Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:21 schreef Unischroef het volgende:
Door wat voor lepraolifant is dat ding geswaffeld.
Sorry ik kan het ook niet helpenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef Caland het volgende:
Mensen die hun pizza snijden met een broodmes
Hoe moet je die dingen anders bewerken dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hoe moet je die dingen anders bewerken dan?
Het was in een restaurant genaamd Vapianoquote:
Amsterdamquote:Op woensdag 29 december 2010 18:30 schreef MotorCitySoul het volgende:
In welk oorlogsgebied is dat ding dan in elkaar geflanst?
Het was niet thuis...quote:Op woensdag 29 december 2010 18:28 schreef Eclaire84 het volgende:
Had er nog een paar plakken kaas overeen gegooit en wat langer in de oven laten staan.
VERDURE - gegrilde groenten, champignons, tomaten, mozzarellaquote:Op woensdag 29 december 2010 18:33 schreef Caland het volgende:
Pizza ziet er ook wel echt heel ranzig uit
Wat voor pizza was het eigenlijk?
Een pizzasnijdert!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hoe moet je die dingen anders bewerken dan?
alles in cursief lust ik zowiezo al niet. .quote:Op woensdag 29 december 2010 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
VERDURE - gegrilde groenten, champignons, tomaten, mozzarella
Nou terechte naam
Je bent ook wel een debiel als je een pizza met gegrilde groenten wilt, maar dit geheel terzijde.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou terechte naam
Dikgedrukt daarentegen.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
alles in cursief lust ik zowiezo al niet. .
Ik dacht gegrilde groente.. is vast niet zo erg.. Krijg je dit voor jequote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
alles in cursief lust ik zowiezo al niet. .
Ik heb echt met je te doen. Als je een keer in Utrecht bent, dan krijg je van mij een degelijke pizza.quote:
Echt?!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:36 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Ik heb echt met je te doen. Als je een keer in Utrecht bent, dan krijg je van mij een degelijke pizza.
Mensen die met hun handen in het haar zitten als ze geen pizza mes tot hun beschikking hebben.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef Caland het volgende:
Ik dacht, laat ik eens gek doenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent ook wel een debiel als je een pizza met gegrilde groenten wilt, maar dit geheel terzijde.
Waarom zetten die pizzafabrikanten altijd de Italiaanse naam neer. Weinig personen in Nederland die zoiets snappen.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou terechte naam
WOAR IST VLEIS?!?!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou terechte naam
hoe heet dat merk? Klinkerbotsing?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:20 schreef Driepink het volgende:
ik zat net in het verkeerde topic, dus bij deze wel in KLB
[ afbeelding ]
ziehier, de vieze pizza van Klinker
Natuurlijk. Iedereen op het oostelijk halfrond heeft zo nu en dan recht op een hoogwaardige pizza.quote:
Idd. Wat dat betreft moet je ook nooit een pizza calamiteiten bestellen.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:40 schreef Caland het volgende:
Misschien bedoelden ze wel dat je heel wat te verdure kreeg
Treurig en belachelijk duur. Toch mag het geen verrassing zijn dat je rotzooi krijgt in een dergelijk pretpark.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef Vengerr het volgende:
Ik heb ooit in Euro Disney bij een tentje met een Jungle Book thema naast die Indiana Jones achtbaan een pizza besteld.
Large pizza was 16,50 euro maar ik had honger dus ik neem die.
Het doosje voorspelde al niet veel goeds want het was niet veel groter dan een small pizza van de Domino's.
Nah... de pizza was een schraal plakkaat met zweterige gestolde kaas en verder geen enkele toping.
Die dozen staan daar blijkbaar soms uren op een warmteplaat want de pizza zat stevig tegen de bodem van doos aangeplakt.
Ik begin dus te trekken aan die morbide kaasfrisbie en ineens kijk ik tegen mijn Mowgli en Baloe placemat aan.
Blijkt de vermolmde kartonnen bodem geheel met de pizza versmolten te zijn en mee te scheuren.![]()
Nooit meer.
Ik was toen nog wat naïef op dat gebied.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:49 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Treurig en belachelijk duur. Toch mag het geen verrassing zijn dat je rotzooi krijgt in een dergelijk pretpark.
Inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2010 18:48 schreef beelz het volgende:
Er zit godverdomme alleen maar plant op die pizza! WTF?! Op een pizza hoort dood varken te liggen of andere dieren. En niet van die halal shit.
Ter compensatie heb ik chili con carnage gemaakt: Kilo gehakt, pak spekreepjes, pak bacon en knabbelbacon als garnering.quote:
Of kip natuurlijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:48 schreef beelz het volgende:
Er zit godverdomme alleen maar plant op die pizza! WTF?! Op een pizza hoort dood varken te liggen of andere dieren. En niet van die halal shit.
Zoiets?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:48 schreef beelz het volgende:
dito!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef beelz het volgende:
[..]
Ter compensatie heb ik chili con carnage gemaakt: Kilo gehakt, pak spekreepjes, pak bacon en knabbelbacon als garnering.
Laat dit een les zijn voor alle vegetariërs: Voor elk die wat jullie niet eten, eet ik er drie.
what the fuckquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef beelz het volgende:
[..]
Ter compensatie heb ik chili con carnage gemaakt: Kilo gehakt, pak spekreepjes, pak bacon en knabbelbacon als garnering.
Laat dit een les zijn voor alle vegetariërs: Voor elk die wat jullie niet eten, eet ik er drie.
Mensen die afgeven op kip moeten daar vroeg of laat altijd op terugkomen. Iedereen moet echt aan het idee wennen dat kip van groot belang is, in onze samenleving.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:59 schreef MASD het volgende:
[..]
Feit van de dag: Kip is geen vlees.
Kip,quote:Op woensdag 29 december 2010 19:01 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Mensen die afgeven op kip moeten daar vroeg of laat altijd op terugkomen. Iedereen moet echt aan het idee wennen dat kip van groot belang is, in onze samenleving.
We kunnen beter koeien eten dan kippen want kippen zijn klein dus als die in de weg lopen kun je ze gewoon een schop verkopen. Koeien kun je niet doodschoppen dus daar moeten we dan allemaal wapens voor aanschaffen, daar krijg je amerikaanse toestanden van en dat willen we hier niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:01 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Mensen die afgeven op kip moeten daar vroeg of laat altijd op terugkomen. Iedereen moet echt aan het idee wennen dat kip van groot belang is, in onze samenleving.
!quote:Op woensdag 29 december 2010 19:03 schreef beelz het volgende:
[..]
We kunnen beter koeien eten dan kippen want kippen zijn klein dus als die in de weg lopen kun je ze gewoon een schop verkopen. Koeien kun je niet doodschoppen dus daar moeten we dan allemaal wapens voor aanschaffen, daar krijg je amerikaanse toestanden van en dat willen we hier niet.
Kip is dus geen vlees en koe wel, puur omdat het nodig is.
Rotsvast argument.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:03 schreef beelz het volgende:
[..]
We kunnen beter koeien eten dan kippen want kippen zijn klein dus als die in de weg lopen kun je ze gewoon een schop verkopen. Koeien kun je niet doodschoppen dus daar moeten we dan allemaal wapens voor aanschaffen, daar krijg je amerikaanse toestanden van en dat willen we hier niet.
Misschien kun je beter vertrekken uit de provincie en gezellig in de stad kip komen eten. Dan zoeken die boeren het zelf maar uit. Wij hebben slechts boodschap aan het eindproduct als consument.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:03 schreef beelz het volgende:
[..]
Die hadden ze niet bij Vapiano.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:09 schreef Proletariaat het volgende:
dr. oetker pizza salami en het is opgelost
Die koeien breken vanzelf uit en dan komen ze ook in de stad waar ik woon. Ik denk preventief. Kip eten is voor onderontwikkelde mensen.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:08 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Misschien kun je beter vertrekken uit de provincie en gezellig in de stad kip komen eten. Dan zoeken die boeren het zelf maar uit. Wij hebben slechts boodschap aan het eindproduct als consument.
Ik hou van koeienquote:Op woensdag 29 december 2010 19:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Die koeien breken vanzelf uit en dan komen ze ook in de stad waar ik woon. Ik denk preventief. Kip eten is voor onderontwikkelde mensen.
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die hadden ze niet bij Vapiano.
Ik zie dat je in Zwolle woont, dus ik sluit het niet uit. Als je ooit eens in een fatsoenlijke stad komt te wonen, dan gaan je de ogen nog wel eens open. Zoals gezegd: kip is lekker en van groot belang in onze samenleving.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Die koeien breken vanzelf uit en dan komen ze ook in de stad waar ik woon. Ik denk preventief. Kip eten is voor onderontwikkelde mensen.
WAT LUL JIJquote:Op woensdag 29 december 2010 19:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Eten op foto's ziet er bijna nooit smakelijk uit.
Niet alles beoordelen aan de hand van de rotzooi die jouw moeder destijds kocht bij de Action.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:13 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt waardeloos.
Echt wel !quote:Op woensdag 29 december 2010 19:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Eten op foto's ziet er bijna nooit smakelijk uit.
Zwolle is inderdaad niet in het westen, wij zitten dus op de frontlinies tijdens de grote koeieninvasie. Ik ben er klaar voor in ieder gevalquote:Op woensdag 29 december 2010 19:14 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat je in Zwolle woont, dus ik sluit het niet uit. Als je ooit eens in een fatsoenlijke stad komt te wonen, dan gaan je de ogen nog wel eens open. Zoals gezegd: kip is lekker en van groot belang in onze samenleving.
Ik ook, vooral als ze lekker bereid zijn.quote:
Dan helemaalquote:Op woensdag 29 december 2010 19:27 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ook, vooral als ze lekker bereid zijn.
Is best te vreten hoor!quote:Op woensdag 29 december 2010 19:31 schreef MotorCitySoul het volgende:
Natuurlijk niets mis met rundvlees. Ik denk dat we het maar eens moeten hebben over vis op een pizza. We zouden ons kunnen afvragen hoe lekker / smerig een tonijnpizza nou eigenlijk is?
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:32 schreef anno2010 het volgende:
Volgens mij zitten er zelfs kankertumoren tussen, zie rechtsboven naast de pizza
Vis is heel veel lekker. Tonijnpizza vind ik alleen maar lekker als ik ongelooflijk bezopen ben en toch niets meer proef.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:31 schreef MotorCitySoul het volgende:
Natuurlijk niets mis met rundvlees. Ik denk dat we het maar eens moeten hebben over vis op een pizza. We zouden ons kunnen afvragen hoe lekker / smerig een tonijnpizza nou eigenlijk is?
Ik denk dat de pizza een product is van kinderarbeid in een zeer arm en achtergesteld land.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb die pizza niet gemaakt godverrrrrr
... Hij werd vers gemaaktquote:Op woensdag 29 december 2010 19:44 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Ik denk dat de pizza een product is van kinderarbeid in een zeer arm en achtergesteld land.
Hoeveel heb je ervoor betaald btw?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
... Hij werd vers gemaakt
Uhmmm volgens mij iets van 7 euro.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:59 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Hoeveel heb je ervoor betaald btw?
Hoi Maddox.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef beelz het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we hebben allemaal iets he.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:00 schreef LangeJan het volgende:
En ik ben hypocriet omdat ik eerder zei dat je op moest rotten met je pizza en nu post ik gezellig mee
In die vieze pizza?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:20 schreef IDisposable het volgende:
Door dit topic heb ik trek gekregen.
Vast niet door de OP.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:20 schreef IDisposable het volgende:
Door dit topic heb ik trek gekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |