Wat denkt jij dat die persoon met dat, volgens jou, kutbaantje doet op die school?quote:Op donderdag 30 december 2010 03:54 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Als je een hoogleraar belt is die kans er idd niet, maar zoals je weet spreken we iemand met een kutbaantje op een middelbare school, die voor een paar euro per uur werkt. Daarnaast zijn mensen nog wel eens geneigd om niet hun echte mening te geven, wanneer ze direct met de ander te maken hebben.
Werkt gegarandeerd!quote:Goedemiddag, u spreekt met vieze Freddy van vereniging Martijn.. Nee niet de partij voor de naastenliefde, hoewel dit inderdaad wel een initiatief is geweest van enkele van onze bestuursleden. Vereniging Martijn is er voor mensen die zich seksueel aangetrokken voelen tot kinderen/jongeren en streeft ernaar hen een platform te bieden waar zij met lotgenoten in contact kunnen treden. Over in contact treden gesproken, ik was benieuwd naar de achternaam van een leerlinge ingeschreven op uw school.. ene Mariska uit klas 2F, zou u mij die wellicht kunnen verstrekken?
100% zekerheidquote:Op donderdag 30 december 2010 04:03 schreef NotYou het volgende:
Ik heb ook nog wel een telefoonscript voor je TS!
[..]
Werkt gegarandeerd!
Haha, held!quote:Op donderdag 30 december 2010 04:03 schreef NotYou het volgende:
Ik heb ook nog wel een telefoonscript voor je TS!
[..]
Werkt gegarandeerd!
Stalken.quote:Op donderdag 30 december 2010 04:04 schreef Kluupkluup het volgende:
TS IS 19!! Wat moet je met een kind van 12/13 jaar??
Inderdaad dat niemand dat heeft gevraagd. Want waarom kan TS het niet gewoon vragen aan die meid of zoeken via de social networks.quote:Op donderdag 30 december 2010 04:02 schreef Mercer het volgende:
Waarom wil je dat meisje haar achternaam hebben TS?
quote:Op donderdag 30 december 2010 04:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat denkt jij dat die persoon met dat, volgens jou, kutbaantje doet op die school?Als je werkelijk op het punt komt waar de info te krijgen is ben je de benaming "kutbaantje voor een paar euro" al een stuk voorbij
, je krijgt de info echt van niet de schoolschoonmaakster.
Hèhè, er beginnen eindelijk mensen wantrouwig te worden.quote:Op donderdag 30 december 2010 04:04 schreef Kluupkluup het volgende:
TS IS 19!! Wat moet je met een kind van 12/13 jaar??
Probeer het maar eens zou ik zeggen...het zal je vies tegenvallen.quote:Op donderdag 30 december 2010 04:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trovey, omdat administratief werk op een middelbare school absoluut als hoogstaand geldt.
Ik was al achterdochtig maar ik moest even reageren op dat Telegraaf stukje.quote:Op donderdag 30 december 2010 04:05 schreef Mercer het volgende:
[..]
Hèhè, er beginnen eindelijk mensen wantrouwig te worden.
Nee, dank. Ik respecteer de meeste banen wel. Kutbaantje wil ik het niet noemen... Maar echt universitair denkniveau is er niet voor nodig, toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 04:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Probeer het maar eens zou ik zeggen...het zal je vies tegenvallen.
Ik snap dat jij je aangesproken voelt, maar het doet weinig af aan het feit dat je iig niet de intelligentste mensen uit deze samenleving zult treffen, wanneer je telefonisch zo'n onbenullige vraag stelt aan iemand die op een fucking middelbare school werkzaam is.quote:Op donderdag 30 december 2010 04:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat denkt jij dat die persoon met dat, volgens jou, kutbaantje doet op die school?Als je werkelijk op het punt komt waar de info te krijgen is ben je de benaming "kutbaantje voor een paar euro" al een stuk voorbij
, je krijgt de info echt van niet de schoolschoonmaakster.
Ligt er maar aan welke administratieve functie je ambieert, niet iedereen op de administratie is een receptioniste of typiste.quote:Op donderdag 30 december 2010 04:07 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Nee, dank. Ik respecteer de meeste banen wel. Kutbaantje wil ik het niet noemen... Maar echt universitair denkniveau is er niet voor nodig, toch?
Ik realiseer mij dat wel. Ik ben het dan echter nog steeds eens met MotorCitySoul zijn laatste post. Ik begrijp dat het meer is dan alleen koffie drinken, typen en beppen met je collega's... Het lijkt mij alleen niet dat daar een stel masterminds aan het werk zijn op die admin.quote:Op donderdag 30 december 2010 04:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Ligt er maar aan welke administratieve functie je ambieert, niet iedereen op de administratie is een receptioniste of typiste.Er is meer te doen dan telefoontjes aannemen en schoolonderzoeken uitwerken maar daar zou je pas achter komen als je er werkt.
Administratie van een school is het hart van de school waar alles samenkomt wat een school doet werken. Helaas realiseren zich maar weinig mensen dat....jij bent een voorbeeld daarvan.
![]()
Welterusten, ik ga eens
Een zwaardere stem. Zoals bij de belastingtelefoon, zou dat werken bij dames?quote:Op donderdag 30 december 2010 03:35 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
@TS
Gewoon proberen. Ik hoop dat je een beetje een vrolijke, zwaardere stem hebt? Met een jongetjes- stem kom je natuurlijk ook nergens.
Vast wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 04:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een zwaardere stem. Zoals bij de belastingtelefoon, zou dat werken bij dames?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |