melaats bent. Is mijn ervaring tenminste.
Maar i don't care, ik kom er toch nooit!
And everybody loves a ridequote:
ligt aan de vrouwquote:Op donderdag 30 december 2010 10:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
And everybody loves a ride
quote:
dat hangt van het type achtbaan afquote:Op donderdag 30 december 2010 10:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
And everybody loves a ride
Oh ja, jij durft vast niet over de kop.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat hangt van het type achtbaan af
Is het zo'n watje dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, jij durft vast niet over de kop.
hahaquote:Op donderdag 30 december 2010 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Af en toe is het zo'n waterachtbaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat hangt van het type achtbaan af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |