abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91814916
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:24 schreef RacerDKB het volgende:
Hm ik heb geen tijd voor een 10-daagse opleiding, maar wil er ook niet 6 maanden over doen.

Waarom zijn er amper rijscholen met 1 of 2-maand opleidingen?

2 maanden zou wel moeten lukken, 3 lessen per week o.i.d.
Neem contact op met een rijschool en doe een voorstel over hoeveel lessen p/maand je wil.
Als je goede afspraken maakt valt er vast wel iets te regelen.
pi_91819784
Morgen een TTT ben van mezelf een zeer zenuwachtig persoon dus vandaar dat ik ervoor heb gekozen om een oefentoets te doen zodat ik alvast wat kan wennen. Maar goed ik vind het erg krom dat de uitslag bij eventuele herexamens niet meer geldig is...
Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
-je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
pi_91824770
dat is zeker krom.
prijs/kwaliteit is dan ver te zoeken.

maarja, ik ben net afgebeld voor mij rijles; instructeur ziek. :(
''ladies and gentlemen, we've got him''
  maandag 24 januari 2011 @ 22:31:02 #279
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_91824995
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:18 schreef caffeinjunk het volgende:
Morgen een TTT ben van mezelf een zeer zenuwachtig persoon dus vandaar dat ik ervoor heb gekozen om een oefentoets te doen zodat ik alvast wat kan wennen. Maar goed ik vind het erg krom dat de uitslag bij eventuele herexamens niet meer geldig is...
Nee, die 260 euro voor een examen is lekker normaal. 40 euro voor je lesauto enzo, snap ik, 60 euro voor die kerel, prima. Waar gaat de overige 160 euro heen? :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_91825319
tijd van examinator en instructeur, gebruik lesauto en dan nog cbr en papier rompslomp waarschijnlijk
pi_91839911
Ik mag om 2 uur afrijden (Arnhem), ben benieuwd :)
[P]otverdorie
pi_91841000
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:24 schreef RacerDKB het volgende:
Hm ik heb geen tijd voor een 10-daagse opleiding, maar wil er ook niet 6 maanden over doen.

Waarom zijn er amper rijscholen met 1 of 2-maand opleidingen?

2 maanden zou wel moeten lukken, 3 lessen per week o.i.d.
dat is toch aan jezelf? als jij 4x per week 2 lessen achter elkaar neemt ben je met een maand klaar
pi_91841104
Heb 'm in 2 maand gehaald, 4 uur per week. Ik vind het een aanrader, anderen haten het..
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:03:10 #284
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_91842117
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb 'm in 2 maand gehaald, 4 uur per week. Ik vind het een aanrader, anderen haten het..
Ik wou dat dat bij mij kon :(. Ik ben nu al bijna 4 maand bezig
pi_91845265
Ik probeer mijn rijschool te machtigen voor praktijkexamen, iemand enig idee waarom dat ding al een uur op Uw opdracht wordt nog verwerkt.
Even geduld a.u.b staat... |:(
pi_91847563
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:02 schreef NatteBever het volgende:
De NatteBever is momenteel aan het afrijden :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 13:39 schreef ThaRickah het volgende:
Ik probeer mijn rijschool te machtigen voor praktijkexamen, iemand enig idee waarom dat ding al een uur op Uw opdracht wordt nog verwerkt.
Even geduld a.u.b staat... |:(
bij mij ging dat vrij snel, is je browser niet gecrashed?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:48:23 #287
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_91848531
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:26 schreef karton het volgende:

[..]

De NatteBever is momenteel aan het afrijden :')

Ligt het nou aan mij of ben ik nu enorm dom... :P
pi_91849875
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:48 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Ligt het nou aan mij of ben ik nu enorm dom... :P
Met jou is niks mis, zal wel aan mij liggen.
Moest lachen toen ik zijn gebruikersnaam zag :') ..en toen ik dat postte was NatteBever aan het afrijden. B-)
pi_91853240
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:02 schreef NatteBever het volgende:
ik had om 14:00 tussentijdse toets in Arnhem, ik moest bij tafel 9 zijn. Heb je het gehaald?
Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
-je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
  dinsdag 25 januari 2011 @ 19:53:42 #290
302818 Made-In-Holland
Concurrent van China
pi_91862633
Damn, geslaagd :D Examinator was vrij relaxt, tijdens het rijden ff gepraat over school, hobby's dat soort dingen. Op een gegeven moment een parkeeropdracht moeten doen die 3 keer de mist inging :') daarna op een rijstrook voor rechtsaf voorsorteren en dan vrolijk rechtdoor rijden :') de zon scheen ook wel heel fijn recht in mijn gezicht. Morgen maar ff naar de gemeente :)
Dienstregelingen dient te allen tijde conform de trein te rijden.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:07:27 #291
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_91867018
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef Made-In-Holland het volgende:
Damn, geslaagd :D Examinator was vrij relaxt, tijdens het rijden ff gepraat over school, hobby's dat soort dingen. Op een gegeven moment een parkeeropdracht moeten doen die 3 keer de mist inging :') daarna op een rijstrook voor rechtsaf voorsorteren en dan vrolijk rechtdoor rijden :') de zon scheen ook wel heel fijn recht in mijn gezicht. Morgen maar ff naar de gemeente :)
Ik zou echt gaan lachen als die examinator ook op de rem ging staan net als in die reclame :')

Gefeliciteerd ! :D
pi_91877343
Vraagje, iemand ervaring met spoedrijlessen?

Ik wil namelijk mijn auto z.s.m. halen, omdat ik daarna ook nog een hele reeks c - c1- c1e - ce - ccv-b - moet/mag gaan doen :)

En met ervaring bedoel ik: snelheid (aantal rijlessen per week, en leersnelheid), kosten ±, Theorie (omdat je deze geloof ik van te voren al moet hebben.) enz.

Alvast bedankt:)

En ik hou jullie op de hoogte over mijn rijles/rijbewijs ervaring:)

(Wordt btw pas 12 april 18, dus doe maar rustig aan :) )
Deze post staat vol fouten, so the fuck?
pi_91879184
Hoi allemaal, mijn eerste reactie op dit forum nadat ik het al enige tijd volg!

Ben maandagochtend dan eindelijk geslaagd voor mn praktijk, kon wel 3 gaten in de lucht springen haha zo blij was ik ! Dit was de derde keer dat ik het mocht proberen, eerste keer ben ik gezakt voor te hard rijden en tweede keer voor inconsequent kijkgedrag en het "niet hebben van een plan". Ook al moet ik opmerken dat ik erg twijfel aan de motivatie om kandidaten te laten zakken soms, vooral mijn eerste keer was nagenoeg vlekkeloos behalve een stukje van een kilometer ongeveer 10 kilometer te hard rijden.

Maargoed, maandag toch maar weer naar het CBR gegaan (regio Amersfoort). Zat zoals gebruikelijk een wat oudere brildragende chagrijnige man :P. Vroeg me een aantal dingetjes, en hij stelde me ook aardig op mijn gemak. Ik moet opmerken dat ik het weekend ervoor keihard naar de klote ben gegaan, dus hij vroeg ook al of ik een zwaar weekend had gehad haha :D heb het maar op een verkoudheidje gehouden. Ritje ging heel lekker, kreeg zelfs een aantal complimenten over mijn keurige rijstijl en mijn inzicht! Eigenlijk wist ik al toen we weer terugkwamen dat ik geslaagd was, maar het blijft natuurlijk altijd spannend wanneer je weer aan dat tafeltje moet komen zitten :P
Hij keek me ff aan, knipoogde en zij glimlachend dat ik geslaagd was :D Echt een heerlijk gevoel moet ik zeggen, gelijk nog naar het gemeentehuis geweest en em aangevraagd. Autotje staat al voor de deur, wordt een erg leuke week volgende week ! :D

Wil iedereen die binnenkort nog examen moet doen veel succes wensen, en blijf volhouden ookal haal je het niet in een of twee keer. Wil helemaal niet zeggen dat je niet kan rijden namelijk!
pi_91882302
Gefeliciteerd SBM *O*
Mooi verhaal!
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:48:54 #295
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_91885783
Leuk verhaal! ¡

Gefeliciteerd :)
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:53:52 #296
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_91887959
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:18 schreef caffeinjunk het volgende:
Toen ik examen deed ooit in een grijs verleden, toen spiegelde ik mezelf voor dat zowel de instructeur als de examinator passagiers waren die mij vertelden waar ik heen moest (als in kaartlezers).

En zenuwachtig/spanning is logisch, maar je moet vooral niet krampachtig worden in de auto. Gewoon lekker rijden, goed om je heen kijken, babbeltje maken, vragen of de instructeur de examinator bezig kan houden met ouwehoeren, want dat scheelt ook.

Toen ik examen deed kwam de examinator erachter dat we al 45 minuten aan het rijden waren en hij zei letterlijk: jezus incluis een :') en we gingen terug en ondertussen riep ie dat ik geslaagd was.

Slaap goed, eet goed, pis en poep je leeg en ga examen doen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:55:40 #297
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_91888031
En vertel niet 1000 mensen dat je examen doet, want de teleurstelling bij zakken is bij omstanders groter dan bij jezelf. En zakken is een bummer, maar de 2e keer zal het je reet roesten en rij je alsof je al jaren je rijbewijs hebt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_91892702
Dank nog voor de reacties over de TTT. Denk dat ik die maar oversla. Ben nu op zoek naar een rijschool in Almere. Ik let dan vooral op het slagingspercentage op de site van het CBR. Waar zou ik nog meer op kunnen letten? Het valt me op dat prijzen over het algemeen niet veel van elkaar verschillen. Ik had al een rijschool gevonden maar die kan maximaal twee keer per week :(.
pi_91895200
2 x per week lessen lijkt me ook meer dan genoeg ? tenzij je hem megasnel wilt halen natuurlijk, maar anders zit je toch ook al aan 4 uur per week dus 16 uur per maand.. dus in 3 maanden kan je sowieso afrijden. (of heb je lessen van 1 uur per keer?).
Veel lessen in de week vind ik persoonlijk alleen maar vervelend, je krijgt teveel informatie en je hebt op een gegeven moment ook helemaal niet meer in de gaten waarom je nou precies de dingen doet zoals het zou moeten.
pi_91908088
dat is ook zeker waar. 2x per week 1,5 uur vind ik ideaal.
''ladies and gentlemen, we've got him''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')