Ow beter dat hij niet is teruggekomen, in het begin kom ik hem wel waarderen de laatste weken kroop hij Roel elke dag dieper in zijn reet en begon zelfs met irritante Roel plaatjes (Niks te nadele van Roel maar die plaatjes waren irritant.)quote:Op woensdag 29 december 2010 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
Die had een ban van ik geloof 48 uur, en die is niet meer teruggekomen
Inderdaad, mannen die vechten het gewoon na schooltijd met elkaar uitquote:Op woensdag 29 december 2010 15:51 schreef Paul-89 het volgende:
Tering, wat is het hier voor wijven-club.
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:51 schreef Paul-89 het volgende:
Weer? Niet te snel na elkaar hoor...quote:Op woensdag 29 december 2010 15:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Muse, hopelijk komen die dit jaar weer met een knijter van een cd.
Jij, ik, vechten?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:51 schreef Paul-89 het volgende:
halverwege het jaar dan of na de zomerquote:Op woensdag 29 december 2010 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weer? Niet te snel na elkaar hoor...
Nouja, weer, weer.. Tussen Origin of Symmetry en het laatste album vond ik het toch lichtelijk mee vallen qua 'kneiters van albums'.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die laatste Muse CD faalde best hard dus van mij mogen ze weer.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mooie shirts van deze clubs bestaan nietquote:Op woensdag 29 december 2010 15:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij, ik, vechten?
Kom jij in je mooiste Feyenoord shirt en ik in mijn mooiste ajax shirt. Dan lijkt het net of we onze clubeer verdedigen
Ik denk dat het komen in een Feyenoord al een vernedering op zich is en dat je daar geen ajax supporter voor nodig hebt...quote:Op woensdag 29 december 2010 15:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij, ik, vechten?
Kom jij in je mooiste Feyenoord shirt en ik in mijn mooiste ajax shirt. Dan lijkt het net of we onze clubeer verdedigen
Inderdaad, shirts met traditie zouden verboden moeten worden!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mooie shirts van deze clubs bestaan niet
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:59 schreef CindieY het volgende:
Uurlijstje anyone? Ik krijg ze niet fatsoenlijk hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Ik hou niet van pet en sjaalsupportersquote:Op woensdag 29 december 2010 15:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad, shirts met traditie zouden verboden moeten worden!
Mokequote:Op woensdag 29 december 2010 16:01 schreef Cee het volgende:
Pfff, matig uurtje. Vind alleen 623 en 622 echt tof. Mooi, kan ik ondertussen iets nuttigs gaan doen.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:00 schreef justmattie het volgende:
[..]FatboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik hou niet van pet en sjaalsupporters
Laat iedereen ff op zijn eigen manier zijn club supporten.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik hou niet van pet en sjaalsupporters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |