Die info is er al een jaartje hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:06 schreef DaMook het volgende:
Die info onder in beeld op de webcam. Ze pakken het professioneel aan hoor
.
Toch niet heel de dag doorquote:Op woensdag 29 december 2010 14:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die info is er al een jaartje hoor.
Nee, dan zoek je maar een vriendinquote:Op woensdag 29 december 2010 13:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht dan krijg ik ook zo'n reactie:
[..]
![]()
Jawel, behalve bij Giel, Ekstra Weekend en de Freaknacht.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toch niet heel de dag door. Naja het ziet er nu ook nog eens strak uit
.
Ah vandaarquote:Op woensdag 29 december 2010 14:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jawel, behalve bij Giel, Ekstra Weekend en de Freaknacht.
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:14 schreef CindieY het volgende:
Woehoe, mijn december kraslot heeft me wel 4 euro opgeleverd
Ik heb wel even vier euro winst, want ik had dat lot gekregenquote:
Kun je net geen nieuwe halenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:14 schreef CindieY het volgende:
Ik heb helemaal nietsquote:Op woensdag 29 december 2010 14:14 schreef CindieY het volgende:
Huphup!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:20 schreef CindieY het volgende:
Mooi moment om nu echt eens te gaan douchen (ik roep dat nu al sinds 12 uur)
Later!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:24 schreef DaMook het volgende:
Ik ga maar eens even naar de winkelLater
.
Had je net onder Jordy van Loon mooi tijd voorquote:Op woensdag 29 december 2010 14:20 schreef CindieY het volgende:
Mooi moment om nu echt eens te gaan douchen (ik roep dat nu al sinds 12 uur)
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had je net onder Jordy van Loon mooi tijd voor.
Dat was ook eerder de bedoeling, maar toen stond m'n huisgenoot ALWEER in de badkamer. En net liep ik ook alweer tegen em op in de badkamer, de ijdeltuitquote:Op woensdag 29 december 2010 14:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had je net onder Jordy van Loon mooi tijd voor.
Die Cherry familie kan best zingen, net als haar broer hoor je er bijna nooit meer van (eagle eye cherry)quote:Op woensdag 29 december 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat een heerlijk nr van Neneh, ik heb hier de cd single nog van
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Manier om thuis te komen ja? Mooi hoor
.
Voor de tweede keer gedraaid dit jaar. En dan op 649 staan? Juist.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog zo een van Blof die aan te horen is.
Paskal Jakobsen zong dit wel eens zonder enige begeleiding in de theatertour. Puur de zang. Dat is (of je er nu van houdt of niet) echt indrukwekkend...quote:Op woensdag 29 december 2010 14:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog zo een van Blof die aan te horen is.
Ik vond Neneh altijd heel leuk, zij heeft ieg wel meer dan 1 hitje gehad.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die Cherry familie kan best zingen, net als haar broer hoor je er bijna nooit meer van (eagle eye cherry)
Met blof zelf is niets mis mee, alleen af en toe hun liedjesquote:Op woensdag 29 december 2010 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Paskal Jakobsen zong dit wel eens zonder enige begeleiding in de theatertour. Puur de zang. Dat is (of je er nu van houdt of niet) echt indrukwekkend...
Eerder zieligquote:
Briljant!quote:
Staat ook op de 3FM site als huidig gedraaid nummer. Zal wel iets mis gegaan zijn daarmee.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Briljant!
En waarom geeft mn scrobbler de hele tijd om het nummer : Graffiti 6 - Annie You saved me aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |