Je haalt nu persoonlijke misstappen en politieke uitspraken door elkaar...quote:Op zondag 2 januari 2011 12:52 schreef rootus het volgende:
Dat in de knieën schieten dat was als de politie zich moest verdedigen tegen gewelddadige mensen.
Dat iemand va een partij rare dingen doet dat gebeurd overal.
Billenknijper Lubbers.
GroenLinks-Kamerlid Duyvendak inbreker.
en er zullen er nog genoeg zijn.
Betekent dit dat iedereen van de CDA Billenknijpers zijn?
Ja, die dingen gebeuren. Maar laten we niet vergeten dat de PVV toen het hoogste woord had over de affaire Duyvendak. De PVV had (zoals gewoonlijk) geen enkele vorm van nuance.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:52 schreef rootus het volgende:
Dat in de knieën schieten dat was als de politie zich moest verdedigen tegen gewelddadige mensen.
Dat iemand va een partij rare dingen doet dat gebeurd overal.
Billenknijper Lubbers.
GroenLinks-Kamerlid Duyvendak inbreker.
en er zullen er nog genoeg zijn.
Betekent dit dat iedereen van de CDA Billenknijpers zijn?
Ik ben in het geheel niet verongelijkt.quote:Doe dan niet zo verongelijkt als blijkt dat PVV'ers zelf hebben misdragen. En echt hebben misdragen bovendien.
Niet alleen de linkse politici. Ook misdaadverslaggevers en zangers krijgen het te verduren, denk aan doodsbedreigingen en haatmails. Maar Rootus vindt dat allemaal prima! Immers, het politiek correcte is verdwenen.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:46 schreef du_ke het volgende:
nou ja het is natuurlijk wel een bekend gegeven dat de meer linkse politici regelmatig beveiligd moeten worden vanwege bedreigingen uit de hoek van de PVV-aanhang...
Is dat het enige moment waarop je dan last hebt van de islam?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:15 schreef rootus het volgende:
Ga meer eens om dit uit te testen pvv pamfletten uitdelen op straat.
Wat heb ik dan niet juist geformuleerd?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:15 schreef rootus het volgende:
Je moet je wel juist formuleren.
Mijn uitleg hierover vind jij stuitend omdat die niet in jou roze brilletje past.
Dan ga je maar domme dingen zeggen om je gelijk te krijgen.
Heb ik dat ooit ontkend dan? Ik zeg alleen dat in NL er echter alleen meer pogingen zijn geweest om moskeeen in de fik te steken dan dat er christenen zijn opgeblazen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:41 schreef rootus het volgende:
hee doc.
Nieuws gelezen?
Bomaanslag in kerk Egypte.
Slaapliedje voor je zingen?
Zeg dat eens tegen de christenen die een vloekverbod in de APV hebben willen opnemen.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:23 schreef rootus het volgende:
[..]
Of het nu gegronde kritiek is of niet. Dat maakt niet zoveel uit.
Als er maar kritiek is. Daar is de Islam niet van gediend maar is iets wat noodzakelijk is om deze cultuur zo spoedig mogelijk hun "renaissance" in te loodsen.
De Moslims zullen moeten leren dat retoriek en discussie de methode is die niet alleen past in een westerse samenleving maar strikt noodzakelijk is voor een moderne samenleving.
En wat zegt het jou dat hij wel nog steeds in de Tweede Kamer zit voor de PVV?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:00 schreef rootus het volgende:
[..]
Ik ben in het geheel niet verongelijkt.
Die Lucassen had van mij zo eruitgeschopt mogen/moeten worden.
Niet omdat he de PVV geschaad heeft maar omdat ik dit gedrag ten zeerste afkeur.
Zo iemand wil ik niet in mijn wijk.
Ik ben echt niet de enige die dat uit de koran haalt.quote:Ik zie alleen dat jij selectief teksten uit de koran haalt, maar niet selectieve teksten uit de bijbel accepteert. Dat zegt mij genoeg. Je legt overigens geen moer uit omdat je niet in staat bent de boel uit te leggen.
Daar wordt ik niet vrolijk van.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:42 schreef Doc het volgende:
[..]
En wat zegt het jou dat hij wel nog steeds in de Tweede Kamer zit voor de PVV?
Wat een dom filmpje zeg.quote:
bijna goed, het was de hond van Geert Wildersquote:Op zondag 2 januari 2011 14:56 schreef rootus het volgende:
[..]
Wat een dom filmpje zeg.
Wie heeft dat gemaakt? joseph Goebbels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |