Nee. Altijd. Ook als ik slaap of de liefde bedrijf.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef justmattie het volgende:
Luistert het merendeel hier normaal ook 3fm, of alleen tijdens de SR ?
Het lijkt wel op dat 'dansen' dat die volkszangerts op TV Oranje doen.quote:
Rinus en coquote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Het lijkt wel op dat 'dansen' dat die volkszangerts op TV Oranje doen.
Ik luister altijd naar 3fm. Geen andere zender. Ja, soms Q Music in de ochtend.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef justmattie het volgende:
Meestal gewone eigen nummers.. Als ik radio luister, dan altijd 3FMquote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef justmattie het volgende:
Alleen als ik wakker word Evers, maar voor de rest 3FM. En op zondag na 0u Echte Jannen, want EOquote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef justmattie het volgende:
Wil het weer vaker gaan doen , behalve de ochtend show, ik trek Giel niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef justmattie het volgende:
Ik luister eigenlijk altijd 3FM maar nu tijdens SR en TOPSR iets meer, normaal luister ik tijdens sommige programma's muziek vanaf mn pc.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef justmattie het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is bug op 3fm site , Sirolf los eens op
Same here.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:53 schreef Cee het volgende:
Ik word ook heel chagerijnig als op m'n werk de radio uit gaat. Een van m'n collega's is snel afgeleid en ookal zet ik het volume op 4dan nog weet je dat RAMMM die radio 'even' uit moet want ze kan zich niet concentreren. En dan is het enige wat je verder hoort gemurmel het geklik en getik. En daar word ik me toch een partij kriegelig van! Ik heb altijd een constante factor qua geluid in de achtergrond nodig.
Copy that!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:53 schreef Cee het volgende:
Ik word ook heel chagerijnig als op m'n werk de radio uit gaat. Een van m'n collega's is snel afgeleid en ookal zet ik het volume op 4dan nog weet je dat RAMMM die radio 'even' uit moet want ze kan zich niet concentreren. En dan is het enige wat je verder hoort gemurmel en geklik en getik. En daar word ik me toch een partij kriegelig van! Ik heb altijd een constante factor qua geluid in de achtergrond nodig.
Alhoewel geen radio natuurlijk altijd beter is dan datgene wat Sersjee op dit moment moet doorstaan.quote:
Gemurmel, geklik en getik is toch ook een redelijk constante factor qua geluid?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:53 schreef Cee het volgende:
Ik word ook heel chagerijnig als op m'n werk de radio uit gaat. Een van m'n collega's is snel afgeleid en ookal zet ik het volume op 4dan nog weet je dat RAMMM die radio 'even' uit moet want ze kan zich niet concentreren. En dan is het enige wat je verder hoort gemurmel het geklik en getik. En daar word ik me toch een partij kriegelig van! Ik heb altijd een constante factor qua geluid in de achtergrond nodig.
Eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gemurmel, geklik en getik is toch ook een redelijk constante factor qua geluid?
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Spontaan zin in Limburgse Vlaai nu.
SPOILER: 15-16uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten aardige nummers bij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: 15-16uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het zelfde, continue geouwehoer op de kamer, alleen hier staat verplicht sky op omdat ze gek worden van dj's die ouwehoeren.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:53 schreef Cee het volgende:
Ik word ook heel chagerijnig als op m'n werk de radio uit gaat. Een van m'n collega's is snel afgeleid en ookal zet ik het volume op 4dan nog weet je dat RAMMM die radio 'even' uit moet want ze kan zich niet concentreren. En dan is het enige wat je verder hoort gemurmel en geklik en getik. En daar word ik me toch een partij kriegelig van! Ik heb altijd een constante factor qua geluid in de achtergrond nodig.
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:58 schreef Pino112 het volgende:
SPOILER: 15-16uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten aardige nummers bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik heb eens rond kerst bij refo's gewerkt op een kwekerij, Sky was het enige wat ze tolereerden. Daar word je pas gek vanquote:Op woensdag 29 december 2010 14:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb het zelfde, continue geouwehoer op de kamer, alleen hier staat verplicht sky op omdat ze gek worden van dj's die ouwehoeren.
Altijd en alleen maarquote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef justmattie het volgende:
Dat gaat niet gebeuren, zal eerder oosten worden.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:56 schreef Cee het volgende:
Rowwen Heze!
2012 moet het Huis in Limburg komen.
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
SPOILER: 15-16uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zeg Zwolle! Wel niet helemaal oosten, maar oostelijkerquote:Op woensdag 29 december 2010 15:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, zal eerder oosten worden.
Vind het primaquote:Op woensdag 29 december 2010 15:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zeg Zwolle! Wel niet helemaal oosten, maar oostelijkerOfzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, nu weet ik alsnog welke artiest er wordt gedraaidquote:
Ik heb zelf geen radio want ik doe de telefoon, de radio staat hiernaast, en daar zitten 3 collega's.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb het zelfde, continue geouwehoer op de kamer, alleen hier staat verplicht sky op omdat ze gek worden van dj's die ouwehoeren.
Dat is ook te tolereren.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, zal eerder oosten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |