abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90614942
Ik wil dus bij een school waar ik niet op zit, naar binnen lopen en kijken in adres/naamlijst van klas 2f.

Daar zit een meisje waar ik de achternaam van wil weten.

Helaas denk ik niet dat ik geholpen zal worden als ik dit als reden opgeef.. :P

Daarom heb ik een list nodig om daarin te mogen kijken .

Wat denken jullie ervan als ik zeg dat ik zogenaamd heb gehoord dat een vriend uit het verleden op deze school zit in klas 2f en dat ik het graag zeker wil weten door een kijkje te nemen in de namenlijst?

:)
pi_90614985
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 02:57 schreef Madridista het volgende:
Wat denken jullie ervan als ik zeg dat ik zogenaamd heb gehoord dat een vriend uit het verleden op deze school zit in klas 2f en dat ik het graag zeker wil weten door een kijkje te nemen in de namenlijst?
Ik zou je verzoeken dan maar een keer in klas 2f te gaan kijken en je veel succes wensen met het herkennen van die 'vriend uit het verleden'.
pi_90614998
Lijkt me een prima optie.
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
pi_90615000
Als het goed is gaat je dat ook niet lukken en dat zegt iemand die 16 jaar op de administratie van een school heeft gewerkt. ;) Als die school een beetje waarde hecht aan de privacyregels die ze moeten volgen kun je die info wel vergeten. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_90615012
TS, als je de voornaam weet en de woonplaats kan je toch wel ff zoeken op Hyves o.i.d.?
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
pi_90615035
Zeg dat je voor TV belt. Ik werk(te) in de media... 9 van de 10 keer lukt het dan altijd om informatie los te krijgen. Wel bellen en zeggen dat je iemand zoekt... Scholier van het jaar o.i.d.
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
pi_90615050
quote:
Op donderdag 30 december 2010 03:01 schreef trovey het volgende:
Als het goed is gaat je dat ook niet lukken en dat zegt iemand die 16 jaar op de administratie van een school heeft gewerkt. ;) Als die school een beetje waarde hecht aan de privacyregels die ze moeten volgen kun je die info wel vergeten. :P
Goed dat u dat zegt.
Kunt u me ook meteen vertellen wat ik eventueel wel zou kunnen zeggen?
pi_90615065
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:03 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Zeg dat je voor TV belt. Ik werk(te) in de media... 9 van de 10 keer lukt het dan altijd om informatie los te krijgen. Wel bellen en zeggen dat je iemand zoekt... Scholier van het jaar o.i.d.
_O- Nice.
pi_90615095
quote:
10s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

_O- Nice.
De gemiddelde administratie- doos snapt er dan niets meer van en is dol gelukkig als het schooltje eens in de aandacht komt. Ik geef het 80% kans.
pi_90615104
quote:
Op donderdag 30 december 2010 03:03 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Lijkt me een goed plan.

Alleen begrijp ik niet goed wat je bedoeld met voor de tv bellen..
pi_90615111
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:08 schreef Madridista het volgende:

[..]

Lijkt me een goed plan.

Dat je je voordoet als iemand van bijvoorbeeld Man Bijt Hond. Of een lokale omroep for that matter.
pi_90615114
quote:

[..]

Lijkt me een goed plan.

''in opdracht van'' Zo goed?
pi_90615116
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:04 schreef Madridista het volgende:

[..]

Goed dat u dat zegt.
Kunt u me ook meteen vertellen wat ik eventueel wel zou kunnen zeggen?
Niets...als vreemde krijg je niet zomaar gegevens. Die privacyregels gaan zover dat zelfs een gescheiden ouder die niet de voogdij heeft over de kinderen niet zomaar info kan krijgen over bijvoorbeeld de prestaties van zijn kinderen op een school, zelf meegemaakt dus als volslagen vreemde van een leerling krijg je nooit de gegevens die je wilt hebben. De school kan ernstige problemen met de inspectie krijgen als ze die gegevens doorgeven en jij blijkt b.v. een stalker te zijn. :+ Helaas, het beste kun je sociale sites gebruiken of mensen in die klas vragen om na te gaan wat je wilt weten. :*
Optimist tot in de kist
pi_90615175
quote:

[..]

Lijkt me een goed plan.

Goede middag! U spreekt met ''....'' van het nieuwe RTL programma ''Scholieren''. Ik ben opzoek naar een aantal deelnemers en kwam uw school tegen tijdens mijn research. Graag wil ik uw vragen of uw beschikt over een adressenlijst van de 2de klassen. Kunt u mij hierbij helpen?

Dank.

Zo iets?
pi_90615177
quote:
Op donderdag 30 december 2010 03:09 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

Dat je je voordoet als iemand van bijvoorbeeld Man Bijt Hond. Of een lokale omroep for that matter.

Ok..

"maar wat zeg ik om de achternaam van dat meisje te achterhalen?
pi_90615181
Hmm, laat ik de eerste dan maar zijn.. Misschien een gekke gedachte, een hersenspinseltje, maar toch.

Je vraagt de achternaam aan het meisje zelf?
pi_90615188
quote:
Op donderdag 30 december 2010 03:13 schreef Rock-N-Rolla het volgende:

[..]

Goede middag! U spreekt met ''....'' van het nieuwe RTL programma ''Scholieren''. Ik ben opzoek naar een aantal deelnemers en kwam uw school tegen tijdens mijn research. Graag wil ik uw vragen of uw beschikt over een adressenlijst van de 2de klassen. Kunt u mij hierbij helpen?

Dank.

Zo iets?
perfect! :D
pi_90615189
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:13 schreef Rock-N-Rolla het volgende:

[..]

Dank.

Zo iets?
Vergeet het maar, gaat je niet lukken. ;), een school mag dat niet zomaar doorgeven. :')
Optimist tot in de kist
pi_90615207
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:09 schreef trovey het volgende:

[..]

Niets...als vreemde krijg je niet zomaar gegevens. Die privacyregels gaan zover dat zelfs een gescheiden ouder die niet de voogdij heeft over de kinderen niet zomaar info kan krijgen over bijvoorbeeld de prestaties van zijn kinderen op een school, zelf meegemaakt dus als volslagen vreemde van een leerling krijg je nooit de gegevens die je wilt hebben. De school kan ernstige problemen met de inspectie krijgen als ze die gegevens doorgeven en jij blijkt b.v. een stalker te zijn. :+ Helaas, het beste kun je sociale sites gebruiken of mensen in die klas vragen om na te gaan wat je wilt weten. :*
Onzin. Ik heb met mijn vorige baan zelfs verblijf- adressen van politici en BN'ers zien los te peuteren. Collega's kregen het zelfs voor elkaar om hele bankrek. nrs. op te vragen. Met een goed verhaal ben je al op 60% van je einddoel.
pi_90615211
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:13 schreef Madridista het volgende:

[..]

Ok..

"maar wat zeg ik om de achternaam van dat meisje te achterhalen?
We kregen een mail van de vriendinnen van ene Mariska en ze is de scholiere van de maand geworden. We krijgen geen reactie meer op mails die we terugsturen en ze waren vergeten haar achternaam erbij te vermelden. Kunt u deze voor mij achterhalen?
pi_90615220
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:16 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

We kregen een mail van de vriendinnen van ene Mariska en ze is de scholiere van de maand geworden. We krijgen geen reactie meer op mails die we terugsturen en ze waren vergeten haar achternaam erbij te vermelden. Kunt u deze voor mij achterhalen?
^O^
  donderdag 30 december 2010 @ 03:18:09 #22
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_90615235
Of:

Ik ben ... van lokale krant, voor onze rubriek leerling van de week is bij ons opgegeven "insert naam meisje" en wij wilden graag met haar in contact komen oid..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 30 december 2010 @ 03:20:45 #23
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_90615254
Stalk topic..
pi_90615257
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:16 schreef Rock-N-Rolla het volgende:

[..]

Onzin. Ik heb met mijn vorige baan zelfs verblijf- adressen van politici en BN'ers zien los te peuteren. Collega's kregen het zelfs voor elkaar om hele bankrek. nrs. op te vragen. Met een goed verhaal ben je al op 60% van je einddoel.
Dan had je erg achterlijke medewerkers te pakken die ernstig in overtreding waren :{ . Een beetje school zal de gegevens nooit zomaar geven. Als wij dan zouden hebben gedaan dan hadden we ernstige problemen gehad met onze meerderen en de inspectie en die maatregelen zouden niet mals zijn geweest. Dat jij blijkbaar het wel gelukt is wil niet zeggen dat wat ik zeg onzin is, zegt alleen maar dat mensen hun werk niet goed doen. ;)
Optimist tot in de kist
pi_90615279
quote:
Op donderdag 30 december 2010 03:18 schreef Dagoduck het volgende:
Of:

Ik ben ... van lokale krant, voor onze rubriek leerling van de week is bij ons opgegeven "insert naam meisje" en wij wilden graag met haar in contact komen oid..
Lijkt me prima.. Alleen dat "in contact komen" levert je geen achternaam op
pi_90615301
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:20 schreef trovey het volgende:

[..]

Dan had je erg achterlijke medewerkers te pakken die ernstig in overtreding waren :{ . Een beetje school zal de gegevens nooit zomaar geven. Als wij dan zouden hebben gedaan dan hadden we ernstige problemen gehad met onze meerderen en de inspectie en die maatregelen zouden niet mals zijn geweest. Dat jij blijkbaar het wel gelukt is wil niet zeggen dat wat ik zeg onzin is, zegt alleen maar dat mensen hun werk niet goed doen. ;)
Ik heb altijd geleerd dat deze mensen dat onbewust doen. Namen van bronnen noemen is ook iets wat ik nooit zal doen. Zelfs de beste medewerker kan iets loslaten als je maar genoeg lult. Het mag wettelijk niet... Maar het kwam vaak voor dat wij ons voordeden als inspectie en/of hoofd kantoor medewerkers. Het werkt gewoon. Met een goede opleiding kan iedereen dit voor elkaar krijgen.
pi_90615335
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:25 schreef Rock-N-Rolla het volgende:

[..]

Ik heb altijd geleerd dat deze mensen dat onbewust doen. Namen van bronnen noemen is ook iets wat ik nooit zal doen. Zelfs de beste medewerker kan iets loslaten als je maar genoeg lult. Het mag wettelijk niet... Maar het kwam vaak voor dat wij ons voordeden als inspectie en/of hoofd kantoor medewerkers. Het werkt gewoon. Met een goede opleiding kan iedereen dit voor elkaar krijgen.
Bij mij lukte het in ieder geval nooit. :') Wilt u info dan neemt u maar contact op met de directeur, ik mag u geen gegevens verstrekken, wie u ook bent. :P
Optimist tot in de kist
pi_90615359
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:28 schreef trovey het volgende:

[..]

Bij mij lukte het in ieder geval nooit. :') Wilt u info dan neemt u maar contact op met de directeur, ik mag u geen gegevens verstrekken, wie u ook bent. :P
Jammer dat je mij nooit aan de telefoon hebt gehad. Haha ;). Maargoed... Het plan is dan ook nooit geheel waterdicht. Jij zat waarschijnlijk bij die 20%.
pi_90615425
@TS

Gewoon proberen. Ik hoop dat je een beetje een vrolijke, zwaardere stem hebt? Met een jongetjes- stem kom je natuurlijk ook nergens.
pi_90615431
"Goedemiddag! Ik ben van de telegraaf, en voor onze rubriek leerling van de week is de naam mariska* opgegeven. Wij willen er graag zeker van zijn dat zij op deze school ingeschreven staat. Kunt u dat nakijken?"

Admin: "welke klas?"

Ik: "2f"

Admin: Mariska de witte* ??

Ik hang op *
pi_90615505
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:13 schreef Rock-N-Rolla het volgende:

[..]

Dank.

Zo iets?
Gaat nooit lukken die zeggen dan. "Oh ok hmmm ik weet daar niets van dus ik zou daarvoor even moeten bellen met de rector, ik neem aan dat u die al gesproken hebt? Ah ok nou ik bel hem eerst nog even ok? Blijft u even aan de lijn."
pi_90615508
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:36 schreef Madridista het volgende:
"Goedemiddag! Ik ben van de telegraaf, en voor onze rubriek leerling van de week is de naam mariska* opgegeven. Wij willen er graag zeker van zijn dat zij op deze school ingeschreven staat. Kunt u dat nakijken?"

Ik hang op *
Ah, De Telegraaf. Goede krant! Ik ben al 21 jaar abonnee, maar ben die rubriek nog nooit tegengekomen. Waar in de krant plaatsen jullie dit eigenlijk altijd?
pi_90615528
Weet je trouwens dat vele vrouwen het super creepy vinden wat je nu doet? Als je een echte man bent ga je gewoon naar klas 2F en zoek je haar op.
pi_90615533
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 02:57 schreef Madridista het volgende:
Ik wil dus bij een school waar ik niet op zit, naar binnen lopen en kijken in adres/naamlijst van klas 2f.

Daar zit een meisje waar ik de achternaam van wil weten.

Helaas denk ik niet dat ik geholpen zal worden als ik dit als reden opgeef.. :P

Daarom heb ik een list nodig om daarin te mogen kijken .

:)
Tof dat een stalker die midden in de nacht om raad vraagt op Fok! ook gewoon geholpen wordt. O+
Je suis Charlie Sheen
pi_90615539
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:35 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
@TS

Gewoon proberen. Ik hoop dat je een beetje een vrolijke, zwaardere stem hebt? Met een jongetjes- stem kom je natuurlijk ook nergens.
Jongenstemmetjes gaan het niet maken. :P De beroemde "Ik ben de vader van....en ik wil mijn zoon even ziekmelden"....jammer dat "vader" even vergeten was dat hij nog een kinderstem had. :') Reactie van de schoolmedewerker: Hoi."naam leerling", we noteren even dat je belde om om je spijbeldag van vandaag door te geven. >:) Meteen gemompel aan de andere kant van de lijn _O- ...ach , je moet altijd alles met humor doen. })
Optimist tot in de kist
pi_90615546
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:36 schreef Madridista het volgende:

Ik hang op *
Gebruik niet de telegraaf. Neem de Sp!ts ofzo.

Noem netjes je naam (Alias gebruiken, geloofwaardig geen Rinus Radema ofzo).

Goede middag u spreekt met "..." van ''vul in waar je werkt''. Ik werk als redacteur aan een scholierenrubriek. Elke maand staat hier een andere scholier in die wordt opgegeven door een van zijn of haar medeleerlingen. De naam die deze maand is doorgegeven is: Mariska en de klas is 2F. Ik bel u om het feit dat onze correspondentie de achternaam van de scholiere is vergeten. Kunt u die eventueel voor mij achterhalen?

Bij enige vorm van wantrouwen moet je het praatje een beetje leuk en spontaan houden en vooral doen als of het helemaal geen ''big deal'' is.

** Sluit wel af met ''Dank u, prettige dag verder'' en/of ''U hoort van ons''. Gelijk ophangen wekt wantrouwen en kan problemen veroorzaken.**
pi_90615553
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:16 schreef Rock-N-Rolla het volgende:

[..]

Wat voor werk deed je dan? *O*
Je suis Charlie Sheen
pi_90615556
Buiten het feit om dat ik het leuk vind om dingen te achterhalen via omwegen, ben ik het overigens wel eens met de mensen die je vertellen dat je dit gewoon persoonlijk zou moeten vragen.
  donderdag 30 december 2010 @ 03:49:40 #39
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90615558
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:43 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

Ah, De Telegraaf. Goede krant! Ik ben al 21 jaar abonnee, maar ben die rubriek nog nooit tegengekomen. Waar in de krant plaatsen jullie dit eigenlijk altijd?
Alsof iemand dat zou zeggen. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_90615567
Ow en TS, zorg dat je een backupplan hebt, voor als het misgaat!
Extremistisch gematigd.
pi_90615573
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:48 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wat voor werk deed je dan? *O*
Ik ben daar begonnen als D.O.P./cameraman, freelance. Kort daarna werke ik bij de redactionele research en daarna heb ik ook nog eens eidredactie gedaan. Hoezo?
pi_90615581
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:49 schreef heloef het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:43 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

Ah, De Telegraaf. Vrij matige krant! Daarom ben ik al 21 jaar abonnee. Die rubriek die je noemde ben ik echter nog nooit tegengekomen. Waar in de krant plaatsen jullie die altijd?
Zo dan. :') :D
Je suis Charlie Sheen
pi_90615586
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Als je een hoogleraar belt is die kans er idd niet, maar zoals je weet spreken we iemand met een kutbaantje op een middelbare school, die voor een paar euro per uur werkt. Daarnaast zijn mensen nog wel eens geneigd om niet hun echte mening te geven, wanneer ze direct met de ander te maken hebben.
  donderdag 30 december 2010 @ 03:56:12 #44
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90615592
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:53 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Zo dan. :') :D
Al een stuk realistischer.
C'est la vie
pi_90615596
quote:
Op donderdag 30 december 2010 03:47 schreef Rock-N-Rolla het volgende:

[..]

Gebruik niet de telegraaf. Neem de Sp!ts ofzo.

Noem netjes je naam (Alias gebruiken, geloofwaardig geen Rinus Radema ofzo).

Goede middag u spreekt met "..." van ''vul in waar je werkt''. Ik werk als redacteur aan een scholierenrubriek. Elke maand staat hier een andere scholier in die wordt opgegeven door een van zijn of haar medeleerlingen. De naam die deze maand is doorgegeven is: Mariska en de klas is 2F. Ik bel u om het feit dat onze correspondentie de achternaam van de scholiere is vergeten. Kunt u die eventueel voor mij achterhalen?

Bij enige vorm van wantrouwen moet je het praatje een beetje leuk en spontaan houden en vooral doen als of het helemaal geen ''big deal'' is.

** Sluit wel af met ''Dank u, prettige dag verder'' en/of ''U hoort van ons''. Gelijk ophangen wekt wantrouwen en kan problemen veroorzaken.**
Hey tof man.. Prima verhaal. Bedankt voor het schrijven. :)
pi_90615597
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:54 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

Als je een hoogleraar belt is die kans er idd niet, maar zoals je weet spreken we iemand met een kutbaantje op een middelbare school, die voor een paar euro per uur werkt.
Dat is inderdaad in je voordeel.
pi_90615604
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:56 schreef Madridista het volgende:

[..]

Hey tof man.. Prima verhaal. Bedankt voor het schrijven. :)
Geen dank :)
pi_90615605
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:51 schreef Rock-N-Rolla het volgende:

[..]

Ik ben daar begonnen als D.O.P./cameraman, freelance. Kort daarna werke ik bij de redactionele research en daarna heb ik ook nog eens eidredactie gedaan. Hoezo?
Nieuwsgierigheid naar aanleiding van de post die ik aanhaalde, zie nu echter dat ik over een andere post waarin je al aangeeft in de media te hebben gewerkt heen heb gelezen. *O*
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 30 december 2010 @ 03:57:45 #49
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90615607
quote:

[..]

Als je een hoogleraar belt is die kans er idd niet, maar zoals je weet spreken we iemand met een kutbaantje op een middelbare school, die voor een paar euro per uur werkt. Daarnaast zijn mensen nog wel eens geneigd om niet hun echte mening te geven, wanneer ze direct met de ander te maken hebben.

Omdat te voorkomen is het natuurlijk een stuk slimmer om te zeggen dat het om een toekomstige rubriek gaat.
C'est la vie
pi_90615630
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Omdat te voorkomen is het natuurlijk een stuk slimmer om te zeggen dat het om een toekomstige rubriek gaat.
Is niet eens zo belangrijk. Jij werkt daar, jij weet het beter. Als ze je tegen gaan spreken dan kap je dat op een humoristische manier af door lachend te zeggen: Haha, als het goed is, dan zal ik het toch echt moeten weten... Anders werk ik voor de verkeerde krant. :)
pi_90615633
Waarom wil je dat meisje haar achternaam hebben TS?
pi_90615637
quote:

[..]

Wat denkt jij dat die persoon met dat, volgens jou, kutbaantje doet op die school? :') Als je werkelijk op het punt komt waar de info te krijgen is ben je de benaming "kutbaantje voor een paar euro" al een stuk voorbij ;) , je krijgt de info echt van niet de schoolschoonmaakster. :+
Optimist tot in de kist
pi_90615641
Ik heb ook nog wel een telefoonscript voor je TS!

quote:
Goedemiddag, u spreekt met vieze Freddy van vereniging Martijn.. Nee niet de partij voor de naastenliefde, hoewel dit inderdaad wel een initiatief is geweest van enkele van onze bestuursleden. Vereniging Martijn is er voor mensen die zich seksueel aangetrokken voelen tot kinderen/jongeren en streeft ernaar hen een platform te bieden waar zij met lotgenoten in contact kunnen treden. Over in contact treden gesproken, ik was benieuwd naar de achternaam van een leerlinge ingeschreven op uw school.. ene Mariska uit klas 2F, zou u mij die wellicht kunnen verstrekken?
Werkt gegarandeerd! ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_90615647
TS IS 19!! Wat moet je met een kind van 12/13 jaar??
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_90615648
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:03 schreef NotYou het volgende:

[..]

Werkt gegarandeerd! ^O^
100% zekerheid :+
Optimist tot in de kist
pi_90615650
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:03 schreef NotYou het volgende:

[..]

Werkt gegarandeerd! ^O^
Haha, held! _O-
pi_90615652
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:04 schreef Kluupkluup het volgende:
Stalken. :P
Optimist tot in de kist
  donderdag 30 december 2010 @ 04:04:28 #58
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90615653
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:02 schreef Mercer het volgende:
Waarom wil je dat meisje haar achternaam hebben TS?
Inderdaad dat niemand dat heeft gevraagd. Want waarom kan TS het niet gewoon vragen aan die meid of zoeken via de social networks.
C'est la vie
pi_90615654
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:02 schreef trovey het volgende:

[..]

Wat denkt jij dat die persoon met dat, volgens jou, kutbaantje doet op die school? :') Als je werkelijk op het punt komt waar de info te krijgen is ben je de benaming "kutbaantje voor een paar euro" al een stuk voorbij ;) , je krijgt de info echt van niet de schoolschoonmaakster. :+
2mdnp0l.jpg.gif

Trovey, omdat administratief werk op een middelbare school absoluut als hoogstaand geldt. _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_90615657
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:04 schreef Kluupkluup het volgende:
Hèhè, er beginnen eindelijk mensen wantrouwig te worden.
pi_90615662
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:04 schreef NotYou het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Trovey, omdat administratief werk op een middelbare school absoluut als hoogstaand geldt. _O_
Probeer het maar eens zou ik zeggen...het zal je vies tegenvallen. :*
Optimist tot in de kist
  donderdag 30 december 2010 @ 04:06:17 #62
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90615663
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:05 schreef Mercer het volgende:

[..]

Hèhè, er beginnen eindelijk mensen wantrouwig te worden.
Ik was al achterdochtig maar ik moest even reageren op dat Telegraaf stukje.
C'est la vie
pi_90615665
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:05 schreef trovey het volgende:

[..]

Probeer het maar eens zou ik zeggen...het zal je vies tegenvallen. :*
Nee, dank. Ik respecteer de meeste banen wel. Kutbaantje wil ik het niet noemen... Maar echt universitair denkniveau is er niet voor nodig, toch?
pi_90615672
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:02 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik snap dat jij je aangesproken voelt, maar het doet weinig af aan het feit dat je iig niet de intelligentste mensen uit deze samenleving zult treffen, wanneer je telefonisch zo'n onbenullige vraag stelt aan iemand die op een fucking middelbare school werkzaam is.
pi_90615682
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:07 schreef Rock-N-Rolla het volgende:

[..]

Nee, dank. Ik respecteer de meeste banen wel. Kutbaantje wil ik het niet noemen... Maar echt universitair denkniveau is er niet voor nodig, toch?
Ligt er maar aan welke administratieve functie je ambieert, niet iedereen op de administratie is een receptioniste of typiste. ;) Er is meer te doen dan telefoontjes aannemen en schoolonderzoeken uitwerken maar daar zou je pas achter komen als je er werkt. ;) Administratie van een school is het hart van de school waar alles samenkomt wat een school doet werken. Helaas realiseren zich maar weinig mensen dat....jij bent een voorbeeld daarvan. :+
Welterusten :* , ik ga eens :z
Optimist tot in de kist
pi_90615700
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:13 schreef trovey het volgende:

[..]

Ligt er maar aan welke administratieve functie je ambieert, niet iedereen op de administratie is een receptioniste of typiste. ;) Er is meer te doen dan telefoontjes aannemen en schoolonderzoeken uitwerken maar daar zou je pas achter komen als je er werkt. ;) Administratie van een school is het hart van de school waar alles samenkomt wat een school doet werken. Helaas realiseren zich maar weinig mensen dat....jij bent een voorbeeld daarvan. :+
Welterusten :* , ik ga eens :z

Ik realiseer mij dat wel. Ik ben het dan echter nog steeds eens met MotorCitySoul zijn laatste post. Ik begrijp dat het meer is dan alleen koffie drinken, typen en beppen met je collega's... Het lijkt mij alleen niet dat daar een stel masterminds aan het werk zijn op die admin.

Welterusten :W :*
  donderdag 30 december 2010 @ 04:24:36 #67
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_90615712
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:35 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
@TS

Een zwaardere stem. Zoals bij de belastingtelefoon, zou dat werken bij dames?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_90615721
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Een zwaardere stem. Zoals bij de belastingtelefoon, zou dat werken bij dames?
Vast wel.
pi_90616823
Ga eerst maar eens uitleggen waarom je dit in godsnaam wil.
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')