Dit inderdaad.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:44 schreef Cee het volgende:
Ik vond 'm tijdens SR soms strontirritant met dat meebaggeren maar nu vind ik 'm bij vlagen aandoenlijk en ik houd er rekening mee dat ie nog een jong kuiken van 17 is en alles van voor zijn tijd is. Dagoduck.
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:44 schreef Cee het volgende:
Ik vond 'm tijdens SR soms strontirritant met dat meebaggeren maar nu vind ik 'm bij vlagen aandoenlijk en ik houd er rekening mee dat ie nog een jong kuiken van 17 is en alles van voor zijn tijd is. Dagoduck.
Ik bedoelde dat hij niet de enige is die veel post. Dat hij daarom er zo vaak uit wordt gepikt wordt ik een beetje beu. Als ik het hier niet gezellig vond was ik allang wegquote:Op woensdag 29 december 2010 15:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eerste ben ik met je eens, maar dat tweede moet je me toch eens uitleggen. Ik vind dat we nu na SR met een gezellig clubje over gebleven zijn.
Ik kan veel muziek van voor mijn tijd waarderen hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 15:44 schreef Cee het volgende:
Die had een ban van ik geloof 48 uur, en die is niet meer teruggekomenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:45 schreef themauster het volgende:
Waar is Waalwijker trouwens gebleven? verdwenen tijdens SR?
Maar het is vet stoer hoor, 1000 posts per dag! Not.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:44 schreef Cee het volgende:
Hm, zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hij niet de enige is die veel post. Dat hij daarom er zo vaak uit wordt gepikt wordt ik een beetje beu. Als ik het hier niet gezellig vond was ik allang weg
En ja, ik ben hier pas sinds serious request maar in die tijd heb ik hem persoonlijk nog niets stiervervelend zien doen. Als hij echt te ver gaat mag je er gerust wat over zeggen maar nu lijkt het wel of er op de zaken worden vooruitgelopen.
Jij weet zelf hopelijk ook dat jij en Dago niet met elkaar te vergelijken zijn?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar het is vet stoer hoor, 1000 posts per dag! Not..
Ik ben ook 17, maar ik post dan gewoon er niks over.
Of iets in de trant dat ik de titel en het nummer zelf niet aan elkaar koppelde, maar nu wel. Of natuurlijk dat het een mooie plaat is
Veel posten is ook niet erg, het erop geilen wel en posten daarom om te posten is nog erger.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook al ben je soms irritant, is nog geen reden om je af te zeiken bij elke post die je maakt. Er zijn meer mensen hier die veel posten maar daar wordt amper naar omgekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Janelle Monae. Toch wel een van mijn grote ontdekkingen dit jaar. Vooral Cold War.
Pink je af en toe eens een traantje wegquote:Op woensdag 29 december 2010 15:44 schreef Cee het volgende:
Dago, ik heb iets gelezen over jij en autisme klopt dat? Zo ja, dan snap ik waar die 'fascinatie' vandaan komt. Maar dan weet je nu ook dat het niet gewaardeerd wordtquote:Op woensdag 29 december 2010 15:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Veel posten is ook niet erg, het erop geilen wel en posten daarom om te posten is nog erger.
Roel post ook veel, Hans ook , maar die posten niet irritant.
Wat denk je, ik ben sinds 2 dagen in therapie.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Pink je af en toe eens een traantje weg
Maar ik zie ook dat er op hem gezeken wordt als hij wel normale posts maakt. Volgens mij heeft hij dat gebagger achter zich gelaten na SR. En volgens mij gaat het hem niet helemaal om het postgeilen..quote:Op woensdag 29 december 2010 15:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Veel posten is ook niet erg, het erop geilen wel en posten daarom om te posten is nog erger.
Roel post ook veel, Hans ook , maar die posten niet irritant.
Ik ben even mijn kamer verder opruimenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dago, ik heb iets gelezen over jij en autisme klopt dat? Zo ja, dan snap ik waar die 'fascinatie' vandaan komt. Maar dan weet je nu ook dat het niet gewaardeerd wordt
Zou dan toch maar beter je ogen open houdenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar ik zie ook dat er op hem gezeken wordt als hij wel normale posts maakt. Volgens mij heeft hij dat gebagger achter zich gelaten na SR. En volgens mij gaat het hem niet helemaal om het postgeilen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |