abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2011 @ 09:39:31 #201
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90782288
Onze boxspring is gelukkig hoog genoeg. En ik vind het heerlijk, zo'n hoog bed!

F_R, ikzelf doe geen zwangerschapsgym, maar in Veldhoven ga ik vanaf 25 wk yoga doen.
Is gewoon bij iemand thuis geloof ik, uurtje en dan theeleuten, als je wilt kan ik je PM-en met gegevens.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_90782446
Ik vond het he-le-maal niets, dat bed zo hoog :')
Een goeie boxspring zeg ik geen nee tegen :P O+ maar mijn bed op kratten/klossen was geen succes :X ik vond het doodeng en heb er voor de bevalling maar 2 dagen in geslapen, daarna zijn lief en ik op een matras in de woonkamer gaan liggen. Na de bevalling had ik bij het in en uit bed stappen zoveel pijn aan de hechtingen dat ik best wat tranen gelaten heb om dat %$$@-bed :')

De kraam riep toen gelijk van och meis toch, haal lekker naar beneden dat bed! En dat terwijl zij echt een lange vrouw is, toch een ruime 1.85 schat ik zo. Superlief O+

Hoe het dit jaar gaat moeten we nog even afwachten. Het bed gaat sowieso omhoog, of ik er ook in ga liggen valt nog te bezien :+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 januari 2011 @ 09:57:12 #203
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90782604
;( :{ :r

ik ga zo de huisarts maar eens bellen, weer zelfde verhaal als gister. Denk een darmprobleem... krijg zo'n nare golf door mijn lichaam, tintelingen, en dan enorme darmkrampen en aandrang...en dan val ik dus steeds bijna flauw, trek wit weg, klam, zweterig etc etc...
baahhhh dit is echt niet leuk en doodvermoeiend!

wederom ego-post... sorry...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 3 januari 2011 @ 10:09:21 #204
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90782808
Kan me voorstellen dat je nu even niet aan andere dingen denkt als je je zo megaberoerd voelt B-J! Hopelijk heeft de huisarts iets voor je waardoor je snel wat opknapt, want zo is het waardeloos. Sterkte meis!
pi_90782937
Wanneer hebben jullie aan je baas doorgegeven dat je zwanger bent? Ik ben nu 11 weken dus wil het op zich wel gaan vertellen. Ook in verband met bescherming tegen ontslag gezien de slechte vooruitzichten dit jaar..
pi_90784406
AH BJ toch hup bellen die HA en hopelijk kan hij je helpen

@takkembah als je wilt heb ik graag de gegevens

Hier werken mijn medicijnen ook niet meer echt ik hou ze niet binnen. Ik ga vrijdag vragen of ik oraal ik kan nemen
pi_90785036
Hoe houd je het vol, ferrari_rood? Het klinkt veel te zwaar allemaal. Heb je er nog op een andere manier begeleiding bij om te voorkomen dat je helemaal gek wordt?

DML, ik denk ook veel aan jou. Wat zal ik blij zijn als we straks allemaal fijn in het kleine baby'tjestopic zitten met onze wolken van baby's die doorslapen en nooit huilen tenzij van de honger. :Y)

BJ, goed dat je even belt! Ik wilde er gister al iets over zeggen, maar je bent verstandig genoeg om zelf te bepalen waar de grens ligt. Dit duurt nu toch wel heel lang...
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 3 januari 2011 @ 11:32:29 #208
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90785085
Hoe voel jij je vandaag Claudia?
pi_90785235
Alweer best goed geslapen! En alweer het gevoel dat ik zoveel slaap in te halen heb dat er niet tegenop te slapen valt. :D Maar dat vind ik niet erg, want het is beter dan de wanhoop van niet kunnen slapen.

Morgen breekt 'de laatste week' aan en nu vind ik het conditioneel even niet grappig meer. Ik heb net met Ivan boekjes gelezen, heb hem in bad gedaan, lekker ingesmeerd met zalf en aangekleed en toen hij daarna begon te gillen omdat hij niet wilde slapen merkte ik dat dat gewoon net even te veel was. De laatste zin van 'ik ga slapen, ik ben moe' kon ik niet meer afmaken. :+ Volgens mij ben ik nog steeds aan het uithijgen, pfff.

Na de bevalling van Ivan voelde ik me meteen zoveel beter! Ongelooflijk hoe snel dat ging. Hopelijk gaat dat deze keer ook weer zo.
  maandag 3 januari 2011 @ 12:17:42 #210
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90786787
Ik meld me ook maar weer eens, ik heb schandalig uitgeslapen vandaag.
Het rommelt hier nog steeds af en toe, vaak harde buiken en menstruatiekrampjes, maar geen regelmaat of iets dergelijks.
Morgen bel ik mijn vk op of ik tussendoor mag komen om mijn bloeddruk te meten en urine te laten controleren. Ik vind het maar wat eng allemaal.
pi_90787005
Heel begrijpelijk, Sugarsnap. Dat lijkt me volstrekt logisch, zo'n extra controle.

Ik begin het heel spannend voor je te vinden! Volgens mij heb ik vannacht zelfs over je gedroomd, haha.
  maandag 3 januari 2011 @ 12:33:04 #212
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90787277
hahaha, we liggen dan ook wel heel dicht bij elkaar qua datum. In de lijst staat nog steeds 12 januari, maar dat is met de termijnecho opgeschoven naar 14 januari.
Ik vind het wel grappig om te horen hoe iedereen aan het speculeren is over de datum en of het een jongentje of meisje is. De een weet zeker dat ik het einde van de week niet haal, de ander zegt (weer) ruim overtijd, etc.
Ik had gisteren mijn moeder aan de telefoon en die zei dat ze eind van de week toch weer onze kant op moesten komen. Ze heeft het de vorige keer ook bij het juiste eind gehad. Ze meldde toen tussen neus en lippen door dat ze die dag naar mijn opa en oma gingen, maar ze verwachtte dat ze door moesten rijden naar Eindhoven. Mijn vriend belde ze toen ze op het punt stonden om te vertrekken naar o&o :o
  maandag 3 januari 2011 @ 12:55:03 #213
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90788030
thx dames; ik ben weer thuis na het HA-bezoek en deze kan momenteel even niets voor me doen. hij denkt dat het toch een hardnekkige buikgriep is, en icm de prille zwangerschap, kan hij ook niets voor de klachten geven...
dus gewoon uitzieken, tot donderdag afwachten, mocht het dan niet beter zijn, dan moet ik weerkomen. Bah, ik zie echt al tegen de ochtend aan...niet dat ik me de rest van de dag zo fantastisch voel, maar in de ochtend heb ik die enorme krampaanvallen en dat is gewoon echt zwaar K*T..
;(
en ik ga zo maar een poging doen om wat te slapen...
  maandag 3 januari 2011 @ 13:04:41 #214
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_90788428
Wat ontzettend rot Beessie :{ Heb je wel hulp de komende dagen? Beterschap!

Sugarsnap, ik kan me voorstellen dat je graag even extra alles laat nakijken.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_90788622
Balen BJ pas je wel op dat je niet uitdroogt? heb je ORS in huis?
  maandag 3 januari 2011 @ 13:14:18 #216
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90788773
Wat vervelend, BJ! Ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt.
  maandag 3 januari 2011 @ 13:34:59 #217
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90789725
Vanavond de termijnecho! Hij stond voor morgenavond in de agenda, maar dat was een fout. Gelukkig kwamen ze er zelf mee. Ben er wel blij mee, ik ben zo onrustig. Vanmorgen werd ik wakker en ik wist zeker, er zit geen leven meer in me. Ja, vreselijk om dat zo te tikken.
Het is een irrationele gedachte. Ben ook zo neerslachtig. Eerst maar die echo, dan kan ik door.
pi_90790605
Wat heerlijk voor je, Aventura! Vanavond wéét je het gewoon!

BJ, dat is geen nieuws waar je op zit te wachten. :*

Sugarsnap, in mijn directe omgeving wordt vrijwel niet gespeculeerd over de bevallingsdatum. Sterker nog, iedereen blijft maar benadrukken ervanuit te gaan dat de baby voorlopig nog niet komt. Daar word ik ook niet bepaald vrolijk van. :+ Ik weet heus dat de kans over het algemeen groot is dat je niet bevalt voor de uitgerekende datum, en ik kan me ook voorstellen dat mensen er nog minder rekening mee houden doordat Ivan laat was. Maarja, het kan nu natuurlijk wél gewoon gebeuren.

Mijn moeder was de afgelopen dagen zelfs telefonisch onbereikbaar. "Oh, ik was daar en daar en was mijn mobiel vergeten mee te nemen." Dat vind ik zo stom. Wat als ik nu was bevallen, dan was ze pas na een paar dagen haar tweede kleinkind komen bewonderen?
pi_90791254
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn moeder was de afgelopen dagen zelfs telefonisch onbereikbaar. "Oh, ik was daar en daar en was mijn mobiel vergeten mee te nemen." Dat vind ik zo stom. Wat als ik nu was bevallen, dan was ze pas na een paar dagen haar tweede kleinkind komen bewonderen?
Eigenlijk is het ook nooit goed he ;) Bellen of smsen ze om het half uur: Issie dr al? of ze wachten wel tot jij met nieuws komt (en dat komt soms over alsof het ze niets kan schelen). Er is altijd wat. Ik ken het :P

Zelf lig ik ook al weer in de lappenmand. 3 weken geleden tijdens een logeerbezoekje aan mijn vriendje en vriendinnetje kwam ik in het ziekenhuis terecht. En op nieuwjaarsdag heb ik er ook een uurtje gezeten. Dit keer voor gelukkig beter nieuws :P Een zware verkoudheid waar ik net op tijd bij was voor het een longontsteking zou worden. Antibiotica krijg je als zwangere niet zo maar, en aangezien ik het een paar weken geleden gehad heb wilde ze het dus al helemaal niet mee geven. Maar dat vind ik ook niet zo erg. Goed uitzieken luidt het oordeel. Dus zit ik op de eerste werkdag van 2011 al weer thuis :') Zal mijn baas leuk vinden. Mijn moeder belde al om te kijken of die mafkees van dr (haar woorden) was gaan werken. Maar nee, ik ben dus thuis :P

Dat verkouden zijn is kut maar ach... Die pijn op/in mijn borst vind ik erger. Daar wil ik vanaf :(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 3 januari 2011 @ 14:13:08 #220
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90791550
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
thx dames; ik ben weer thuis na het HA-bezoek en deze kan momenteel even niets voor me doen. hij denkt dat het toch een hardnekkige buikgriep is, en icm de prille zwangerschap, kan hij ook niets voor de klachten geven...
dus gewoon uitzieken, tot donderdag afwachten, mocht het dan niet beter zijn, dan moet ik weerkomen. Bah, ik zie echt al tegen de ochtend aan...niet dat ik me de rest van de dag zo fantastisch voel, maar in de ochtend heb ik die enorme krampaanvallen en dat is gewoon echt zwaar K*T..
;(
en ik ga zo maar een poging doen om wat te slapen...
Jeetje, dat het nog niet stopt, wat ***. Wellicht is rooibosthee een optie, dat brengt normaal je darmen tot rust, gebruik ik ook bij buikgriep, en dat helpt wel om te verzachten.
Het lijkt toch wel op het Noro-virus, wat betreft de klachten, dat heb ik goed een jaar geleden gehad, ook veel kramp en er goed een week last van gehad. Maar je doet er niets aan, dat is het vervelende.

Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat.
  maandag 3 januari 2011 @ 14:17:02 #221
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90791708
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef Aventura het volgende:
Vanavond de termijnecho! Hij stond voor morgenavond in de agenda, maar dat was een fout. Gelukkig kwamen ze er zelf mee. Ben er wel blij mee, ik ben zo onrustig. Vanmorgen werd ik wakker en ik wist zeker, er zit geen leven meer in me. Ja, vreselijk om dat zo te tikken.
Het is een irrationele gedachte. Ben ook zo neerslachtig. Eerst maar die echo, dan kan ik door.
Fijn dat het vnvnd al is, dan ben je in ieder geval van je onzekerheid af. Ik kan me indenken hoe je je voelt. ;)

Wij hebben vnvnd de geslachtbepalingsecho, wel pas om 21.00 uur. Ook spannend, maar dan op een andere manier, meer leuk spannend.
Mijn ukje maakt inmiddels een koprol en schroef, zo lijkt het soms, sinds twee dagen voel ik echt draaien en bloeb, blub, ploep, in mijn buik. Ipv wat zachte beweging en geschuif.
Het is fijn om de zekerheid van het voelen te hebben, maar dat zal vast voor alle zwangeren gelden.
  maandag 3 januari 2011 @ 14:40:53 #222
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90792742
Jemig meiden wat zijn jullie aan het kwakkelen :{ , hopelijk snel weer allemaal een stuk beter in orde! :*

En Aventura, wat een nare gedachte! Gelukkig mag je vanavond weer een kijkje nemen en wordt je dan gewoon helemaal gerustgesteld! :*

Het lijkt wel echo-dag vandaag! Hier vanavond de 3D-echo :s) . Leuk en tegelijkertijd ook nog wel een beetje spannend! Ziet alles er goed uit, is het niet stiekem toch een jongentje... dat soort dingen. We hebben de moeders meegevraagd alleen is mijn mams nu geveld door de griep, balen!! Ze ligt echt hondsberoerd in bed dus meegaan is echt geen optie. Arme schat (ik wel zelf natuurlijk ook niet ziek worden).

Sinds gisteren begint mijn maag trouwens te protesteren. Ik heb het idee dat de kleine er met beide handen tegenaan loopt te drukken :D. Bah, de hele dag boeren en oprispingen... :@
pi_90792816
Zaterdag hebben wij de 3/4D echo *O* Pa en Ma gaan mee. Ik kijk er zo enorm naar uit!
pi_90793225
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:05 schreef Tally het volgende:

[..]

Eigenlijk is het ook nooit goed he ;) Bellen of smsen ze om het half uur: Issie dr al? of ze wachten wel tot jij met nieuws komt (en dat komt soms over alsof het ze niets kan schelen). Er is altijd wat. Ik ken het :P

Nou ik vind eigenlijk best een verschil zitten tussen gewoon afwachten tot jij belt met of het kind geboren is of volledig onbereikbaar zijn terwijl je dochter 39 weken zwanger is omdat je je telefoon niet bij je hebt. :D

Dames succes met de echo's vandaag en morgen :)

Wij mogen donderdag weer bij de vk langs, reguliere controle en daarnaast bevalling bespreken. Ik verwacht weinig bijzonders verder.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90793308
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Nou ik vind eigenlijk best een verschil zitten tussen gewoon afwachten tot jij belt met of het kind geboren is of volledig onbereikbaar zijn terwijl je dochter 39 weken zwanger is omdat je je telefoon niet bij je hebt. :D
Is ook een groot verschil. Maar zo hoeft het niet altijd aan te voelen :P
pi_90793720
Ja is ook, maar in het geval wat Claudia benoemt zou ik het ook stom vinden. In het andere gevoel zou het voor mij niet als desinteresse voelen. Maar dat komt misschien omdat ik er zelf om gevraagd heb om me ajb niet om de haverklap te bellen/smsen :P T zou suf zijn om dat eerst te vragen en vervolgens beledigt te zijn dat er niet gebeld wordt :D

Dit keer heb ik ook weer aangegeven dat die laatste weken visite enzo voor mij gewoon teveel is, dat ik er geen zin in heb en dat iedereen ná de bevalling weer welkom is. Echt hè... iedereen vindt het allemaal heel begrijpelijk enzo, maar ze lijken allemaal te denken/vinden dat het vooral voor een ander geldt en niet voor hen. DOH!

En over speculeren over de bevalling, hier wordt eigk niet gespeculeerd verder. Vast wel door vrienden onderling als de datum ineens dichterbij komt ofzo, maar verder niet. Enkel mn schoonmoeder is er (wederom) van overtuigd dat het kind met 37 weken komt.
Mn buik is zoooooo groot, dat kán gewoon niet lang meer duren. :') mja... ten eerste... bedankt. }:| ten tweede, de grootte van je buik zegt echt maar baggerweinig over hoe lang je doorloopt.
Dat zei ze de vorige zwangerschap ook al, en nu dus weer. We zullen zien. Uiteraard kán het altijd, maar voor de 39 weken verwacht ik zéker niets. En eigenlijk voor de 40 weken ook niet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90794132
Ik heb liever een (schoon)ouders die mij dan vaker belt dan een die zegt dat ons kind toch niet zo speciaal is omdat het van haar zoon is en niet van haar dochter. En ze er al een hebben.

@Iedereen met een (echo)afpsraak vandaag veel plezier met kijken naar jullie kindje.
  maandag 3 januari 2011 @ 15:15:04 #228
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90794511
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb liever een (schoon)ouders die mij dan vaker belt dan een die zegt dat ons kind toch niet zo speciaal is omdat het van haar zoon is en niet van haar dochter. En ze er al een hebben.

@Iedereen met een (echo)afpsraak vandaag veel plezier met kijken naar jullie kindje.
Hoe haalt ze het in d'r hoofd zeg. Mensen kunnen zo ongevoelig zijn.
Ik bedoel, ze heeft, hoe dom ook, alle recht om het te denken, maar waarom het dan nodig vinden om het te zeggen...
pi_90794649
Ze zullen het niet zo bedoelen. Maar ze zeggen het iedere keer. Nieuwjaarsdag ook weer en mijn ouders waren erbij en hoorde ook. Zegt mijn moeder gisteren ja dat hoor ik wel vaker dat het van je dochter anders is dan van je zoon. Ja en moet je dat dan zeggen?
En om er aan toe te voegen de 1e zal bij ons ook wel iets specialerer zijn hallo mam tussen de uitgerekende datum van zus en mij zitten maar een paar dagen.

Ik vind het heel knap dat ik er niets opgezegd heb.
  maandag 3 januari 2011 @ 15:19:00 #230
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90794696
Zojuist trouwens rotnieuws: onze poes moet morgen een spuitje. Beestje is op. Ze heeft 15 jaar oud mogen worden.
pi_90794854
Aventura wat spijtig. Heerst er een vloek op 15 jaar oud worden? Boy is net voor kerst met 15,5 jaar ingeslapen.

Veel sterkte met het verlies
  maandag 3 januari 2011 @ 15:23:45 #232
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90794905
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze zullen het niet zo bedoelen. Maar ze zeggen het iedere keer. Nieuwjaarsdag ook weer en mijn ouders waren erbij en hoorde ook. Zegt mijn moeder gisteren ja dat hoor ik wel vaker dat het van je dochter anders is dan van je zoon. Ja en moet je dat dan zeggen?
En om er aan toe te voegen de 1e zal bij ons ook wel iets specialerer zijn hallo mam tussen de uitgerekende datum van zus en mij zitten maar een paar dagen.

Belachelijk zeg; alsof het om hen gaat en niet om jou. Wat denken ze wel. Het is goed dat je het langs je af laat glijden, maar als het vaker gezegd wordt mag je best je irritatie uiten. Maar dat klinkt ook weer als een ongevraagde mening of advies, en dat willen wij zwangeren nou juist niet :P
pi_90794964
Dan word je bestempeld al hormonster oid
pi_90796340
Wat sneu van je kat, Aventura. 15 jaar is toch een mooie leeftijd. Ik heb het nu 2x meegemaakt, het laten inslapen van een kat, en ik vond het wel een fijne 'procedure'.

quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef huuphuup het volgende:
Ja is ook, maar in het geval wat Claudia benoemt zou ik het ook stom vinden.
Het is ook zo'n maf moment in het jaar om onbereikbaar te zijn, de eerste dagen van 2011. Eerst denk je nog even: ach, het netwerk is vast overbelast. Maar ik begon me op een bepaald moment gewoon echt zorgen te maken. Die familie van mij... Maarja, je hebt maar één moeder en daar moet je het mee doen. :Y)

Mijn schoonouders hebben een heel aardige balans tussen interesse tonen en zich niet te veel opdringen. Dat is heel fijn. Ik zie hen nu wel vaker dan tijdens de zwangerschap van Ivan omdat Ivan er elke week naartoe gaat. Maar als ik daar geen zin in heb kan ik het vrij makkelijk vermijden en haalt mijn vriend Ivan alleen op. Als de bevalling straks begint komen zij Ivan ophalen. Dat lijkt me het enige nadeel aan een spontane bevalling. :+
pi_90797605
BJ en f_r, balen dat jullie je allebei weer zo beroerd voelen. Beterschap en hopen dat het snel beter gaat.

Ik heb vanmorgen bij mijn leidinggevende aangegeven dat het mij allemaal hoog zat, en dat ik weinig energie heb. Het er alleen al over hebben luchtte op. We hebben afgesproken dat we het nog even aankijken, en anders gaan kijken of bepaalde uren wat anders in te delen zijn zodat het beter te doen is.
Ook gaf ze wel aan dat ik het waarschijnlijk wel weer beter zag zitten als ik weer wat overzicht had, en daar heeft ze ook wel een goed punt denk ik. Ben in ieder geval blij dat ik het aangekaart heb.
pi_90797951
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:17 schreef ferrari_rood het volgende:

Dat laatste was iets waar ik zelf schrik voor had: zullen mijn (schoon)ouders onze zoon nog wel zo leuk vinden als hun andere kleinkinderen want nieuw is het toch niet meer nu het (langs elke kant) hun derde kleinkind is?

Maar ze vinden het allemaal (behalve mijn pa dan) zo fantastisch O+
Bij jouw ma zal het dus hoogstwaarschijnlijk helemaal hetzelfde zijn :Y
pi_90798994
Zo, ik heb nog even achter de bloedgroep aangebeld, en de fout lag in het ziekenhuis, die hebben eerst de verkeerde gegevens ingevoerd, het later wel aangepast, maar dat niet even gemeld bij de verloskundige..

Ik hoop dat ze normaal iets netter zijn met zulk soort gegevens... :X
  maandag 3 januari 2011 @ 17:07:13 #238
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90800313
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:40 schreef laiveneertiekje het volgende:
Zo, ik heb nog even achter de bloedgroep aangebeld, en de fout lag in het ziekenhuis, die hebben eerst de verkeerde gegevens ingevoerd, het later wel aangepast, maar dat niet even gemeld bij de verloskundige..

Ik hoop dat ze normaal iets netter zijn met zulk soort gegevens... :X
Jeetje dus toch!

Nou ja, mijn eigen ervaring (bevalling + een hoop knieoperaties) heeft ertoe geleid dat ik tegenwoordig overal vragen over stel en alles dubbelcheck én ervoor zorgt dat er iemand ibj me is die ook alles weet.

Man ik weet nog, mijn Manlief moest geopereerd worden, komt er een dagverpleegkundige binnen, "zooo meneer bosch hier is uw lunch". Manlief wilde al gaan eten, waarop ik vroeg dat het toch normaal is dat hij nuchter moest zijn :?. "Oh ja, dat klopt, ik had verkeerd gekeken!!!" En zo heb ik er nog meer....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 3 januari 2011 @ 17:07:49 #239
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90800346
Tally en FR ook veel beterschap gewenst.. hoop dat jullie je ook snel wat beter voelen!

Juud, Aventura en TM; heel veel plezier met de echo's! ik duim voor fantastische beelden van jullie mooie kleintjes.. O+

Claudia ga je op mijn verjaardag mikken?? 12 januari? ;) oooo je hebt gewoon bijna een 2e kindje.. ben heeel benieuwd of er gelijkenissen gaan zijn met mooie Ivan... O+ O+

en ik ben ook zo ontzettend benieuwd naar Amelie 2.0. O+ O+

lief voor jullie beterschapswensen, ik probeer inderdaad voldoende te drinken. Op de momenten dat ik me ook maar iets beter voel dan giet ik er een glas roosvicee of water in. maak nog geen uitdrogingsverschijnselen voor zover ik dat kan beoordelen.
het enige voordeel dat vriendlief werkloos thuis zit, die hebben we dan nu te pakken.. ben zo blij dat hij er nu is... Ik ben smorgens echt niet in staat om ook maar iets te doen met Evie. Een rondje BV heb ik nu al 2 dagen moeten onderbreken voor een aanval.
:{
ik hoop zo dat het morgenochtend iets beter gaat, elk kleine beetje beter zou ik al heel erg gelukkig mee zijn.
pi_90806021
Hoi :s)

Meld, vorige week 5 testen gedaan. Allemaal streepjes.
Als alles goed gaat krijgt Mette dus een broertje of een zusje O+

Volgens mijn berekeningen ben ik rond 5 september uitgerekend.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_90806210
Wicky gefeliciteerd!! *O*
pi_90806270
Gefeliciteerd Wicky!
pi_90806629
waaaahaaaaaa wickieeeeee!!! *O* *O* *O* *O*

wat leuk! wat tof! wat woehoe!! *O* O+ O+ oooh een brusje voor Mette O+ die foto :D haha

BJ :*
Klinkt behoorlijk pittig, ik hoop dat je snel weer opknapt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 januari 2011 @ 19:45:37 #244
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_90806844
Wickie! Hoe cool is dat zeg! Van harte gefeliciteerd! *O* *O* *O* Ik wens je een fantastische zwangerschap toe!

Succes iedereen met de echo's vandaag en morgen!
Aventura, jij ook heel veel sterkte alvast voor morgen.

Alle zieken: Beterschap!
A grand adventure has begun.
pi_90806858
Wat gaaf wickie!!!!! Gefeliciteerd!!!
Kun je je doekjes weer gebruiken *O*
pi_90807050
quote:
5s.gif Op maandag 3 januari 2011 10:16 schreef Cyntiaa het volgende:
Wanneer hebben jullie aan je baas doorgegeven dat je zwanger bent? Ik ben nu 11 weken dus wil het op zich wel gaan vertellen. Ook in verband met bescherming tegen ontslag gezien de slechte vooruitzichten dit jaar..
Ik heb het vandaag gedaan. Vroeg, maar er werd gekletst binnen het team en ik wilde dat ze het van mij persoonlijk hoorde en niet via een roddel. Se was heel erg enthousiast gelukkig! :Y

Zijn er al mensen met echo-nieuws terug? Aventura, hoe laat moet je?

Wickie gefeliciteerd :D Wat een leuke foto van Mette! Enne, septemberkindjes zijn heel leuk hoor, weet ik toevallig ;)
Lotte!
Noah!
pi_90807207
:D

We hebben het gisteren maar aan m'n ouders en m'n broer verteld, wilde me graag melden hier :P (broerlief is mod op fok).

We zijn vanochtend bij de dokter geweest (eigenlijk voor Mette) en over 2 weken moet ik naar de gyn. Ben benieuwd of ik bloedverdunners moet gaan spuiten (vorige zwangerschap trombosebeen gehad).

BJ, wat kut zeg... Hoop dat het snel een beetje bijtrekt..

En voor de rest ga ik me even helemaal inlezen.
pi_90807449
Gefeliciteerd Wickie, wauw! Mette grote zus O+ *O* *O* *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 3 januari 2011 @ 19:58:49 #249
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90807507
Van harte!

Hier een hele mooie echo gehad O+

Kindje bewoog enorm! Ze heeft toch kunnen meten, ik ben 1-2 dagen verder! Het is net een aapje :D We zijn zo blij en opgelucht. Dit had ik even nodig, nu kan ik die rollercoaster-decembermaand eindelijk afsluiten.
  maandag 3 januari 2011 @ 19:59:22 #250
100412 mefke79
komt goed!
pi_90807536
Ik heb dan wel geen echo gehad vandaag, maar wel controle. Alles prima, nu in totaal 2,4 kilo aangekomen. Nu pas weer in februari ivm vakantie, maar eerst 20 weken echo volgende week.
BJ beterschap!
Wickie, welkom!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90808016
Oooh Mefke wat ben je nog mooi weinig aangekomen.
Ik heb het hier even lastig, ik vind echt dat ik veel aankom, terwijl ik niet buitensporig eet. Tuurlijk let ik er iets minder op en zijn de feestdagen net geweest, maar de opmerking 'goh wat word je al dik' (duidend op mijn buik), schiet soms echt verkeerd!
Als je me vanaf de achterkant bekijkt, zie je niet eens dat ik zwanger ben, alles zit op mijn buik of in mijn gezicht die voller is geworden, maar toch. Vind et even niet meer zo leuk, dat aankomen door een zwangerschap. (de rest gelukkig nog wel hihi).
  maandag 3 januari 2011 @ 20:13:28 #252
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90808332
wickie, leuk! Van harte gefeliciteerd! *O*
pi_90808737
wickie wat leuk :o :D *O* van harte gefeliciteerd!!
  maandag 3 januari 2011 @ 20:24:49 #254
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90809049
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:08 schreef danic het volgende:
Oooh Mefke wat ben je nog mooi weinig aangekomen.
Ik heb het hier even lastig, ik vind echt dat ik veel aankom, terwijl ik niet buitensporig eet. Tuurlijk let ik er iets minder op en zijn de feestdagen net geweest, maar de opmerking 'goh wat word je al dik' (duidend op mijn buik), schiet soms echt verkeerd!
Als je me vanaf de achterkant bekijkt, zie je niet eens dat ik zwanger ben, alles zit op mijn buik of in mijn gezicht die voller is geworden, maar toch. Vind et even niet meer zo leuk, dat aankomen door een zwangerschap. (de rest gelukkig nog wel hihi).
Hier met 13 wk op +1. Valt me nog mee gezien het gebrek aan beweging (zit nog steeds thuis) en mijn dieet (ik eet waar ik zin in heb).
pi_90809301
Aan de laatste posters in een topic kun je vaak zien of er sprake is van felicitaties, dus ik dacht even dat Sugarsnap was bevallen. Maar nee, we hebben er weer een mooie zwangerschap bij! *O*

Echt geweldig, een broertje of zusje voor Mette! Ik weet nog goed dat je in het rammeltopic je twijfels had, of je het allemaal nog een keer aandurfde gezien de complicaties tijdens de vorige zwangerschap. Fijn dat je de knoop door hebt weten te hakken, wickie!

Ik spuit trouwens vooral bloedverdunners vanwege mijn eigen gemoedsrust. Waarschijnlijk zou ik wel zonder mogen omdat ik geen trombose heb gehad als gevolg van een zwangerschap en er ook geen erfelijke factor is gevonden. Ik kan me haast niet voorstellen dat jij geen bloedverdunners zult gaan spuiten, wickie. En hoewel het niet altijd even leuk is om dat elke dag te doen geeft het je wel een bepaalde rust, heb ik gemerkt.
pi_90809320
Heel fijn, Aventura, die goede echo!
  maandag 3 januari 2011 @ 20:31:56 #257
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90809488
oooooo Wickie wat ontzettend leuk!!!! je wordt gewoon ook voor de 2e keer mama!! *O* *O* *O*
en gezellig zo een beetje gelijkop met linda en mij :D leuk joh!
Hoe voel je je?

*O* voor de mooie echo's!
Aventura het is gewoon echt echt echt een beebje in je buik en hij/ zij doet het gewoon hoor :Y gefeliciteerd!

Mefke; wat keurig qua KG's :Y op hoeveel weken zit je nu?

Ik zit inmiddels op -3 kg :') ben benieuwd hoeveel ik nog verder ga dalen...
(maak er wel een grapje van, maar leuk is het echt niet...)
  maandag 3 januari 2011 @ 20:32:46 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90809526
Fijn dat je echo goed was Aventura! *O*

Gefeliciteerd Wickie!
  maandag 3 januari 2011 @ 20:33:10 #259
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90809544
bij Evie zat ik overigens op + 15 kg ofzo hoor, dus heb nog wel wat te gaan ;)
pi_90809669
Bij Evie had je zo'n bescheiden buikje! Ik ben benieuwd of dat deze keer ook zo zal zijn.

Ik teken er overigens voor, 12 januari. 5 januari zou ook wel bijzonder zijn omdat het de verjaardag van mijn vader was.
  maandag 3 januari 2011 @ 20:37:42 #261
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_90809812
Wickie: Gefeliciteerd!!
en jij ook Aventura, wat geweldig dat alles goed is, ben erg blij voor je :*

Ik zit zelf met een probleem: 2 moeders (die van mij en van mijn vriend) die allebei de babykamer helemaal willen betalen }:|
Heb ik mijn schoonmoeder ervan overtuigd dat het ledikant door mijn ma wordt betaald, zit nu mijn ma van: ik wil de hele kamer betalen :(

Moet ik nu dankbaar zijn?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  maandag 3 januari 2011 @ 20:38:28 #262
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90809874
ja bij Evie viel mijn buik heel erg mee, maar mijn heupen waren wel wat breder geworden hoor ;)
en ik heb natuurlijk maar tot 36 weken gelopen, misschien had ik die laatste weken nog wel een enorme buik gekregen hahah :+

heb nog een foto van 2 dagen voor de bevalling, zal eens ff uploaden...

en tankgirl: kan je niet overleggen of ze samen het kamertje willen doen?? of 1 van de 2 een kinderwagen??
pi_90809990
Mijn buik groeit wel gestaag door, maar de grote ontploffing blijft uit. Maar hey, wie weet wat er binnen nu en 2 weken gebeurt. :+

Tankgirl: dankbaar tegenover de opa's en oma's en tegen je lief lekker klagen. :Y) Probeer het gewoon een beetje te verdelen, de een de meubels en de ander de kinderwagen of zo.
  maandag 3 januari 2011 @ 20:41:44 #264
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90810072
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:58 schreef Aventura het volgende:
Van harte!

Hier een hele mooie echo gehad O+

Kindje bewoog enorm! Ze heeft toch kunnen meten, ik ben 1-2 dagen verder! Het is net een aapje :D We zijn zo blij en opgelucht. Dit had ik even nodig, nu kan ik die rollercoaster-decembermaand eindelijk afsluiten.
*O* Wat een opluchting Aventura!!! :* En nu genieten meis!

Wickie, gefeliciteerd!!

En dan... de 3D-echo!

Ik ben nog meer verliefd dan ik al was! En mijn lief idem dito O+. Alles is goed! Ze voldeed weer aan alle gemiddelden bij de metingen, het was zo leuk om zo'n kijkje in eigen buik te krijgen. En om dan een schopje te voelen en dat meteen daarna op het beeldscherm te zien. Opgelucht, blij en in de wolken! Was het maar vast maart... *;
pi_90810100
wickie gefeliciteerd *O* *O* wat leuk *O* *O*

Aventura wat fijn een goede echo, gefeliciteerd.

beessie sterkte :*

Mefke die kilo's komen wel goed. ;)

tankgirl kun je niet de een de kinderwagen en de ander de kinderkamer?

wij hebben heerlijk geshopt voor mij :D heerlijk uitverkoop O+
vandaag voor het eerst wat gekocht voor de baby, speelgoed :D
we waren van de week aan het knuffelen met zijn vieren :D zegt mijn oudste tegen mijn man, kijk eens uit voor mijn broertje of zusje O+
mama van 3 kids!
pi_90810306
Oh. Bedankt voor alle felicitaties :@

Kei leuk om zo gelijk te lopen met jou, BJ, en Linda. Heb er helemaal zin in.
En het spuiten gaan we dan gewoon met frisse moed aan. Ik ga er wel op aandringen dat ik iets wil doen. Ik heb nu al last van m'n been (stijfheid) ik wordt nu al gek van mezelf, of ik het me niet indenk ofzo. Ga ook maar weer de kous dragen, misschien verlicht dat.

Voor de rest voel ik me nog best ok. Alleen verschrikkelijke hoofdpijn bijna continu (had ik de vorige keer ook). Ben de vorige keer niet echt misselijk geweest, alleen 's ochtends moest ik zorgen eerst te eten alvorens uit bed te stappen (anders wel misselijk). Ik merk de afgelopen ochtenden dat dit weer begint op te zetten. Dus ik krijg weer ontbijt op bed :9

Claudia, vind het stiekem best leuk dat ik ook nog even zwanger ben als jij zwanger bent. Ben benieuwd wanneer de bevalling zich aandient c_/
5 januari zou wel erg mooi en bijzonder zijn.

TM ooooohh wat een mooie echo foto's, dat gezichie O+

BJ zo was mijn buikje ook ongeveer op het eind. Ietsjes meer naar buiten geduwd. En ik hoop dat jij een jongetje krijgt dan kan ik alle leuke kleertjes van Evie overnemen die je dan te koop gaat zetten O-) (fijn dat Mette zo klein is)
pi_90810394
quote:
Op maandag 3 januari 2011 20:37 schreef The_Tankgirl het volgende:
Wickie: Gefeliciteerd!!
en jij ook Aventura, wat geweldig dat alles goed is, ben erg blij voor je :*

Ik zit zelf met een probleem: 2 moeders (die van mij en van mijn vriend) die allebei de babykamer helemaal willen betalen }:|
Heb ik mijn schoonmoeder ervan overtuigd dat het ledikant door mijn ma wordt betaald, zit nu mijn ma van: ik wil de hele kamer betalen :(

Moet ik nu dankbaar zijn?
Gaat het echt om die kamer of vechten ze gewoon een territoriumprobleem uit?
Ik vind het vreemd. Gaat niet meer om wat fijn is voor jullie.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 3 januari 2011 @ 20:48:05 #268
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_90810417
Wickie, gefeliciteerd!

BJ!! dat buikje heb ik nu met 17,5 weken :D al ben ik 2 kilo aangekomen. Ik voel me een zeetrailer :S. (en hijgen jongen, als ik de trap op moet).

TM, wat een heerlijke foto's!!

Spannend Claudia, ik ben ook zo benieuwd wat Ivan er straks van vindt!

Mefke, volgende week al de 20 weken echo! Ook spannend! Ga je het ons vertellen?

Aventura, fijn dat je goeie echo had!!
Niet mieten! Door gieten!
  maandag 3 januari 2011 @ 20:49:51 #269
100412 mefke79
komt goed!
pi_90810516
Ik heb de vorige keer mijn groeispurt gehad ergens tussen de 20 en 28 weken geloof ik, zou ik even moeten nakijken. Ik ga er dus maar vanuit dat ik dat deze keer ook weer doe. Die groeispurt was erg eenmalig, maar wel gelijk 4 kilo in 4 weken. En daarna was het dat weer. De laatste weken werd ik overal rond, maar dat kwam door al het vocht. Toch handig dat het nu winter is, vorige keer hield ik met deze termijn (18+2) al vocht vast, dat is nu nog niet zo. Totaal was het vorige keer iets van 14 kilo geloof ik.

Aventura, juh! Fijn dat alles goed is joh.

BJ, wij zijn lang he, daar krijg je ook andere buiken van heb ik wel om me heen gezien. Onze kindjes hebben gewoon iets meer ruimte in de lengten en nemen die ook. Tenminste, bij mij dan.
pi_90810540
TM, daar is jullie meiske! Wat een mooierd!

Wickie, gefeliciteerd! Een broertje of zusje voor Mette!
29/10/'10 - 25/03/'13
  maandag 3 januari 2011 @ 20:53:27 #271
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_90810724
Zojuist weer gecheckuped door de verloskundige. Alles goed; bloeddruk goed, hartje goed.
Zelfs vandeweek al een keer schop in middenrif gehad; dus dat is goed teken dat het ook al wel eens draait. Hoewel het nu veelal toch nog beneden schopt dus nu weer 'verkeerd om' ligt voor bevalling.

En deze verloskundige is wel favoriet voor ons hoor; die mag best straks in april aan t bed staan hier ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  maandag 3 januari 2011 @ 20:54:39 #272
100412 mefke79
komt goed!
pi_90810785
TM, ik moest even opnieuw laden door een rotte verbinding, maar wat een gave echo! Vooral waar ze haar oogjes open heeft, bijzonder.

Ja, ik ga het wel vertellen hoor, kan het toch niet voor me houden.

The_Tankgirl. Oeoeoeo ik zou daar zo pissed over kunnen worden dat ik in staat zou zijn om te zeggen dat ik geeneens meer een kamer wil. Echt, hallo, het gaat toch om een gebaar niet om wie wat koopt?! Dat wordt straks nog wat als jullie ukkie er is. Ik zou voorstellen om dan maar ieder de helft te doen ofzo. Desnoods op de cent nauwkeurig.
pi_90810831
TM, wat een mooie echo! Ik vind vooral de foto waarop ze je recht aan lijkt te kijken geweldig. En wat is dat een voorrecht, he, om zolang naar je ongeboren kind te kunnen gluren! Ik vind het fantastisch dat dat tegenwoordig mogelijk is en ik heb er erg van genoten. (Jemig, het voelt alweer als een eeuwigheid geleden.)
pi_90810974
Wickie *O* gefeliciteerd! Vind het zo gaaf dat er al weer zoveel mama's zwanger zijn waar ik nog heb meegelurkt/gezwangerd. O+
  maandag 3 januari 2011 @ 21:08:25 #275
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90811514
Dankjewel meiden! :*

Net nog een surprise visit van mijn zusje, die blijkt vanavond 'stiekem' net na ons de geslachtsbepaling te hebben gedaan bij hetzelfde echobureau. Ze is 10 weken na mij uitgerekend en zij krijgen een jongen! O+ Ze kwam dus aanzetten met een stapeltje kleren van haar dochter (we hebben dezelfde smaak *O*) als voorproefje op de enorme berg kleren die nu op me ligt te wachten :D. Gaa-haaf!
pi_90814128
@aventura fijn dat alles goed was
@wickie welkom
  maandag 3 januari 2011 @ 22:08:40 #277
100412 mefke79
komt goed!
pi_90814884
trouwens...de mooiste verspreking van vandaag: " ja mam, we gaan zo eten, de pizza's liggen in de diepvries"
Echt, wat is dat toch onhandig dat je zo je taal kwijt kan raken. En toch, liever dit kwaaltje dan tig anderen.
pi_90815938
Oooh BJ, wat een mooie buik!! Mijn buik is al zover met 23 weken! En ik ga het dan nu maar hardop zeggen, aangezien hier schijnbaar toch alleen maar mensen posten die bijna niet aankomen, maar ik ben nu met 23 weken al ruim 8 kg aangekomen! Baal er echt van, maar ja, weinig aan te doen.

TM: wat een geweldige foto's! Ik ben benieuwd hoe het er bij ons uit gaat zien op 29-01. Vooral die foto met haar oogjes open is bijzonder zeg.

Claudia: 5 januari is natuurlijk wel een hele mooie en speciale datum. Ik zou zoiets toch heel bijzonder vinden als dat zou gebeuren.

Tankgirl: ik ken dat wel een beetje hoor. Ik weet niet of het voor jullie ook het eerste kleinkind wordt dat jullie in de familie brengen (dus dat jouw en zijn ouders voor het eerst opa en oma worden), maar ik merk hier dat daar toch ook een beetje teritoriumdrift in zit. Op zich niet erg, maar het is goed om het naar ze te benoemen. Zo van: ik vind het echt ontzettend lief dat jullie dit voor ons willen betalen, maar we hebben maar 1 kamertje nodig. Is het een idee dat jullie de kosten delen? Of anders dat één van jullie de kinderwagen geven?

Ik had hier vanmiddag weer een ontzettende blunder:
Ik krijg op mijn werk een sms-je van mijn vriend. Ik loop naar mijn tas en sta naast de tafel van mijn teamleidster het sms-je te lezen. Daarin staat alleen een naam met een vraagteken. Ik, helemaal met mijn hoofd bij mijn werk, begrijp echt niet wat hij bedoeld en laat het sms-je aan mijn teamleidster lezen zo van: snap jij hem nou??
En op dat moment viel het kwartje: het was een suggestie voor een naam!! Stooohooooom!!!! Dat wil ik dus niet met iemand delen!!!Grrrrrrr! :|W

Vervolgens zit ik met een klant in gesprek, maak een overeenkomst op en zet daarin haar adresgegevens met woonplaats Driepolders 8)7 (het moet Vierpolders zijn pfffff).
  maandag 3 januari 2011 @ 22:34:29 #279
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90816385
pi_90816812
Juud wat leuk!! Gefeliciteerd!!
  maandag 3 januari 2011 @ 22:46:11 #281
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90817118
Juud wat gaaf! En wat is het toch een meidenboel hier :).
pi_90817468
Juud gefeliciteerd! Meisjes zijn zooooooo leuk :)
  maandag 3 januari 2011 @ 22:54:17 #283
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90817589
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:46 schreef twentemeisje het volgende:
Juud wat gaaf! En wat is het toch een meidenboel hier :).
:Y Ja, gezellig he....
Ik zit op 18 weken en 5 dagen. Ons meiske zag er goed uit, mooie lengtes en omtrekken, ongeveer 20 cm lang en 260 gram. Ze was aan het bewegen, armpjes langs haar hoofd.
En de placenta ligt helemaal aan de voorkant, het is wonderbaarlijk dus dat ik haar toch vrij goed kan voelen, maar te verklaren dat schopjes vrij zacht blijven voelen aan de buitenkant.

Ik kijk nu al uit naar 26 Jan, de 20 weken echo, dan ben ik 22 weken zwanger en is ze weer wat groter. Zo leuk om haar dan wat langer te kunnen bewonderen.
  maandag 3 januari 2011 @ 22:55:49 #284
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90817676
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef wickie het volgende:
Juud gefeliciteerd! Meisjes zijn zooooooo leuk :)
Jij ook gefeliciteerd! Mette een broertje of zusje las ik net. ;)
  maandag 3 januari 2011 @ 23:25:51 #285
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_90819369
Wickie, van harte!!! Leuk zeg!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_90824629
Leuk, Juud, een meisje! Het is inderdaad een meidenboel hier.

Ik voel me een beetje raar. Het is niet echt iets waar ik een vinger op kan leggen (niet echt misselijk, niet echt buikpijn), dus ik heb maar een paracetamol genomen en een pot thee gezet. Als Ivan straks op pad is naar zijn opa en oma kruip ik het bed weer in.
pi_90824636
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:26 schreef danic het volgende:
Oooh BJ, wat een mooie buik!! Mijn buik is al zover met 23 weken! En ik ga het dan nu maar hardop zeggen, aangezien hier schijnbaar toch alleen maar mensen posten die bijna niet aankomen, maar ik ben nu met 23 weken al ruim 8 kg aangekomen! Baal er echt van, maar ja, weinig aan te doen.
Dat valt toch ontzettend mee? Zo te lezen zit je heel mooi op schema. Ik post gewoon niets over mijn gewicht omdat ik mijn kop in het zand steek. :Y)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 06:34:28 #288
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_90824731
K ben 26 weken ruim nu en ongeveer 10 kilo aangekomen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  dinsdag 4 januari 2011 @ 06:36:39 #289
100412 mefke79
komt goed!
pi_90824732
danic, ik zat de vorige keer met die termijn ook op dat gewicht ongeveer, dat was dus na de groeispurtje.
Juud, een meisje! Leuk!
Claudia zou het....
pi_90824746
Oh Claudia zou het?

Ik heb heel de nacht heerlijk last gehad van rusteloze benen en jeukbenen.... Het begint al vroeg deze keer.
pi_90824773
quote:
Dat valt toch ontzettend mee? Zo te lezen zit je heel mooi op schema. Ik post gewoon niets over mijn gewicht omdat ik mijn kop in het zand steek. :Y)
Ooh gelukkig maar. Grappig is het wel. Post ik hier dat ik zo van dat gewicht baal, krijg je in de eerste instantie ook alleen maar reacties van mensen die zo goed als niet aankomen, of zelfs zijn afgevallen. Hoewel dat laatste vaak ook komt door niet al te leuke redenen. Wat dat betreft mag ik heel gelukkig zijn dat ik niet ziek ben geweest.

En Claudia, zou het dan nu........
pi_90824914
Oh, ik wil effe meespieken hier hoor, al die meiden met wie ik vorig jaar zwanger was zitten hier nu weer!!! (*jaloers*, *stampvoetend*, *rammel*)

Claudia, ik wil voor jou nog even een speciale :* doen... Gewoon omdat het kan en ik je een leuk mens vind! (En Ivan zo'n leukerd vind en heel beniewud ben hoe zijn zusje zal zijn!)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 07:28:58 #293
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_90824947
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:26 schreef danic het volgende:

TM: wat een geweldige foto's! Ik ben benieuwd hoe het er bij ons uit gaat zien op 29-01. Vooral die foto met haar oogjes open is bijzonder zeg.

Claudia: 5 januari is natuurlijk wel een hele mooie en speciale datum. Ik zou zoiets toch heel bijzonder vinden als dat zou gebeuren.

Tankgirl: ik ken dat wel een beetje hoor. Ik weet niet of het voor jullie ook het eerste kleinkind wordt dat jullie in de familie brengen (dus dat jouw en zijn ouders voor het eerst opa en oma worden), maar ik merk hier dat daar toch ook een beetje teritoriumdrift in zit. Op zich niet erg, maar het is goed om het naar ze te benoemen. Zo van: ik vind het echt ontzettend lief dat jullie dit voor ons willen betalen, maar we hebben maar 1 kamertje nodig. Is het een idee dat jullie de kosten delen? Of anders dat één van jullie de kinderwagen geven?

Ik had hier vanmiddag weer een ontzettende blunder:
Ik krijg op mijn werk een sms-je van mijn vriend. Ik loop naar mijn tas en sta naast de tafel van mijn teamleidster het sms-je te lezen. Daarin staat alleen een naam met een vraagteken. Ik, helemaal met mijn hoofd bij mijn werk, begrijp echt niet wat hij bedoeld en laat het sms-je aan mijn teamleidster lezen zo van: snap jij hem nou??
En op dat moment viel het kwartje: het was een suggestie voor een naam!! Stooohooooom!!!! Dat wil ik dus niet met iemand delen!!!Grrrrrrr! :|W

Vervolgens zit ik met een klant in gesprek, maak een overeenkomst op en zet daarin haar adresgegevens met woonplaats Driepolders 8)7 (het moet Vierpolders zijn pfffff).
Nou je hebt wel een beetje gelijk, voor mijn schoonmoeder de eerste, voor mijn moeder is het de eerste zwangerschap die ze van heel dichtbij mee mag maken.

Mijn zus zit niet om de hoek en mijn moeder vindt dat ze daar niet zoveel voor heeft kunnen doen (omdat haar schoonouders alles hebben gekocht). Kinderwagen is al door mijn vriend zijn opa gegeven (wat klinkt dat vreselijk verwend).

Ik weet echt dat ze het allebei goed bedoelen (het zijn allebei schatten), misschien dat ik me daarom er een beetje boos om maak (de ene oma is niet minder als de andere!).

Ik laat het voorlopig rusten, als ik met mijn zussen en met mijn moeder naar de huishoudbeurs gaan, dan gaan we ook naar de negenmaanden beurs. Misschien dat ik met de hulp van mijn zussen tot haar door kan dringen..
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  dinsdag 4 januari 2011 @ 07:30:03 #294
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_90824955
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:34 schreef Juud79 het volgende:
[ afbeelding ]
cool, ook een meisje :)
*O*
pi_90825300
Juud, leuk joh, een meisje!! Wij moeten nog wel even geduld hebben voor wij het weten, de SEO is pas over 2 weken.

Ik heb eind januari nog een extra echo, bij de opleiding MBRT in Groningen. Mogen wij ook weer een uurtje gluren naar onze uk.

Ik ben gisteravond naar de tandarts geweest, en die was niet zo tevreden over mijn gebit. Twee gaatjes, en tandvlees wat wel heel erg opgezet en bloedende was. Dus ik heb nu weer twee afspraken staan, eentje voor de gaatjes en een keer goed schoonmaken, en dan een maand voor de uitgerekende datum nog een afspraak om alles nog eens goed schoon te maken, aangezien ze vaak zag dat de tandverzorging van moeders er de eerste maanden na de bevalling wat bij inschoot..
pi_90825307
Wicky gefeliciteerd! wat een leuk nieuws!

en fijn voor een ieder met leuke en goede echo's en controle's

claudia :*
  dinsdag 4 januari 2011 @ 08:29:30 #297
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90825407
Juud, gefeli met je meid!
Ik ben nog steeds aan het nagenieten van de echo. Baby gooide steeds handjes naar achteren en zette zich af met de billen en hielen! Wat ik trouwens fijn vond is dat de nekplooi 1,4 cm was. Dat is geruststellend.
pi_90825911
Fijn Aventura :)

En verder ook een dikke *O* voor alle goede echo's!! O+

Wickie gats das vroeg al :{ heb je vorige keer een manier gevonden om er mee om te gaan? Ik heb er heel sporadisch last van en ik word er dan echt gestoord van :X

Danic :D niet druk maken om gewicht joh, dat van jou is ook nog heel keurig.
Ik zit nu op +20 kg :') en bij Amélie zat ik uiteindelijk met 41 weken op +24kg ofzo. Het zegt niet bijzonder veel, ik at (en eet) niet anders dan normaal. Het zal wel allemaal.
Bij Amélie was het er na de bevalling heel rap allemaal weer af, deze keer zal ik er denk ik wat meer moeite voor moeten doen. So be it, gelukkig komt de zomer er aan tegen de tijd dat k weer helemaal goed op de been ben kan ik lekker naar buiten met mn meisjes.
Komt goed! :*

Claudiaaaaa... Sugarsnap...! doe es melden? :P Voel je je al wat beter Claudia? En had Vanyel niet inmiddels ook meldplicht? oh nee wacht, nog een paar dagen. Gaat hard zeg!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90825951
Huup, joh, nog een maandje en de kleine is a terme. Wat ga je hard!!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_90825976
Owh dan valt het qua gewicht hier ook nog mee :P Al ga ik niet roepen hoeveel ik ben aan gekomen.
Vrijdag word ik weer gewogen en zal ik wel weer een klap krijgen.

Door TM dr echo's heb ik nu ook zo'n zin in zaterdag. Gister samen met lief even de foto's bekeken.
Kijk! dat zie je zaterdag als het goed is ook van onze dochter. Nu maar hopen dat ze dr gezichtje toont :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')