Nee. Altijd. Ook als ik slaap of de liefde bedrijf.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef justmattie het volgende:
Luistert het merendeel hier normaal ook 3fm, of alleen tijdens de SR ?
Het lijkt wel op dat 'dansen' dat die volkszangerts op TV Oranje doen.quote:
Rinus en coquote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Het lijkt wel op dat 'dansen' dat die volkszangerts op TV Oranje doen.
Ik luister altijd naar 3fm. Geen andere zender. Ja, soms Q Music in de ochtend.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef justmattie het volgende:
Meestal gewone eigen nummers.. Als ik radio luister, dan altijd 3FMquote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef justmattie het volgende:
Alleen als ik wakker word Evers, maar voor de rest 3FM. En op zondag na 0u Echte Jannen, want EOquote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef justmattie het volgende:
Wil het weer vaker gaan doen , behalve de ochtend show, ik trek Giel niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef justmattie het volgende:
Ik luister eigenlijk altijd 3FM maar nu tijdens SR en TOPSR iets meer, normaal luister ik tijdens sommige programma's muziek vanaf mn pc.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef justmattie het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is bug op 3fm site , Sirolf los eens op
Same here.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:53 schreef Cee het volgende:
Ik word ook heel chagerijnig als op m'n werk de radio uit gaat. Een van m'n collega's is snel afgeleid en ookal zet ik het volume op 4dan nog weet je dat RAMMM die radio 'even' uit moet want ze kan zich niet concentreren. En dan is het enige wat je verder hoort gemurmel het geklik en getik. En daar word ik me toch een partij kriegelig van! Ik heb altijd een constante factor qua geluid in de achtergrond nodig.
Copy that!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:53 schreef Cee het volgende:
Ik word ook heel chagerijnig als op m'n werk de radio uit gaat. Een van m'n collega's is snel afgeleid en ookal zet ik het volume op 4dan nog weet je dat RAMMM die radio 'even' uit moet want ze kan zich niet concentreren. En dan is het enige wat je verder hoort gemurmel en geklik en getik. En daar word ik me toch een partij kriegelig van! Ik heb altijd een constante factor qua geluid in de achtergrond nodig.
Alhoewel geen radio natuurlijk altijd beter is dan datgene wat Sersjee op dit moment moet doorstaan.quote:
Gemurmel, geklik en getik is toch ook een redelijk constante factor qua geluid?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:53 schreef Cee het volgende:
Ik word ook heel chagerijnig als op m'n werk de radio uit gaat. Een van m'n collega's is snel afgeleid en ookal zet ik het volume op 4dan nog weet je dat RAMMM die radio 'even' uit moet want ze kan zich niet concentreren. En dan is het enige wat je verder hoort gemurmel het geklik en getik. En daar word ik me toch een partij kriegelig van! Ik heb altijd een constante factor qua geluid in de achtergrond nodig.
Eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gemurmel, geklik en getik is toch ook een redelijk constante factor qua geluid?
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Spontaan zin in Limburgse Vlaai nu.
SPOILER: 15-16uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten aardige nummers bij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: 15-16uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het zelfde, continue geouwehoer op de kamer, alleen hier staat verplicht sky op omdat ze gek worden van dj's die ouwehoeren.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:53 schreef Cee het volgende:
Ik word ook heel chagerijnig als op m'n werk de radio uit gaat. Een van m'n collega's is snel afgeleid en ookal zet ik het volume op 4dan nog weet je dat RAMMM die radio 'even' uit moet want ze kan zich niet concentreren. En dan is het enige wat je verder hoort gemurmel en geklik en getik. En daar word ik me toch een partij kriegelig van! Ik heb altijd een constante factor qua geluid in de achtergrond nodig.
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:58 schreef Pino112 het volgende:
SPOILER: 15-16uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten aardige nummers bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik heb eens rond kerst bij refo's gewerkt op een kwekerij, Sky was het enige wat ze tolereerden. Daar word je pas gek vanquote:Op woensdag 29 december 2010 14:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb het zelfde, continue geouwehoer op de kamer, alleen hier staat verplicht sky op omdat ze gek worden van dj's die ouwehoeren.
Altijd en alleen maarquote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef justmattie het volgende:
Dat gaat niet gebeuren, zal eerder oosten worden.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:56 schreef Cee het volgende:
Rowwen Heze!
2012 moet het Huis in Limburg komen.
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
SPOILER: 15-16uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zeg Zwolle! Wel niet helemaal oosten, maar oostelijkerquote:Op woensdag 29 december 2010 15:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, zal eerder oosten worden.
Vind het primaquote:Op woensdag 29 december 2010 15:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zeg Zwolle! Wel niet helemaal oosten, maar oostelijkerOfzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, nu weet ik alsnog welke artiest er wordt gedraaidquote:
Ik heb zelf geen radio want ik doe de telefoon, de radio staat hiernaast, en daar zitten 3 collega's.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb het zelfde, continue geouwehoer op de kamer, alleen hier staat verplicht sky op omdat ze gek worden van dj's die ouwehoeren.
Dat is ook te tolereren.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, zal eerder oosten worden.
Mag je geen radio hebben omdat je de telefoon op moet nemen??quote:Op woensdag 29 december 2010 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen radio want ik doe de telefoon, de radio staat hiernaast, en daar zitten 3 collega's.
Als ik soms wel es echt moet doorwerken knal ik wel es een cd keihard via mn pc, dan doe ik mn deur ff dicht
Ach, het is radio he. Die van Wennemars gisteren vond ik ergerquote:Op woensdag 29 december 2010 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bart heeft weer veel moeite gedaan om de allerallermooiste trui uit de kast te pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een ding, kan het niet groter
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Denk advies bij Mart gevraagd.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bart heeft weer veel moeite gedaan om de allerallermooiste trui uit de kast te pakken.
Nou ja, dan hoor je de radio als mensen bellen, das toch logisch dat dat niet echt netjes is?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mag je geen radio hebben omdat je de telefoon op moet nemen??
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk advies bij Mart gevraagd.
Mijn tekstquote:
Oh god ja die meisjes, die waren epic, ik moest zo lachen om dat request toenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jeroen Pauw , de ouwe charlatan, die heel mediapark heeft afgewerkt
Gruwelijk irritant ook. Werk zelf in een callcenter en ik kan echt niet tegen mensen die niet even de moeite nemen om de tv of radio zachter te zetten. Jengelende kinderen zijn nog erger.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, dan hoor je de radio als mensen bellen, das toch logisch dat dat niet echt netjes is?
Ik ga met je mee.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:06 schreef Cee het volgende:
Nou, wedje erop gooien: wordt Reservoir Dogs dit keer vermeld of niet? Ik gok: ja.
Zachtjes op de achtergrond moet kunnen.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, dan hoor je de radio als mensen bellen, das toch logisch dat dat niet echt netjes is?
Hoezo jij belt mij, waarom moet ik iets zachter zetten als jij mij ongevraagd beltquote:Op woensdag 29 december 2010 15:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gruwelijk irritant ook. Werk zelf in een callcenter en ik kan echt niet tegen mensen die niet even de moeite nemen om de tv of radio zachter te zetten. Jengelende kinderen zijn nog erger.
Psies, de radio staat hiernaast en daar doen mensen ook dictaten en zo, dus hij staat niet al te hard, maar hard genoeg om de muziek te kunnen horen , gesprekken vang ik vaak maar half op. En als ik een cd op mn pc aan knal dan kan ik ff op pauze klikken voor ik opneemquote:Op woensdag 29 december 2010 15:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gruwelijk irritant ook. Werk zelf in een callcenter en ik kan echt niet tegen mensen die niet even de moeite nemen om de tv of radio zachter te zetten. Jengelende kinderen zijn nog erger.
't Gaat mij vooral om het moment dat mensen het gesprek ook daadwerkelijk willen voerenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoezo jij belt mij, waarom moet ik iets zachter zetten als jij mij ongevraagd beltOmgekeerde wereld
Godmiljaar, Dagoduck! Kijken, nu. NU.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb 'reservoir dogs' nog nooit gezien..
Moet je een keer achter de pc vandaan komenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:07 schreef Dagoduck het volgende:
Oh nee dat kan echt niet overal vind ik hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zachtjes op de achtergrond moet kunnen.
Jij kan hun ook bellen, voor informatie oid..quote:Op woensdag 29 december 2010 15:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoezo jij belt mij, waarom moet ik iets zachter zetten als jij mij ongevraagd beltOmgekeerde wereld
Tja, is van voor mijn tijd.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Godmiljaar, Dagoduck! Kijken, nu. NU.
99,9 van de call centres zijn outbound, inbound callcentres oke , die worden gebeldquote:Op woensdag 29 december 2010 15:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij kan hun ook bellen, voor informatie oid..
Als je bij een begrafenisondernemer werkt niet.. Maar voor de rest?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee dat kan echt niet overal vind ik hoor.
Ge moest beschaamd zijn!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:07 schreef Dagoduck het volgende:
We zijn in principe outbound ja, maar je kunt ook andersom een afspraak regelen. Dus geen muziek bij onsquote:Op woensdag 29 december 2010 15:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
99,9 van de call centres zijn outbound, inbound callcentres oke , die worden gebeld
En tijdens mijn tijdquote:Op woensdag 29 december 2010 15:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Neil Young is ook voor jou tijd
Nou ik zou het hier echt niet professioneel vinden hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je bij een begrafenisondernemer werkt niet.. Maar voor de rest?
Of wat klassieke muziek opzetten. Houdt de baas vast wel vanquote:Op woensdag 29 december 2010 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, de radio staat hiernaast en daar doen mensen ook dictaten en zo, dus hij staat niet al te hard, maar hard genoeg om de muziek te kunnen horen , gesprekken vang ik vaak maar half op. En als ik een cd op mn pc aan knal dan kan ik ff op pauze klikken voor ik opneem![]()
Fijn die dagelijkse top 10 van crematie of begravenisliedjes.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je bij een begrafenisondernemer werkt niet.. Maar voor de rest?
Er zijn genoeg telefonistes die niet op een callcentre zittenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
99,9 van de call centres zijn outbound, inbound callcentres oke , die worden gebeld
Nee helemaal niet hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 15:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of wat klassieke muziek opzetten. Houdt de baas vast wel van.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom werkt een stofdoek uitkloppen via een dakraam nietalles waait weer naar binnen
Niet op kroegvolume uiteraardquote:Op woensdag 29 december 2010 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik zou het hier echt niet professioneel vinden hoor.
Als ik ergens bel om iets te vragen hoef ik ook geen radio te horen eigenlijk
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Fijn die dagelijkse top 10 van crematie of begravenisliedjes.
Is logica ook van voor jouw tijd?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom werkt een stofdoek uitkloppen via een dakraam nietalles waait weer naar binnen
Scherpquote:Op woensdag 29 december 2010 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ze verschillen alledrie heel erg, het gaat van Frans Bauer tot Motownquote:Op woensdag 29 december 2010 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, zo had ik 'm wel ingeschat.
Da's een crematienummer.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:13 schreef justmattie het volgende:
Nu we het over begrafenisnummers hebben, Dust in the wind
Ja he! Bij mij is het juist een vakantienummer (2005). Ik had 'm ook heel vrolijk onder m'n vakantiefilmmontage gezet. Laat ik 'm aan vrienden zien, zegt 'n vriendin "Ja, dit nummer doet me toch altijd denken aan de uitvaart van m'n klasgenoot."quote:Op woensdag 29 december 2010 15:13 schreef justmattie het volgende:
Ik wil Coldplay met Yellow. Dat weet ik al jaren, alleen jammer genoeg de rest nog niet. Nja, ik ga er vanuit dat ik nog wel eventjes te gaan hebquote:Op woensdag 29 december 2010 15:13 schreef justmattie het volgende:
Doe dat dan ook niet , spoel deze dan ook uit in de wasbak.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
Het kan toch ook naar beneden, omhoog, richting zuid, west of oostenquote:
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze verschillen alledrie heel erg, het gaat van Frans Bauer tot Motown
Bij mij staan Manowar - Masters of the wind op het lijstjequote:Op woensdag 29 december 2010 15:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wil Coldplay met Yellow. Dat weet ik al jaren, alleen jammer genoeg de rest nog niet. Nja, ik ga er vanuit dat ik nog wel eventjes te gaan heb
Nee dat zijn ze zeker nietquote:Op woensdag 29 december 2010 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
![]()
. Ja, het moet ook niet te voorspelbaar zijn natuurlijk
>
Ja maar, ja maar dan is ie nat en vies, kan ik hem niet meer gebruiken tot ie droog is..quote:Op woensdag 29 december 2010 15:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet , spoel deze dan ook uit in de wasbak.
Stof trekt stof aan, kortom je bent te stoffigquote:Op woensdag 29 december 2010 15:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het kan toch ook naar beneden, omhoog, richting zuid, west of oostenmaar neehoor hup naar her noorden naar binnen..
Ik durf het niet op te schrijven want ik ben bang dat ik dan de goden ga verzoeken of zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij mij staan Manowar - Masters of the wind op het lijstje
Uitvaartnummer danquote:
Hehe oepsquote:Op woensdag 29 december 2010 15:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja he! Bij mij is het juist een vakantienummer (2005). Ik had 'm ook heel vrolijk onder m'n vakantiefilmmontage gezet. Laat ik 'm aan vrienden zien, zegt 'n vriendin "Ja, dit nummer doet me toch altijd denken aan de uitvaart van m'n klasgenoot."
Dat is een mooi nummerquote:Op woensdag 29 december 2010 15:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wil Coldplay met Yellow. Dat weet ik al jaren, alleen jammer genoeg de rest nog niet. Nja, ik ga er vanuit dat ik nog wel eventjes te gaan heb
Stoffig, ouderen zijn toch stoffig?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stof trekt stof aan, kortom je bent te stoffig
Stoffen met een natte doek gaat veel beter dan met een droge, vieslapjequote:Op woensdag 29 december 2010 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar dan is ie nat en vies, kan ik hem niet meer gebruiken tot ie droog is..
Het 't er eens over gehad met vrienden na de dienst van m'n omaquote:Op woensdag 29 december 2010 15:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Uitvaartnummer dan![]()
[..]
Hehe oeps
[..]
Dat is een mooi nummer![]()
Ik zou het niet weten eigenlijk... Nooit over nagedacht
Hopelijk ga je nog even niet , dan kan je die keuze herzienquote:Op woensdag 29 december 2010 15:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik durf het niet op te schrijven want ik ben bang dat ik dan de goden ga verzoeken of zo.
Maar Heaven from Here van Robbie Williams is er een van.
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hopelijk ga je nog even niet , dan kan je die keuze herzien
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hopelijk ga je nog even niet , dan kan je die keuze herzien
Brrrr, de grond in. Ik ben serieus claustrofobisch voor lage ruimtes, dus doe mij maar open kist en crematie.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik wil Blackbird van the Beatles en the Washing of the Water van Peter Gabriel en Sometimes it snows in April van Prince.
Gewoon drie liedjes en hup de grond in , geen gedoe verder
Je kan ook dingen vastleggen bij monuta geloof ikquote:Op woensdag 29 december 2010 15:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het 't er eens over gehad met vrienden na de dienst van m'n omaEn 't nummer doet me ook wat
Hoef niet zo nodig in de grond, weg is weg , de oven in. of tegen die tijd vriesdrogen.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik wil Blackbird van the Beatles en the Washing of the Water van Peter Gabriel en Sometimes it snows in April van Prince.
Ik wil er eerlijk gezegd nog niet over nadenken verderquote:Op woensdag 29 december 2010 15:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je kan ook dingen vastleggen bij monuta geloof ik
Misschien toch maar eens over na gaan denken
Oh wij hebben een familiegraf waar nog zat plek in is, daar wil ik best bijquote:Op woensdag 29 december 2010 15:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Brrrr, de grond in. Ik ben serieus claustrofobisch voor lage ruimtes, dus doe mij maar open kist en crematie.
Staat dat dan ook in de overlijdensadvertentie, in plaats van "Na de dienst is er gelegenheid om samen te komen bij de koffietafel blahdieblah" gewoon "Drie liedjes, hup de grond in, geen gedoe."quote:Op woensdag 29 december 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
't Gaat me vooral om de kistquote:Op woensdag 29 december 2010 15:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wij hebben een familiegraf waar nog zat plek in is, daar wil ik best bij
Ja maar ik wil dat ze extra hard gaan janken.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:20 schreef DaMook het volgende:
Wat een drukte om wat je wilt dat ze spelen, je hoort het zelf toch niet
.
De muziek is juist één van de enige dingen wat ik echt belangrijk vind bij mijn begrafenis. Kartonnen doosje ergens onder de grond, geen probleem, maar de muziek moet perfect zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:20 schreef DaMook het volgende:
. En duurt als het goed is nog een tijdje, en anders bedenken ze wel wat
.
Ik zou liever zelf e.e.a. regelen dan dat de nabestaanden het allemaal moeten doenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wil er eerlijk gezegd nog niet over nadenken verder
Gaat wel komen dat je kartonnen doos mag , alleen begrafenis wereld wil nog niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:21 schreef drummerdude het volgende:
[..]
De muziek is juist één van de enige dingen wat ik echt belangrijk vind bij mijn begrafenis. Kartonnen doosje ergens onder de grond, geen probleem, maar de muziek moet perfect zijn.
De muziek is toch datgene waar ze aan jou moeten herinneren, dus het moet wel jouw muziekkeuze zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:20 schreef DaMook het volgende:
. En duurt als het goed is nog een tijdje, en anders bedenken ze wel wat
.
Hier gewoon de oven in. Ik wil m'n nabestaanden niet met een graf opzadelen.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoef niet zo nodig in de grond, weg is weg , de oven in. of tegen die tijd vriesdrogen.
Heb je ook een punt hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 15:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zou liever zelf e.e.a. regelen dan dat de nabestaanden het allemaal moeten doen
Precies.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
De muziek is toch datgene waar ze aan jou moeten herinneren, dus het moet wel jouw muziekkeuze zijn.
Dan zetten ze maar 3fm opquote:Op woensdag 29 december 2010 15:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
De muziek is toch datgene waar ze aan jou moeten herinneren, dus het moet wel jouw muziekkeuze zijn.
Mijn uitvaart duurt 2 jaar, huur een ruimte af voor 2 jaar, en dan gewoon kan 2 jaar lang iedereen komen feestenquote:
Dank je, gaat dalijk wel weer overquote:
Voor geen goud rammen ze mij die oven in. Egoïstisch dat het dan moge zijn. Ik kan er de juiste woorden/beredeneringen niet voor vinden maar momenteel heerst het woord 'zonde'. Pffff.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier gewoon de oven in. Ik wil m'n nabestaanden niet met een graf opzadelen.
Die van jou komt van mythbusters of niet ?quote:
Beetje cruquote:Op woensdag 29 december 2010 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Mn moeder wil "Rastaman Chant" van Bob Marley maar dan de tribute versie met Busta Rhymes, ik verheug me dr nu al op![]()
Mn moeder en zusje willen ook Sometimes it snows trouwens, daar gaan we een traditie van maken
Jepquote:Op woensdag 29 december 2010 15:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die van jou komt van mythbusters of niet ?
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:26 schreef Cee het volgende:
[..]Die gaat in de kerk verkleed als LaPostel.
BIERquote:Op woensdag 29 december 2010 15:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor geen goud rammen ze mij die oven in. Egoïstisch dat het dan moge zijn. Ik kan er de juiste woorden/beredeneringen niet voor vinden maar momenteel heerst het woord 'zonde'. Pffff.
ANDER ONDERWERP!
TIETENBIERTIETENBIER
Welk Gronings nummer dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:27 schreef themauster het volgende:
Lekker onderwerp hier uitvaartmuziek, Die van mij wordt 1 Gronings nummer Who wants to live forever van Queen en Fix You van Coldplay.
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:27 schreef DaMook het volgende:
Dat rad van coen en sander past echt niet bij de nieuwe studio.
Haiquote:Op woensdag 29 december 2010 15:28 schreef ValHallen het volgende:
Zo zo, bezig met uitvaartplannen allemaal?
Hoi trouwens
Zelfs na je dood blijf je een parasiet.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ik word voordat ik dood ga moslim en als ik dan begraven ben mogen ze mn graf niet verwijderen
De roos van Wia Buze of Het het nog nooit zo donker west van Ede staalquote:
Kan iedereen mij blijven erenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zelfs na je dood blijf je een parasiet.
Eerste ken ik niet, tweede wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:29 schreef themauster het volgende:
[..]
De roos van Wia Buze of Het het nog nooit zo donker west van Ede staal
De SR versie gebruiken, pimpampat formaat.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:27 schreef DaMook het volgende:
Dat rad van coen en sander past echt niet bij de nieuwe studio.
Dan plemp ik mijn keuzes ook evenquote:
Die laatste, die zit er bij mij ook tussen! En ik wil sowieso ook een nummer van Queen. themauster, zullen we samen onze begrafenis doen? 2 for the price of 1.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:27 schreef themauster het volgende:
Lekker onderwerp hier uitvaartmuziek, Die van mij wordt 1 Gronings nummer Who wants to live forever van Queen en Fix You van Coldplay.
Ja idd, die kan de la in na gebruikquote:Op woensdag 29 december 2010 15:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De SR versie gebruiken, pimpampat formaat.
Als dat jou manier van eren is, heb ik er geen problemen meequote:Op woensdag 29 december 2010 15:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Pis er wel overheen als je het niet erg vind
Zal absoluut niet eren zijn, doe ik nu al niet , dan al helemaal niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als dat jou manier van eren is, heb ik er geen problemen mee
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal absoluut niet eren zijn, doe ik nu al niet , dan al helemaal niet.
Doen we!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Die laatste, die zit er bij mij ook tussen! En ik wil sowieso ook een nummer van Queen. themauster, zullen we samen onze begrafenis doen? 2 for the price of 1.
mag Brabant er dan ook bij, krijg jij je Gronings nummer.
Best een lekker nummer ook. Stuiterenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:32 schreef justmattie het volgende:
Wauw, Pendulum staat wel even 1 keer in de lijstBest wel hoog trouwens
255 30-12-2010 - 21:00 PENDULUM - WATERCOLOUR 19
Wat is daar nu weer cru aan ?quote:
Ik had het ook al even opgezocht, geweldig nummerquote:Op woensdag 29 december 2010 15:32 schreef justmattie het volgende:
Wauw, Pendulum staat wel even 1 keer in de lijstBest wel hoog trouwens
255 30-12-2010 - 21:00 PENDULUM - WATERCOLOUR 19
De 1e is een groningse vertaling van The Rose van Bett Midllerquote:
Dank voor de informatiequote:Op woensdag 29 december 2010 15:33 schreef themauster het volgende:
[..]
De 1e is een groningse vertaling van The Rose van Bett Midller
Dat je je verheugd op de begravenis van je moeder?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Mn moeder wil "Rastaman Chant" van Bob Marley maar dan de tribute versie met Busta Rhymes, ik verheug me dr nu al op![]()
Mn moeder en zusje willen ook Sometimes it snows trouwens, daar gaan we een traditie van maken
Dat is een heel mooi nummer.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:33 schreef themauster het volgende:
[..]
De 1e is een groningse vertaling van The Rose van Bett Midller
Dat hele album van ze is geweldigquote:Op woensdag 29 december 2010 15:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Best een lekker nummer ook. StuiterenBeetje jammer dat ik dan niet thuis ben
Pendulum draaien ze eigenlijk nooit op de radioquote:Op woensdag 29 december 2010 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had het ook al even opgezocht, geweldig nummerMogen ze van mij vaker draaien..
Dat je uitkijkt naar de uitvaart om dan dat nummer te horenquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat hele album van ze is geweldig
[..]
Pendulum draaien ze eigenlijk nooit op de radio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Waar tover je dat vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
http://www.3fmfan.nlquote:
Ze hebben wel een klein beetje gelijk over mijn vele postenquote:
Wat Queen niet geweldig vindenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hebben wel een klein beetje gelijk over mijn vele posten![]()
Maar ik ben aan het minderen.![]()
Ik edit nu zelfs posts
En Queen heb ik nooit echt geweldig gevonden
Vertel?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat wordt komend jaar nog veel ergerMark my words
Ik dacht "kijk, je gaat de goede kant op Duck", maar toen kwam je met die allesvernietigende laatste zin.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik edit nu zelfs posts
Ook al ben je soms irritant, is nog geen reden om je af te zeiken bij elke post die je maakt. Er zijn meer mensen hier die veel posten maar daar wordt amper naar omgekeken.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik edit nu zelfs posts
Dat lijkt me niet ouwequote:Op woensdag 29 december 2010 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
En ik ben de enige die Bløf wel goed vind hier
Dacht het nietquote:Op woensdag 29 december 2010 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
En ik ben de enige die Bløf wel goed vind hier
Eerste ben ik met je eens, maar dat tweede moet je me toch eens uitleggen. Ik vind dat we nu na SR met een gezellig clubje over gebleven zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook al ben je soms irritant, is nog geen reden om je af te zeiken bij elke post die je maakt. Er zijn meer mensen hier die veel posten maar daar wordt amper naar omgekeken.
Jij bent hier pas sinds SR he? Dago kan soms stierlijk vervelend zijn hier met onnuttige baggerpostsquote:Op woensdag 29 december 2010 15:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook al ben je soms irritant, is nog geen reden om je af te zeiken bij elke post die je maakt. Er zijn meer mensen hier die veel posten maar daar wordt amper naar omgekeken.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:44 schreef Cee het volgende:
Ik vond 'm tijdens SR soms strontirritant met dat meebaggeren maar nu vind ik 'm bij vlagen aandoenlijk en ik houd er rekening mee dat ie nog een jong kuiken van 17 is en alles van voor zijn tijd is. Dagoduck.
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:44 schreef Cee het volgende:
Ik vond 'm tijdens SR soms strontirritant met dat meebaggeren maar nu vind ik 'm bij vlagen aandoenlijk en ik houd er rekening mee dat ie nog een jong kuiken van 17 is en alles van voor zijn tijd is. Dagoduck.
Ik bedoelde dat hij niet de enige is die veel post. Dat hij daarom er zo vaak uit wordt gepikt wordt ik een beetje beu. Als ik het hier niet gezellig vond was ik allang wegquote:Op woensdag 29 december 2010 15:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eerste ben ik met je eens, maar dat tweede moet je me toch eens uitleggen. Ik vind dat we nu na SR met een gezellig clubje over gebleven zijn.
Ik kan veel muziek van voor mijn tijd waarderen hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 15:44 schreef Cee het volgende:
Die had een ban van ik geloof 48 uur, en die is niet meer teruggekomenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:45 schreef themauster het volgende:
Waar is Waalwijker trouwens gebleven? verdwenen tijdens SR?
Maar het is vet stoer hoor, 1000 posts per dag! Not.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:44 schreef Cee het volgende:
Hm, zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hij niet de enige is die veel post. Dat hij daarom er zo vaak uit wordt gepikt wordt ik een beetje beu. Als ik het hier niet gezellig vond was ik allang weg
En ja, ik ben hier pas sinds serious request maar in die tijd heb ik hem persoonlijk nog niets stiervervelend zien doen. Als hij echt te ver gaat mag je er gerust wat over zeggen maar nu lijkt het wel of er op de zaken worden vooruitgelopen.
Jij weet zelf hopelijk ook dat jij en Dago niet met elkaar te vergelijken zijn?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar het is vet stoer hoor, 1000 posts per dag! Not..
Ik ben ook 17, maar ik post dan gewoon er niks over.
Of iets in de trant dat ik de titel en het nummer zelf niet aan elkaar koppelde, maar nu wel. Of natuurlijk dat het een mooie plaat is
Veel posten is ook niet erg, het erop geilen wel en posten daarom om te posten is nog erger.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Voor mij ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Janelle Monae. Toch wel een van mijn grote ontdekkingen dit jaar. Vooral Cold War.
Pink je af en toe eens een traantje wegquote:Op woensdag 29 december 2010 15:44 schreef Cee het volgende:
Dago, ik heb iets gelezen over jij en autisme klopt dat? Zo ja, dan snap ik waar die 'fascinatie' vandaan komt. Maar dan weet je nu ook dat het niet gewaardeerd wordtquote:Op woensdag 29 december 2010 15:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Veel posten is ook niet erg, het erop geilen wel en posten daarom om te posten is nog erger.
Roel post ook veel, Hans ook , maar die posten niet irritant.
Wat denk je, ik ben sinds 2 dagen in therapie.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Pink je af en toe eens een traantje weg
Maar ik zie ook dat er op hem gezeken wordt als hij wel normale posts maakt. Volgens mij heeft hij dat gebagger achter zich gelaten na SR. En volgens mij gaat het hem niet helemaal om het postgeilen..quote:Op woensdag 29 december 2010 15:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Veel posten is ook niet erg, het erop geilen wel en posten daarom om te posten is nog erger.
Roel post ook veel, Hans ook , maar die posten niet irritant.
Ik ben even mijn kamer verder opruimenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dago, ik heb iets gelezen over jij en autisme klopt dat? Zo ja, dan snap ik waar die 'fascinatie' vandaan komt. Maar dan weet je nu ook dat het niet gewaardeerd wordt
Zou dan toch maar beter je ogen open houdenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar ik zie ook dat er op hem gezeken wordt als hij wel normale posts maakt. Volgens mij heeft hij dat gebagger achter zich gelaten na SR. En volgens mij gaat het hem niet helemaal om het postgeilen..
Ow beter dat hij niet is teruggekomen, in het begin kom ik hem wel waarderen de laatste weken kroop hij Roel elke dag dieper in zijn reet en begon zelfs met irritante Roel plaatjes (Niks te nadele van Roel maar die plaatjes waren irritant.)quote:Op woensdag 29 december 2010 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
Die had een ban van ik geloof 48 uur, en die is niet meer teruggekomen
Inderdaad, mannen die vechten het gewoon na schooltijd met elkaar uitquote:Op woensdag 29 december 2010 15:51 schreef Paul-89 het volgende:
Tering, wat is het hier voor wijven-club.
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:51 schreef Paul-89 het volgende:
Weer? Niet te snel na elkaar hoor...quote:Op woensdag 29 december 2010 15:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Muse, hopelijk komen die dit jaar weer met een knijter van een cd.
Jij, ik, vechten?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:51 schreef Paul-89 het volgende:
halverwege het jaar dan of na de zomerquote:Op woensdag 29 december 2010 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weer? Niet te snel na elkaar hoor...
Nouja, weer, weer.. Tussen Origin of Symmetry en het laatste album vond ik het toch lichtelijk mee vallen qua 'kneiters van albums'.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die laatste Muse CD faalde best hard dus van mij mogen ze weer.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mooie shirts van deze clubs bestaan nietquote:Op woensdag 29 december 2010 15:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij, ik, vechten?
Kom jij in je mooiste Feyenoord shirt en ik in mijn mooiste ajax shirt. Dan lijkt het net of we onze clubeer verdedigen
Ik denk dat het komen in een Feyenoord al een vernedering op zich is en dat je daar geen ajax supporter voor nodig hebt...quote:Op woensdag 29 december 2010 15:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij, ik, vechten?
Kom jij in je mooiste Feyenoord shirt en ik in mijn mooiste ajax shirt. Dan lijkt het net of we onze clubeer verdedigen
Inderdaad, shirts met traditie zouden verboden moeten worden!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mooie shirts van deze clubs bestaan niet
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:59 schreef CindieY het volgende:
Uurlijstje anyone? Ik krijg ze niet fatsoenlijk hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Ik hou niet van pet en sjaalsupportersquote:Op woensdag 29 december 2010 15:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad, shirts met traditie zouden verboden moeten worden!
Mokequote:Op woensdag 29 december 2010 16:01 schreef Cee het volgende:
Pfff, matig uurtje. Vind alleen 623 en 622 echt tof. Mooi, kan ik ondertussen iets nuttigs gaan doen.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:00 schreef justmattie het volgende:
[..]FatboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik hou niet van pet en sjaalsupporters
Laat iedereen ff op zijn eigen manier zijn club supporten.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik hou niet van pet en sjaalsupporters
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:00 schreef justmattie het volgende:
[..]Zometeen maar even gaan dansen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, ik vind het ook niet heel geweldigquote:Op woensdag 29 december 2010 16:10 schreef DaMook het volgende:
Er zijn betere uren geweest dan komend uur.
Het is bart , need we say more.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:21 schreef Bayswater het volgende:
Heldennummer, en hij kent het niet eens![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sebastian_Coe
173, ik heb het even opgezochtquote:Op woensdag 29 december 2010 16:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal er vast ook in staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |