Festivalsquote:Op donderdag 30 december 2010 00:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Na SR gaat het 's nachts opeens steeds over R&P of over festivals
Dan ga je op zoek naar een ander, heb leuke msn gesprekken en wie weet...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, maar die echte klik was er dus niet![]()
quote:[..]
dat had ik mn allereerste date ook aan...werd niks
ik dik het wel een beetje aan natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 00:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Gast, serieus, té wanhopig!
Stel dat een meid je eens een knuffel geeft, wat dan? Ga je janken of kom je spontaan klaar?
... ik wil je niet beledigen, echt niet, maar mijn God zeg, geef jezelf eens een gigántische schop onder je kont en ga iets dóén! Ofwel iets waar je sterke punten liggen, ofwel op zoek naar een goeie psycholoog (en da's geen grapje) om je te helpen dat minderwaardigheidscomplex te verkleinen...
Ik ben hier 's nachts niet zo vaak, en ook vandaag zal dat niet het geval zijn, want na een paar vrije dagen ga ik morgen weer aan het werk.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heej sirolf, ach ja is toch al heel de week
. Ik hoop dat het snel minder wordt
.
De ene is de andere niet...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dik het wel een beetje aan natuurlijk
een psycholoog...nee, sorry, geen goede ervaringen mee....
ja, we weten nu wel dat je naar rock werchter wilt en dat je baas daarvoor de kaartjes moet betalenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Festivals, ik wil naar rockwerchter
. Hoop dat dat via mijn werk kan, want die kaartjes zijn fucking duur en mijn baas is sposor
(jupiler).
nja, de afgelopen 4-5 (weet al niet eens meer hoeveel) konden niet zoveel met me.....maar misschien heb je wel gelijk......t moet toch ergens vandaan komenquote:
dago en mexi sitting in a tree....quote:
ja werken hoort er ook bijquote:Op donderdag 30 december 2010 00:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben hier 's nachts niet zo vaak, en ook vandaag zal dat niet het geval zijn, want na een paar vrije dagen ga ik morgen weer aan het werk.
Ik vind het wel geinig, misschien leer ik nog eens watquote:Op donderdag 30 december 2010 00:07 schreef Jannekje7 het volgende:
@ t gezeur over datingpraat: kunnen jullie zelf verandering in brengen natuurlijk. En anders niet fiepen
ABInbev bedoel je?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Festivals, ik wil naar rockwerchter
. Hoop dat dat via mijn werk kan, want die kaartjes zijn fucking duur en mijn baas is sposor
(jupiler).
Nou ja betalen hoeft ie niet van mijquote:Op donderdag 30 december 2010 00:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, we weten nu wel dat je naar rock werchter wilt en dat je baas daarvoor de kaartjes moet betalen
daarmee agreer ik!quote:
dat kan op je 16e toch ook al?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
t is voor mij een beetje jammer dat ik pas 16 ben, maar anders had ik volgens mij allang aan de vrouw gezeten
Wat heeft je leeftijd ermee te maken?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
t is voor mij een beetje jammer dat ik pas 16 ben, maar anders had ik volgens mij allang aan de vrouw gezeten
DIE RUSTquote:Op donderdag 30 december 2010 00:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is een hele verandering he, als ze weg is.
Dat zeg ik ook altijd tegen mezelf.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
Boodschappen doe je sowieso bij de AHquote:Op donderdag 30 december 2010 00:09 schreef heloef het volgende:
Heeft iemand die reclame van de Plus gezien? Ik dacht we met die Frisia reclames de slechtste commercials haddem gehad. Wat is dat dramatisch slecht en nep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |