abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90615633
Waarom wil je dat meisje haar achternaam hebben TS?
pi_90615637
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:54 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

Als je een hoogleraar belt is die kans er idd niet, maar zoals je weet spreken we iemand met een kutbaantje op een middelbare school, die voor een paar euro per uur werkt. Daarnaast zijn mensen nog wel eens geneigd om niet hun echte mening te geven, wanneer ze direct met de ander te maken hebben.

Wat denkt jij dat die persoon met dat, volgens jou, kutbaantje doet op die school? :') Als je werkelijk op het punt komt waar de info te krijgen is ben je de benaming "kutbaantje voor een paar euro" al een stuk voorbij ;) , je krijgt de info echt van niet de schoolschoonmaakster. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_90615641
Ik heb ook nog wel een telefoonscript voor je TS!

quote:
Goedemiddag, u spreekt met vieze Freddy van vereniging Martijn.. Nee niet de partij voor de naastenliefde, hoewel dit inderdaad wel een initiatief is geweest van enkele van onze bestuursleden. Vereniging Martijn is er voor mensen die zich seksueel aangetrokken voelen tot kinderen/jongeren en streeft ernaar hen een platform te bieden waar zij met lotgenoten in contact kunnen treden. Over in contact treden gesproken, ik was benieuwd naar de achternaam van een leerlinge ingeschreven op uw school.. ene Mariska uit klas 2F, zou u mij die wellicht kunnen verstrekken?
Werkt gegarandeerd! ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_90615647
TS IS 19!! Wat moet je met een kind van 12/13 jaar??
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_90615648
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:03 schreef NotYou het volgende:

[..]

Werkt gegarandeerd! ^O^
100% zekerheid :+
Optimist tot in de kist
pi_90615650
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:03 schreef NotYou het volgende:

[..]

Werkt gegarandeerd! ^O^
Haha, held! _O-
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
pi_90615652
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:04 schreef Kluupkluup het volgende:
Stalken. :P
Optimist tot in de kist
  donderdag 30 december 2010 @ 04:04:28 #58
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90615653
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:02 schreef Mercer het volgende:
Waarom wil je dat meisje haar achternaam hebben TS?
Inderdaad dat niemand dat heeft gevraagd. Want waarom kan TS het niet gewoon vragen aan die meid of zoeken via de social networks.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_90615654
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:02 schreef trovey het volgende:

[..]

Wat denkt jij dat die persoon met dat, volgens jou, kutbaantje doet op die school? :') Als je werkelijk op het punt komt waar de info te krijgen is ben je de benaming "kutbaantje voor een paar euro" al een stuk voorbij ;) , je krijgt de info echt van niet de schoolschoonmaakster. :+
2mdnp0l.jpg.gif

Trovey, omdat administratief werk op een middelbare school absoluut als hoogstaand geldt. _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_90615657
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:04 schreef Kluupkluup het volgende:
Hèhè, er beginnen eindelijk mensen wantrouwig te worden.
pi_90615662
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:04 schreef NotYou het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Trovey, omdat administratief werk op een middelbare school absoluut als hoogstaand geldt. _O_
Probeer het maar eens zou ik zeggen...het zal je vies tegenvallen. :*
Optimist tot in de kist
  donderdag 30 december 2010 @ 04:06:17 #62
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90615663
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:05 schreef Mercer het volgende:

[..]

Hèhè, er beginnen eindelijk mensen wantrouwig te worden.
Ik was al achterdochtig maar ik moest even reageren op dat Telegraaf stukje.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_90615665
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:05 schreef trovey het volgende:

[..]

Probeer het maar eens zou ik zeggen...het zal je vies tegenvallen. :*
Nee, dank. Ik respecteer de meeste banen wel. Kutbaantje wil ik het niet noemen... Maar echt universitair denkniveau is er niet voor nodig, toch?
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
pi_90615672
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:02 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik snap dat jij je aangesproken voelt, maar het doet weinig af aan het feit dat je iig niet de intelligentste mensen uit deze samenleving zult treffen, wanneer je telefonisch zo'n onbenullige vraag stelt aan iemand die op een fucking middelbare school werkzaam is.
pi_90615682
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:07 schreef Rock-N-Rolla het volgende:

[..]

Nee, dank. Ik respecteer de meeste banen wel. Kutbaantje wil ik het niet noemen... Maar echt universitair denkniveau is er niet voor nodig, toch?
Ligt er maar aan welke administratieve functie je ambieert, niet iedereen op de administratie is een receptioniste of typiste. ;) Er is meer te doen dan telefoontjes aannemen en schoolonderzoeken uitwerken maar daar zou je pas achter komen als je er werkt. ;) Administratie van een school is het hart van de school waar alles samenkomt wat een school doet werken. Helaas realiseren zich maar weinig mensen dat....jij bent een voorbeeld daarvan. :+
Welterusten :* , ik ga eens :z
Optimist tot in de kist
pi_90615700
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:13 schreef trovey het volgende:

[..]

Ligt er maar aan welke administratieve functie je ambieert, niet iedereen op de administratie is een receptioniste of typiste. ;) Er is meer te doen dan telefoontjes aannemen en schoolonderzoeken uitwerken maar daar zou je pas achter komen als je er werkt. ;) Administratie van een school is het hart van de school waar alles samenkomt wat een school doet werken. Helaas realiseren zich maar weinig mensen dat....jij bent een voorbeeld daarvan. :+
Welterusten :* , ik ga eens :z

Ik realiseer mij dat wel. Ik ben het dan echter nog steeds eens met MotorCitySoul zijn laatste post. Ik begrijp dat het meer is dan alleen koffie drinken, typen en beppen met je collega's... Het lijkt mij alleen niet dat daar een stel masterminds aan het werk zijn op die admin.

Welterusten :W :*
  donderdag 30 december 2010 @ 04:24:36 #67
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_90615712
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:35 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
@TS

Gewoon proberen. Ik hoop dat je een beetje een vrolijke, zwaardere stem hebt? Met een jongetjes- stem kom je natuurlijk ook nergens.
Een zwaardere stem. Zoals bij de belastingtelefoon, zou dat werken bij dames?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_90615721
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Een zwaardere stem. Zoals bij de belastingtelefoon, zou dat werken bij dames?
Vast wel.
  donderdag 30 december 2010 @ 08:56:08 #69
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_90616823
Ga eerst maar eens uitleggen waarom je dit in godsnaam wil.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')