Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:21 schreef Unischroef het volgende:
Door wat voor lepraolifant is dat ding geswaffeld.
Sorry ik kan het ook niet helpenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef Caland het volgende:
Mensen die hun pizza snijden met een broodmes
Hoe moet je die dingen anders bewerken dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hoe moet je die dingen anders bewerken dan?
Het was in een restaurant genaamd Vapianoquote:
Amsterdamquote:Op woensdag 29 december 2010 18:30 schreef MotorCitySoul het volgende:
In welk oorlogsgebied is dat ding dan in elkaar geflanst?
Het was niet thuis...quote:Op woensdag 29 december 2010 18:28 schreef Eclaire84 het volgende:
Had er nog een paar plakken kaas overeen gegooit en wat langer in de oven laten staan.
VERDURE - gegrilde groenten, champignons, tomaten, mozzarellaquote:Op woensdag 29 december 2010 18:33 schreef Caland het volgende:
Pizza ziet er ook wel echt heel ranzig uit
Wat voor pizza was het eigenlijk?
Een pizzasnijdert!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hoe moet je die dingen anders bewerken dan?
alles in cursief lust ik zowiezo al niet. .quote:Op woensdag 29 december 2010 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
VERDURE - gegrilde groenten, champignons, tomaten, mozzarella
Nou terechte naam
Je bent ook wel een debiel als je een pizza met gegrilde groenten wilt, maar dit geheel terzijde.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou terechte naam
Dikgedrukt daarentegen.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
alles in cursief lust ik zowiezo al niet. .
Ik dacht gegrilde groente.. is vast niet zo erg.. Krijg je dit voor jequote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
alles in cursief lust ik zowiezo al niet. .
Ik heb echt met je te doen. Als je een keer in Utrecht bent, dan krijg je van mij een degelijke pizza.quote:
Echt?!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:36 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Ik heb echt met je te doen. Als je een keer in Utrecht bent, dan krijg je van mij een degelijke pizza.
Mensen die met hun handen in het haar zitten als ze geen pizza mes tot hun beschikking hebben.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef Caland het volgende:
Ik dacht, laat ik eens gek doenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent ook wel een debiel als je een pizza met gegrilde groenten wilt, maar dit geheel terzijde.
Waarom zetten die pizzafabrikanten altijd de Italiaanse naam neer. Weinig personen in Nederland die zoiets snappen.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou terechte naam
WOAR IST VLEIS?!?!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou terechte naam
hoe heet dat merk? Klinkerbotsing?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:20 schreef Driepink het volgende:
ik zat net in het verkeerde topic, dus bij deze wel in KLB
[ afbeelding ]
ziehier, de vieze pizza van Klinker
Natuurlijk. Iedereen op het oostelijk halfrond heeft zo nu en dan recht op een hoogwaardige pizza.quote:
Idd. Wat dat betreft moet je ook nooit een pizza calamiteiten bestellen.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:40 schreef Caland het volgende:
Misschien bedoelden ze wel dat je heel wat te verdure kreeg
Treurig en belachelijk duur. Toch mag het geen verrassing zijn dat je rotzooi krijgt in een dergelijk pretpark.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef Vengerr het volgende:
Ik heb ooit in Euro Disney bij een tentje met een Jungle Book thema naast die Indiana Jones achtbaan een pizza besteld.
Large pizza was 16,50 euro maar ik had honger dus ik neem die.
Het doosje voorspelde al niet veel goeds want het was niet veel groter dan een small pizza van de Domino's.
Nah... de pizza was een schraal plakkaat met zweterige gestolde kaas en verder geen enkele toping.
Die dozen staan daar blijkbaar soms uren op een warmteplaat want de pizza zat stevig tegen de bodem van doos aangeplakt.
Ik begin dus te trekken aan die morbide kaasfrisbie en ineens kijk ik tegen mijn Mowgli en Baloe placemat aan.
Blijkt de vermolmde kartonnen bodem geheel met de pizza versmolten te zijn en mee te scheuren.![]()
Nooit meer.
Ik was toen nog wat naïef op dat gebied.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:49 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Treurig en belachelijk duur. Toch mag het geen verrassing zijn dat je rotzooi krijgt in een dergelijk pretpark.
Inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2010 18:48 schreef beelz het volgende:
Er zit godverdomme alleen maar plant op die pizza! WTF?! Op een pizza hoort dood varken te liggen of andere dieren. En niet van die halal shit.
Ter compensatie heb ik chili con carnage gemaakt: Kilo gehakt, pak spekreepjes, pak bacon en knabbelbacon als garnering.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |