Eigenlijk is het ook nooit goed hequote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn moeder was de afgelopen dagen zelfs telefonisch onbereikbaar. "Oh, ik was daar en daar en was mijn mobiel vergeten mee te nemen." Dat vind ik zo stom. Wat als ik nu was bevallen, dan was ze pas na een paar dagen haar tweede kleinkind komen bewonderen?
Jeetje, dat het nog niet stopt, wat ***. Wellicht is rooibosthee een optie, dat brengt normaal je darmen tot rust, gebruik ik ook bij buikgriep, en dat helpt wel om te verzachten.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
thx dames; ik ben weer thuis na het HA-bezoek en deze kan momenteel even niets voor me doen. hij denkt dat het toch een hardnekkige buikgriep is, en icm de prille zwangerschap, kan hij ook niets voor de klachten geven...
dus gewoon uitzieken, tot donderdag afwachten, mocht het dan niet beter zijn, dan moet ik weerkomen. Bah, ik zie echt al tegen de ochtend aan...niet dat ik me de rest van de dag zo fantastisch voel, maar in de ochtend heb ik die enorme krampaanvallen en dat is gewoon echt zwaar K*T..
![]()
en ik ga zo maar een poging doen om wat te slapen...
Fijn dat het vnvnd al is, dan ben je in ieder geval van je onzekerheid af. Ik kan me indenken hoe je je voelt.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef Aventura het volgende:
Vanavond de termijnecho! Hij stond voor morgenavond in de agenda, maar dat was een fout. Gelukkig kwamen ze er zelf mee. Ben er wel blij mee, ik ben zo onrustig. Vanmorgen werd ik wakker en ik wist zeker, er zit geen leven meer in me. Ja, vreselijk om dat zo te tikken.
Het is een irrationele gedachte. Ben ook zo neerslachtig. Eerst maar die echo, dan kan ik door.
Nou ik vind eigenlijk best een verschil zitten tussen gewoon afwachten tot jij belt met of het kind geboren is of volledig onbereikbaar zijn terwijl je dochter 39 weken zwanger is omdat je je telefoon niet bij je hebt.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook nooit goed heBellen of smsen ze om het half uur: Issie dr al? of ze wachten wel tot jij met nieuws komt (en dat komt soms over alsof het ze niets kan schelen). Er is altijd wat. Ik ken het
Is ook een groot verschil. Maar zo hoeft het niet altijd aan te voelenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nou ik vind eigenlijk best een verschil zitten tussen gewoon afwachten tot jij belt met of het kind geboren is of volledig onbereikbaar zijn terwijl je dochter 39 weken zwanger is omdat je je telefoon niet bij je hebt.![]()
Hoe haalt ze het in d'r hoofd zeg. Mensen kunnen zo ongevoelig zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb liever een (schoon)ouders die mij dan vaker belt dan een die zegt dat ons kind toch niet zo speciaal is omdat het van haar zoon is en niet van haar dochter. En ze er al een hebben.
@Iedereen met een (echo)afpsraak vandaag veel plezier met kijken naar jullie kindje.
Belachelijk zeg; alsof het om hen gaat en niet om jou. Wat denken ze wel. Het is goed dat je het langs je af laat glijden, maar als het vaker gezegd wordt mag je best je irritatie uiten. Maar dat klinkt ook weer als een ongevraagde mening of advies, en dat willen wij zwangeren nou juist nietquote:Op maandag 3 januari 2011 15:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze zullen het niet zo bedoelen. Maar ze zeggen het iedere keer. Nieuwjaarsdag ook weer en mijn ouders waren erbij en hoorde ook. Zegt mijn moeder gisteren ja dat hoor ik wel vaker dat het van je dochter anders is dan van je zoon. Ja en moet je dat dan zeggen?
En om er aan toe te voegen de 1e zal bij ons ook wel iets specialerer zijn hallo mam tussen de uitgerekende datum van zus en mij zitten maar een paar dagen.
Ik vind het heel knap dat ik er niets opgezegd heb.
Het is ook zo'n maf moment in het jaar om onbereikbaar te zijn, de eerste dagen van 2011. Eerst denk je nog even: ach, het netwerk is vast overbelast. Maar ik begon me op een bepaald moment gewoon echt zorgen te maken. Die familie van mij... Maarja, je hebt maar één moeder en daar moet je het mee doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef huuphuup het volgende:
Ja is ook, maar in het geval wat Claudia benoemt zou ik het ook stom vinden.
Dat laatste was iets waar ik zelf schrik voor had: zullen mijn (schoon)ouders onze zoon nog wel zo leuk vinden als hun andere kleinkinderen want nieuw is het toch niet meer nu het (langs elke kant) hun derde kleinkind is?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze zullen het niet zo bedoelen. Maar ze zeggen het iedere keer. Nieuwjaarsdag ook weer en mijn ouders waren erbij en hoorde ook. Zegt mijn moeder gisteren ja dat hoor ik wel vaker dat het van je dochter anders is dan van je zoon. Ja en moet je dat dan zeggen?
En om er aan toe te voegen de 1e zal bij ons ook wel iets specialerer zijn hallo mam tussen de uitgerekende datum van zus en mij zitten maar een paar dagen.
Ik vind het heel knap dat ik er niets opgezegd heb.
Jeetje dus toch!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:40 schreef laiveneertiekje het volgende:
Zo, ik heb nog even achter de bloedgroep aangebeld, en de fout lag in het ziekenhuis, die hebben eerst de verkeerde gegevens ingevoerd, het later wel aangepast, maar dat niet even gemeld bij de verloskundige..
Ik hoop dat ze normaal iets netter zijn met zulk soort gegevens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |