je weet het verschil tussen links en rechts niet, of begrijp ik je verkeerd?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:56 schreef loecje het volgende:
maar dan moet ik telkens naar het stuur kijken, ook niet echt veilig;)
misschien valt het wel mee, als ik er eenmaal mee bezig ben.
oosterpoort hoor ik hele verschillende reacties over. sommigen vind het geweldig een anderen rennen er gillend weg. ligt dat aan de instructeur ofzo?
Rijopleiding in Stappen (RIS) leek me wel wat. dan heb je meerdere tussentijdse toetsen wat de druk er ook afhaalt en daarna examengarantie.
maar die in Groningen is Autorijschool NOVA Groningen en daar lees ik dan weer enkel negatieve dingen over op internet.
Natuurlijk ligt dat aan de instructeur, bij elke rijschool heb je leuke en minder leuke instructeurs, dat hou je altijd. RIS weet ik niets over, NOVA ook niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:56 schreef loecje het volgende:
oosterpoort hoor ik hele verschillende reacties over. sommigen vind het geweldig een anderen rennen er gillend weg. ligt dat aan de instructeur ofzo?
Rijopleiding in Stappen (RIS) leek me wel wat. dan heb je meerdere tussentijdse toetsen wat de druk er ook afhaalt en daarna examengarantie.
maar die in Groningen is Autorijschool NOVA Groningen en daar lees ik dan weer enkel negatieve dingen over op internet.
Doe anders een ring of horloge om de rechter -of linkerhand, je ziet dan meteen wat het is. Ik raak soms ook nog in de war wat links en rechts isquote:Op maandag 24 januari 2011 11:56 schreef loecje het volgende:
ik haal inderdaad links en rechts door elkaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:21 schreef Mankatans het volgende:
[quote]Op maandag 24 januari 2011 13:00 schreef karton het volgende:
[..]
je weet het verschil tussen links en rechts niet, of begrijp ik je verkeerd?
Maar in de auto is het toch wel logisch? Je kan alleen op kruisingen rechts ipv links:Pquote:Op maandag 24 januari 2011 14:07 schreef loecje het volgende:
ik heb geen idee welke rijscholen goed zijn hier in Groningen. iedereen in mijn vriendenkring heeft afgereden in zwolle.
[..]
ik haal inderdaad links en rechts door elkaar.
als jij tegen mij zegt ga hier links kan het best zijn dat ik rechts afsla omdat op dat moment voor mijn gevoel dat links is.
zit een hele theorie achter hoe dat komt maar daarmee zal ik je niet vermoeien. het is in ieder geval een veel voorkomend "probleem" bij dyslexie/automatiseringsproblemen.
horloge of ring vind ik wel een goed idee.
je theorie certificaat is volgens mij volgens mij 1 jaar geldig, ongeacht hoevaak je praktijk examen doet.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef das_phantom het volgende:
Als je vrijstellingen behaalt met een TTT, hoe lang blijven deze dan geldig? Als je je eerste examen niet haalt, blijft de vrijstelling dan staan?
TTT is tussentijdse toets niet theoriequote:Op maandag 24 januari 2011 14:10 schreef karton het volgende:
[..]
je theorie certificaat is volgens mij volgens mij 1 jaar geldig, ongeacht hoevaak je praktijk examen doet.
Doe een ring om, die begint met een r net zoals 'rechts'. moet je em daarna wel om je rechter duim doen natuurlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 14:07 schreef loecje het volgende:
ik heb geen idee welke rijscholen goed zijn hier in Groningen. vandaar mijn vraag hier. iedereen in mijn vriendenkring heeft afgereden in zwolle. en mensen waarmee in groningen omga hebben bij ouders al afgereden.
[..]
ik haal inderdaad links en rechts door elkaar.
als jij tegen mij zegt ga hier links kan het best zijn dat ik rechts afsla omdat op dat moment voor mijn gevoel dat links is.
zit een hele theorie achter hoe dat komt maar daarmee zal ik je niet vermoeien. het is in ieder geval een veel voorkomend "probleem" bij dyslexie/automatiseringsproblemen.
horloge of ring vind ik wel een goed idee.
oh ja.. kloptquote:Op maandag 24 januari 2011 14:11 schreef loecje het volgende:
[..]
TTT is tussentijdse toets niet theorie
Dat weet ik wel zeker!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:27 schreef MonkeyBack het volgende:
volgens mij zijn de vrijstellingen alleen je eerste examen geldig.
Collega van mij heeft haar TTT gehaald maar is gezakt voor het examen, vervallen je vrijstellingen ook nog eensquote:Op maandag 24 januari 2011 14:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
TTT heeft mij vooral zekerheid gegeven. Ik ging uit van het motto: als je de TTT haalt, haal je het examen ook. Bleek in mijn geval nog helemaal waar ook
De bedoeling van een TTT is o.a. toch om eventuele zenuwen weg te nemen?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:20 schreef MonkeyBack het volgende:
Ik heb juist mijn TTT niet gedaan, omdát ik altijd heel zenuwachtig ben. Ik had geen zin om die zenuwen twee keer te hebben en ging er al vanuit dat ik sowieso het niet zou halen, ook een TTT niet, dus dan heb je er alsnog niks aan.
Ben zelf in één keer geslaagd (wel veel lesuren; 55 ongeveer), moest als verrichting ergens keren. Mocht zelf weten hoe, wat en waar in die straat die de examinator aanwees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |