Oooh BJ, wat een mooie buik!! Mijn buik is al zover met 23 weken! En ik ga het dan nu maar hardop zeggen, aangezien hier schijnbaar toch alleen maar mensen posten die bijna niet aankomen, maar ik ben nu met 23 weken al ruim 8 kg aangekomen! Baal er echt van, maar ja, weinig aan te doen.
TM: wat een geweldige foto's! Ik ben benieuwd hoe het er bij ons uit gaat zien op 29-01. Vooral die foto met haar oogjes open is bijzonder zeg.
Claudia: 5 januari is natuurlijk wel een hele mooie en speciale datum. Ik zou zoiets toch heel bijzonder vinden als dat zou gebeuren.
Tankgirl: ik ken dat wel een beetje hoor. Ik weet niet of het voor jullie ook het eerste kleinkind wordt dat jullie in de familie brengen (dus dat jouw en zijn ouders voor het eerst opa en oma worden), maar ik merk hier dat daar toch ook een beetje teritoriumdrift in zit. Op zich niet erg, maar het is goed om het naar ze te benoemen. Zo van: ik vind het echt ontzettend lief dat jullie dit voor ons willen betalen, maar we hebben maar 1 kamertje nodig. Is het een idee dat jullie de kosten delen? Of anders dat één van jullie de kinderwagen geven?
Ik had hier vanmiddag weer een ontzettende blunder:
Ik krijg op mijn werk een sms-je van mijn vriend. Ik loop naar mijn tas en sta naast de tafel van mijn teamleidster het sms-je te lezen. Daarin staat alleen een naam met een vraagteken. Ik, helemaal met mijn hoofd bij mijn werk, begrijp echt niet wat hij bedoeld en laat het sms-je aan mijn teamleidster lezen zo van: snap jij hem nou??
En op dat moment viel het kwartje: het was een suggestie voor een naam!! Stooohooooom!!!! Dat wil ik dus niet met iemand delen!!!Grrrrrrr!
Vervolgens zit ik met een klant in gesprek, maak een overeenkomst op en zet daarin haar adresgegevens met woonplaats Driepolders

(het moet Vierpolders zijn pfffff).