Neem contact op met een rijschool en doe een voorstel over hoeveel lessen p/maand je wil.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:24 schreef RacerDKB het volgende:
Hm ik heb geen tijd voor een 10-daagse opleiding, maar wil er ook niet 6 maanden over doen.
Waarom zijn er amper rijscholen met 1 of 2-maand opleidingen?
2 maanden zou wel moeten lukken, 3 lessen per week o.i.d.
Nee, die 260 euro voor een examen is lekker normaal. 40 euro voor je lesauto enzo, snap ik, 60 euro voor die kerel, prima. Waar gaat de overige 160 euro heen?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:18 schreef caffeinjunk het volgende:
Morgen een TTT ben van mezelf een zeer zenuwachtig persoon dus vandaar dat ik ervoor heb gekozen om een oefentoets te doen zodat ik alvast wat kan wennen. Maar goed ik vind het erg krom dat de uitslag bij eventuele herexamens niet meer geldig is...
dat is toch aan jezelf? als jij 4x per week 2 lessen achter elkaar neemt ben je met een maand klaarquote:Op maandag 24 januari 2011 17:24 schreef RacerDKB het volgende:
Hm ik heb geen tijd voor een 10-daagse opleiding, maar wil er ook niet 6 maanden over doen.
Waarom zijn er amper rijscholen met 1 of 2-maand opleidingen?
2 maanden zou wel moeten lukken, 3 lessen per week o.i.d.
Ik wou dat dat bij mij konquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb 'm in 2 maand gehaald, 4 uur per week. Ik vind het een aanrader, anderen haten het..
De NatteBever is momenteel aan het afrijdenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:02 schreef NatteBever het volgende:
Ik mag om 2 uur afrijden (Arnhem), ben benieuwd
bij mij ging dat vrij snel, is je browser niet gecrashed?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:39 schreef ThaRickah het volgende:
Ik probeer mijn rijschool te machtigen voor praktijkexamen, iemand enig idee waarom dat ding al een uur op Uw opdracht wordt nog verwerkt.
Even geduld a.u.b staat...![]()
Ligt het nou aan mij of ben ik nu enorm dom...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:26 schreef karton het volgende:
[..]
De NatteBever is momenteel aan het afrijden
Met jou is niks mis, zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:48 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of ben ik nu enorm dom...
ik had om 14:00 tussentijdse toets in Arnhem, ik moest bij tafel 9 zijn. Heb je het gehaald?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:02 schreef NatteBever het volgende:
Ik mag om 2 uur afrijden (Arnhem), ben benieuwd
Ik zou echt gaan lachen als die examinator ook op de rem ging staan net als in die reclamequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef Made-In-Holland het volgende:
Damn, geslaagdExaminator was vrij relaxt, tijdens het rijden ff gepraat over school, hobby's dat soort dingen. Op een gegeven moment een parkeeropdracht moeten doen die 3 keer de mist inging
daarna op een rijstrook voor rechtsaf voorsorteren en dan vrolijk rechtdoor rijden
de zon scheen ook wel heel fijn recht in mijn gezicht. Morgen maar ff naar de gemeente
Toen ik examen deed ooit in een grijs verleden, toen spiegelde ik mezelf voor dat zowel de instructeur als de examinator passagiers waren die mij vertelden waar ik heen moest (als in kaartlezers).quote:Op maandag 24 januari 2011 21:18 schreef caffeinjunk het volgende:
Morgen een TTT ben van mezelf een zeer zenuwachtig persoon dus vandaar dat ik ervoor heb gekozen om een oefentoets te doen zodat ik alvast wat kan wennen. Maar goed ik vind het erg krom dat de uitslag bij eventuele herexamens niet meer geldig is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |